Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 01:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 10:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 208
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam,

Mam pytanie,
czy jest szansa odpalić Mazdę 6 2017r samym grotem bez pilota?
Chodzi o to, że mamy sam grot, bo np. pilot się zgubił, lub się zepsuł, czy w takiej sytuacji można odpalić auto? Ewentualnie, żeby nawet podjechać po dorobienie pilota?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 11:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Hmmm, samym grotem chyba nie odpalisz. Ale jeśli pilot jest zepsuty, nie ma baterii itd. to tym zepsutym pilotem wciskasz przycisk start i odpali.
Pilot ma gdzieś tam wszczepiony immobilizer i jest to taki rodzaj wyjścia awaryjnego.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 22:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 208
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A co w sytuacji gdy jest sam grot do auta i nie ma pilota?:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Stacyjki klasycznej do włożenia kluczyka nie ma, jest tylko przycisk Start/Stop. Kluczyk jest tylko do drzwi, jakby np. padł akumulator a trzeba by było się dostać do środka. Tu nic więcej się nie wymyśli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 22:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 208
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki. Takie trochę słabe rozwiązanie Mazda zrobiła.
Powinno być jakieś awaryjne odpalenie czy coś w przypadku samego grota.
No nic nie doszukuję się nie przemyślanej sytuacji... :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 22:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Nie tylko mazda tak ma - w Kii jest to samo.
Mi się taka sytuacja, że gubisz pilot i zostaje sam grot wydaje bardzo mało prawdopodobna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 cze 2019, 05:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Też nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji, gdy zostaje sam grot i to z obu kluczyków...
We wszystkich autach z immo musisz mieć tą część kluczyka która ma ukrytą pastylkę immo, aby go odpalić...
Zawsze możesz sprawdzić próbując wcisnąć start drugą stroną grota, czy nie ma tam jakiejś pastylki, ale nie sądzę...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lip 2019, 06:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.06.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Panowie kupiłem na Ali pilota z układem i kluczykiem do Mazdy6 z 2016 jak go zaprogramować ? Stacyjki niema jest tylko start/stop


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lip 2019, 10:49 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 89
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nie wiem czy się da bez kompa i specjalnego programu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lip 2019, 21:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.06.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Pewnie tak bo 450zł w ASO


Ostatnio edytowano Cz, 25 lip 2019, 21:39 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2019, 19:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak w praktyce wygląda dokupienie 2-go kluczyka do M6 z 2015. Czy wystarczy, że kupię jakikolwiek i potem go zakoduję u fachowca ?
I drugie pytanie czy znacie takiego fachowca w Wawie lub okolicy ?

Wdzięczny
Pozdr.


Ostatnio edytowano Pn, 2 wrz 2019, 20:20 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 wrz 2019, 05:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.06.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Kupiłem kluczyk na Ali wg oznaczeń oryginalnych koleś mi wgrał wszystko działa ,ale podczas wgrywania wyskoczył mu błąd i spytał czy ma wgrywać dalej czy nie bo może mi się zdarzyć że nieuruchomię auta bez ingerencji programistycznej nawet na oryginale , wszystko działa ok tylko denerwuje mnie ikona przekreślonego kluczyka na pulpicie ,szpeców szukaj w punktach dorabiania kluczy ja zapłaciłem 150zł za kluczyk i 150zł za dorobienie i programowanie pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lis 2019, 21:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: wielkopolski
Było kilka postów w wątku ale nie znalazłem odpowiedzi.
Cały czas świeci się czerwony wykrzyknik i komunikat „keyless system inspection required „
Wychodząc z auta i oddalając się auto się nie zamyka. Nie otwiera się też automatycznie z przycisku w klamce, tylko z pilota. Bateria w pilocie wymieniona. Odpala bez problemu. Jeszcze kilka dni temu komunikat pojawiał się i znikał. I-stop działał - na światłach silnik gasł i odpalał jak należy. W tej chwili komunikat wisi cały czas i oprócz bijącego w oczy czerwonego wykrzyknika innych problemów nie widać

Jakieś sugestie oprócz wymiany aku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lis 2019, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.04.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
konrad55 na dwóch kluczykach tak samo się zachowuje? .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lis 2019, 23:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: wielkopolski
Tak, kluczyk nie ma znaczenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 05:14 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
konrad55 próbowałeś odłączyć aku na jakiś czas? Co prawda nie mam keyless ale też miałem ten uporczywy czerwony komunikat. Po nocy bez aku nagle magia - wszystko zniknęło i jeździ tak do dzisiaj ;) ewentualnie jak już to nie zadziała zostaje sprawdzenie błędów forscanem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 05:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: wielkopolski
Jescze nic nie robiłem, dzisiaj podjade do elektryka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 08:15 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
konrad55 spróbuj chociaż najpierw odłączyć aku na te 15min.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lis 2019, 21:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: wielkopolski
Aku był juz słaby więc został wymieniony, ale komunikat keyless.... nadal jest. Komputer wskazał błąd czujnika CW. Niestety temat będzie dalej wałkowany :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 15:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witam, czy ktoś miał podobny problem, mianowicie mazda nie odpala. Po naciśnięciu start przycisk miga na pomarańczowo, przykładanie kluczyka nie pomaga, baterie wymienione. Pojawia się błąd Keynes system mulfinction. I dalej ani rusz...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sie 2021, 08:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podlaski
Witam,

Mam problem w swojej szóstce.

