Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 10:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, jest to normalne, w mojej też to zauważylem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 14:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 53
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A ma ktos porowanie czy w innych samochodach wyglada to tak samo ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie systemy pozytywnie zareagowały na śnieg . Auto ostatnio mało jeżdżone, systemy nie działały, tzn e-loop coś tam niby ładował, ale słabo bo SOC niski, aż tu nagle teraz wyjeżdżam, a tu "pyk" akumulator podświetlony, SOC 69%, a potem i-stop działa . Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzisiaj przejechałem ok 200km nową CX-5 2.0 benzyna SkyMotion z i-Stop ale bez i-Eloop, przebieg auta 8200km. i-Stop prawie nie działał :P Jedynie jakieś pierwsze 10 minut co chwile gasił silnik, potem długo nic, nawet po 70km trasy - nic, cisza.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 20:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Może na zewnątrz było poniżej -10stC, albo sam akumulator miał mniej niż 1stC...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na zewnątrz 0-3 stopnie. Niestety gapa jestem i zostawiłem mój interfejs diagnostyczny w moim samochodzie... Tak to bym pomierzył co nie co :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 22:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki

Albo SOC poniżej 65%, lub pobór prądu powyżej 50A,albo coś innego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Rano odpaliłem auto i w trasę 630 km praktycznie cały czas tempomat 120 km/h do ,,mety" i-eloop NIE GOTOWY specjalnie co jakiś czas sprawdzałem , jeden malutki korek i- stop niedziałający

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 14:09 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A kiedy miał się naładować? Trzeba było przełączyć i zobaczyć czy kondensator się naładował.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 15:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To i tak bez różnicy skoro jedena z ikonek (silnik, akumulator, klima A/C), nie będą gotowe do współpracy.
Jeśli warunki pogodowe sprzyjały, to stawiam na SOC poniżej 65%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 15:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mnie to ,, ni ziembi , ni grzeje " :wink: chciałbym mieć tylko wyłączony na stałe i- stop .
Podałem w celach informacyjnych, tyle o tym piszecie i o akumulatorach :hihi: , że sam zacząłem zaglądać jak to działa a kondensator (wizualizacja ) był ciągle na jednej /dwie kreski . Chciałem zauważyć, że jednostajnie praca silnika na względnie niskich obrotach niepowoduje naładowania natomiast ,,agresywna'' bardzo szybko , to takie moje spostrzeżenie.

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
8 stycznia 2019, o 15:39 PIOTR napisał(a):
Chciałem zauważyć, że jednostajnie praca silnika na względnie niskich obrotach niepowoduje naładowania natomiast ,,agresywna'' bardzo szybko , to takie moje spostrzeżenie.

Skoro nie obserwujesz parametrów SOC, ładowania, napięcia i temperatury akumulatora to nie wiesz co miało wpływ na ożycie systemu, bo nie wiadomo z jakiego powodu nie działały.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Styl jazdy NIE MA ŻADNEGO znaczenia na ładowanie. Auto stojąc na jałowym ładuje aku tak samo skutecznie jak jazda po autostradzie. Czyli kijowo w obu przypadkach. :hophop:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:59 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Teoretycznie masz rację ale nie tyczy się to logigi mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 17:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
KMBak ale jadąc autostradą praktycznie zawsze mam i- eloop nieaktywny a tylko kręta drogą i dynamiczne przyspieszanie i hamowanie powoduje , że kondensator jest na full i wszystko działa :idea: ja się na tym nie znam pisze tylko to co obserwuję
Dodam tylko , że temperatura zewnętrzna musi być poniżej 8 stopni , powyżej wszystko zawsze działa

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


Ostatnio edytowano Wt, 8 sty 2019, 17:03 przez PIOTR, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 17:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...i, kafelki kondensatora ładują się tylko na "hamowaniu silnikiem"...
...zeny się ieloop lądował znaczy się...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 17:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
8 stycznia 2019, o 17:01 PIOTR napisał(a):
KMBak ale jadąc autostradą praktycznie zawsze mam i- eloop nieaktywny a tylko kręta drogą i dynamiczne przyspieszanie i hamowanie powoduje , że kondensator jest na full


Ale co ma piernik do wiatraka? Kondensator (iEloop) jest ładowany w trakcie hamowania i zwalniania [bez gazu].
czyli na autostradzie jadąc na tempomacie stałą prędkością kondensator będzie faktycznie pusty.

