Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 6 gru 2016, 12:15 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
dokładnie tak bo chyba tam znajduję się czujnik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 16:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
prawie kompletnie nie uzywam manualnej zmiany biegow a dzis cos mnie tknelo i oprocz dzwigienek przy kierownicy
przelaczylem tez wajche

aktywny tempomat nie dosc ze dzialal to jeszcze sugerowal wlasciwy bieg


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 19:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Super
Mi również fajnie się jeździło AT i na manetkach i na sekwencji :0

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 09:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
za mna pierwszy wyjazd w gory
co prawda kotlina klodzka wiec wielkich zjazdow nie bylo
ale kilka uwag moge naskrobac

zaskoczylem sie tym ze tempomat
przepieknie hamuje silnikiem
na zjazdach na poczatku uzywalem lopatek do redukcji i bylo ok
ale na lepszej drodze zostawilem tempomat i jakie bylo moje zdziwienie
gdy przepieknie zwalnial silnikiem posilkujac tylko sie hamulcem

szcze mowiac myslalem ze tempomat gdy jedziemy np 100
a zadamy mu 60 to po prostu bedzie sie toczyl do tej predkosci
on natomiast ladnie redukuje zeby osiagnac zadana predkosc

sprawdzilem od razu inny system jazdy - zamiast gaz hamulec
+ i - przy przejazdach przez wsie i nawet daje to rade


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 17:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
+/- przy przejazdach przez wsie, podobnie jak hamowanie tempomatem podczas zjazdów zajedzie Tobie hamulce. Na zjeździe trzeba obserwować spalanie chwilowe. Gdy spada poniżej 1l/100h zalecam rozłączyć tempomat i pozwolić mu się toczyć, jeśli się rozpędza to z użyciem łopatek stopniowo redukować aż do 2. Gdy na 2 nadal się rozpędza to pulsacyjnie hamulcem roboczym trzeba pilnować prędkości (np. chcesz jechać 70 to pozwalasz się rozpędzić do 90 i hamujesz do 60, cykl powtarzasz do końca - mało jest tak długich zjazdów).

Na autostradzie problem ze zjazdami nie występuje gdyż pochyłość drogi jest dość mocno ograniczona rozporządzeniem, a ponadto opór kształtu rośnie do kwadratu prędkości i przy prędkości autostradowej wypadkowa siły grawitacji na pochylni nie będzie wyższa niż suma oporów.

Jeśli dojeżdżasz do wsi to rozłączasz tempomat (cancel) następnie czekasz aż zwolni do zadanej prędkości (ewentualnie pomagasz mu poprzez redukcję biegów) i wciskasz + gdy osiągnie zadaną prędkość.

W przeciwnym razie tempomat będzie dociskał hamulce do tarcz, co skończy się tym, co się dzieje u @rkarcz. Wprawdzie @rkarcz te zasad chyba stosuje ale ma wiele innych sytuacji gdy zajeżdża hamulce.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 11:17 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
i potestowalem sobie
na autostradzie bardzo dobrze pomagac sobie gazem
poniewaz radar czeka az cale auto zjedzie z pasa

pare razy na delikatnych lukach w lewo radar czul sie niepewnie ;)
luzowal troche gazu pare razy nawet przyhamowal (problemy z ustaleniem pasa pojazdu przede mna)

natomiast bardzo przyjemnie redukuje i rwie do przodu przy pustej drodze


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 11:40 
Offline
Jak widzi kawałek innego auta włącz lewy kierunek, MRCC powinien od razu pojechać.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
no wlasnie probowalem i nie bardzo dzialalo

latwiej bylo noznie gazem delikatnie sie zblizac
i jak tempomat chwytal to redukowal i ciagnal


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 13:39 
Offline
kyeelt a mamy taki sam MRCC czy ty masz już v2017?
U mnie jest tak, że jak jadę pasem a przede mną jedzie ktoś wolniej i włączę lewy kierunek to tempomat "ślepnie" i przyspiesza.
Jutro może podjadę kawałem A2 to sprawdzę.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 13:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
2017 i wlasnie pamietalem o tym kierunkowskazie ale mimo to czekal na opuszczenie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 13:43 
Offline
Czyli być może to też "poprawili". Z punktu widzenia bezpieczeństwa tego "nanoAutonomicznego" systemu to in plus. Ale niestety minus do praktyczności.. :(


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 14:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Wg instrukcji w wersjach USA włączenie kierunkowskazu nie robi nic, a w wersjach EU analizuje sytuacje drogową i może przyspieszyć. Moim zdaniem to jest OK i poprawia bezpieczeństwo gdyż umożliwia szybkie wyprzedzenie i rozpoczęcie nabierania prędkości przed zjazdem na lewy pas.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 11:28 
Offline
A u mnie w czasie wczorajszej dość długiej trasy zauważyłem, że aktywny tempomat nie trzyma zadanej prędkości tylko o 2 km/h niższą. 1500 km po zakończeniu gwarancji.. :) Ciekawe czy koła mogą mieć z tym związek? Dawno na aktywnym nie jeździłem, a jeszcze dawniej patrzyłem na HUDa. I może to przeoczyłem. :) Samochód postał całą noc, ciekawe jak będzie dzisiaj..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 20:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
To można jeździć na tempomacie bez funkcji adaptacyjnej? W GL jest albo aktywny albo w ogóle.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 21:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
"a aktywnym nie jeździłem, a jeszcze dawniej patrzyłem na HUDa"

