Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 10:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety, nie mam możliwości sprawdzenia poziomu naładowania aku.

Z jednej strony, kupiłem samochód z wyprzedaży rocznika 2016 - czyli dość długo stał u dealera. Pomijam fakt, że nie powinno mnie to interesować, a samochód powinien być dobrze przygotowany do wydania klientowi. Ale z drugiej strony, zaraz po odbiorze auta zrobiłem nim trasę 400km, więc nawet jeśli akumulator byłby rozładowany, to powinien się doładować. O ile jest sprawny. Czyli logicznie rzecz biorąc, wygląda na to, ze oryginalny akumulator jest do kitu :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 10:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tym bardziej jedz do ASO i reklamuj


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 10:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Intensywne ładowanie jest tylko przez pierwszą godzinę jazdy. Potem spada...

Moim zdaniem po ładowaniu ożyje wszystko. Oczywiście kwestia na jak długo - dyskusja o aku w innym wątku.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 13:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja skłaniam się ku temu, że intensywne ładowanie zależy od kondycji akumulatora. Jeśli jego sprawność spadła to choćby skały srały nie przyjmie więcej ładunku niż jego obecny stan techniczny zezwala, a co się z tym wiąże u jednych będzie to 1h, u innych 5 minut.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 13:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A po czym komputer pozna (on decyduje o ładowaniu), że kondycja jest słaba?
Ja obserwuję prąd ładowania i widzę jak się zachowuje. Co więcej - koreluje to z instrukcją jaką Mazda daje odnośnie ładowania tej baterii (ładowanie 2 godziny, przerwa - jakoś tak sobie to wymyślili). Inne (większe 4-5A) są też prądy ładowania jak aku ma 50+% a inne (mniejsze 1-2A) jak ma 70%. iEloop i iStop startuje od odpowiednio 66% i 67%. Inna sprawa jest jeszcze czy jest właściwie rozpoznawany ten % naładowania. Książkę by o tym napisał pewnie... <offtopic>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 14:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie próbowano naładować stary aku przez 6 godzin dużym prądem ale nic to nie dało i wymienili aku


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 19:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
KMBak nie rozpoznaje. To o czym Ty piszesz, że u Ciebie intensywne ładowanie jest przez godzinę u mnie trwało to maks 10 minut i nie miało znaczenia czy stan naładowania aku miałem 39%, 55% czy 67%. Po 10 minutach jazdy prąd ładowania spadał do 0A - 1A (zero - jeden amper) i wahał się w tej okolicy. Mogłem jeździć 1h czy 2h i już nie wzrósł. Można to porównać do ładowania kondensatora czy napełniania zbiornika z wodą. Osiągnie maksimum i koniec, mimo, że zawór otwarty więcej nie nalejesz - system rozpoznaje brak przepływu prądu (można powiedzieć brak obciążenia). Z jednej strony elektronika reguluje i zapewne ogranicza prąd ładowania, ale jak akumulator nie chce przyjmować ładunku to go nie wepchnie.

Mały edit: Powinno być na samej górze: Nie wiem jak system rozpoznaje stopień naładowania aku (sam się powołuje na te % <spoko> :-P ), ale ten parametr nie ma znaczenia w procesie jego ładowania. Dodam jeszcze, że to oczywiście moje zdanie, poparte obserwacjami i doświadczeniem używania prostownika z 8 czy 12 stopniami możliwości nastawy prądu ładowania - stare dzieje.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 20:52 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.10.2014
Posty: 86
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Akumulator może być dobry, ale jeżeli czujnik ładowania akumulatora jest uszkodzony to żadne ładowania nic nie dadzą. Ja miałem taki przypadek, że żadne procedury ładowania akumulatora nie zadziałały i co się okazało? Po wymianie tego czujnika nie ma teraz żadnych problemów z i-stopem. Proponuję udać się do ASO i im to zasugerować :wink:

_________________
Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości :)

クラウディウシュ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 08:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
ieiasu Tak też zrobię, ale najpierw muszę dotrzeć do domu. Dobrze wiedzieć o Twoim przypadku. Widzę, że obaj mamy 2015.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A co to jest ten czujnik ładowania? Czy jego zadaniem jest ochrona aku przed przeładowaniem ?Gdzie on jest ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 10:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To te gówno na klemie minusowej.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 12:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na kiego grzyba to jest?

