Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 11:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podgrzewania kierownicy nie używam (mi nic nie daje, trzeba trzymać w określonym miejscu), podgrzewania siedzeń właściwie też nie używam... To znaczy jak sobie przypomnę, to włączę, ale i tak tak długo się nagrzewa, że i tak już mi ciepło z nadmuchu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 11:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Fajnie, też bym chciał to mieć, ale wtedy bym musiał na auto wydać ponad dwa razy więcej. No nic trzeba się hartować :lol:
Dobrze, że chociaż z przodu fotele grzeją, do kierownicy mam rękawice, a z tyłu dzieciaki i tak siedzą w fotelikach :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 13:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Istop macie wyłączony gdy pobór prądu samochodu przekracza 50amper.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 13:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Co trzeba włączyć w takim razie żeby osiągnąć ponad 50A? U mnie klima, grzanie kierownicy i foteli na max, światła, radio i wycieraczki było za mało...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 13:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podgrzewanie obydwu foteli z przodu + kierownicy + tylna szyba z lusterkami + światła mijania led = 39A. Sprawdziłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 15:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak mi się skojarzyło...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 17:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
28 stycznia 2019, o 13:17 Millerek napisał(a):
Istop macie wyłączony gdy pobór prądu samochodu przekracza 50amper.


Jeżeli to jest PID określający pobór prądu samochodu to nie mogę zgodzić się z powyższym.
Obserwowałem te wskazania i zachowanie istopa dzisiaj w trakcie jazdy i regularnie system gasił silnik na postoju przy wartościach parametru przekraczających 50A. Przy 71A też.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 20:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No dobrze, te 50A to chyba nie trafione i jakieś złe info z jakiegoś postu.

BTW...
Jest wiele zależnych wg których istop ma działać bądź też nie.

Wklejam tabeleczkę Może coś będzie widać Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sty 2019, 15:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam

i-ELOOP już działa tylko nie wiem czy to jest kwestia temperatury na zewnątrz +3,czy tego że wczoraj odpinając na chwilę wtyczkę przy klemie auto pracowało może z 5min. <niewiem> Chyba że jest tak że zostało w pamięci i dzisiaj podbiło SOC,a przejechałem około 30km :wink:

Jeśli pierwsza opcja to dzięki za info ....tombien
Jeśli druga opcja to dziękuję za podpowiedź .....Luke :wink: :wink: :wink: :wink:

A może jedna i druga :lol: :lol: :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
MAZDA Connecting People :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sty 2019, 17:59 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie po doładowaniu akumulatora wszystko działa zauważyłem, że e-loop zaczyna ładować nawet przed podświetleniem kostki z silnikiem czyli poniżej 50 st. C nie miałem podpiętego forscana ale chyba gdzieś około 45 st.C. natomiast aku podświetlony zaraz po uruchomieniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 08:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Aktualnie u mnie: ostatnio systemy przestały działać (ujemne temperatury), teraz trochę się ociepliło (okolice 0 stopni), 2 trasy do 50 km - bez zmian. Wczoraj trasa 150 km w jedną stronę, temperatura 0 stopni, w czasie drogi i-Eloop nie ruszył. W miejscu docelowym, godzinny postój (na zewnątrz z włączoną kamerką), następnie jazda miejska i i-Eloop zaczął działać. i-Stop odżył w czasie powrotu po przejechaniu łącznie 250 km, być może już wcześniej działał, ale trafiłem na zamknięty przejazd kolejowy i musiałem się zatrzymać. Wniosek taki, że akumulator się podładował a jego temperatura musiała się podnieść (powyżej 0 stopni), żeby systemy wróciły. Czyli u mnie standard.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 13:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A u mnie spokój drugi miesiąc, wszystko działa, SOC od 87 do 98%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 16:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
30 stycznia 2019, o 13:37 Millerek napisał(a):
spokój drugi miesiąc

U mnie spokój 13 miesiąc :)
Chociaż ostatnio po 8-dniowym postoju (ferie) aku zleciał z 84% do 61%. Kilkanaście minut po odpaleniu istop nie działał, jedna krótka traska z domu na lotnisko uzupełniła niedobory i wszystko zaczęło hulać. Teraz po 10 dniach od unieruchomienia SOC 78% i na razie nie chce wskoczyć wyżej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 10:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
mam pytanie dotyczace IEloopa czy jest on doladowywany podczas jazdy na luzie hamujac ?? wydaje mi sie ze od poczatku tak bylo moze sie myle ,hamujac silnikiem i hamulcem widze na monitorze odzyskuje prosze o odp.mazda6 2017


