Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 10:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Taka sytuacja na wyświetlaczu po wyłączeniu zapłonu:
"Key battery is low"

Przekaz oczywisty ale jak myślicie: wymiana baterii w kluczyku skasuje zapisaną w nim pozycję siedzenia <niewiem> .
Ktoś już wymieniał ?

Swoją drogą myślałem, że wytrzyma przynajmniej 2 lata :x .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 10:15 
Offline
Wymieniłem już niestety baterie w kluczykach (od razu w obydwóch) co by się nie zdziwić kiedyś w trasie. Wyjąłem stare, zobaczyłem jaki typ, kupiłem 2 nowe, założyłem i wszystko śmiga. Niestety nie mam takich wygód z siedzeniem jak Ty...:-(


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 10:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pamięć foteli jest raczej trzymany w ustawieniach komputera, a nie kluczyka. Zmiana baterii nic Ci nie usunie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 11:15 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli masz powiązane ustawienie fotela z konkretnym kluczykiem, to to powiązanie zniknie

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 11:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
a mozesz napisac jaki to jest typ baterii dokladnie?
kupie na zapas i niech jezdza ze mna...

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 11:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Powiązanie fotela masz, ale z przyciskiem 1 albo 2. Ewentualnie gdy programujesz kluczyk to przypisujesz go jedynie do ustawienia 1 albo 2. Po wymianie baterii ustawiasz fotel w pozycji np. 1 klikasz SET i dopiero dopinasz kluczyk przyciskiem OPEN.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 13:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli ..... ponownie trzeba wykonać procedurę parowania kluczyka :wink: .

-- Dodano: Pt, 31 paź 2014, 13:00 --

SlawekGdynia napisał(a):
a mozesz napisac jaki to jest typ baterii dokladnie?

CR2025


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 13:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
czyli klasyk...
nic wielkiego.
tylko nie pomylic z 2032 bo bedzie niewiele grubsza, ale moze juz byc za gruba.
thx

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 gru 2014, 13:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam pytanie wiecie może jak zakodować kluczyk do M6 bo musiałem kupić (w ASO) nowy kluczyk a w salonie kodowanie 250 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 gru 2014, 22:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Moim zdaniem powinni zakodować za darmo jak u nich kupujesz.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 gru 2014, 21:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Właśnie też tak pomyślałem ale niestety odrazu mi powiedzieli kodujemy czy nie koszt takiej usługi to 250 zł więc podziękowałem .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 gru 2014, 01:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
To ja bym u nich nie kupił klucza. Postawił bym sprawę jasno biorę u was i programujecie za darmo a jak nie to ide gdzie indziej.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 19:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
u mnie też się pojawił komunikat na desce rozdzielczej "key battery is low" - zamówiłem już baterię i będę ją wymieniać.
Informacyjnie tylko daję znać, po zapoznaniu się z bliźniaczym wątkiem i filmiku instruktażowym z GH viewtopic.php?f=36&t=58, że jeśli jest w GJ ograniczony czas na wymianę, to nie jest to 30sek.

Ja w trakcie oglądania filmiku rozebrałem pilota wyjąłem baterię, znalazłem na allegro (CR 2025), kupiłem, a dopiero później wróciłem do forum i zobaczyłem wpis "wymiana baterii powinna nastąpić w ciągu 30 sek". Spanikownay włożyłem od razu baterię z powrotem i poleciałem od razu do garażu na testy keyless.
Jako, że u mnie pilot bez baterii leżał jakieś 5 min, już miałem czarne myśli nt. wizyty w ASO + haracz. Na szczęście wszystko działa bez problemu - system keyless, otwieranie, zamykanie z pilota.
Tak więc nie wiem czy jest u nas jakieś ograniczenie czasowe, ale raczej trwa dłużej niż 30sek.

BTW.
Czy wymiana baterii już po 1,5 roku to trochę nie za wcześnie?

_________________
Tel. 609 831 230


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 20:01 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U mnie wymiana nastąpiła po niepełnym roku. Wyminę dokonano w ASO Bołtowicz, koszt 10 zł.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 gru 2014, 22:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 133
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
W 7 letnim Civiku w obu kluczach mam oryginalne baterie i piloty działają.
W Mazdzie na obu kluczykach miałem już komunikat o słabej baterii ale stwierdziłem że to lekka przesada i będę jeździł aż całkiem padnie (czytaj : przestanie otwierać/zamykać drzwi). W przypadku jak całkiem padnie to zgodnie z instrukcją można kluczem nacisnąć przycisk startu (chyba tam jest odbiornik) i powinien odpalić - prawdopodobnie będzie działał na tej samej zasadzie jak zwykłe kluczyki z transponderem.
Niestety mam teraz dalszy wyjazd i w jednym wsadziłem nową baterie . Drugi kluczyk będę dalej męczył do całkowitego padu :)
Mam nadzieje, że Duracell pociągnie dłużej.
Wydaje mi się że problem z trwałością baterii spowodowany jest dość częstym komunikowaniem się samochodu z kluczykiem...a bateria cienka 2025. Mogli dać chociaż 2032....

_________________
Obrazek
Obrazek

Druga M6 z 2023 (nie da się wpisać do profilu drugiej?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 13:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.09.2014
Posty: 60
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
zagryziak napisał(a):
U mnie wymiana nastąpiła po niepełnym roku. Wyminę dokonano w ASO Bołtowicz, koszt 10 zł.