Samochód mogę normalnie otworzyć kluczem i tu wszystko jest ok.

Kiedy wsiadam do środka na desce rozdzielczej kluczyk miga na czerwono a przycisk start/stop po naciśnięciu hamulca (wersja z AT) mruga na zielono.

Samochód nie odpala po naciśnięciu przycisku start. Kiedy Zrobię to kluczykiem - dotknę kluczem przycisku- odpala bez problemu.

W kluczykach baterie były wymieniane na nowe.

Ktoś wie gdzie może być przyczyna?

Czy spróbować kupić gdzieś nowe baterie?

Z góry dziękuje za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sie 2021, 14:57 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawdź na drugim pilocie ( od alarmu ) czy odpali normalnie .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 sie 2021, 15:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ew. wymień baterię w kluczyku. To jakieś grosze, a może po prostu jakaś wadliwa bateria była wsadzona. Albo spróbuj przetrzeć styki baterii, może coś nie kontaktuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sie 2021, 13:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podlaski
24 sierpnia 2021, o 14:57 ABC1 napisał(a):
Sprawdź na drugim pilocie ( od alarmu ) czy odpali normalnie .


Sprawdzałem i jest to samo :/

24 sierpnia 2021, o 15:28 Luke napisał(a):
Ew. wymień baterię w kluczyku. To jakieś grosze, a może po prostu jakaś wadliwa bateria była wsadzona. Albo spróbuj przetrzeć styki baterii, może coś nie kontaktuje.


Baterie wymienione na nówki i nic to nie dało. Dotknięcie kluczem przycisku start/stop pozwala na uruchomienie auta. Mogę nim jechać ale przycisk start/stop ciągle miga na zielono a na blacie świeci się kluczyk na czerwono. Dodam, że oczywiście mogę auto normalnie otworzyć i zamknąc z jednego i drugiego pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sie 2021, 15:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Całe klu jest już w migającym na czerwono kluczyku na cyferblacie (zaczym cokolwiek zrobisz) co świadczy o nieprawidłowości w układzie rozruchowym silnika. Jeśli baterie dobre i nie ma zakłóceń, np. inny kluczyk z imobilajzerem pojechałbym do ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sie 2021, 16:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podlaski
Kluczyk świeci się jednostajnie na czerwono z wykrzyknikiem w środku oraz przycisk start stop mruga nieustannie na zielono kropka samochód Oczywiście mogę odpalić zbliżając kluczyk do przycisku start stop. Mimo to podczas jazdy oba objawy nie ustępują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sie 2021, 17:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No tak, ale ty cały czas odpalasz samochód w trybie wymuszonym, opisanym w instrukcji. Ich rekomendacja - zgłoś problem do ASO.
Spróbuj zresetować poprzez odłączenie akumulatora na 20 min., oczywiście zgodnie z procedurą. Ale to tylko moja sugestia, po której specjalnie nie spodziewałbym się sukcesu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sie 2021, 07:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podlaski
25 sierpnia 2021, o 17:32 dropt07 napisał(a):
No tak, ale ty cały czas odpalasz samochód w trybie wymuszonym, opisanym w instrukcji. Ich rekomendacja - zgłoś problem do ASO.
Spróbuj zresetować poprzez odłączenie akumulatora na 20 min., oczywiście zgodnie z procedurą. Ale to tylko moja sugestia, po której specjalnie nie spodziewałbym się sukcesu.


No właśnie chcę uniknąć ASO bo wiem, że mają absurdalne ceny. Spróbuję podpiąć auto pod komputer, może uda się zidentyfikować problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sie 2021, 09:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
zapraszam do siebie ogarnę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 cze 2022, 23:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.06.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam.jako ze jestem tu nowy chciałem się przywitać i opisać swój problem.posiadam mazdę cx 5 2.0 pb awd 2012 rok.auto miało kolizje z lewej strony przód.auto przed naprawa normalnie odpalalo natomiast po naprawie wszystkiego i próbie odpalenia auto zachowuje się jakby nie widziało kluczyka.otwieranie i zamykanie z pilota działa.jeden moment w którym udało się odpalić silnik to poruszenie skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maska i wtedy zapaliło.wtedy tez wyświetliła się temperatura zewnętrzna bo tak cały czas wyświetlają się kreski.czy miał ktoś podobny problem ?czy jest jakiś przekaźnik lub moduł w okolicy skrzynki.moze jest jakiś kabel podatny na przetarcia w tamtym miejscu.Prosze o podpowiedzi


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.