Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 07:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 sie 2013, 13:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Po 1600km poznałem moją Matsudę na tyle, że zaczynam się bawić nowymi (dla mnie) funkcjami, jak tempomat adaptacyjny. Na razie wrażenia są mieszane. Tempomat prawidłowo utrzymuje dystans do samochodu przede mną. Ale tylko na prostej. Kiedy droga zakręca, tempomat "myśli", że samochód na prawym pasie jest przede mną, chociaż ja jadę prawym pasem. I zaczyna nagle hamować, co jest dość deprymujące... Na krętych drogach taka sytuacja zdarza się dosłownie co chwilę.

Nie wiem, czy tak się zachowują wszystkie tempomaty adaptacyjne, czy to specyfika GJ?

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 25 sie 2013, 17:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A czy istnieje możliwość zwiększenia w ustawieniach tego dystansu pomiędzy twoim autem a tym przed tobą? Może zwiększenie tej wartości pomoże, jeżeli jest to możliwe w ogóle :)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2013, 18:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.07.2013
Posty: 115
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja czegos takiego nie zauwazylem. Tyle ze tempomatu uzywalem na autostradzie i tam o krete drogi dosc trudno. Ale na zakretach tempomat wlasciwie wykrywal co jedzie moim a co na drugim pasie.
Jedyne zastrzezenie jakie mam, to brak albo pozne wykrywanie samochodu, ktory zmienia pas na moj i ma predkosc nizsza niz moja ustawiona. Zawsze w takiej sytuacji musze hamowac osobiscie.
Czasem tez mam wrazenie ze tempomat adaptacyjny moglby zachwywac wieksza plynnosc jazdy. Tzn. Moglby troche wczesniej reagowac na samochod jadacy przede mna z duza mniejsza predkoscia tak zeby nie hamowal przed nim a staral sie zawczasu dostosowac predkosc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2013, 18:55 
Świeżak
Offline
Od: 30.04.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To ja Ci powiem po 3000km prawie non-stop na tempomacie (Warszawa - Alicante), że nie zawsze tak jest. Często dobrze rozpoznaje pojazdy i nie reaguje jak nie trzeba. Ale może to związane jest z tym, że miałem cały czas włączony system śledzenia pasów (skądinąd rewelacja, działa perfekcyjnie - np. jak piszę smsa i wjeżdżam na tira na pasie obok :-P)- może sobie systemy pomagają.
Generalnie na dłuższe trasy adaptacyjny automat daje dużo większy luz i mniejsze poczucie zmęczenia. Ja się zakochałem. I oczywiście, tak jak pisze szczypik, zmniejszanie / zwiększanie odległości bardzo pomaga i w sumie często nie trzeba dotykać gazu ani hamulca.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2013, 19:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
szczypik napisał(a):
A czy istnieje możliwość zwiększenia w ustawieniach tego dystansu pomiędzy twoim autem a tym przed tobą? Może zwiększenie tej wartości pomoże, jeżeli jest to możliwe w ogóle :)

Możliwe, nawet na 2 sposoby - przyciskami na kierownicy w zakresie 4 czy 5 kroków, a do tego ustawieniem czułości radaru w Setup. Spróbuję zwiększyć to drugie i zobaczymy, co będzie. Ciekawe, że inni nie mają tego problemu na zakrętach - jeśli będzie trwał, zgłoszę do ASO, może trzeba wyregulować radar.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2013, 09:34 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Weź pod uwagę, że większość osób piszę o jeździe na autostradzie, a tam nie ma zakrętów o jakich Ty pisałeś. Ja oceniam pracę tego systemu BARDZO dobrze - miałem okazję go przetestować i działał bez zarzutów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2013, 09:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cuś w tym jest. Wczoraj jechałem autostradą pełną zakrętów (Kraków - Katowice), ale faktycznie system chyba ani razu nie wziął samochodu na drugim pasie za coś jadącego przede mną. Pewnie dlatego, że zakręty są dużo łagodniejsze niż na takiej Trasie Łazienkowskiej.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2013, 21:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 174
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nessus napisał(a):
Tzn. Moglby troche wczesniej reagowac na samochod jadacy przede mna z duza mniejsza predkoscia tak zeby nie hamowal przed nim a staral sie zawczasu dostosowac predkosc.