Nie ma to jednak żadnego związku z prądem ładowania akumulatora. Ten za fasadą wszystkich systemów dostaje prąd taki jaki zapodaje mu komputer (niezależnie czy ten prąd pochodzi z alternatora czy kondensatora) - czyli przeważnie 1-2A w trakcie jazdy.

Prąd z akumulatora zabierany jest jedynie wtedy kiedy silnik nie działa i kondensator jest pusty.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 17:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Widzisz bo ja głupi jestem i myślałem , że my o i-eloop i i-stop rozmawiamy a nie w watku o akumulatorach ale jak wcześniej pisałem to nie moja bajka i tak naprawdę to ja jeżdżę i używam auta a nie szukam problemów mam już 121 tyś przejechane od czerwca 2016 r :D i dzięki Bogu bez przygód <brawo>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 17:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jesteś szczęśliwcem, któremu widocznie istop dziala zawsze.
No właśnie, czy oby zawsze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Teraz są takie temperatury, kiedy nie będzie działał wszystkim, większości na pewno nie działa. Ja np. muszę przejechać obecnie od 40-90 km, żeby systemy wróciły, przy temperaturze ok. 0 stopni. Rzadko kiedy i-Eloop działa na drugi dzień od razu, ale i to też się zdarza. Nie mierzę SOC, ale pewnie jest w granicach 65%.:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Millerek na i-eloop nie zwracam uwagi i malo mnie to interesuje a i-stop jakby się dało to wyłączył bym na stałe , bardzo irytuje mnie ten system mimo , że można sterować ,,siła nacisku" ale np podczas parkowania lub zawracania (na 2 lub 3 ) potrafi wyłączyć silnik :mad: . Akumulator rano odpala na pykniecie :) to co chcieć więcej

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak napisał(a):
Styl jazdy NIE MA ŻADNEGO znaczenia na ładowanie akumulator:

Tez tak myślałem , śle mam mieszane uczucia po ostaniej mojej jeździe do Łodzi . W trakcie 270 km i- Stop nie zadziałał. SOC wzrósł o 2% do 65% na całej tej trasie. I-ELOOP zadziałał po ok 270 km.
Jechałem bardzo agresywnie z dużymi
prędkościami . Następnego dnia rano ( po nocnym postoju) uruchamiam silnik i widzę ze ikonka akumulatorajest podświetlona . SOC na poziomie 68% i I- Stop działa. Kolejnego dnia rano SOC było 72% mimo ze miałem znacznie krótsze trasy ok 45-50 km. Postem spadał aby znów przestać działać


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
PIOTR napisał(a):
Millerek ale np podczas parkowania lub zawracania (na 2 lub 3 ) potrafi wyłączyć silnik

Ciekawe jak przy zawracaniu na 3 wyłączy silnik jeśli przeważnie przy tym manewrze są skręcone koła


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 19:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Powiem szczerze, <niewiem> nawet nie wiedziałem , że poziom skręcenia kół ma wpływ na działanie i-stop zaraz sprawdzę, jadę do sklepu , może miałem w tym momencie koła wyprostowane :?:

-- Dodano: 8 stycznia 2019, o 19:03 --

8 stycznia 2019, o 18:52 Peterka47 napisał(a):
... przeważnie ...

