Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 8 sie 2013, 23:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jednym z pierwszych wrażeń po pierwszej jeździe nocą moją nową Matsudą był dziwnie krótki zasięg reflektorów. Fakt, że nigdy przedtem nie miałem HID'ów i może to tak ma być. Na drodze było bardzo jasno, dużo jaśniej niż przy światłach tradycyjnych, jakie miałem w Accordzie. Ale tylko na krótkim odcinku przed samochodem.

Zajrzałem więc na duże forum amerykańskie i voila - na ten problem narzeka szereg użytkowników. Wg. mnie jest to złe ustawienie systemu automatycznego poziomowania reflektorów. Teraz jestem na wakacjach w Portugalii, ale jak tylko wrócę do kraju, zgłoszę w ASO i zaraportuję, co powiedzą.

Czy ktoś z was ma HID'y i też doświadczył tego problemu?

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 07:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ja mam u siebie ksenony i też mam wrażenie, że mogłyby świecić dalej. W volvo ksenony miały większy zasięg. Może wystarczy je podnieść trochę. Przecież zwykła regulacja chyba też jest.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 07:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
hmm... takie jest pierwsze wrażenie po przesiadce do auta z ksenonami. Po prostu strumień światła dosyć wyraźnie odcina się od mroku w przeciwieństwie do tradycyjnych lamp które świeciły troszkę w cały świat w porównaniu z ksenonem

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 09:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
arecki napisał(a):
Ja mam u siebie ksenony i też mam wrażenie, że mogłyby świecić dalej. W volvo ksenony miały większy zasięg. Może wystarczy je podnieść trochę. Przecież zwykła regulacja chyba też jest.

Nie, z tego co byłem w stanie stwierdzić za pomocą analizy organoleptycznej (poszukiwania w kabinie pokrętła do regulacji albo takiej opcji w menu) i literackiej (instrukcja obsługi samochodu), nie ma ręcznej regulacji w modelach ze światłami samopoziomującymi się. Chyba, że coś przeoczyłem.
Damianko napisał(a):
hmm... takie jest pierwsze wrażenie po przesiadce do auta z ksenonami. Po prostu strumień światła dosyć wyraźnie odcina się od mroku w przeciwieństwie do tradycyjnych lamp które świeciły troszkę w cały świat w porównaniu z ksenonem

Też tak myślałem... Ale kilku z użytkowników, którzy na to narzekają, napisało, że przesiedli się z ksenonów na ksenony.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 12:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.07.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Region: małopolski
Ja również nie mogę się nie zgodzić,
w poprzedniej GG 2004 miałem HID'y i świeciły zdecydowanie dalej, a ja ciągle nie mogę się przyzwyczaić do fabrycznych ksenonów. Doświetlają zakręty bardzo ładnie, ale denerwuje mnie widoczna granica odcięcia światła.
Koszmarnie się też jeździ w nocy po krętych serpentynach pnących się w górę. Snop światła kończy się momentami 2 metry przed autem. Momentami pomaga nawet doświetlenie przeciwmgielnymi :)
Cóż, chyba ten typ tak ma.
Pozostaje pytanie, czy w ASO mogą wyregulować poziomowanie aby świeciło wyżej domyślnie. Myślę, że rzecz do zrobienia :)

_________________
6Love


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gajdzin napisał(a):
arecki napisał(a):
Ja mam u siebie ksenony i też mam wrażenie, że mogłyby świecić dalej. W volvo ksenony miały większy zasięg. Może wystarczy je podnieść trochę. Przecież zwykła regulacja chyba też jest.

Nie, z tego co byłem w stanie stwierdzić za pomocą analizy organoleptycznej (poszukiwania w kabinie pokrętła do regulacji albo takiej opcji w menu) i literackiej (instrukcja obsługi samochodu), nie ma ręcznej regulacji w modelach ze światłami samopoziomującymi się. Chyba, że coś przeoczyłem.

