Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 12:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 10:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
W FL2 przycisk działa na pewno od momentu uruchomienia silnika. Nie jest ważne czy są spełnione warunki do zadziałania i-stop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 13:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
lisu napisał(a):
Czy przysisk i-stop zawsze jest aktywny? chodzi mi o to czy nawet jesli i tak nie zdoła się aktywować (np. zimny silnik) to mozna go wyłączyć/włączyć i zakomunikuje to kontrolka?

Dziś wsiadlem i jakby przycisk zupelnie nie działał, nie moge włączyć ani wylączyć systemu, kontrola nie reaguje, sam system też nie działa..:/



U mnie dziala zawsze, wiem bo wciskam go juz odruchowo gdy odpalam auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zapala sie wtedy na pomaranczowo czy na zielono? Jak przytrzymuje zapala sie na pomaranczowo, jak go po prostu naciskam nic sie nie dzieje, juz nie pamietam jak powinno byc..kurde juz chyba mam paranoje :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 14:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1678
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pomarańczowo. Zielono jak się silnik wyłączy. Czyli jest OK. I trzeba przytrzymać żeby wyłączyć.

Czyli nic nie ma, przytrzymujesz zapala pomarańczowy więc zielonego już nie zobaczysz :D

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 17:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zdaje się, że nie można deaktywować systemu, który nie jest gotowy do działania. Piszę to w oparciu o zachowanie istopa w szóstce, którą kiedyś miałem jako zastępczą z wypożyczalni (fl 1 145KM bez iEloop). U mnie jeszcze nie miałem sytuacji braku gotowości systemu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 21:18 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1678
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie się da, FL1. Zimny silnik (niebieska ikonka ;) - więc system na 100% nie jest gotowy ) i da się wyłączyć.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 18:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dokładnie tak. FL1 da się wyłączyć niezależnie, czy system jest gotowy czy nie.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 14:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dziś temperatura 7 stopni i systemy odżyły. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 14:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A u mnie działały praktycznie cały czas. Raz się wyłączyły jak temperatura akumulatora spadła poniżej 0...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 15:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1678
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Byłem zaskoczony, -8C i działało - a ostatnio dojazdy ~7km do roboty i z powrotem.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 16:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie miesiąc nie działały, ale fakt. mało jeździłem. W piątek i dziś nadrobiłem, jakieś 300 km poleciało, więc się akumulator naładował, a wzrost temperatury w tym pomógł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 16:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Co ciekawe, byłem tydzień w Austrii gdzie auto stało pod chmurką na mrozach, robiłem krótkie przebiegi z kwatery na stok i wszystko działało. Po powrocie raz istop nie działał przy odczycie jak na screenie poniżej, aku "nie gotowy" . Nigdy wcześniej i później nie miałem ujemnego odczytu temperatury akumulatora mimo wielogodzinnych postojów na zewnątrz przy - 10 st. C.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 16:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jedna z ostatnich nocyObrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:14 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam pytanie w jaki sposob wylaczacie samochod z aktywnyvi-stopem 2.5 automat, bo jam mam taki problem system aktywny dziala podjezdzam na parking hamuje lekko aby nie wylaczyl mi silnika przelaczam n P zaciagam hamulec I I stop wylacza mi silnik zielona lampka sie pali mzk wlaczone I inne systemy ale ja chce wylaczyc auto na stale I co musze. Wlaczyc z przycisku start stop I powtornie wylaczyc totalna lipa co robie zle no chyba ze ten typ, tak ma