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 19:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
tombien napisał(a):
Teraz są takie temperatury, kiedy nie będzie działał wszystkim, większości na pewno nie będzie działał

Tombien nie wiem dlaczego tak upierasz się przy niskiej temperaturze. Z moich obserwacji wynika ze temperatura nie ma decydującego wpływu. U mnie w lato 2018 przy wysokich temperaturach i długich trasach zdechł I-Stop. Teraz wczoraj , dziś działa a w Wawie jest ok -3 . A co muszę zrobić aby I - Stop hulał? Rozpaczam ba chwile akumulator. Jest reset i pare dni wszystko działa. Akumulator według innych pomiarów jest naładowany po sufit. Dlaczego wiec SOC wyliczane spada do poziomymi 62% i na tym poziomie się stabilizuje?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 19:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Peterka47 tak jak mówisz , jest nawet napisane żeby wyprostować koła inaczej system nie będzie działać , rzadko włączam ten ekran bo i po co , dlatego pewnie niezauważyłem

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 21:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
8 stycznia 2019, o 19:44 Peterka47 napisał(a):
tombien nie wiem dlaczego tak upierasz się przy niskiej temperaturze. Z moich obserwacji wynika ze temperatura nie ma decydującego wpływu.

Nie upieram się tylko piszę z własnego doświadczenia - 5 okresów zimowych i z przejechanych 100 tys. km, cały czas na tym samym akumulatorze. Czytam wpisy tu i wątku o akumulatorze oraz dostaję PW od innych użytkowników, którzy w swoich pytaniach potwierdzają moje obserwacje. Poza jednostkowymi przypadkami właśnie w aktualnym okresie wpisów jest najwięcej. O czymś to świadczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 21:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To ja może opiszę własne doświadczenia. SOC 52-55%, prąd ładowania 1-2A, napięcie 14,3-14,5V. Moim zdaniem akumulator jest naładowany. Świadczy o tym prąd, napięcie i rezystancja wewnętrzna.
Problemem jest SOC, który jest wyliczany (nie mierzony) i wyliczany jest źle. SOC bierze pod uwagę ładunek dostarczony do aku i pobrany z niego. Być może bierze pod uwagę np. BATT_DAY "twierdząc" że aku jest stary i kiepsko przyjmuje ładunek (a przyjmuje dobrze), być może bierze pod uwagę temperaturę, tak czy owak myli się w wyliczeniu SOC. A prąd ładowania nie jest wyliczany, tylko po prostu wynika z procesów fizyczno-chemicznych w akumulatorze.
Zrobiłem eksperyment: na włączonym zapłonie (silnik wyłączony) włączyłem parę odbiorników, np. pobierających 40A w sumie, przez ok. 10 min. Potem odpaliłem auto - prąd ładowania 20A (!). W czasie jazdy utrzymywał się na poziomie 20-15A przez ok. 20 min. Potem zaczął spadać. Moim zdaniem to świadczy o tym, że ponieważ upraszczając 40A przez 10 min = 20A przez 20 min., to pod koniec jazdy akumulator był już naładowany (albo blisko tego). Czyli wyrównał spadek ładunku.
W związku z tym można łatwo "podkręcić" SOC odpinając czujnik na klemie "-", włączając sporo odbiorników prądu (system wówczas nie wie że ciągniemy ładunek z aku), potem podpinając czujnik i odpalając silnik. Wówczas alternator ładuje aku sporym prądem, a system o tym wie i zwiększa SOC. Dziś tak nabiłem SOC o 10% w czasie 30 minutowej jazdy.
Wiem, że nic odkrywczego nie napisałem, ale chciałem dokładnie przedstawić jak to jest konkretnie w moim przypadku. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 22:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie po tym sztucznym podbiciu trzyma już ponad tydzień 74%.
Ale i-stop przeważnie niegotowy bo akumulator ma temperaturę poniżej zera.


Ostatnio edytowano Wt, 8 sty 2019, 22:33 przez pawko, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 22:38 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Logiczne, chociaż po co ôdpinać czujnik? Przecież i tak akumulator przy podłączonym czujniku też wychwyci spadek naładowania akumulatora. Grunt to tylko wyłączony silnik, tak mi się wydaje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.