Miałem na myśli regulację ręczną przy lampach. W kabinie nie ma regulacji, bo ksenony wymagają automatycznej regulacji. Ale przy lampach powinna być regulacja ręczna, aby można było skorygować ustawienie świateł w serwisie. Nie wiem, czy mam tak w maździe, bo jeszcze nie sprawdzałem, ale w volvo z oryginalnymi ksenonami, oprócz regulacji automatycznej, była możliwość regulacji ręcznej w samych reflektorach (większy zakres regulacji, w tym również na boki).

Gajdzin napisał(a):
Damianko napisał(a):
hmm... takie jest pierwsze wrażenie po przesiadce do auta z ksenonami. Po prostu strumień światła dosyć wyraźnie odcina się od mroku w przeciwieństwie do tradycyjnych lamp które świeciły troszkę w cały świat w porównaniu z ksenonem

Też tak myślałem... Ale kilku z użytkowników, którzy na to narzekają, napisało, że przesiedli się z ksenonów na ksenony.
Np. ja :)
Jedyna różnica, to w volvo miałem zwykłe ksenony (typ D2R), a tu są soczewki (typ D2S). Soczewki lepiej odcinają światło, ale jasność/barwa jest ta sama/porównywalna.

mikolaj napisał(a):
Pozostaje pytanie, czy w ASO mogą wyregulować poziomowanie aby świeciło wyżej domyślnie. Myślę, że rzecz do zrobienia :)
Powinno się dać.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
ale wiecie, że dyskusja dotyczy Mazdy GJ?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A jest jakaś różnica w światłach?
Jak widać problem jest i tu, i tu. <slabo>

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
dyskusja dotyczy zenonów panie administratorze Kamilu :)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ja problemu ze swiatlami w GH nie mam, czasami nawet mam wrazenie, ze swieca za daleko - a jak zapierdziele drogowe to widze drugi koniec UK ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 13:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tak Damian, miałem na myśli xenon w GJ. Arecki, porównywałem oświetlenie drogi w hondzie cr-v do mojej GH (oba auta z xenonami) i w hondzie droga byłą o wiele lepiej oświetlona. Podobnie może być tutaj, dlatego myślę, że opinie o xenonach GH w temacie o ksenonach w GJ nie mają sensu, a tylko denerwują założyciela tematu, bo co go obchodzi jak jest w GH. Ale róbta co chceta.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 14:16 
Offline
tak się zastanawiam - czy taka regulacja poziomowania nie spowoduje, że będziemy oślepiali innych użytkowników ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 16:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.07.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Region: małopolski
Moim zdaniem uwaga, że w GH jest podobnie, może dać do myślenia ;) Jak się dobrze wyreguluje to nie ma prawa oślepiać

_________________
6Love


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 18:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
arecki napisał(a):
A jest jakaś różnica w światłach?
Jak widać problem jest i tu, i tu. <slabo>

No nie wiem - na forum, na którym znalazłem te raporty, jest pewnie z 1000 użytkowników GH i może ze 100 GJ. Ci pierwsi ani jednego takiego wątku nie rozpoczęli przez te wszystkie lata, przez które jeździli GH... A od właścicieli GJ od razu zaczęły się raporty, że coś jest nie tak.

W każdym razie pociesza mnie to, że jest regulacja. Będę próbował namówić ASO o podciągnięcie mi tych xenonów o picikłaczek do góry. Tak, żeby nie oślepiać, ale żebym ja widział, gdzie jadę, a nie tylko po czym jadę :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 18:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zawsze możecie wyciągnąć bezpiecznik od samowypoziomywowacza (jak to się pisze?) I w bagażnik wrzucić dwa worki ziemniaków ;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 sie 2013, 18:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Albo jakas Grycanke do bagaznika.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 08:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może powinienem zapytać w innym wątku ale stiwerdziłem, że temat pokrewny ;) a chodzi o spryskiwacze.

