Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 18:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W takim razie nie u mnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 21:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W benzynach na pewno, Ty masz diesla to może tam jest inaczej. Mało tu klekotów.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 04:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
2 października 2018, o 09:33 Plaski napisał(a):
Jak szybko w dieslach Mazdy nagrzewa się płyn chłodzący? Temperatury spadły a diesle, jak sądzę, potrzebują kilka kilometrów aby złapać odpowiednią temperaturę. Jak silnik zimny powinien więcej palić, szczególnie że 3 dni stał pod chmurką - zakładając, że u Ciebie klimat podobny do naszego.


Zależy o jakiej temperaturze myślisz. U mnie niebieska ikonka znika po ok 1,5 km od ruszenia, a ona chyba świeci się do momentu uzyskania 35 stopni. Po jej zgaśnięciu silnik pali już zdecydowanie mniej.

Może sprawdzę to jutro forscanem dokładnie :) po jakim czasie jaka temperatura płynu.

U mnie dzisiaj rano były 3 stopnie na zewnątrz...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 05:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
50 stopni. Wtedy gaśnie niebieska kontrolka. Ale to tylko tmp. plynu chlodniczego. Olej w silniku i slrzyni dalej zimny

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 07:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
25 października 2018, o 06:57 KMBak napisał(a):
50 stopni

Właściwie to 55 ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 08:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dokładnie, u mnie też 55. Dziś na zewnątrz 3 stopnie. W momencie kiedy płyn chłodniczy osiągnął 55 stopni i zgasła kontrolka, olej w silniku miał dopiero 20 stopni. Zajęło to ok 2 kilometrów ciągłej jazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 11:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ktoś z dieslem napisze jak to działa u niego? Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2018, 22:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
25 października 2018, o 09:02 pawko napisał(a):
Dokładnie, u mnie też 55. Dziś na zewnątrz 3 stopnie. W momencie kiedy płyn chłodniczy osiągnął 55 stopni i zgasła kontrolka, olej w silniku miał dopiero 20 stopni. Zajęło to ok 2 kilometrów ciągłej jazdy.


No widać, że dawno Forscanna nie odpalałem. :-) Faktycznie 55.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 paź 2018, 18:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Hej.

Powiecie mi ile kosztuje operacja poprawienia sterowania ładowaniem akumulatora z postu kolegi viewtopic.php?p=256375#p256375?
Każdy może wymagać tego od ASO i zrobią bez wykrętów?


Ostatnio edytowano So, 27 paź 2018, 18:33 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie posługujemy się numeracją postów (jest dynamiczna i się zmienia) tylko linkami do nich.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 paź 2018, 19:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie ma czegoś takiego, a przynajmniej MMPOL nic o tym nie wie. Panowie w ASO wiele rzeczy mówią aby mieć spokój i spławić upierdliwego klienta. Taki klimat.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 paź 2018, 06:24 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie ma czegoś takiego, a już od 2 osób słyszałem o tej operacji.

Trzeba się przekonać na własnej skórze w ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 14:22 
Świeżak
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czy modele w aktualnej specyfikacji nadal są wyposażone w i-ELOOP? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Wcześniej było oznaczenie w wersji silnikowej, ale teraz go nie ma...

-- Dodano: 13 listopada 2018, o 14:22 --

OK, już wiem - i-ELOOP zniknął jedynie z oznaczeń, ale jest w samochodach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 13:25 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Witam, proszę wytłumaczcie mi czy we wszystkich mazdach 6 3 gen. jest system i-eloop? dokładnie chodzi mi o 2012 rok. Mazda 6 2.0 SKYACTIVE-G 165 KM.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 16:53 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Nie wiem jak było wcześniej. Ale w MY2018 jest w Skypassion dopiero. W niższych wersjach nie ma


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 18:03 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
17 listopada 2018, o 13:25 matixp napisał(a):
Mazda 6 2.0 SKYACTIVE-G 165 KM.

Nie ma, niestety ..... lub na szczęście.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Dlaczego na szczęście?
I po czym poznać czy ma i-eloop czy nie?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano So, 17 lis 2018, 20:15 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 19:07 
Offline
Te odzyskiwanie jest faj,e jak mam naładowany kondensator na full to mogę wyłączyć nawet w zime silnik na światłach radiem i nawiewem i ciągle mam ładowanie aku a bez tego ilipa pare razy w zime wylacze silnik i pewnie aku ciągle będzie niedoładowane bo wiele prądu ucieka z aku jak stroimy start/stop. i jak kondensator jesy nienaładowany - sprawdzałem fordskanem. przy pełnym naładowaniu kondensatora mam minute średnio za nim spadnie do 2 kresek kondensatora i zaczyna się pobieranie prądu z aku. ) - testowałem z radiem, nawiewem ale bez klimy, na spalanie tez pewnie to wpływa.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 17 lis 2018, 20:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
17 listopada 2018, o 16:53 makoleon napisał(a):
Nie wiem jak było wcześniej.

