Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 14:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam!

Mam taki problem że aku byl odlaczony przez 2 tyg.
Obecnie na przycisku START mam pomarańczowy mrugajacy zamiast zielonego.
Czy to oznacza że nie kontaktuje się z pilot ze sterownikiem.
Na takiej stronce przeanalizowałem i okazało się że
moduł nie włącza zasilania.
http://www.eecs.tufts.edu/~stephen/2014 ... THERE.html

Pytanko co moge z tym zrobić?
czy bez programowania moge to uruchomić w garażu ?
czy też inny diagnosta mi to przeprogramuje?
Czy jestem skazany na serwis MAZDA?

Pozdrawiam
Pueblo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 17:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam,
Mam problem ze swoją Mazdą 6, 2013r, 2.2 Automat SP, zakupiłem ponad miesiąc temu i przez trzy tygodnie bez żadnych problemów.
Ponad tydzień temu także wydawało się ok, wsiadam, hamulec, przycisk na zielono i zapaliła normalnie ale po 3 sekundach zgasła i pojawiło się piczenie, około 5-6 sygnałów i taka krótka "melodia", jakby czegoś rozładowanego w telefonie. Po tym przycisk był na pomarańczowo (mryga) oraz zablokowany pedał hamulca, radio grało i po 3min już mogłem wcisnąć hamulec, na zielono i już normalnie działała. Za dwa dni dokładnie to samo tylko już dwa razy zgasła i za trzecim działała normalnie, oczywiście te piczenie zawsze podczas tego jak zgasła było.
Ktoś powiedział abym wymienił baterię, zrobiłem tak, podłączyłem akumulator ale on sam jest ok. I stała około 3 kolejne dni gdzie jak wsiadam to od razu mam zablokowany pedał hamulca, przycisk na pomarańczowo i tylko delikatnie da radę hamulec wcisnąć, co robię, wciskam start (cały czas na pomarańczowo mryga) kontrolki się normalnie zapalają, jest jakby chęć zapalenia przez 0,5sec po czym wszystko się wyłącza i dziś naliczyłem 10 piknięć i ta melodia.
(Miga czerwone auto z kłódką, wcześniej chyba także)

Doczytałem iż może to być immobilizer? Jak go znaleźć jesli to będzie to?
Mechanik co jest obok mnie za bardzo mi pomóc nie może i pewnie będę musiał kogoś ściągąć do pomocy.

-- Dodano: 4 listopada 2018, o 11:18 --

Samochód odpalony dość szybko, mechanik przyjechał na miejsce, wina immo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:59 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam, wczoraj spotkała mnie niemiła niespodzianka.

Gdy rano wszedłem do samochodu mazda zaczęła swirowowac, zegary latały nic nie byłem w stanie zrobić. Auto nie chciało się zamknąć z pilota tzn była reakcja, dźwięk próby natomiast nic się nie działo. Kiedy wróciłem do auta zegary się uspokoily dioda przycisku start dalej migala na zielono I nic się nie działo. Odpaliłem z drugiego auta wciskając pilotem przycisk start jak nakazuje w instrukcji uruchomienia silnika z wyczerpana bateria pilota. Wymieniłem baterie na nowa I problem dalej się utrzymuje.

Nie wi3m czemu też akumulator się rozładował, przejechałem wie dosłownie 15min, auto stało dobę gdzie przez dużo część czasu była temp--12 'c I teraz bez silnik uruchamia się nie alnie, tyl3 że start muszę wycisnąć pilotem. Otwieranie I zamykanie z pilota działa. Czy miał kto w podobny problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 15:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Akumulator masz od nowości ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 17:37 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, bede wymienial w tym tyg


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 19:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5-6 lat na jednym akumulatorze to sporo, miał prawo wyzionąć ducha.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 19:42 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Akumulator pol biedy, zastanawia mnie czemu nie moge uruchomic silnika normalnie tylko w tym trybie powiedzmy awaryjnym, gdzie musze pilotem wcisnac przycisk START. Jakby pilota nie wykrywalo. Zdarzylo mi sie wczesniej rozladowac akumulator przypadkiem przez neizgaszenie lampki, ale nie mialem takiego problemu z odpaleniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 19:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
7 stycznia 2019, o 19:42 damianc napisał(a):
Zdarzylo mi sie wczesniej rozladowac akumulator przypadkiem przez neizgaszenie lampki

I tu masz odpowiedź dlaczego Twój akumulator jest do wymiany. EFB nie można rozładować, bo to automatycznie skraca jego życie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:40 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bylem w ASO - okazalo sie ze ktos probowal ukrasc mi autko, tylko cos im nie poszlo bo jak podpieli sie pod komputer to ten dostal pierdolca %)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
No to miałeś kupę szczęścia :goraco: .Biegnij szybko do kolektury zagrać w totka :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
8 stycznia 2019, o 16:40 damianc napisał(a):
komputer to ten dostal pierdolca %)

