Teraz jest So, 27 kwi 2024, 13:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 30 gru 2019, 16:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.12.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Powiem tak. Tak czy tak myślałem o wymianie akumulatora po sprawdzeniu go i rozszyfrowaniu że pochodzi z 2012 roku, no ale teraz twierdzicie że to nie on może być temu winien. To pytanie co jest nie tak po stronie kondensatora ?
Czyli co wymiana akumulatora niekoniecznie może wpłynąć na poprawę ?? No ale dodajmy że teraz mam zwykły najzwyklejszy a jutro mam możliwość wstawienia tej wspomnianej Yuasy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 gru 2019, 16:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Analiza i Ładowanie starego Boscha, wykluczy problem z akumulatorem choćby na jakiś czas, chyba że Ładowanie zniszczy go bardziej.
Tym samym możemy wykluczyć bądź określić problem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 gru 2019, 17:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.12.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Znajomy sprawdził mi po nr Vin akumulator dziwne że pojawiła się u niego Varta :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 gru 2019, 17:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W wyszukiwarkach sklepowych, po nr VIN, wyjdzie tylko model, rok produkcji i silnik szukanego pojazdu.
Do takich szczegółowych danych, każdy akumulator może być dobry (ujęty bądź wpisany do katalogu) pod warunkiem że parametry akumulatora będą zachowane.

A po nr VIN, wyskoczy tylko Bridgestone i Dunlop? Czy wszystkie takich samych rozmiarów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 13:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.12.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Panowie jednak muszę to sprostować. Ten akumulator Boscha co posiadam jest AGM. Czytam, szukam i pytam i z tego co udało mi się doszukać on ma za słabe parametry jak do istopa i ieloopa. Więc tak czy tak chciałbym go wymienić na jakiś mocniejszy przykładowo tą 95ah. Teraz tylko pytanie jak z tą wymianą czy jeśli AGM to już musi być taki sam czy mogę wymienić na EFB. Jedni są za drudzy przeciw i już sam nie wiem na jaki postawić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 14:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam i mam pytanko. Ponad dwa miesiące temu wymieniłem aku w szóstce z 2016 r., ponieważ nie działał start-stop (ciemna ikonka akumulatora na wyświetlaczu itd.). Włożyłem Sebang EFB L2 12V 60Ah 560A P+ START/STOP. Ostatnio powtórka z rozrywki - ciemna ikonka i nie działający s/s. Jazda w zasadzie tylko miasto, częste światła. Czy komuś padł s/s od jeżdżenia po mieście. Po co w takim razie jest i-eloop???
P.S. Serwis twierdzi, że to możliwe. Każą doładować, albo jechać w trasę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 15:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kolego jankes, też podejrzewałem że to będzie AGM dlatego wcześniej zadałem pytanie..., bo zwykły kwasiak nie miałby szans.

AGM jest bliźniaczy do EFB, oba są wzmacniane przed opadem masy czynnej, i AGM ma maty absorbcyjne czego EFB nie ma.,
Więc lepiej EFB definitywnie, ważne abyś nie wymienił na zwykłego kwasiaka bądź na GEL bo za długo nie będzie działać.

No właśnie, dlaczego nie zastosować AGMa do mazdy zamiast EFB?
AGM w mojej ocenie jest bardziej wytrzymały od EFB.

Kolego jaro, istnieją pewne warunki do spełnienia aby I-Stop działał i aktywował się wtedy kiedy powinien.
Warunki do spełnienia znajdziesz w tym temacie.
Przykładowe warunki to parametr SOC aku wyrażony w %, czy też temp akumulatora, oraz temp zewnętrzna...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 17:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerekplease, nie każ mi Pan czytać 60 stron. Może po prostu krótka odpowiedź? Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 17:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Musisz przeczytać. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja Ci odpowiem: nie. Millerek odpowie: tak. I dalej nic nie wiesz.
Przeczytaj też wątek "akumulator problemy wymiana" tam jest dużo ciekawych informacji, również pisanych przeze mnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 17:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Luke Dzięki. Jeżeli doradca serwisowy powiedział, że to normalne, iż po 10 tygodniach jazdy po mieście przestał działać system s/s, który jest dedykowany do miasta, to serwis nie zaproponuje mi żadnej opcji oprócz podładowania akumulatora. Problem polega na tym, że jeżeli to jest normalne, to mazda 6 jest autem ciut "niedorobionym".
I inna sprawa - czy ktokolwiek kiedykolwiek stwierdził namacalnie jakiś pozytywny skutek działania systemu i-eloop?
Przecież on powinien podładowywać aku a takich sytuacjach? Jak dla mnie to wielka ściema. Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 18:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odnośnie opinii i-eloop I-Stóp i co jest dorobione a co nie, proponuję lekturę forum, znajdziesz tam wszystko co Cię interesuje w sprawie.
Jeśli natomiast nie masz weny czy też czasu na ogarnięcie pewnych technicznych aspektów, to niestety nikt teraz poraz enty nie będzie powielać informacji.