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Chłopie weź to napisz żeby można było zrozumieć. Jakieś kropki, przecinki.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jak zadziała i-stop to trzeba właśnie nacisnąć na przycisk Startu, aby wyłączyć systemy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja też nie rozumiem. Ale nie mam tak, że na P mi iStop silnik wyłącza...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 18:34 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sorki za brak kropek i przecinków, pisałem to z telefonu i szybko.
Poza tym jak kolega pisał na P nie wyłącza silnika, ale już jak zaciągniesz ręczny to już tak, w między czasie temat wydaje mi się, że rozwiązany. Przed zaciągnięciem hamulca postojowego trzeba wyłączyć samochód przyciskiem start/stop w przeciwnym razie podobno logika napisana przez programistę widzi włączenie hamulca postojowego tak jak byśmy mocno wcisneli hamulec zasadniczy. Co w konsekwencji skutkuje zadziałaniem i-stopa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 19:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Na 99,9% w mojej tak nie jest jak piszesz. Ale mogę się mylić. Może w FL2 jest inna logika niż w FL1.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 20:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
1. Parkuję auto i o ile nie wcisnę za mocno hamulca nogą, to silnik dalej działa. Zmieniam z D na P i wyłączam silnik przyciskiem start/stop.
2. Parkuję auto jednak za mocno wcisnąłem hamulec nogą. Silnik wyłącza system i-stop. Zmieniam z D na P i wyłączam wszystko przyciskiem start/stop.
Finito. Tak to działa u mnie. FL1.
3. Stoję w korku, wciskam hamulec i-stop gasi silnik. Z wciśniętym hamulcem zaciągam ręczny, zmieniam na "N" puszczam hamulec nogą - silnik się nie włącza.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 00:26 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zupełnie niespodziewanie zadziałał mi i-stop. Ostatnio niewiele jeździłem, w mrozy może 6-8 km co drugi dzień. Dzisiaj wykonałem może 40 km. Podczas ostatniej wizyty w ASO (początek lutego) poinformowano mnie, że żywotność aku oceniają na 60%.
Muszę się przyznać, że i-stop mnie na tyle zaskoczył, iż postanowiłem go natychmiast wyłączyć. Chcę żyć i jeździć w spokoju.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 12:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mój i-stop włącza się od pierwszych kilometrów po wyjeździe z salonu, właściwie cały czas, trochę rzadziej jak przez 1 tydzień było poniżej -10C.
Moje staty to - po przejechaniu przez miesiąc około 1800km, mam 3h20minut uruchomionego i-stop co stanowi około 50% całości postojów. To dopiero dało mi do myślenia, że przestałem około 7h w warszawskich korkach w miesiącu :x

Zauważyłem, że po 5h krzaczek zamienia się w drzewko <spoko>

Co mnie lekko zdziwiło, że uruchamia się już przy temperaturze silnika 60-70C, staram się wówczas nie dociskać hamulca, żeby mu dać zimą czas na rozgrzanie szybsze...
Staram się, aby nie uruchamiał się na krócej niż 30 sekund, oczywiście w miarę możliwości - to co da się przewidzieć.

Jakie są teorie co do minimalnej długości postoju na i-stop kiedy to się zwraca ekonomicznie, ekologicznie itd..? <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 13:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1678
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Było tu podawane - coś około 25-27s, w przedziale 20-30 ale raczej bliżej 25-29s. Jak się cofniesz w tym wątku to pewnie znajdziesz.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 12:15 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie te systemu były gotowe jedynie kilka razy a ostatnio obserwuje je często, auto mam 2 miesiące. Generalnie mam to gdzieś nie muszę pamiętać i wyłączać tego badziewia jak jeżdżę po mieście. Obserwuje pod katem jakie są zależności kiedy miałoby to odpalić ale chyba nie ma żadnych. Te kreski na grafice mam często pełne oczywiście ale i tak jest niegotowy. Może na wiosnę przejdzie samo ;p


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 12:43 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mariuszcom dziwne, ja też mam auto kilka miesięcy - od grudnia, systemy działają praktycznie zawsze - istop oczywiście po nagrzaniu silnika i kabiny.
Akumulator musi być naładowany na odpowiednim poziomie, ja garażuję, ale kilka nocy przez zimę stał na -15, i tylko raz po takim postoju było tak, że dopiero aku ożył po 70 km (niebieska ikona).
Na co dzień słabo jeżdżę...1km/1km/2km/5km/2km/5km/ itd..plus 2 razy w tygodniu po 100 km. To widocznie wystarcza do naładowania...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 14:27 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ja garażuje auto i latam 95% trasa. Po odbiorze auta to działało chyba jako tako ale napewno nie zawsze, tak od 3-4 tyg ani razu nie miałem gotowości tych systemów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 16:19 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
mariuszcom;towi i inni nowi posiadacze M6, wstrzymajcie się z zachwytami i oceną działających u Was i-stopów jeszcze ok. 1,5 - 2,5 lat. Po tym czasie wróćcie do tematu. :)

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1198
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie odmawiajmy komukolwiek możliwości wyrażania zachwytu jak i przeciwnych doznań w jakimkolwiek czasie eksploatacji pojazdu, byleby robić to z umiarem bez znamion hejtu. Przynajmniej użytkownicy będą wiedzieć z jaką częstotliwością co i z jakiego powodu się psuje.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1678
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakich zachwytów, ktoś się nad tym szajsem zachwyca? :D Co do działania u mnie po ponad 1,5 roku użytkowania działa zawsze wszędzie i bez problemów.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wedrowiec, pewnie masz zepsutą :-P

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.