Pytanie co z czym porównywałeś. Pisałem chyba(?) że wg. mnie była różnica HUD / zegary. Teraz jak nie widzę na HUD (np. coś tam canceled) to czasem panicznie wzrokiem szukam zegarów ;) i o jakieś 2 km/h mi kłamało.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wedrowiec napisał(a):
mnie była różnica HUD / zegary


Kiedyś też to zauważyłem, a teraz jest ok... Zaczynam myśleć, że mam paranoję. <hahaha>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 07:36 
Offline
Jordanj, że w ogóle na tempomacie.. :)
Wedrowiec, porównuję obie wartości na HUD. Nastawioną i odczytaną prędkość. Różnica na korzyść nastawionej 2 km/h.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 12:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A to rzeczywiście lipa :/ Jak dzisiaj? W każdym razie powinno być to samo - ustawione i pokazywane. Czasem owszem mam 1 km/h mniej ale to raczej z powodu wiatru, górki i jest to chwilowe, jednak dąży i dociera do zadanej prędkości.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 10:22 
Offline
Dzisiaj mam dzień niemieckiego biesiadowania i przejażdżek autobusem. Jutro sprawdzę. :)

-- Dodano: 26 kwietnia 2017, o 11:22 --

Wczoraj wracałem z Niemiec i przy małych prędkościach do 80-90 jest 1km/h różnicy, przy większych 2 km/h.. :)
Na razie zdejmę klemy i zobaczę co będzie po takim HW resecie. Jak coś zgłosiłem do swojego ASO.
Odstawiam na inne kwestie gwarancyjne 4.05 więc przy okazji sobie lukną i to.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 17:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ostatnio mialem watpliwa przyjemnosc jazdy
(oczywiscie na letnich) przy pierwszym mokrym sniegu

oprocz tego ze zgasly swiatla (zalepilo je totalnie!)
to polegl tez radar niestety najpierw nie widzial pojazdow z przodu
i dopiero jakis czas od wylaczenia pokazal komunikat o zalepieniu


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 10:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Problem z lepiącym się śniegiem na radarze jest dość upierdliwy. Nie da się tego roztopić, ani zabezpieczyć tak aby śnieg nie osiadał.
Najgorsze jest to, że gdy już system wykryje, że radar jest zaklejony to nawet tempomatu nie można załączyć.
Trzeba ręcznie wejść w ustawienia w MazdaConect i wyłączyć funkcję aktywnego radaru i wtedy mamy tylko tempomat (w teorii bo w praktyce tego nie udało mi się sprawdzić bo nie wpadłem na to będąc w drodze) LUB jadąc np autostradą stawać na każdym miejscu postoju i czyścić znaczek <hahaha>.
Ktoś tu pisał, że tempomat dobrze działał w Kotlnie Kłodzkiej. Otóż jechałem tamtędy w stronę Wrocławia, droga trochę kręta + spady i tempomat moim zdaniem nie radził sobie. Dość nerwowo używał hamulca i dość często, gubił auta , przez co nie dostosowywał prędkości do nich, a jak załapał to gwałtownie hamował. Praktycznie wyłączyłem go bo miałbym po tarczach (było ponad 30 stopni) i często pozwalałem mu toczyć się. Dzięki czemu z Kłodzka do Wrocławia spalanie 6.0 :) i to nie emerycką jazdą.
Natomiast w ogólnym rozrachunku dla mnie aktywny tempomat jest naprawdę spoko, spełnia swoją funkcję i mam wrażenie, że łagodzi temperament, bo 100 km/h na tempomacie wygląda spoko i jedzie się dobrze ( rzadko auto musi zwalniać poniżej ), a jak mamy ustawione 120 km/h to radar często musi zwalniać, przez co hamowanie jest nieprzyjemne. Funkcja trzymania dystansu od auta przed Tobą ma aż 4 pozycje więc zakres jest szeroki i spisuje się na 5.
To co w radarze mnie irytuje to, że często krzyczy BRAKE gdy auto przed Tobą skręca a Ty wiesz że spokojnie przejedziesz ( choć np w Infinity QS 50 system dawał mi znać nawet jak na rondo wjeżdżałem, że nie wyrobię i walnę w rondo :wink: ). Drugą rzeczą jest to, że poniżej 27 km/h wyłącza się i dalej trzeba samemu hamować :(, ale tempomat od 0 km/h który sam zatrzyma auto i ruszy jak trzeba jest dostępny w klasach premium, stąd nie ma się co dziwić że w Maździe go nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.01.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: TS
Region: warmińsko-mazurski
Dokladnie

