Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 10:29 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie. Wszystko poza maską zamknięte. Podświetlenie zgaszone. Także pozostawienie otwartej maski ma wpływ na pobór prądu z aku.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 16:19 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dla pewności i w odpowiedzi dla kolegów... M6 2015 rok przy otwartej masce... normalnie się zamyka z pilota cały samochód, również z przycisku na klamce jak również automatycznie po oddaleniu się od autka. Przy zamkniętym samochodzie, po zamknięciu maski raz migają kierunki.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 20:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Więc da się zamknąć kabinę przy otwartej masce....
Powiedz jeszcze że mazda nie krzyczy jak ma maskę otwartą, lub że jednak krzyczy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 21:27 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nic nie krzyczy tzn nie daje żadnych dodatkowych dźwięków tylko normalne jak zawsze przy zamykaniu z pilota, guzika, czy automatycznie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 23:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Moze u was. U mnie na pewno nie swieca sie kierunki...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 07:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie wyje 3 razy okropnie przeraźliwy dźwięk, nagram Wam dzisiaj. Z tym że ja mam CX-5, no ale powinno być to samo.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 08:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No właśnie i skąd taka rozbieżność w działaniu?....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 12:12 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie,

dział dotyczy i-stop / i-eloop. Pozostawmy już w spokoju kwestię dlaczego u mnie nic nie "wyje"
Zapamiętajmy to, że przy otwartej na noc masce coś zżera akumulator i przez to przestaje działać na dłuższy czas i-stop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 14:47 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 32
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam,
Czy to normalne że jeszcze po zimie- nie powstal mi I-Stop? I-ELOOP działa po przejechaniu kilkunastu km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 15:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
TommyG, rozumiem że nie masz jakiegoś interfejsu OBD żeby sprawdzić parametry akumulatora. Ponieważ zapewne i-stop nie działa z powodu niskiego SOC, to zrób po prostu tak: odłącz czujnik z klemy minusowej, włącz zapłon (ale nie silnik), włącz grzanie foteli, tylnej szyby, kierownicy itp na jakieś 5-10 minut, potem wyłącz zapłon, podłącz czujnik i normalnie odpal samochód. Oszukasz w ten sposób system (nie zliczy on rozładowania akumulatora) i zacznie on ładować jednocześnie zwiększając parametr SOC. Po pewnym czasie (czasami następnego dnia, czasami trochę później) będziesz miał "aktywną" ikonkę silnika i wtedy zobacz, czy już ikonka akumulatora też jest "aktywna". Jak nie, to powtórz operację.
PS zobaczyłem że masz rocznik 2013, więc nie wiem jak tam wyświetla się "aktywność" systemów...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 15:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
... u mnie w tym roku ani jedno ani drugie nie przestało działać.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 18:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja ostatnio w formie eksperymentu włączyłem ponownie istop. BATT_DAY nie był restartowany nigdy, a akumulator wymieniony. Istop działa bez zarzutu, utrzymuje auto wyłączone przez 2 minuty. Ogólnie po 204k km mam 20 godzin na istop zrobione. W ostatnim tygodniu 7 minut. Głównie korzystam na przejazdach kolejowych, długich cyklach świateł i pod McDrive co by ludzi z okienka nie truć :-)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 18:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Heh... Ja w 19 tys. km mam 18 godzin.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 18:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tym, że moje auto w 2.5 roku pokonało 152k km :D pewnie tylko autostrady widziało. U Ciebie musi być bardzo dużo miasta.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 19:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No tak tak. Oczywiście.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 20:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
2 kwietnia 2019, o 15:07 Luke napisał(a):
TommyG, rozumiem że nie masz jakiegoś interfejsu OBD żeby sprawdzić parametry akumulatora.