ASO w Rzeszowie za wymianę baterii w obu pilotach bierze ponad 70zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:22 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Samemu zdecydowanie taniej, tylko koszt baterii, poniżej 5 zł.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:55 
Offline
hiccih napisał(a):
ASO w Rzeszowie za wymianę baterii w obu pilotach bierze ponad 70zł


Co ??? Nie no - masakra jakaś <suicide>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 21:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie dzisiaj pojawił się komunikat key batery is low. 1,5 roku - trochę krótko. Będę musiał jutro po baterię podjechać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 22:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak kup i wymień,banalnie proste :)
i jaki niski koszt, ile piwa można kupić :hahahaha:
za to bierze ASO za usługę :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 23:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
hiccih napisał(a):
zagryziak napisał(a):
U mnie wymiana nastąpiła po niepełnym roku. Wyminę dokonano w ASO Bołtowicz, koszt 10 zł.

ASO w Rzeszowie za wymianę baterii w obu pilotach bierze ponad 70zł.


Jazusie nazareński...to już jest przesada....ja kupiłem na allegro 5 sztuk za 10 zł.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 gru 2015, 15:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
W ASO w Katowicach za wymianę baterii chcą 10 zł wiec nie jest źle. Nie wymieniałem bo komunikat o słabej baterii zniknął wiec wymienię ja sam w swoim czasie. I jeszcze jedna rzecz pytałem o konieczność kodowania kluczyka po dłuższym przebywaniu z rozładowana bateria. Podobno nie ma z tym problemu i nie trzeba ponownie kodować klucza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 23:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
hiccih napisał(a):
ASO w Rzeszowie za wymianę baterii w obu pilotach bierze ponad 70zł.

No cóż, jak ktoś ma dwie lewe ręce i nie umie sam baterii wymienić to niech płaci. W ten sposób ASO chyba pobiera frycowe.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 23:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.09.2014
Posty: 60
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Kierowałem się postem na forum aczkolwiek sam sobie jestem winien ponieważ nie zapytałem o cenę przed usługą. Tzn. zapytałem telefonicznie i dostałem ogólną odpowiedź, że to "gdzieś ok. w cenie baterii".

Na pewno następnym razem baterie wymienię sobie sam.

Napisałem cenę za usługę informacyjnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 15:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
otest napisał(a):
W 7 letnim Civiku w obu kluczach mam oryginalne baterie i piloty działają.
W Mazdzie na obu kluczykach miałem już komunikat o słabej baterii ale stwierdziłem że to lekka przesada i będę jeździł aż całkiem padnie (czytaj : przestanie otwierać/zamykać drzwi). W przypadku jak całkiem padnie to zgodnie z instrukcją można kluczem nacisnąć przycisk startu (chyba tam jest odbiornik) i powinien odpalić - prawdopodobnie będzie działał na tej samej zasadzie jak zwykłe kluczyki z transponderem.
Niestety mam teraz dalszy wyjazd i w jednym wsadziłem nową baterie . Drugi kluczyk będę dalej męczył do całkowitego padu :)
Mam nadzieje, że Duracell pociągnie dłużej.
Wydaje mi się że problem z trwałością baterii spowodowany jest dość częstym komunikowaniem się samochodu z kluczykiem...a bateria cienka 2025. Mogli dać chociaż 2032....



Tak problem jest że kluczyk cały czas się komunikuje z autem

proponował bym ci nie zwlekać z wymianą na nowe bo kumplowi jak padły baterie to auto przeszło w tryb FailSafe , gdzie bez serwisu nie ma możliwości odpalenia Auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 17:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ciekawe co piszesz bo mi wydawało sie ze nawet jak klucz sie rozładuje to i tak samochód otworzysz i go odpalisz. Podjeżdżasz po baterie wymieniasz w samochodzie i tak do kolejnej wymiany. Poprawcie mnie jeśli sie mylę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2015, 18:04 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
flywin napisał(a):
jak padły baterie to auto przeszło w tryb FailSafe , gdzie bez serwisu nie ma możliwości odpalenia Auta.

Widać trwałość baterii w pilocie dorównuje trwałością niektórym innym składnikom wyposażenia technicznego mazd, żeby nie być gołosłownym kilka z brzegu: akumulatory, stacje bluetooth, tarcze hamulcowe, napędy bocznych lusterek, użytym materiałom wygłuszeniowym, tworzywom sztucznym, itd i tp.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 13:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
owszem
Przemo napisał(a):
Ciekawe co piszesz bo mi wydawało sie ze nawet jak klucz sie rozładuje to i tak samochód otworzysz i go odpalisz. Podjeżdżasz po baterie wymieniasz w samochodzie i tak do kolejnej wymiany. Poprawcie mnie jeśli sie mylę



owszem ale masz na to jakiś tam czas po tym Auto Się blokuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 12:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Byłem zmuszony wymienić baterie w kluczyku, ze względu na komunikat na zegarze o niskim stanie bateri w kluczyku.
Bateria wytrzymała 6 miesięcy, dokładnie pisząc to już od miesiąca mazda krzyczała o słabej bateri...

Serwis wymieniając mi wszystkie cztery baterie 2xkluczyk + 2xpestka od omegi, jedna bateria w omedze wytrzymała 4 miesiące a przy kluczyku 6 miesięcy..? i to jest komplet mojego kluczyka i pestki...

Zdzeierstwo w serwisie, ich baterie wytrzymały 6 miesięcy!

Mazda moja krzyczy o bateri jak bateria ma 2.95V... szok że przy takim napięciu bateri mazda zgłasza słabą baterię...
Obrazek

Nowa bateria (Maxwell) ma 3.29V
Obrazek

Sprawdzane aż na trzech multimetrach...Bo myślałem że mój źle wskazuje, ale wyniki były takie same.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 12:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Mogę potwierdzić, baterie wymieniam regularnie, co około rok, w kluczykach. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.