Jeśli, doradca serwisowy stwierdził że tak ma być to... , pewnie miał rację jakie szkolenie taka wiedza

A tak na serio, w skrócie, jeśli znane są wszystkie dla ciebie warunki do zadziałania istopa (czyli wszystkie ikonki w MZD na wyświetlaczu powinny być podświetlone na niebiesko - silnik akumulator klima AC ) a ikonka akumulatora jest szara i istop dalej nie działa, to warto zainteresować się akumulatorem. Do tego też jest odrębny i wyczerpujący temat.

Służymy pomocą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 18:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Na temat akumulatora Sebang EFB L2 12V 60Ah 560A P+ START/STOP informacji na forum brak. Był stosunkowo tani (390), ale czy dobry? Jeśli Yuasa albo Exide załatwią problem, to zaryzykuję ponowną wymianę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 19:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie znam tego Twojego aku, nawet nie słyszałem że taka marka istnieje.
Ale, możesz zrobić coś sam we własnym zakresie, (bądź specjalisty od akumulatorów).
Sprawdzić napięcie spoczynkowe akumulatora po nocy, i sprawdzić Gęstość elektrolitu (jeśli jest możliwość).
No i oczywiście odczytać parametr SOC, za pomocą androida/Windowsa z programem Forscan, pid nazywa się BATT_SOC.
W temacie akumulatorowy znajdziesz wszystkie informacje.
No i wyjąć i wsadzić nowy to nie wszystko, czasami potrzebne jest reset BATT_DAY oraz inicjacja nowego/naładowanego akumulatora, ale to już w odpowiednim temacie.
Większość problemów z istopem prowadzi jednak do akumulatora, do akumulatora rozruchowego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 19:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek A co kolega sądzi o metodzie podanej przez Zibixa, którą znalazłem wertując uczciwie forum:)
"Jeszcze jedna kwestia dotycząca i-stopa. Dzisiaj mechanik ASO pokazał mi sposób na ręczne "naładowanie akumulatora" - tak się wyraził. Robi się to jak i-stop przestanie działać. Zademonstrował mi na moim aucie. Sam jeszcze nie próbowałem ale zapisałem procedurę w komórce:
- wyłączyć auto
- nacisnąć i trzymać przycisk i-stop off
- nacisnąć przycisk zapłonu (nie odpalać auta)
- trzymać przyciśnięty przycisk i-stop off przez około 5 sekund
- napis i-stop na lewym wyświetlaczu powinien zacząć mrugać
- odpalić auto
- napis i-stop mruga a akumulator jest ładowany
- jak się naładuje to przestanie mrugać
- można normalnie użytkować auto"
Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 19:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niestety nie wiem co to jest, ale kiedyś próbowałem i nie widziałem żadnej różnicy.
Kiedyś podał to kolega Luke w poście 1808 w temacie o akumulatorze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To nic nie daje. W tamtym wątku podałem sposób na podwyższenie parametru SOC poprzez odpięcie czujnika na ujemnej klemie. Odpinasz, włączasz zapłon (nie silnik) włączasz dużo odbiorników prądu (podgrzewanie siedzeń, kierownicy, szyb i lusterek) na jakieś 10 min. potem wyłączasz samochód, podpinasz czujnik i jeździsz normalnie. Masz duży prąd ładowania (no bo przez te 10 min rozładowałeś trochę akumulator) i rośnie również parametr SOC. Przez pewien czas nie działa istop, bo masz wygaszoną ikonkę silnika. Na drugi dzień powinno wszystko działać.
Problem z tym systemem jest taki, że moim zdaniem system źle wylicza parametr SOC czyli naładowanie akumulatora. Aku jest naładowany (świadczy o tym niski prąd ładowania) ale parametr SOC jest np. na poziomie 65% co blokuje działąnie istop.
Mój sposób oszukuje komputer, bo rozładowanie następuje bez jego wiedzy (odpięty czujnik) ale potem ładowanie już komputer rejestruje (czujnik podpięty) i zwiększa SOC.
W tym sezonie przed zimą "nabiłem" w ten sposób SOC do ok 95%. Zobaczymy czy wystarczy na zimę. Zeszłęj zimy istop przestał mi działać przy pierwszych mrozach i zaczął na wiosnę.
No i jeszcze jedno: dla mnie sformułowanie "padnięty akumulator" oznacza sytuację, że rozrusznikiem nie kręci... Brak działania istop nie jest dla mnie symptomem padniętego akumulatora...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Luke Wielkie dzięki. Zgadzam się co do SOC. Spróbuję odpiąć czujnik. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Masz interfejs obd i forescana? Tam wszystko ładnie widać. Wiesz gdzie się odpina ten czujnik?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tylko przyszykuj się na Kasowanie bledu odpietego czujnika na zapłonie.
Może nie musi, różnie to bywa, jak będziesz mieć błąd zapisany to będziesz o tym wiedzieć bo na desce zrobi się choinka

