Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 07:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 23:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Od strony kierowcy zdejmowałem koło i nadkole. Od pasażera udało się od góry
Z tyłu lampy przekręca się całe "plecy" z takim radiatorem w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Potem kostka i żarnik. Powodzenia

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lis 2019, 12:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.11.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Hej. Wczoraj zauważyłem że nie świeci mi prawy bi xenon i podąrzając za waszymi radami chciałem samodzielnie spróbować wymienić żarnik. Jednak mam kilka pytań:
- czy odpinaliście akumulator przed wymianą ,jeśli tak to co i jak potem trzeba zaprogramować w aucie na nowo
- co do samej wymiany; w poscie wyżej kolega wspomina że zaczynamy od sciagniecia "radiatora" przekręcając go w kierunku przeciwnym do wskazówek zegarka, jednak jest tam taki czarny element jakby zaczep czy trzeba go jakoś odczepić-jak? bo próbując przekręcić ten "radiator" on ani drgnie. Dodatkowo zauważyłem że na owym "radiatorze" są takie jakby skrzydełka (nie wiem jak to nazwać) czy to aby nie jest element pomocniczy dla ułatwienia przekręcania tego elementu-radiatora? Nie chcę czegoś zepsuć dlatego wolę zapytać o najmniejszy szczegół czy głupotę.
- jak już zdejmiemy "radiator" jak się ściąga tą kostkę, ona ma jakieś zaczepy, albo inne wichajstry czy jest na wcisk?
- po zdjęciu kostki pozostaje już tylko żarnik czy jest wcześniej jakiś inny element ktory musimy zdjąć-jak?
- jak sie wyjmuje sam żarnik, poprostu wyciagamy go tak jak go zastaliśmy czy trzeba coś przekręcić , uwolnić, odblokować- no i oczywiscie jak jeśli trzeba coś kombinować.

Dla jasności moich pytań wrzucę zdjecie/a z owym czarnym zaczepem i "skrzydełkami" na radiatorze.

-- Dodano: 2 listopada 2019, o 12:13 --

Znalazłem już swoje odpowiedzi w tym filmiku oprócz jednego, jak zamocowana jest wtyczka bo za cholerke jej ruszyć nie moge. Dodam że próbuje z gory (od strony maski) a miejsca jest niewiele.

https://www.youtube.com/watch?v=NBsaCmcyw4Q&list=PLOxpgksAULDTuDZWda4z8FcQNmEPD8xZ1&index=26&t=0s


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 20:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2286
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Masz problem z tą wtyczką, która wchodzi w radiator?

Sugeruję, żebyś spróbował od nadkola... Od góry to jest katorga.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 12:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wtyczkę trzeba ścisnąć, to jest taka blokada, zaznaczone miejsce jest czarną kropką, tam ściskasz i wyciagsz do tyłu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 00:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A jak ledy do jazdy dziennej wypadają z barwą na tle żarówki 6000K?Może ktoś foto wrzuci?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2020, 22:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
No i zmieniłem na Bosme 6000K. Pierwsze wrażenia po jeździe wieczorem w deszczu po mieście. Światła nie brakuje jak niektórzy mówią, pasy bardzo ładnie oświetla i z plusów co zauważyłem to lepiej oświetlane pobocza niż standartowe żarówki.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2020, 23:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1295
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Poczekaj, po pierwsze to "standardowe" a nie "standartowe".
Po drugie, co zmieniłeś na co? Halogeny na ksenony? Czy fabryczne ksenony na coś lepszego?
Po trzecie, ktoś wie po jakim czasie, ewentualnie przebiegu trzeba myśleć o wymianie żarników?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 00:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Sorka za błąd, telefon to raz

Żadne ledy to dwa

Zmieniłem żarówki D4s na Bosme o barwie światła 6000K.

Ja miałem swoje już wymieniane 3 lata temu, jeden padł.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2022, 11:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wczoraj wymiana na Bosma 6000K
Pierwsza jazda wieczorem i wrażenia pozytywne. Światło białe,ledopodobne i mocniejsze. Bardzo dobrze widać pasy na drodze i pobocze. Po przełączeniu na długie wydają się słabsze ale sprawdzimy dzisiaj bo szykuje się wyjazd na mecz :wink: :D
Jutro opiszę.

-- Dodano: 2 października 2022, o 12:08 --

Jest zdecydowanie lepiej.Mimo deszczowej,ciemnej pogody,widoczności większa niż na poprzednich :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2023, 13:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
proboval juz ktosz zalozic zamiast xenonowego zarnika LED ?
https://q-parts.sk/led-ziarovky-hlavneh ... gLJ2fD_BwE

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 paź 2023, 10:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2023
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Witam wszystkich mam problem od początku użytkowania mazdy 6 2013 strasznie słabo widzę w nocy,zwłaszcza w deszczu.i chyba mam biedna wersję bo mam zarowki h11 a nie zarniki i chciałbym je wymienic na jakieś lepsze może ledy czy to poprawi widoczność.dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2023, 06:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2023
Posty: 40
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
To będę pierwszym, który żarówkom 6000K powie NIE.
Właśnie je wsadziłem, też firmy BOSMA i przejechałem nocą 250km. Tragedia.
Niby światło jest niebieskie, ładne, ale widoczność to tragedia. Jedną lampę mam nową (po stłuczce), drugą wyczyszczoną, więc to nie ich wina. Stare lepiej świeciły, choć jedna już się kończyła, wpadała w różową barwę. Właśnie zamawiam z powrotem 4300K.
Bardzo żałuję, że nie ma markowych żarówek 5000K. Do żony BMW założyłem właśnie 5000K (inny typ żarówki) i są rewelacyjne, bo światło jest idealnie białe. Nie żółte jak przy 4300, nie niebieskie jak przy 6000, tylko białe.
Dodam, że BOSMA uzyskała niebieską barwę nie przez specjalny żarnik, ale przez niebieskie szkło na żarówce. Lipa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 paź 2023, 08:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 2639
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W barwie blisko 5000k jest Philips Xtreme Vision Gen 2 - miałem i byłem bardzo zadowolony.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 gru 2023, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Próbował ktoś ledów d4s?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 gru 2023, 18:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Czy wkładając zamiast oryginalnego żarnika 4300K, żarnik 5000K czy 6000K, nie dostanie po d.pie przetwornica ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 gru 2023, 19:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2355
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie, to tylko barwa światła, a nie moc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.