-- Dodano: Pt, 7 lip 2017, 13:55 --

Wedlug serwisu to co na zdjeciu przedstawionym przez pawko to jest do I-stopa.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 17:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To nic innego jak to:

http://www.hella.com/forklift/pl/Elektronika-1155.html

Podaje informacje o stanie akumulatora dla komputera samochodu i ten steruje ładowaniem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lip 2017, 10:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.10.2014
Posty: 86
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Dokładnie to mi wymieniono. Od czasu wymiany wszystko działa bez zarzutu <spoko>

_________________
Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości :)

クラウディウシュ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 13:21 
Offline
KMBak napisał(a):
A po czym komputer pozna (on decyduje o ładowaniu), że kondycja jest słaba?
Ja obserwuję prąd ładowania i widzę jak się zachowuje. Co więcej - koreluje to z instrukcją jaką Mazda daje odnośnie ładowania tej baterii (ładowanie 2 godziny, przerwa - jakoś tak sobie to wymyślili). Inne (większe 4-5A) są też prądy ładowania jak aku ma 50+% a inne (mniejsze 1-2A) jak ma 70%. iEloop i iStop startuje od odpowiednio 66% i 67%. Inna sprawa jest jeszcze czy jest właściwie rozpoznawany ten % naładowania. Książkę by o tym napisał pewnie... <offtopic>


Parametry SoC oraz SoH są wyliczane na podstawie wielu parametrów: o ile parametry elektryczne są dostępne i łatwo mierzalne o tyle parametry chemiczne ogniwa już nie, więc jest to tylko pewien rodzaj estymacji obarczony błędem. Cały ten algorytm jest mocno skomplikowany w obliczeniu a każda firma stosuje swój własny (strzegąc jak oka w głowie). Podsumowując 100% pewność odnośnie kondycji ogniwa zasadniczo daje tylko analiza fizykochemiczna.

Jest to czujnik jest odpowiedzialny za pomiar natężenia prądu pobieranego przed odbiorniki (current sensor; PID: BATT_CUR) oraz temperatury (PID: BATT_TEMP):
Obrazek

Odpowiednia konfiguracja przekaźników (tryb pracy systemu iEloop/iStop) jest uzależniona od prądu obciążenia (wartość prądu jest jednym z warunków) - przykładowo:

"45. By-pass mode
Obrazek

NOTE:
During by-pass mode, verification is not possible using the instrument cluster indication. If high-capacity audio or additional electrical devices are connected, the by-pass mode may operate frequently due to the increase in the vehicle electrical load.

Purpose
If vehicle electrical load (consumption current) exceeds 50A or more, a bypass relay within the DC-DC converter is energized to supply power generated by the generator directly to the vehicle electrical devices.

Operation condition
Bypass mode is operating due to the following conditions:

Vehicle electric load (current consumption) is 50 A or more

Voltage reduction circuit in DC-DC converter is malfunctioning

Ambient temperature is less than 0 °C {32 °F}

Battery charge condition is less than 65%

Operation content
Turns the bypass relay in the DC-DC converter on and the power generated by the generator is also supplied directly to the vehicle’s electrical devices.At this time, the amount of power generated by the generator is suppressed so that power can be supplied directly to the vehicle’s electrical devices."


"• Therefore, the latest smart charging systems use current sensors to further determine the SOC of the battery. As a result, it is also possible to reduce the generator power as far as possible, as long as the SOC of the battery permits, under conditions other than in the thrust mode (using the kinetic energy of the vehicle instead of the engine power).
• The excitation target current is first calculated in accordance with the battery state, which in turn is based on the current sensor signal, in such smart-charging systems of the latest generation.
In the event of a malfunction of the current sensor, the excitation target current is calculated based on the generator target power (which is determined based on intake air temperature, engine speed, and vehicle speed) and the actual rotational speed of the generator.

Battery Current Sensor
• The battery current sensor is located between the negative terminal of the battery / battery cable and monitors the battery charge and the discharge current to determine the SOC of the battery.
• Current sensors use either a precise shunt resistor that measures the voltage drop across the current path or a Hall sensor that measures the magnetic field generated by the current. The signal of the current sensor is proportional to the current flowing through the measuring path.
• The current sensor includes a thermistor that measures the temperature around the battery pole / battery carrier as a reference value for the electrolyte temperature. This is used as a correction factor for determining the SOC of the battery.
• The charging / discharging flow of the battery, the battery voltage and the battery temperature are transferred directly or indirectly via the FBCM (Front Body Control Module) and via CAN (Local Interconnect Network = LIN network)
(Depending on the model) to the PCM.

