Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 13:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja w przedlifcie raz wymienialem, auto z 2014.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 14:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bateria w kluczyku wytrzymała u mnie 1,5 roku, a zapewne 2 lata, bo kupiłem półroczny. Myślę, że wiele zależy od producenta baterii.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 14:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W jednym pilocie padło zaraz po pierwszym przeglądzie, wziąłem drugi (czyli tak samo "wiekowy") i działało do drugiego przeglądu gdzie poprosiłem o wymianę baterii (jakieś 10 zł netto).
Pierwsza pastylka też słabowała, wymieniłem na drugą i działa... chyba do dziś, nie pamiętam czy w niej też wymieniali baterię.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 14:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Więc co pół roku, i nie ma co czekać. Cztery baterie u zegarmistrza, i 10 minut zabawy...
Można oczywiście przyoszczedziec, czyli używać drugi komplet jak lezakuje...

Dobrze że Mazda czy omega, dają znać o słabej bateri bardzo wcześnie, jest czas na wymianę bateri w sensie że nie ma później zaskoczenia...

Ale, koszt niewielki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 20:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 88
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ja wymieniłem w ASO początkiem maja ubiegłego roku zaraz po kupnie używanej GJ z 2013 r. W weekend zmieniłem sam, bo miałem komunikat o niskim napięciu baterii w kluczyku. Czyli w moim przypadku bateria z ASO wytrzymała 1.5 roku. Nie pamiętam, jakiej produkcji była.. na pewno jakaś markowa, być może Panasonic. Zmieniłem na jakiegoś no name'a i zobaczymy, ile wytrzyma.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 03:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie póki co 1,5 roku wytrzymała. Nie mam Omegi i innych cudów :P

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 12:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Witam dzisiaj rano pokazał mi się komunikat key battery low. Sama wymiana jest dość prosta. Moje pytanie - jaka dokładnie ma to być bateria i czy nie trzeba potem kodować kluczyka, żeby odpalić czy tylko wymianę baterie i wszystko będzie działać? Dzięki.

-- Dodano: 4 grudnia 2018, o 12:49 --

A nie trzeba potem kodowac


Ostatnio edytowano Wt, 4 gru 2018, 12:34 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 13:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W pilocie mazdy CR2025, w Omedze CR2032.
Nic nie trzeba kodować.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 15:48 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Czyli wymienic baterie i wszystko będzie działało jak przed wymiana tak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 gru 2018, 17:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak.

Edit:

Pytanie, niektórzy z Was piszą, że bateria wytrzymuje pół roku tak jak mnie, a innym półtora roku... Nie może to być wina samej baterii...

Przychodzi mi myśl taka, że może to różnica polegająca na "widoczności" kluczyka z autem. Jeden kluczyk jest ciągle w zasięgu i bateria pada szybko, a drugi kluczyk leży schowany i nie "widzi" się z autem....


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 8 gru 2018, 17:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja się pomyliłem (poprawiłem post), wytrzymuje minimum rok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 gru 2018, 18:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie jest to 1.5 roku, ale nie mam włączonych żadnych bajerów typu automatyczne zamykanie / otwieranie samochodu (w sumie nawet nie wiem czy jest taka funkcja) kiedy jestem w pobliżu.

Natomiast kluczyk mam zawsze w pokrowcu "wygłuszającym" Koruma.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 19:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Zauważyłem że ten komunikat key battery low pokazuje się tylko jak jest minusie temperatura albo bliska zeru normalnie jak jest na plusie komunikatu nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 17:45 
Świeżak
Offline
Od: 25.10.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Coś z tą temperaturą może być na rzeczy, u mnie ostatnio przy ok. -2 C pokazał się komunikat (po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika już było ok). A sama bateria wytrzymała przynajmniej 15-16 miesięcy - dlatego przynajmniej, bo od takiego czasu mam auto, a wcześniej nie wiem, kiedy była zmieniana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 13:27 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
No właśnie też mi się tak wydaje że ten komunikat powinien być za każdym razem jak wyłączam auto jeśli faktycznie jest rozładowania A nie tylko jak jest minusowa temperatura


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 18:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To oznaka, że bateria jest już słaba. Przecież na mrozie spada wydajność baterii, więc jeśli jeszcze przy +10 działał ok, to przy -10 będzie już lipa. Podobnie jak z akumulatorem, prawdziwy test dla niego to zima :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 10:06 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
W takim razie biorę się dzisiaj Za wymianę to chyba nic skomplikowanego


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 10:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Banalna, tylko pamiętaj żeby do otwierania kluczyk użyć czegoś plastikowego aby nie uszkodzić plastiku na kluczyku :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 20:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Wymiana trwała może minutę. Bateria wymieniona wszystko działa jak wcześniej i potwierdzam nie trzeba nic kodowac. Dzięki.