A co do rozladoeanego akumulatora i pewnej tezy, to,..., jak silnik nie jest w stanie się urichomic że słabo krecacego się rozrusznika z powodu słabego akumulatora, to znaczy, że akumulator już jest złom i zaraz znajdzie się w recyclingu jako kaucja za nowy akumulator.
Tak, to wtedy jest padnięty akumulator.
Ale jeśli, Mazda po swojemu oszacuje stan naładowania aku na poziomie poniżej 65% nie będzie go już tak ochoczo ładować. Co w konsekwencji prowadzić może do obniżenia sprawności akumulatora i jego bliższe spotkanie z jego twórcą ze złomu
A SOC w okolicy 65% to Gęstość na poziomie 1.22 co prowadzi do zasiarvzenia akumulatora ibzniszczenia go w procesie niskiego napięcia akumulatora, dalej... w tak poglebiajacym się stanie akumulator i tak będzie szrot.
Minimum to 1.25 gęstości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Warto dodać, że ten manewr z czujnikiem to szybsza śmierć dla akumulatora, bo dostaje nawet 50A.
A system i tak bardzo szybko przeliczy wartości na rzeczywisty stan naładowania.

Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 20:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I to też jest racja
PS, wątek akumulatorowy, to odpowiednie miejsce takich rozmów ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 21:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1 stycznia 2020, o 20:53 Millerek napisał(a):
Tylko przyszykuj się na Kasowanie bledu odpietego czujnika na zapłonie.
Może nie musi, różnie to bywa, jak będziesz mieć błąd zapisany to będziesz o tym wiedzieć bo na desce zrobi się choinka

Nic takiego u mnie nie występuje.

1 stycznia 2020, o 20:53 pawko napisał(a):
Warto dodać, że ten manewr z czujnikiem to szybsza śmierć dla akumulatora, bo dostaje nawet 50A.

Te 40-50A to przez ok. 5 minut. Potem spada.
1 stycznia 2020, o 20:53 pawko napisał(a):
A system i tak bardzo szybko przeliczy wartości na rzeczywisty stan naładowania.

Zobaczymy. Zaciekawiłeś mnie, jutro jak nie zapomnę, to jadąc do pracy sprawdzę jaką wartość SOC mam teraz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 21:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Oba akumulatory (były - oryginalny i obecny) miały dobre parametry, elektrolit 1,27 etc. Poprzedni wywaliłem, by mieć "święty spokój", choć był OK - i chyba niepotrzebnie go wywaliłem, bo nowy też spadł poniżej 65%.
Poprzedni właściciel robił ciągłe trasy - 140 tys w 2 lata, a ja przeciwnie - miasto, światła, niedogrzany silnik.
Jak dostosować auto do nowego stylu jazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 21:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Więc proponuję zrobić inicjacje istopa / ieloopa na takim akumulatorse ktroy ma jeszcze te 1.25.

Niech sobie mazda wyliczy soc na nowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 21:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Inicjację? W jaki sposób? Czy mam szukać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 23:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Peterka47 napisał(a):
...
Rozgrzej silnik tak aby zgasla niebieska lampka
Wylacz silnik
wlacz zaplon ( silnik nie parcuje)
w cigu 3 sekund od wlaczenia zaplonu nacisnij I-stop off i trzymaj go przez ok 5 sekund. Pusc przycsik
Wlacz silnik i ponownie nacisnij przycisk I-Stop off az do momentu gdy zacznie migac kontrolka I-stop na zielono ( u mnie nastepuje to po ok 3 -5 sekundach)
Poczekaj az przestanie migac kontrolka I-Stop. Jesli nei przestanie migac po minucie to procedure trzeba powtorzyc.

U mnie robilem ja trzy razy i zadzialala dopiero po zdjciu i powtornym zalozeniu klemy minusowej i podlaczeniem kabelka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 23:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 23:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Albo wyłącz tego istopa na stałe (można przez obd) jak cię denerwuje że nie działa :) I tak niewiele zyskujesz na paliwie, a i środowisko niewiele z tego ma - jedna elektrownia Bełchatów emituje tyle CO2 co 6,5 mln samochodów. Więc te nasze istopy to sobie możemy... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 23:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Luke Lubię ten system, daje ok. 30 minut postoju silnika na tydzień. Poza tym nie lubię jak mi coś w aucie nie działa... :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sty 2020, 23:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaro, masz nowy akumulator, procedurę zrób w wolnej chwili. Możesz zająć się forscanem na androida do OBD i ogarnąć odczyty odpowiednich "pidów".
Będziesz na bieżąco ze stanem faktycznym mazdy.
Taka zabawa dorosłych kierowców, którzy nic innego nie mają do roboty w tym samochodzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.