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 10:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No jak na luzie... Musisz hamować silnikiem, czyli bieg musi być zapięty.
Kondensator ładuje alternator, a on jest sprzężony z silnikiem a nie kołami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 12:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No tak jak piszesz ale w drugiej wersji odzyskujesz energie poprzez hamownie przez klocki hamulcowe tak mnie powiedzial mechanik no i tak pisze w instrukcji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 13:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
24 lutego 2019, o 12:09 Obserwator napisał(a):
odzyskujesz energie poprzez hamownie przez klocki hamulcowe tak mnie powiedzial mechanik no i tak pisze w instrukcji


No padłem. Odzyskiwanie energii przez klocki hamulcowe? Mam nadzieje, ze to blad w Twoim pisaniu. Zmien serwis. Przeczytaj jeszcze raz instrukcje.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 15:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A strach sie bac jade za pare dni na przeglad jak gadasz ze ten gosc pieprzy glupoty to ja juz nie wiem kto ich szkoli .
Ponizej w tym artykule jest kwestia hamowania
-- Dodano: 24 lutego 2019, o 15:12 --

Rozwiązanie to zostało zaprezentowane po raz pierwszy w koncepcyjnym modelu Takeri, w grudniu 2011 roku. System Mazdy działa podczas zwalniania oraz hamowania, wykorzystując energię kinetyczną. Elementem magazynującym energię jest wydajny kondensator, zaś jej odzyskiwaniem zajmuje się nowy alternator o napięciu 12/25V. Zanim prąd zostanie dostarczony do instalacji elektrycznej samochodu, specjalna przetwornica zmienia jego napięcie na 12V. Moze zle tez cos zrozumialem :wink:widocznie chodzi o hamowanie silnikiem


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 15:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
24 lutego 2019, o 15:18 Obserwator napisał(a):
widocznie chodzi o hamowanie silnikiem

Tylko i wyłącznie. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 16:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
To jest po prostu ich marketingowy bełkot.
Można założyć że przy automacie tak to będzie działało, ponieważ używając hamulca silnik też trochę pomaga, biegi są redukowane więc nie jedzie się na luzie.
Wtedy alternator przełącza się w tryb ładowania 24V.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 23:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
24 lutego 2019, o 12:09 Obserwator napisał(a):
odzyskujesz energie poprzez hamownie przez klocki hamulcowe tak mnie powiedzial mechanik no i tak pisze w instrukcji

To już wiemy dlaczego tarcze się gną. <hahaha> <hahaha> <hahaha>

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 00:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
:facepalm:

Ja mam wrażenie, że w serwisach mośki pracują. Kurde, czasem takie głupoty opowiadają, a już sami mechanicy to naprawdę z łapanki. Przeszkolą ich jak zmieniać całe elementy - te łatwe - i się kręci. :mad:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 11:50 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie,

z moich dzisiejszych obserwacji wynika, że po całonocnym pozostawieniu otwartej maski - przestał działać na jakąś 1 godzinę i-stop ze względu na brak gotowości akumulatora. Jazda codziennie taka sama temperatury i warunki również. Do tej pory codziennie i-stop był gotowy w chwilę po ruszeniu - ok 3-4 min. Myślę, że ma to związek z alarmem, który przy otwartej masce nie przeszedł w jakiś oszczędny tryb i całą noc ciągnął większy prąd z aku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 12:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ten akumulator lubi szczególnie ciepło, dlatego jest fabrycznie "ogacony". Niektórzy sobie dodatkowo ocieplają. Jeśli pojazd stał na dworze przez noc to się nie dziwię.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 13:44 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
...tak jak napisałem te same warunki - samochód stoi całą noc w ciepłym garażu i raptem po nocy z otwartą maską przestał na godzinę działać i-stop - czego do tej pory wcześniej nie było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 17:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...i pewnie alarm nie oznajmił że maska nie jest zamknięta... Nie zgłosił że coś jest otwarte...
Normalnie zamknąłeś auto z pilota..., tak jak zawsze....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 18:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
28 marca 2019, o 18:45 Millerek napisał(a):
Normalnie zamknąłeś auto z pilota..., tak jak zawsze....

Jak maska jest otwarta to nie zamkniesz auta. Nie da się.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie samochód się zamyka jeśli maska jest niedomknięta, ale po zamknięciu rozlegają się 3 zaje... głośne piknięcia, takie że nie da się ich pozostawić obojętnie ;) ale samochód jest zamknięty.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 20:52 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nawet nie sprawdzałem czy samochód się zamknął bo stał w zamykanym garażu, a maski nie zamykałem na cała noc bo rano chciałem przed wyjazdem sprawdzić stan oleju bo dolewalem go wieczorem.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 21:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A drzwi może nie miałeś właściwie domkniętych i lampka w podsufitce się paliła.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.