Najpewniejsza informacja będzie z samego akumulatora - trzeba zainwestować kilkanaście złotych w areometr i wszystko będzie jasne. Według mnie akumulator jest na granicy naładowania, kiedy już działa i-Eloop a jeszcze nie działa i-Stop. Też tak ostatnio miałem, przyśpieszyłem proces i podładowałem akumulator prostownikiem i wszystko wróciło do normy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 12:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No dobrze, ale powiedzcie mi czemu jedni mają z tym problem a inni nie bez względu na pogodę? Myślę, że warto wrócić do rosyjskiego analityka tej kwestii przywołanego na załączonym tu gdzieś filmie z youtuba i wyciągnąć właściwe wnioski. To dość długi film ale i kwestia niebagatelna, więc warto obejrzeć to nawet dwa razy. Co umknie za pierwszym, wyłapiemy za drugim obejrzeniem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ci którzy jeżdżą dużo (powyżej 50 km dziennie poza obszarem zabudowanym) i trzymają samochody w ciepłym garażu - tym działa bez problemu cały czas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 12:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...o jakim rosyjskim analityku mowa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 12:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Owszem do pewnego stopnia, ale w trasie przy jednostajnej jeździe akumulator będzie ładowany 1 A. Z tego co pamiętam Rosjanin dość dokładnie podał uwarunkowania jazdy, przy których akumulator będzie ładowany większym prądem. Sam muszę do tego filmu wrócić.

-- Dodano: 16 kwietnia 2019, o 13:42 --

Analityk w cudzysłowie, raczej dociekliwy użytkownik.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 14:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
16 kwietnia 2019, o 13:33 tombien napisał(a):
Ci którzy jeżdżą dużo (powyżej 50 km dziennie poza obszarem zabudowanym) i trzymają samochody w ciepłym garażu


Nieprawda. Mi działa ok i smigam krótkie odcinki i nie trzymam w cieplym garazu. Istop bezproblemu potrafi dojsc do 2:11.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 14:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
login krótkie odcinki po mieście? Jaki dystans pokonujesz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 14:34 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 kwietnia 2019, o 15:02 login napisał(a):
Istop bezproblemu potrafi dojsc do 2:11

To nie zależy od stopnia naładowania akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 15:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
16 kwietnia 2019, o 15:34 Luke napisał(a):
To nie zależy od stopnia naładowania akumulatora.

Serio? :P No raczej..... w końcu po co był by kondensator.

16 kwietnia 2019, o 15:25 tombien napisał(a):
login krótkie odcinki po mieście?

Tak, krótkie odcinki... Raz na 2 tygodnie jakis dłuższy (100 km) wypad.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 15:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 kwietnia 2019, o 16:02 login napisał(a):
Serio? No raczej..... w końcu po co był by kondensator.


Po pierwsze napisałeś w kontekście dyskusji o akumulatorze, dlatego myślałem że zakładasz taką zależność.
Po drugie istop występuje również bez kondensatora.
Po trzecie to w takim razie nie wiem co ma do rzeczy ile czasu trzyma istop wyłączony silnik..?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 16:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
login rozumiem, że w miesiącach "zimowych" zawsze Ci systemy działają?
Pomimo jazdy na krótkich miejskich odcinkach - ciągle nie wiem jaki jest ich dystans - 2, 5, 10, 20 km, i-Stop zawsze wyłącza Ci silnik, gdy zatrzymasz się np. na światłach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 07:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 43
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
16 kwietnia 2019, o 13:42 dropt07 napisał(a):
Owszem do pewnego stopnia, ale w trasie przy jednostajnej jeździe akumulator będzie ładowany 1 A. Z tego co pamiętam Rosjanin dość dokładnie podał uwarunkowania jazdy, przy których akumulator będzie ładowany większym prądem. Sam muszę do tego filmu wrócić.

-- Dodano: 16 kwietnia 2019, o 13:42 --

Analityk w cudzysłowie, raczej dociekliwy użytkownik.