W czoraj jechałem w deszczu i próbowałem rozgryść logikę działania spryskiwaczy. Ktoś wspominał że spryski świateł są przy 5 cyklu spryskań.
U mnie to wychodzi inaczej ale odnoszę wrażenie , że długość przytrzymania manetki ma na to także wpływ. Generalnie jakby ktoś rozgryzł logikę działania tego mechanizmu to niech da znać. Czasem chcę przemyć samą szybę (bo np. latem owad mi się rozwalił o szybę) a nie chcę zafajdolić umytego wcześniej auta płynem od spryskiwaczy świateł.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 09:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
O ile dobrze pamietam to dwa szybkie ruchy manetka rowniez uruchamiaja spryskiwacze reflektorow i nie jestem pewien ale zakldajac, ze mamy wlaczone swiatla to przy pierwszym spryskiwaniu rowniez uruchamia spryskiwacze reflektorow (?) ale niech to potwierdza pozostali


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 11:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie trzeba rozgryzać - wystarczy przeczytać (w podręczniku) :)

Spryskiwacze reflektorów uruchamiają się co któryś raz (nie pamiętam, co który, teraz nie sprawdzę, bo podręcznik mam w garażu). I tak, jak pisze Głowasiek, można zawsze wymusić umicie reflektorów przez dwa szybkie ruchy manetką.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 11:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OK. sprawdzę dokładniej wieczorem w instrukcji a potem w realu ;)
Może te dwa szybkie ruchy manetką pomyliły mi te cykle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 19:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OK. doczytałem w instrukcji - jeden strzał w lampy na pięć w szybę chyba, że dwa krótkie pociągnięcia manetką wtedy wyzwalają psik w reflektory i to ta podwójna akcja mnie zmyliła :P .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2013, 22:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cieszmy się, że to jest tak sensownie rozwiązane - znajomy miał auto, gdzie przy KAŻDYM strzale w szybę wyzwalał się strzał w reflektory, co skutkowało w bardzo częstych zakupach płynu do spryskiwaczy :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 17:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.08.2013
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
W mojej Omedze spryskiwacze reflektorów działają za każdym razem, pod warunkiem włączonych świateł. Przy wyłączonych, spryskiwana jest tylko szyba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 17:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witaj na forum, Blackhevy! To strasznie dużo płynu musi zjadać ta Omega... Mam dla Ciebie rozwiązanie: kup Mazdę 6 :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 17:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.08.2013
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gajdzin napisał(a):
Witaj na forum, Blackhevy! To strasznie dużo płynu musi zjadać ta Omega... Mam dla Ciebie rozwiązanie: kup Mazdę 6 :)

Oj, żebyś wiedział... Cztery dysze na szybę i cztery dysze na reflektory... Ubiegłej zimy odłączyłem spryskiwacze reflektorow, bo 6,4l płynu wystarczalo na 5-10 cykli mycia szyby... Do tego spryskiwacze reflektorów pompują okolo 2s wczesniej, zanim plyn poleci na szybę. Więc przy każdorazowym myciu szyby, wypływało morze płynu...
Co do Twojego rozwiazania kolego Gajdzin, już sie zastosowałem ;)
W połowie listopada dosiądę Madzi z takim motorem, jak Twoja. Mam tylko nadzieję, że Omega nie rozpieściła mnie za bardzo swoim 3,2 V6...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 18:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oj, mogła trochę rozpieścić... Z drugiej strony kucyki odczuwa się tylko w odniesieniu do wozu, który muszą ciągnąć - pytanie, ile waży ta Omega vs. GJ :) Drugie pytanie - gdzie w Szwecji można wykorzystać 3,2 V6 zanim Cię nie dogoni Policja i zakuje w kajdanki :)

W każdym razie na pewno po przesiąściu się z Omegi na GJ będziesz miał wielki uśmiech na paszczy przy pierwszym tankowaniu!

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 18:30 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.08.2013
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gajdzin napisał(a):
Oj, mogła trochę rozpieścić... Z drugiej strony kucyki odczuwa się tylko w odniesieniu do wozu, który muszą ciągnąć - pytanie, ile waży ta Omega vs. GJ :) Drugie pytanie - gdzie w Szwecji można wykorzystać 3,2 V6 zanim Cię nie dogoni Policja i zakuje w kajdanki :)

W każdym razie na pewno po przesiąściu się z Omegi na GJ będziesz miał wielki uśmiech na paszczy przy pierwszym tankowaniu!