NOTE: If the vehicle is equipped with auxiliary equipment / accessories and the power is supplied directly from the battery, bypassing the current sensor, the PCM can not determine the battery condition correctly. This can lead to insufficient charging and / or failure of systems for which the SOC of the battery is decisive for their correct function (eg the i-stop system).

Battery temperature sensor
• The battery temperature sensor is integrated into the current sensor
• The battery temperature sensor is a type of thermistor. The resistance decreases as the temperature of the battery increases, and increases as the temperature of the battery decreases.

NOTE: The battery temperature sensor is an essential part of the battery power sensor and can not be replaced separately.

Diagnosis
• The battery current sensor / battery temperature sensor can be tested as follows:
- Monitoring the relevant PIDs"


Więcej w wątku z akumulatorem:
viewtopic.php?p=261583#p261583
viewtopic.php?p=266239#p266239


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 07:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ci po co to? :?:
ma działać :lol: :lol: i tyle

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:10 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przez dwa lata (40 tys. km) nie miałem żadnych problemów z i-Stopem. Działał i w zimie i w lecie po przejechaniu dosłownie 2-3 km. Jeżdżę codziennie ok. 50-60 km. Na akumulator też nie narzekałem.
Wczoraj odebrałem auto z drugiego przeglądu, dowiedziałem się, że miałem niedoładowany akumulator więc serwis go doładował. I i-Stop przestał działać. Cały czas pisze NIE GOTOWY. Zrobiłem 100 km i dalej nie działa. Zaraz dzwonię do serwisu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W jakim ASO?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wróbel w Lubinie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
mówiłem <nie> nie ruszać :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No i naprawili. Nie miej pretensji. <modlisie>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
marco406 napisał(a):
I i-Stop przestał działać. Cały czas pisze NIE GOTOWY.


Ikonka aku jest wygaszona?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:31 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Podświetlone są tylko dwie pierwsze ikonki. O jak tu: http://static1.money.pl/i/technologie/a ... ae13f8.jpg

Serwis teraz twierdzi, że akumulator to się rozładował u nich jak cały dzień były otwarte drzwi. Próbowali podładować ale chyba za mało. Żebym zrobił dłuższą trasę to akumulator się doładuje i będzie dobrze.
Bo z aktualizacją Mazda Connect to chyba nie ma związku?

Taki serwis... wyjeżdżasz autem w gorszym stanie niż przyjechałeś. I jeszcze trzeba za to zapłacić...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 09:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
3 ikonki.
Odpowiednio: silnik, akumulator, klima.

Jeśli pali się silnik i akumulator to istop nie działa przez klimę.
Ale nie wiem jak to możliwe - chyba że jeździsz na 15 stopni.

Ja przy 35 stopniach (25 ustawione w aucie) już po 5-10 minutach mam gotowego iStopa.

iEloop Ci działa (nabijają się beleczki na tym ekranie co zrzut zrobiłeś)?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 18:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przyglądnę się jak będę wracał z pracy.
iEloop cały czas wisi na pierwszej z sześciu kresek.

EDIT:
Podświetlony jest silnik i klima. Akumulator nie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lip 2017, 08:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli Aku jest niedoladowany i nie dziala I-stop. Klasyka gatunku. :mad:
Pytanie czy podczas jazdy laduje ci sie aku. U mnie bylo podobnie i nawet w ASO nie mogli naladowac aku i wymienili na gwarancji.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 19:28 
Offline
Dobra, rozbawię niektórych z was. Oddając samochód do ASO iEloop działał. Odebrałem po 1 dniu i....? Nie działa przez niegotowe AKU. Normalnie mam ubaw bo wy oddajecie aby wam naprawili a ja oddałem sprawny pod tym względem.. :) Oczywiście spalanie do góry o jakieś 1-1.5l. Teraz widać to czarno jak na białym. No nic pozostaje odpiąć Aku od wózka i naładować. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 19:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rkarcz jak ci dziala ieloop? Chodzi o to ile kresek na wyswietlaczu masz w czasie jazdy. Ja przewaznie jedna. Dopiero jak zdejme noge z gazu to kresek przybywa ale jak znow jade z noga na gazie lub na tempomacie to kondensato pokazuje jedna kreske. Czy tak powinno byc?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 19:37 
Offline
Ładuje jak zwalniasz. Tak działał.. :) teraz nie działa.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 19:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale do ilu kresek ladowal sie u ciebie jak zwalniales? I czy po przyspieszeniu w dosc krotkim czsie nalodowanie spadalo u ciebie do jednej kreski ?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.