O jakich specjalnych uwarunkowaniach mowa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 17:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie pamiętam wielu wniosków, ale z tego co mnie utkwiło to m.in. styl jazdy, który będzie albo sprzyjał ładowaniu akumulatora w trakcie jazdy albo przeciwnie go rozładowywał. I tak w trakcie zdecydowanych hamowań akum. jest rozładowywany a przy hamowaniu silnikiem doładowywany. Generalnie płynność jazdy sprzyja doładowywaniu akum., zaś dynamiczna, charakteryzująca się szybkim przysp. i hamowaniem rozładowywaniem akumulatora. Ale nie mogę tego filmiku tu namierzyć i przypomnieć innych uwarunkowań sprzyjających spadkowi sprawności akumulatora w trakcie jazdy.

-- Dodano: 23 kwietnia 2019, o 18:10 --

Ale w przywołanych prze Tombiena linakach tez są przywołane uwarunkowania ładowania i rozładowywania akumulatora w trakcie jazdy.
22 stycznia 2018, o 10:40 tombien napisał(a):
Zachęcam do przeczytania postów blogera z Rosji (wcześniej link wrzucił Pawko). Gość jest bardzo dociekliwy, bardzo wiele zagadnień przeanalizował, wszystko dokładnie, masa danych, przeprowadził wiele analiz wraz z wnioskami.

W tekstach są odpowiedzi na to jak wygląda ładowanie i jaki wpływ na ładowanie/rozładowanie ma technika i warunki jazdy.

Związane z tematem (translator):
Analiza ładowania/rozładowania akumulatora w warunkach miejskich w Mazdzie CX-5. Część 1
Analiza ładowania/rozładowania akumulatora w warunkach miejskich w Mazdzie CX-5. Część 2
111 dni pracy na baterii Exide



_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 10:17 
Świeżak
Offline
Od: 17.05.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam wszystkich!
Mam do szanownych kolegów pytanie odnośnie działania systemu automatycznego wyłączenia silnika. Mam 6-e od 2017 teraz w maju mija 2 lata, system na początku działał prawie zawsze, jednak od pewnego okresu zauważyłem że silnik się nie wyłącza a w monitorze paliwa cały czas jest niegotowy ACU - nawet jak zrobię kilkadziesiąt km. Na drugim przeglądzie opowiedziałem o tym w serwisie, sprawdzili coś tam zrestartowaali i zaczeło działać ale też tydzień i znowu nie działa. Dziś poruszyłem znowu ten wątek i serwis stwierdził że:
- jest już za słaby ACU żeby ten system działał ciągle
- jest to bardzo inteligentny algorytm który przelicza setki parametrów
- robię za mało km żeby zdążył się "system naładować", powiedziano że nawet ok 60km dziennie to jest za mało.
Przyjąłem to do wiadomości tylko zadaje sobie pytanie (po co on jest?) bo w praktyce jak dla mnie system po prostu nie działa. Szczególnie jakoś to mi nie przeszkadza ale jeżeli jakis system jest w samochodzie to chciałbym go wykorzystywać. Jeżeli system działa tylko na super nowym ACU to tak na prawdę działa tylko pierwszy rok po zakupie nowego ACU.
Zastanawiam się czy serwis nie wciska mi jakiegoś kitu bo udowadniają mi że robię mało km żeby system był gotowy ale kurcze kto robi dziennie około 100km?
Jak jest w waszych maszynach? Też to tak wygląda?


Ostatnio edytowano Pt, 10 maja 2019, 11:06 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 12:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moim zdaniem, jak masz możliwość zmierz parametry akumulatora po kilku godz. od jazdy (napięcie, gęstość) i podładuj go stacjonarnie w sposób opisany przez producenta akumulatora o którym pisał ostatnio Millerek w dziale o akumulatorach. Będziesz miał możliwość dłużej się cieszyć sprawnym akumulatorem. Obawiam się, że serwis nie do końca stosuje pod tym względem zaleceń producenta aku.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.