_________________
Szybka pożyczka na remont auta w AasaPolska.pl do 10000 zł na raty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 11:23 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Seat i skoda mają a to nie premium ale ,prawdopodobnie,nowa mazda 6 tez juz bedzie miała.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dobra, sytuacja taka:
-radar został u mnie wymieniony na nowy i skalibrowany
-przy prędkościach miejskich działa super
-wczoraj zrobiłem test przy prędkościach autostradowych i chyba niekoniecznie, bo:
Sytuacja 1) jadę za samochodem jakimkolwiek, powiedzmy 120km/h, pokazuje mi go na wyświetlaczu, włączam tempomat na 140km/h, odstęp 2 kreski, i jadę sobie zanim spokojnie. On przyspiesza, ja przyspieszam, on zwalnia, ja zwalniam, git
Sytuacja 2) jadę dłuższy czas bez pojazdu przed sobą, ustawienia 140km/h, dwie kreski, zbliżam się do jakiegoś samochodu, który jedzie wyraźnie wolniej, niech będzie 120 km/h. Na wyświetlaczu miga pojazd powyżej 4 kresek, następnie znika i nie ma go, aż pojawi się na wysokości 1 kreski lub nawet poniżej, co kończy się gwałtownym hamowaniem samochodu.

W zeszłym roku, do czerwca, przejechałem autostradami prawie 8 tys. km, z tego co kojarzę, w sytuacji drugiej, gdy przede mną pojawiało się auto jadące wyraźnie wolniej, mazda delikatnie wyhamowywała, że osiągając zadany dystans, była już przy prędkości pojazdu z przodu. W każdym razie, nie było żadnego gwałtownego hamowania.
Problemów z tempomatem zacząłem doświadczać w listopadzie. Zmiany jakie zaszły w moim samochodzie, które mogły na to wpłynąć, to obniżenie zawieszenia (możliwy problem, to radar skierowany w dół, możliwe rozwiązanie - kalibracja) oraz drobna stłuczka (możliwe uszkodzenie radaru, został wymieniony).
Po zameldowaniu dalszych problemów ASO stwierdza, że nie wie co to może być i... tyle. No i teraz, tak ma być czy nie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 12:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Sytuacja druga to jakaś pomyłka. U mnie przy ustawieniu odległości na dwie kreski po dojechaniu do auta przede mną tempomat zwolni i utrzyma odległość za poprzedzającym mnie autem. Ja własnie odległość ustawiam na 2 lub 3 kreski żeby dohamowanie było delikatne i nie zdarzyło się aby auto przede mną zniknęło z radaru/wyświetlacza. Jak ustawie na 4 kreski to dohamowanie już nie jest delikatne.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sty 2018, 12:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
mnie czasem dziwi ze tempomat oszczedzajac hamulce dopuszcza auto na dystans 1 lub 0 kresek (przy ustawionych 2)
jakos nie ufam tej elektronice i wolalbym zeby myslala ze chodzi mi o minimum 2 ;)

to pipkanie brake natomiast traktuje jako ostrzezenie zeby uwazac samego brake sa chyba 2 poziomy bipkania


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 21:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Jak pisałem w różnych wątkach, doświadczam ostatnio problemów z tempomatem adaptacyjnym. Po przebojach, radar został wymieniony i skalibrowany, ale moim zdaniem wciąż nie działa jak powinien. Nagrałem krótki filmik, o co mi chodzi - przy prędkościach autostradowych radar nie wykrywa wolniejszych aut jadących w większej odległości, przez co dojechanie do nich z większą prędkością kończy sie gwałtownym hamowaniem (lub zmianą pasa, gdy nie wytrzymywałem nerwowo, zaznaczę tylko, że widok z wideorejestratora trochę zaburza wrażenie dystansu, widać to dobrze przy trzecim mondeo, kiedy na viofo odległość wydaje się olbrzymia, a na kamerze z telefonu już takiego zapasu nie ma). Przy prędkościach miejskich i pozamiejskich wszystko odbywa się płynnie, radar wykrywa auta jadące wolniej w odległości większej niż zadana, delikatnie zwalnia i osiąga pożądany dystans.



I jeszcze gwoli ścisłości, fotki z radaru po teście, że nie był brudny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak chyba być nie powinno, co?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 21:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No nie powinno...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 21:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
A, jeszcze dodam, że dzwoniłem do ASO i opisałem sytuację. Pan z ASO stwierdził, że nie wie czemu tak i... tyle.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 00:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
wyglada na awarie
nie pojawia Ci sie na wyswietlaczu przy zegarach auto na najdalszym dystansie a wyskakuje dopiero na 2 kresce
moze zle skalibrowany ale ewidentnie nie dziala tak jak powinien


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.