Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 09:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 7 paź 2013, 15:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam.

Mam kilka pytań odnośnie tych 2 systemów.

1. i-Eloop
- zawsze wam ładuje kondensator jak puścicie gaz?
- ładuje wam po pierwszym odpaleniu auta rano (przy niskich temperaturach) i na zimnym silniku?

U mnie bardzo często jest tak, że te boczne kreski dochodzą do połowy i tyle - nie dochodzą do końca i kreski na górze się nie ładują. Zauważyłem, że jak tak się dzieje i np. zatrzymam samochód, zgaszę silnik a następnie po chwili ponownie rozpocznę jazdę to system działa ok. Nie wiem czy mam coś nie tak czy tak działa ten system.

2. i-Stop
- tutaj kompletna porażka - ani razu nie udało mi się skorzystać z tego systemu. Podjeżdżam pod czerwone światła, system NIE wyświetla pomarańczowej ikonki i-stop (czyli rozumiem, że jest aktywny), naciskam na hamulec, auto sie zatrzymuje, dociskam hamulec do oporu i nic się nie dzieje. Powinna zapalić się zielona ikonka i-stop i silnik powinien się wyłączyć. Dodam, że sprawdzałem na zimnym silniku, rozgrzanym silniku, po przejechaniu krótkiego dystansu, po przejechaniu 30 km.

Proszę o opinie :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 paź 2013, 15:56 
Amator
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 91
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
jeśli chodzi o ładowanie to u mnie nie ładuje kondensatora tylko w przypadku jeśli jest w pełni naładowany.
i-stop natomiast nie włączy się jeśli np.
-masz włączony nadmuch przedniej szyby
-kondensator jest za mało doładowany


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 7 paź 2013, 16:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Może mam nikłe doświadczenia bo zaledwie 200 km za kierwnicą GJ, ale jak nią jechałem to dioda od i-stopu świeciła na pomarańczowo a jak system zadział to na zielono.

Może masz akumultor za mało naładowany i stąd te problemy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 paź 2013, 16:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Też myślałem o akumulatorze ale mam przejechana 1100 km i powinien się "doładować".


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 7 paź 2013, 18:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Argument faktycznie mocny, ale nie wiadomo ile czasu potrzeba aby się naładował, wszystko zależy od tego ile samochód stał od momentu produkcji do odbioru, poza tym akumulator jest pewnie "starszy" niż samochód. Myślę, że telefon do ASO powinien rozwiązać Ci problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2013, 14:54 
Amator
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 90
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ZibiX odnośnie punktu pierwszego to i-ELOOP nie zawsze się ładuje jak puścisz gaz. Zauważyłem że musisz jechać powyżej 30km/h i puścić gaz lub zacząć hamować aby zaczął się ładować. No i nie może być pełny bo wtedy boczne kreski dochodzą do połowy tak jak piszesz.

i-stop działa wtedy kiedy auto jest nagrzane i temperatura w środku jest bliska tej którą ustawiłeś w klimatyzacji. Przy 2,5 żadna pomarańczowa ikona się nie świeci jak system jest gotowy do użycia, zapala się tylko zielona jak auto zgaśnie. Gdy system będzie gotowy do użycia nie będziesz musiał mocno wciskać hamulca aby zadziałał.

_________________
GJ 2013
2,5 JetBlack
Kombi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 paź 2013, 15:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A więc mam problem. i-ELOOP nie działa - sprawdzane przy różnych prędkościach. Spełniałem warunki do działania i-stop ale ani razy nie udało mi się w ten sposób wyłączyć silnika.

Dzwoniłem do salonu i czekam na informację zwrotną. Myślę, że bez wizyty w ASO się nie obędzie.

Jestem własnie w serwisie Mazdy (ASO Auto Wache w Poznaniu). Zgłosiłem problem z i-ELOOPem i i-stopem. Elektryk przejechał się autem i potwierdził, że problem występuje. Zadzwonił do Centrali Mazdy (tak to określił) i zgodnie z naszymi przypuszczeniami prawdopodobnie jest winny akumulator (jeżeli któryś z systemów nie działał by poprawnie to komputer będzie sygnalizował błędy a czegoś takiego nie ma).

Zalecono aby podładować akumulator i sprawdzić co będzie się działo. Także czekam pd 13 (do 18) :)

Jestem troszeczkę sceptycznie nastawiony. Gdyby tylko chodziło o i-stop to byłbym pewien, że chodzi o akumulator. Ale z tego co rozumiem to i-ELOOP nie ma nic wspólnego z akumulatorem tylko z kondensatorem.

No nic - zobaczymy co z tego wyjdzie. Muszę jeszcze czekać prawie 2 godziny...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 paź 2013, 15:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Może mieć coś wspólnego , jeżeli założymy , że słaby akumulator chce podładowania , a samochód to widzi . Może wtedy alternator działa cały czas , żeby doładować akumulator .
Upieraj się przy dokładnym zbadaniu akumulatora - może jest wadliwy . Powinni mieć urządzenie do sprawdzenia go !!! W razie czego niech wymienią na nowy !
3-m się

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 paź 2013, 22:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
UPDATE

No i po 5 godzinach siedzenia i czekania aż naładują akumulator dostałem auto z powrotem.