Ciekawe, bo w moim odczuciu reaguje za wcześnie i trochę za ostro (przy max odleglosci daje po heblach 200m przed autem). osobiscie plynnie wyprzedzilbym auto 2-3 sek pozniej, bez hamowania.

_________________
w chwilach wolnych od korpo --> making noise


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2013, 21:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Te same wrażenia! Ja bym na sterowaniu ręcznym po prostu puścił gaz. Ale ja jestem inteligentniejszy od tempomatu adaptacyjnego, bo np. widzę, że ten przede mną właśnie mi ustępuje drogi i zmienia pas, bo wrzucił migacz - tempomat tego nie wie... :) Czyli: kolejne zwycięstwo homo sapiens nad maszyną nie do końca sapiens :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 09:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zrobiłem parę tys na na tym tempomacie i oceniam go bardzo dobrze. Ma oczywiście parę wad jak pozna reakcja na pojazdy wjezdzajace na nasz pas lub wolne zbieranie się po takim manewrze. Za największy jednak problem uważam długie luki na których radar u szczytu widzi auto nie na swój pasie i zaczyna hamować. Za spory bajer uważam automatyczne przyspieszanie jak się włączy kierunkowskazów i rozpocznie manewr wyprzedzania. Oczywiście nie ma sensu testować go na drogach zbyt krętych, wąskich o dwóch pasach i zatłoczonych (miasto), bo tam wychodzi jego brak przystosowania. Po prostu nie został stworzony do takich warunków. Ale na typowej autostradzie podróż to bajka. Szczególnie w zestawie z wygodnymi fotelami, które oferuje nowa 6tka

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2013, 09:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nessus napisał(a):
Ja czegos takiego nie zauwazylem. Tyle ze tempomatu uzywalem na autostradzie i tam o krete drogi dosc trudno. Ale na zakretach tempomat wlasciwie wykrywal co jedzie moim a co na drugim pasie.
Jedyne zastrzezenie jakie mam, to brak albo pozne wykrywanie samochodu, ktory zmienia pas na moj i ma predkosc nizsza niz moja ustawiona. Zawsze w takiej sytuacji musze hamowac osobiscie.


Nie musisz :-). Włączy ci się BRAKE i wyhamujesz przed przeszkodą. Więcej zaufania dla sprzetu :-)
Polecam przetestowanie.
Ale przyznaje że twoje spostrzezenia pokrywają się z zaobserwowanymi przeze mnie

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2013, 13:54 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś w Was ma doświadczenie jak tempomat zachowuje się zimą jak pada śnieg? Pomijam skrajną sytuację, gdy radar został całkowicie zalepiony. Chociaż ciekaw jestem, jak wtedy zachowuje się system w aucie. Czy jest to sygnalizowane, czy przestaje działać i "nadziewamy się" na samochód przed nami?

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 11:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jeździłem trochę w bardzo złą pogodę w tym w dużym śniegu i..... rewelka.
Oczywiście pozostaje kwestia "zalepienia" radaru w przedniej atrapie, ale póki działa jest OK.
Co do całokształtu - podobnie jak matkowpa - jestem bardzo zadowolony. Bardzo przydaje się na długich odcinkach autostrad (np. wyjazdy do DE), nogi mogą odpocząć. Niestety na odcinkach bardzo pokręconych, nie można jeździć na tempomacie. Faktycznie fixuje, ale to jest zapisane w instrukcji obsługi auta. Poczytajcie to znajdziecie :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 13:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dlatego przydałaby się możliwość wyłączenia radaru na tych bardziej pokręconych odcinkach. No i te hamulce mogłyby działać trochę inteligentniej ale to już się czepiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 10:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mnie najbardziej denerwuje ospałość tempomatu na autostradzie, w przypadku gdy pojazd poprzedzający (np. na lewym pasie) zjedzie na prawo ustępując mi. Zastanawia się i zanim zacznie przyśpieszać trochę czasu upłynie. Poza tym musi mieć w 100% wolną przestrzeń przed sobą - czeka aż poprzedzające auto całkowicie zjedzie na inny pas. Czasami poganiam go gazem, ale nie o to chyba chodzi. <witam>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 10:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
to fakt - ale tak o zrobili i sie tego nie obejdzie.
dlatego ja go uzywam jak jade 140, jak czesciej mnie wyprzedzaja niz ja wyprzedzam.
a ze zdarza mi sie pojechac szybciej, to czesto go wylaczam - wiem tez dzieki temu kiedy mi sie kickdown zaczyna :)