Widocznie jacyś totalni amatorzy (całe szczęście :) ), albo Twoja Mazda stawiała czynny opór i się nie poddała. :) Tak czy inaczej tylko się z tego cieszyć. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 05:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hmm, tego się nie spodziewałem... Aczkolwiek sam jak raz odpinałem akumulator, to samochód zaczął wyć, a później miałem przy odczycie DTC jakiś błąd typu "Próba kradzieży" :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 10:34 
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Szczescie w nieszczesciu :) Wyczuli okazje na codzien stawiam na parkingu strzezonym, ale czlowiek do kogos pojedzie na noc, zaparkuje pod blokiem i takie niespodzianki... <pirat>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 18:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
od razu <suicide> pierwszy ostrzegający w tył głowy potem drugi w powietrze , jak by co były dwa strzały


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 mar 2019, 11:28 
Świeżak
Offline
Od: 02.08.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: lubelski
Witam padł mi akumulator auto nie jeździło 1,5 miesiąca gdy chcialemm go odpalić świeciła się deska i słychać było ze akumulator padnięty gdy go wypchałem podłączyłem klemy i zacząłem ładować od innego auta nic to nie dało deska w gole się nie zapala nie działa system keyles gdy naciskam start miga czerwona kontrolka wykrzyknika z kluczykiem a przycisk start pali się na czerwono , wie ktoś w czym może byc problem ?


Ostatnio edytowano Śr, 13 mar 2019, 18:12 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 mar 2019, 22:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Najdłuższe zdanie jakie w życiu widziałem. Sorry, nie mogłem się powstrzymać. Wiesz co to są znaki przestankowe..?
Wyjmij akumulator, naładuj prostownikiem, przynajmniej przez noc. Zobacz czy pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 18:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Smiejesz sie, a sprobuj wypowiedziec to zdanie na jednym wdechu :)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 14:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
13 marca 2019, o 11:28 sory89 napisał(a):
Witam padł mi akumulator auto nie jeździło 1,5 miesiąca gdy chcialemm go odpalić świeciła się deska i słychać było ze akumulator padnięty gdy go wypchałem podłączyłem klemy i zacząłem ładować od innego auta nic to nie dało deska w gole się nie zapala nie działa system keyles gdy naciskam start miga czerwona kontrolka wykrzyknika z kluczykiem a przycisk start pali się na czerwono , wie ktoś w czym może byc problem ?
'

Hej wiem w czym problem,
odezwij się do mnie na PW.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 10:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witam wszystkich Klubowiczów.
Jestem tu nowy i mam nadzieję , że ktoś mi pomoże z moim problemem. Otóż , w ciepłe , słoneczne dni , gdy w aucie temperatura dochodzi do 30 stopni , wówczas przestaje działać centralny. Nie można otworzyć madzi ani przyciskiem w klamce , ani z pilota . Jedynym sposobem jest wyjęcie grota i otwarcie awaryjne po czym wyje alarm dopóki nie odpali się auta i to tylko przykładając kluczyk do przycisku START .
Po dojechaniu pod garaż , zgaszeniu silnika i wyjściu z auta samochód się nie zamyka w żaden sposób oprócz zamknięcia grotem.
Po wstawieniu do garażu i odczekaniu ok. 20 minut wszystko wraca do normy. W okresie kiedy temperatury są niższe nic takiego się nie dzieje.
W ASO niby patrzeli , przetarli styki , ale nic się nie zmieniło.
Aku wymienione , baterie w pilotach również , żadnych błędów . Wiem , że auto było lekko walone w drzwi kierowcy - skuter , może to jest przyczyną ?
Proszę o jakieś sugestie i podpowiedzi gdzie szukać problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 20:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam wszystkich, mam problem z moją Mazdą. Kilka dni temu pojechałem do sklepu i po powrocie do auta już nie odpaliło. System bezkluczykowy, jeden klucz odkąd mam samochód tylko otwierał drzwi(nie odpalał auta), drugi normalnie działał. Problem wyglada tak: drzwi się otwierają, światła, okna, fotele działają, wciskam hamulec zapala się zielona lampka przy przycisku start-stop i kompletna cisza. Czy mógł się rozkodować kluczyk ? Immo omega, z góry dziękuje za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 20:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to spróbuj kluczykiem wcisnąć przycisk start-stop. A dokładniej wciśnij przycisk ta strona kluczyka gdzie jest logo Mazdy. Jeśli immo jest sprawne, to auto odpali. Jeśli nie odpali to albo Omega robi problem albo immo w kluczyku padło.
Omega zazwyczaj daje sygnały dźwiękowe jeśli kończy się bateria w pastylce, tak?

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 21:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
mirpro jutro sprawdzę tym sposobem. Na ta chwile ten wcześniej sprawny pilot po wciśnięciu przycisku miga ciagle i szybko zielona dioda, a ten którym nie mogłem nigdy odpalić jednorazowo na czerwono. Wie ktoś co te sygnały oznaczają ?
Edit: znalazłem instrukcje, zielony świadczy o tym, że pilot jest aktywny. Możliwe jest to, że się rozkodował i dlatego nie odpala ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 08:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przy słabej baterii omegi u mnie tak się działo. Wciśnięcie raz przycisku na pilocie pozwoliło normalnie uruchomić samochód.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 08:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.05.2019
Posty: 44
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tez bym zaczął od wymiany baterii, u mnie nie było żadnych sygnałów ze bateria się rozładowała, do czasu wymiany baterii przed każdym odpaleniem musiałem blisko kierownicy trzymać omegę z wciśniętym przyciskiem do ponownego skomunikowania się z autem, po wymianie problem znika


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.