Efekt? Brak efektu... jak nie działało tak nie działa. Jutro z samego rana dzwonie ponownie do serwisu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2013, 22:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zibix jakie newsy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2013, 10:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Hmm. Czekam na informacje z serwisu kiedy będą mieli auto zastępcze i muszę zostawić Mazdę u nich na 2-3 dni. Muszą wszystkie testy przeprowadzić.

W sumie trochę zły jestem bo to ASO powinno do mnie zadzwonić i podać datę kiedy mam auto zostawić i odebrać zastępcze. Na razie sam musiałem dwukrotnie się przypominać, że ktoś ze mną się skontaktował.

No nic - wstępnie pracownik ASO powiedział, że w przyszłą środę będzie jakieś zastępcze auto. Zobaczymy.

Za bardzo się nie martwię bo autem mogę normalnie jeździć więc nie ma większego problemu. Ciekawy jestem tylko co jest nie tak.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2013, 11:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Weź zmień serwis i tyle .
Ni musisz tu gdzie kupowałeś , a liczy się dobra obsługa .
Nie wierzę w ich testy . raczej słabe pojęcie mają o tym i tyle . Wielkie słowa i nic więcej .
Podłączają komputer i szukają błędów . Na tym koniec .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2013, 11:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tak masz racje. Jednak jest to nowy samochód odebrany niespełna 3 tygodnie temu i w sumie nie obchodzi mnie co będą z nim robili byle to naprawili. Po to mam gwarancję - także jestem spokojny.

Jeżeli nadal będą problemy to oczywiście zmienię serwis.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2013, 12:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Właśnie o tym myślałem , że różni fachowcy są w różnych serwisach i można trafić lepszych .
pozdro...

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 14:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
KOLEJNY UPDATE

Dziś rano odebrałem auto z serwisu. Pracownik ASO powiedział, że winny był akumulator. Zastosowano "specjalną metodę ładowania" akumulatora zgodną z instrukcją Mazdy :) ...jak to durnie brzmi... Wczoraj auto było sprawdzone i systemy działały.

Zrobiłem krótką przejażdżkę aby zweryfikować naprawę (w trakcie której zaliczyłem pierwszy mandat od 8 lat - 104 km/h przy ograniczeniu do 50, wynegocjowane na 100 zł i 4 punkty). Niestety systemy nie działają tak samo jak nie działały.

Wróciłem do ASO, ponownie przejechaliśmy się z elektrykiem i potwierdził, że nie działa :) Diagnoza - uszkodzony akumulator i wymiana akumulatora na nowy. Nowy będzie zamówiony (z Japonii??) i mam czekać 2 tygodnie.

Dobrze, że mam auto i mogę nim normalnie jeździć. Pracownik ASO powiedział, że jak Mazda do nich trafiła to akumulator był naładowany w 47%. To jest normalne czy nienormalne? Co któryś dzień robię trasę po 100 km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 14:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
W GH były podobne problemy z akumulatorami. Ja też go wymieniałem.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 14:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
OK. Dziwne, że nie mają akumulatorów na stanie. Chyba, że to norma :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 15:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Polityka minimalizmu . Nie mają ochoty - słusznie - wspierać mazdy w tak durnych sprawach . Mam na myśli , że to durna wpadka zły akumulator . Wstyd wg mnie . Najbardziej drażni mnie , że CI kit wciskali ,że działa wszystko :( palanty . Zero klasy . Cieszę się , że się nie dałeś .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 19:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Żenada! Wystarczyło 15 minut, żeby to sprawdzić.
Mogli wyciągnąć akumulator z demo, w którym systemy działały i sprawdzić na nim u Ciebie czy wszystko jest ok.
Ale to jest zbyt trudne do zrobienia... <slabo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 19:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Są też testery sprawdzające pojemność i wszystkie inne parametry aku i ... wymiana , a nie ośmieszanie się ... prawda ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 31 paź 2013, 20:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Na forum mazdy 6 w UK gość miał problem z pęknietą szybą czołową. Czekał coś chyba ponad miesiąc, bo w UK nie mieli jej na stanie. Tyle, że chyba czymś pęknięcie podkleili i wystawili papier, aby mógł jezdzic tym autem bez obaw.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 02:05 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
iStop opinia