Dokładnie takiego samego założenia się trzymałem, przy wyborze! Omega waży ponad 1725kg w stanie gotowym do jazdy, madzia około 300kg mniej i jezeli cyfry nie kłamią, to przyspieszenie maja zbliżone a nawet z lekką przewagą Mazdy...
Jeżeli chodzi o tankowanie, to wbrew pozorom z Omega nie było też tak tragicznie, jak ją malują ;)
Średnie w cyklu mieszanym oscylowało (a właściwie jeszcze oscyluje) w granicach 11l /100km, cały czas na klimatroniku i prehistorycznym automacie. Na trasie nie bylo problemu aby zejść do 9l /100km. Ale jestem pewny, ze Madzia zaskoczy mnie pozytywnie <spoko>
Co do wykorzystywania 3,2 V6 to w drodze do i z Polski...;) Oczywiście po polskiej stronie granicy ;) Tutaj lepiej nie ryzykować, przekroczenie jakiegokolwiek ograniczenia prędkości o wartość równą lub większą niż 30 km/h skutkuje natychmiastowym zatrzymaniem prawa jazdy, otrzymujesz tylko kwitek uprawniający Cię do powrotu do miejsca zamieszkania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 18:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiesz, ja w trasie spalam równo 6.5l/100km, a w mieście 8.5l/100km, więc jednak liczę na Twój wielki uśmiech przy pierwszym tankowaniu :)

Natomiast co do zatrzymywania prawa jazdy, to w Polsce właśnie pracują nad podobna ustawą, z tym, że odebranie prawka ma być przy przekroczeniu limitu o 50km/h. Ale nie narzekajmy - w Japonii za przekroczenie o 30km/h zakuwają w kajdanki - aresztowanie na miejscu. A ograniczenia mają DRAKOŃSKIE - na prawie wszystkich autostradach wynoszą one 80km/h. Znam tylko jeden kawałek super prostej i płaskiej autostrady, 3 pasy w każdą stronę, gdzie jest ograniczenie do 100km/h :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 19:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.07.2013
Posty: 77
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Gajdzin napisał(a):
[...] Natomiast co do zatrzymywania prawa jazdy, to w Polsce właśnie pracują nad podobna ustawą, z tym, że odebranie prawka ma być przy przekroczeniu limitu o 50km/h. [...]


Lekko zejdę z tematu wątku. Pracują nad ustawą, w której po przekroczeniu prędkości o 100% ponad limit będzie zabierane prawko. W mieście będzie to o 50km/h, ale w trasie już więcej. Chociaż znając mentalność polskich służb kontroli ruchu drogowego, na trasie z limitem 90km/h pojawią się ograniczenia do 50km/h, np. z powodu wjazdu na budowę, na której już nikt nie pracuje, i o te 100% nie będzie trudno przekroczyć prędkość:) spotkałem się z czymś takim. Dziś słyszałem słowa eksperta od ruchu drogowego z KSP, który wspomniał, że w Polsce co roku 80 000 kierowców przekracza prędkość o ponad 50km/h, przynajmniej połowa z nich, w myśl nowej ustawy, straciłoby prawo jazdy.

Co do reflektorów w nowej 6, to IMHO świecą bardzo dobrze, zwłaszcza podoba mi się doświetlanie zakrętów i automatyczne przełączanie świateł na drogowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 19:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.08.2013
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gajdzin napisał(a):
Ale nie narzekajmy - w Japonii za przekroczenie o 30km/h zakuwają w kajdanki - aresztowanie na miejscu. A ograniczenia mają DRAKOŃSKIE - na prawie wszystkich autostradach wynoszą one 80km/h. Znam tylko jeden kawałek super prostej i płaskiej autostrady, 3 pasy w każdą stronę, gdzie jest ograniczenie do 100km/h :)


I pomyśleć, że to te małe rączki stworzyły Nissana GT-R... Chyba tylko i wyłącznie dla reszty świata ;)
A tak btw, miałem okazję prowadzić tego 485-cio konnego potwora, szczęście że byłem pod tak ogromnym wrażeniem, że nie zdążyłem przyzwyczaić się na tyle, że każdy słabszy byłby dla mnie za słaby ;)
A żeby nie było, że nie na temat to też miał super ksenon ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.