Od 2012 do 2017 było dokładnie tak samo, tj. tylko w SkyPassion, teraz doszło jeszcze SkyDream.
17 listopada 2018, o 18:14 matixp napisał(a):
I po czym poznać czy ma i-eloop czy nie?

Czy z zewnątrz można to poznać, bez zdjęcia przedniego zderzaka nie wiem, ale wiem, że w komputerku pokładowym (w prawym zegarze) jest opcja do kontroli stanu jego naładowania.

Osobiście uważam, że to przydatny system z dwóch powodów, już o nich pisałem, nie będę się powtarzał.
Wad nie znajduję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lis 2018, 19:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Po podniesieniu maski widać naklejkę, która ostrzega o tym, że ten system jest zainstalowany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lis 2018, 20:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O to chodzi.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 19:03 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ostatnio musiałem odwiedzić serwis ze względu na i-eloop a raczej problemy z ładowaniem akumulatora znany temat pomimo długich podróży problem z doładowywaniem a co za tym idzie coraz częściej obydwa systemy przez dłuższy czas jazdy nie były aktywny napięcie aku 12.35V rano. No i do sedna w serwisie zrobili myk z tego co widziałem podłączyli urządzenie do testu akumulatora z tego co zauważyłem lekko go rozładowało do 12.3 i inicjacja i-eloopa tzn oszukali go że aku jest naładowany tak mi się przynajmniej wydaje.
Fakt wszystkie systemy działają a akumulator jest gotowy nawet rano po uruchomieniu auta po chwili wszystkie systemy działają tzn. jak złapie lekką temperaturę silnik, oczywiście powiedziałem im, że to nie rozwiązuje tematu bo w tej chwilowo jest tylko oszukanie elektroniki i tak nie powinno być. Serwis odpowiedział, że muszę im zostawić samochód na kilka dni bo muszą sprawdzić po nocy i go naładować a to trwa na razie jeżdżę, ale logika ładowania aku to totalna porażka w naszych autach. Sugerowałem, że podobno jest jakieś nowe oprogramowanie ale oni nic o tym niestety nie słyszeli...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 19:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Prawdopodobnie zrobili to, co ja i inni zrobiliśmy.
W temacie o akumulator i jego problemy, tydzień temu tak też właśnie zrobiłem....Jak ten serwis, tak jak piszesz...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 19:46 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam tylko dylemat bo systemy działają ale nasuwa się pytanie: czy teraz będzie dobrze zauważyłem, że napięcie na aku mam około 12,45 tzn. większe ale też wiem, że na pewno aku nie powinien być gotowy zaraz po uruchomieniu, a na wyświetlaczu tak pokazuje ikona aku podświetlona i czy w tym przypadku będzie go ładowało poprawnie, a może wszystko będzie ok i teraz skończą się problemy z i-loopem, i jaki będzie to miało wpływ na trwałość akumulatora, wiele pytań i wiele niewiadomych bo serwis tak naprawdę sam chyba nie wie jak sobie z tym poradzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 19:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jak poziom naładowania aku SOC jest powyżej 65%, czy 66%, to ikona aku jest podświetlona zaraz po uruchomieniu auta.
Reszta odpowiedzi na Twoje pytania to wróżenie z fusów.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 20:18 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zapewne jest tak jak piszesz tylko nie rozumiem jakim cudem nagle jest naładowany skoro nic poza inicjacją i-eloopa w niedoładowanym aku się zmieniło. to jest dziwne od kilku dni korzystam intensywnie ogrzewanie siedzeń, kierownica, ogrzewanie szyby itp. przejazdy 2x po 10 km dziennie od kilku dni a aku jak nowy przynajmniej według kompa mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 21:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W moim akumulatorze (ponad 5-letnim), napięcie spoczynkowe oscyluje w granicach 11.9-12V a mimo tego systemy działają bez problemu. Przyjdą mrozy, przestaną. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 21:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Identyczne pytania też i ja mam...i co dalej?....

Aku w MZD jest gotowy od razu, iStop działa po spełnieniu warunków.... Tak też jest u mnie...

Czas pokaże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2018, 11:53 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To jest właśnie najgorsze, że jak przyjdą mrozy mogą być niespodzianki, zdecydowanie ten system jest tak skonfigurowany aby poprawić spełnianie norm emisji spalin, a nie to aby akumulator był w pełni naładowany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2018, 13:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
24 listopada 2018, o 21:38 tombien napisał(a):
W moim akumulatorze (ponad 5-letnim), napięcie spoczynkowe oscyluje w granicach 11.9-12V a mimo tego systemy działają bez problemu. Przyjdą mrozy, przestaną. :lol:

Systemy jak systemy, gorzej jeśli akumulator przestanie działać <slabo>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2018, 15:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
chlopaki bez paniky, po 2 latach tez myslalem ze aku pada, dzialanie i-stopa jak u was a tu przeszly nastepne 3 lata i aku dziala nadal

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.