-- Dodano: 10 lutego 2019, o 20:05 --

Panowie takie pytanie czy jest różnica jeśli po odpaleniu samochodu trzymamy kluczyk w kieszeni spodni czy na poleczce koło biegów chodzi o żywotność baterii. Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 gru 2020, 17:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
21 grudnia 2015, o 15:16 flywin napisał(a):
otest napisał(a):
W 7 letnim Civiku w obu kluczach mam oryginalne baterie i piloty działają.
W Mazdzie na obu kluczykach miałem już komunikat o słabej baterii ale stwierdziłem że to lekka przesada i będę jeździł aż całkiem padnie (czytaj : przestanie otwierać/zamykać drzwi). W przypadku jak całkiem padnie to zgodnie z instrukcją można kluczem nacisnąć przycisk startu (chyba tam jest odbiornik) i powinien odpalić - prawdopodobnie będzie działał na tej samej zasadzie jak zwykłe kluczyki z transponderem.
Niestety mam teraz dalszy wyjazd i w jednym wsadziłem nową baterie . Drugi kluczyk będę dalej męczył do całkowitego padu :)
Mam nadzieje, że Duracell pociągnie dłużej.
Wydaje mi się że problem z trwałością baterii spowodowany jest dość częstym komunikowaniem się samochodu z kluczykiem...a bateria cienka 2025. Mogli dać chociaż 2032....



Tak problem jest że kluczyk cały czas się komunikuje z autem

proponował bym ci nie zwlekać z wymianą na nowe bo kumplowi jak padły baterie to auto przeszło w tryb FailSafe , gdzie bez serwisu nie ma możliwości odpalenia Auta.


Z jakiej odległości pilot potrafi komunikować się z autem? Ktoś wie? Czy jeśli auto stoi przed domem 12-15 m od miejsca, w którym kładę kluczyk to cały czas się komunikuje? Bo ostatnio wymieniam baterię co 2 m-ce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 gru 2020, 19:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok. 15 m przez zamknięte okno otwieram i zamykam samochód z pilota. Baterie wymieniane w lipcu Duracell.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 13:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie kolejna wymiana, ostatnia była w styczniu 2019. Daje to interwał 1,5-2 lat na jednej baterii. Nie używam automatycznego zamykania / otwierania samochodu po oddaleniu / zbliżeniu się. Jedynie klikam guzik na klamce.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 15:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przedtem źle zadałem pytanie. Co innego otwieranie/zamykanie, a co innego odpalanie auta. Przecież nie da się odpalić silnika mając kluczyk 15 m od auta. Możliwe, że jak napisał kol.popielasty - wystarczy zacząć używać guzika na klamce aby bateria nie padał co 3-4 miesiące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 15:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie używam przycisku w klamce do zamykania (sam się zamyka jak odchodzę) i bateria NIE pada po 3-4 miesiącach. Wytrzymuje przynajmniej rok, dwa?. Nie wiem dokładnie bo nie pamiętam kiedy wymieniałem. :)
Częściej wymieniam w immo, a tam też wytrzymuje ok. roku. Oczywiście przez 4 miesiące piszczy że trzeba wymienić, ale można to olać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 17:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Odświeżam temat - gdzieś kiedyś wyczytałem, że na wymianę baterii w pilocie jest 30 sekund, potem może się rozkodować. Pytam bo będę sam wymieniał - w serwisie mi krzyknęli za dwie 50 złotych :D myślałem, że padnę jak to przeczytałem :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 17:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.04.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja ostatnio wymieniałem baterię w kluczyku i nic mi się nie rozkodowało. W instrukcji też nie ma takiej informacji, że trzeba się wyrobić w 30 sekund.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 20:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie wiem czy kluczyk bądź pestka mają podręczną pamięć. Ale nauczony doświadczeniem (np. wymianą baterii w komputerku rowerowym) dla zachowania w pamięci podręcznej urządzenia dotychczasowych ustawień dokonuję wymiany już przygotowanej do tego celu nowej baterii. Dotychczas nie doświadczyłem rozkodowania czy to kluczyka czy omegi. W książeczce dołączonej do dokumentów przy odbiorze samochodu, stanowiącej instrukcję obsługi Omegi nie ma wzmianki na temat czasu wymiany baterii.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 21:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Nie sądzę żeby coś miało się rozkodować.
W drugim komplecie kluczy baterie wymieniałem chyba po 3 latach, bo już nie działały i nie było problemu z odpaleniem auta.
Wiec trochę dłużej nie było zasilania niż przez 30 sekund ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 lut 2022, 01:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja wymieniałem kilka razy baterię w pilocie jak i w pestce.
Nic się nie rozkodowalo, śmiało można wymieniać samemu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 lut 2022, 10:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jedynie co to chyba ta bateria CR2025 musi być naprawdę markowa. Ostatnio wyciągnąłem z szuflady zapasowy kluczyk, po zgaszeniu auta wyświetlało się, że bateria słaba. Zmierzyłem miernikiem, było około 3V. Włożyłem więc nową Energizer i dalej to samo. Zacząłem drążyć temat i ludzie pisali, że dopiero przy Duracell problem zniknął. Mam gdzieś w szufladzie ale nie chce mi się już z tym bawić. Co ciekawe codziennie używany kluczyk na tej Energizer działa bez problemu. Tylko przy tym nieużywanym jest komunikat, mimo, że działa normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: piwo i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.