Witam,


u mnie istop technicznie dziala bez zarzutu, ale jak zwykle jest ale. Drazni mnie to ciagle wylaczanie silnika, i juz tak nie moge. Denerwuje mnie moment wlaczanie sie silnika mimo iz dziala szybko i plynnie czuc jednak pewne opoznienie w ruszaniu, dodaje gazu dopiero jak juz czuje ze silnik sie wlaczyl inaczej konczy sie szarpnieciem wiec jestem zawsze 1 sek za innymi samochodami ruszajac spod swiatel. Proba bardziej agresywnego ruszenia zaraz po przebudzeniu systemu jest jakas nieprzyjemna, denerwuje mnie 200 kucy pod maska a ruszam jak jakas pipa w tyle za innymi. z drugiej strony jest mozliwosc utrzymywania auta na lekkim wcisnieciu hamulca i niby samochod jest gotowy do startu a tu co nie wiesz kiedy IStop moze zadzialac i silnik gasnie po jakims czasie postoju nawet na lekkim hamulcu ale jesli zgasnie ci silnik na 1 sek przed proba ostrzejszego startu jest to mega wkurwiajace I wiecie co mowie temu istopowi NIE od jutra go wylaczam kompletnie inwreszcie zaczne jezdzic jak normalny czlowiek nieopetany jakas mania oszczedzenia w moim przypadku 40 minut dzialania jalowego biego na tydzien bo tyle naliczyl mi system przez 1 tydzien uzytkowania samochodu. moim zdaniem istop ma dobre zastosowanie przy jezdzie w korku, aczkolwiek dalej mi dziala na naerwy.


GJ JetBlack SDN 2,5i AT


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 08:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Carcraft, proszę nie pisz po pijaku.
Napisałeś dużo, ale zrozumiałem tylko, że Ci się i-stop nie podoba. W połowie twojego tekstu straciłem już wątek. Jedno zdanie na 4 linijki, 5 razy złożone i zawierające 10 różnych myśli, w tym 4 literówki i 2 zjedzone słowa to za dużo.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 10:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ważne, że się starał ;) przelać myśli na "papier" :)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 10:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć! Czy u Was i-stop także wyłącza Wsakźnik włączonego biegu (wersja manual)? Nie dzieje się to z każdym i-stopem, ale mi zdarza się w każdej trasie (1000km przejechane nową 6). W książce napisane jest, że ten Wskaźnik może przestać działać gdy podczas ruszania sprzęgło nie jest w pełni sprzężone. U mnie wygląda to tak, że ten wskaźnik praktycznie zawsze nie działa, po którymś i-stopie (ponownie włączy się dopiero po ponownym uruchomieniu silnika z "kluczyka"). Czy u Was wygląda to podobnie, czy zgłaszać problem do Aso?

_________________
M6 2.0 SKYACTIVE-G 165KM 6MT i-ELOOP
Sedan, Meteor Grey


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 10:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Carcraft napisał(a):
iStop opinia

Witam,


u mnie istop technicznie dziala bez zarzutu, ale jak zwykle jest ale. Drazni mnie to ciagle wylaczanie silnika, i juz tak nie moge. Denerwuje mnie moment wlaczanie sie silnika mimo iz dziala szybko i plynnie czuc jednak pewne opoznienie w ruszaniu, dodaje gazu dopiero jak juz czuje ze silnik sie wlaczyl inaczej konczy sie szarpnieciem wiec jestem zawsze 1 sek za innymi samochodami ruszajac spod swiatel. Proba bardziej agresywnego ruszenia zaraz po przebudzeniu systemu jest jakas nieprzyjemna, denerwuje mnie 200 kucy pod maska a ruszam jak jakas pipa w tyle za innymi. z drugiej strony jest mozliwosc utrzymywania auta na lekkim wcisnieciu hamulca i niby samochod jest gotowy do startu a tu co nie wiesz kiedy IStop moze zadzialac i silnik gasnie po jakims czasie postoju nawet na lekkim hamulcu ale jesli zgasnie ci silnik na 1 sek przed proba ostrzejszego startu jest to mega wkurwiajace I wiecie co mowie temu istopowi NIE od jutra go wylaczam kompletnie inwreszcie zaczne jezdzic jak normalny czlowiek nieopetany jakas mania oszczedzenia w moim przypadku 40 minut dzialania jalowego biego na tydzien bo tyle naliczyl mi system przez 1 tydzien uzytkowania samochodu. moim zdaniem istop ma dobre zastosowanie przy jezdzie w korku, aczkolwiek dalej mi dziala na naerwy.


GJ JetBlack SDN 2,5i AT


OK. Pytanie: i-stopa trzeba wyłączyć po każdym uruchomieniu silnika czy jest jakaś opcja całkowitego wyłączenia?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 11:04 
Offline
i-stopa trzeba ręcznie wyłączyć po każdym uruchomieniu silnika...chyba, że w serwisie mogą wyłączyć go na stałe... <niewiem>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 11:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A może panowie macie tam u siebie jakiś osobny bezpiecznik, który można by było wypiąć. Aby za każdym razem po starcie silnika nie trzeba by ręcznie wyłączać tego i-stop.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 12:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie wiem, co wam przeszkadza i-stop, u mnie jak chce aby i-stop się włączył to się włącza, przez naciśnięcie mocniej hamulca,jak nie chce to hamuje w ostatniej fazie delikatnie ,i wtedy auto nie zgaśnie,jest to kwestia wyczucia hamulca.Pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2013, 12:15 
Offline
mnie też nie przeszkadza...:)


Ostatnio edytowano N, 3 lis 2013, 13:01 przez Matarez, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.