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 11:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Fajne jest to jak jedziesz na tempomacie ,to możesz przyspieszyć,wyprzedzić,a tempomat wraca do ustawień ustawionych przed tym manewrem.inaczej jest jak dotkniesz hamulec ,wtedy tempomat ,się dezaktywuje . :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 16:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ja zauważyłem jeszcze jedną funkcję. Jadę prawym pasem 120 km/h. Auto przede mną jedzie jakieś 100 km/h.

Tempomat działa i moje auto zaczyna zwalniać.

Jak wrzucę lewy kierunkowskaz i delikatnie skręcę kierownicą w lewo to auto żwawo przyspiesza.

Jak nie dam kierunkowskazu i skręcę kierownicą w lewo to faktycznie mija chwila zanim auto zacznie przyspieszać.

Też tak macie czy coś wymyślam?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 18:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tego kolego ZibiX nie zauważyłem być może dlatego, że zawsze włączam kierunkowskaz :-P, ale rzeczywiście najfajniejsza funkcjonalność tempomatu jest kiedy zmieniam pas na lewy żeby wyprzedzić. To o czym pisze Chris
Chris napisał(a):
ospałość tempomatu na autostradzie, w przypadku gdy pojazd poprzedzający (np. na lewym pasie) zjedzie na prawo ustępując mi. Zastanawia się i zanim zacznie przyśpieszać trochę czasu upłynie.
jest też wkurzające ale bardziej tych co jadą za mną i chcą faster faster faster.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 19:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ZibiX napisał(a):
Też tak macie czy coś wymyślam?

Zobacze jutro :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 cze 2014, 19:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
a pytanie - auto rwie do przodu jak wrzucicie kierunkowsaz (wbijesz), czy wystarczy ze musniesz i zaskoczy autostradowka? (3 migniecia)?

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 cze 2014, 00:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
SlawekGdynia "3 mignięcia" też działają. :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 cze 2014, 08:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
OOOooo. TO muszę sprawdzić. Fajna wskazówka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 lip 2014, 13:29 
Adept
Offline
Od: 30.06.2014
Posty: 134
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A czy aktywnego tempomatu można używać jako tradycyjnego? Tzn. czy jest możliwość wyłączenia radaru tak aby samochód utrzymywał prędkość którą ja mu zadam ?

EDIT:
OK, doczytałem w innym temacie ;)
Jak dla mnie powinnam być możliwość wyłączenia radaru...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 15:30 
Świeżak
Offline
Od: 31.03.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Witam Kolegów,

3 raz w ciągu ostatnich tygodni zauważyłem dziwne działanie radaru wykrywającego pojazd przede mną. Radar nie wykrył samochodu przede mną z czego raz na autostradzie przy 140 kmh (dojeżdżając prawym pasem do samochodu na aktywnym tempomacie - nie hamował) i dwa razy w mieście przy 70 kmh. Wspólnym mianownikiem było (co może dziwne), że samochody były czarne i małe (punto, 206 i dzisiaj clio).

Za każdym razem było to w dzień, przy dobrych warunkach atmosferycznych.

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym działaniem (niedziałaniem) radaru?


Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 17:35 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 17:35 
Offline
mlodziec mi wczoraj nie zadziałał na czarnym Yarisie. :) Także coś na rzeczy jest.


Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 17:35 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2015, 19:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czyli musicie być cały czas czujni, bo możecie zaparkować w małej czarnej dupie ;)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lip 2015, 15:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
znalazlem filmik z zachowaniem mrcc w sytuacji niebezpiecznej


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 08:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem M6 GJ 2015 USA. Od kilku dni mam problem z tempomatem, mianowicie mogę ustawić prędkość do max 145 km/h. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

_________________
RADIK82


Ostatnio edytowano Cz, 10 wrz 2015, 11:07 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Edycja. Proszę nie używać CAPS locka w postach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 09:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Sprawdź czy przypadkiem nie jest to 145 mil/h


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.