Teraz jest Cz, 22 sie 2019, 05:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 11:17 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
"ma napisane" Start Stop i FEB Technology ObrazekObrazek

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 14:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 379
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
... to przepraszam, nie zauważyłem nigdzie na podanym przez Ciebie linku <niewiem>
Zarówno na zdjęciu jak też w opisie brak jest tej onformacji.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano So, 8 cze 2019, 14:58 przez Mazop, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 14:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Spoko, i tak wyjdzie w praniu.. :)

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 15:50 
Adept
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 150
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Przez ostatnie 6 miesięcy wszystkie systemy działały, mimo tego kontrolowałem SOC.
Styczeń - maj - Soc 75-85 %
Pod koniec maja instalowałem w aso android auto i podobno mieli problemy z instalacja softu, efekt po odebraniu na następny dzień Soc 60%.
Przez następne dwa tygodnie auto nie mogło sobie poradzić bo ciągle cos od 65 do max 75%, po odpaleniu silnika było cur 5A ale po paru km luj tylko 1A, mimo dziennie robiłem od 20-30 km.

Podładowałem aku zwykłym automatem na 14,4V / 4A , na następny dzień soc 95% i przez tydzień generalnie od 88-95%.
Urlop, auto stało 10dni po odpaleniu soc 70% ale już na następny dzień 77% aby po 4 dniach 90%.
Teraz w czasie jazdy cur spada nawet do 0A przy soc 90% ale jest coś czego nie było nawet 7 miesięcy temu , czyli nawet w tedy jak miałem soc w granicach 85% czyli przy hamowaniu silnikiem teraz mam ładowanie do cur 8A a kiedyś jak w czasie jazdy cur wynosiło 1a to przy hamowaniu silnikiem też 1A i nigdy to się nie zmieniało.

Teraz jak podładowałem ta śmieciową ładowarką to soc w parę dni ładnie rośnie i mam dodatnie cur przy hamowaniu silnikiem a kiedys tego nie było.
Co się stało ? wiadomo że tą ładowarką nic nie podładowałem te aku ale może jakoś pobudziłem akumulator ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 16:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystko się zgadza, jedyna różnica to pytanie..., jak długo soc utrzyma się na zaskakująco wysokim poziomie.
Aha, jakby ktoś pytał, to u mnie soc ciągle na 90 kilka procent.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 17:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 czerwca 2019, o 17:59 Millerek napisał(a):
Aha, jakby ktoś pytał, to u mnie soc ciągle na 90 kilka procent.


Ile czasu od ładowania minęło?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 21:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ponad pół roku.
Chociaż dzisiaj jest/było tylko 91%.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 07:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 432
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Grek77 obserwuj przede wszystkim napięcie. Jak masz 90% i CUR 0 prawdopodobnie system wyłącza ładowanie i masz 13.4V, albo i mniej, w momencie ładowania eloopa (hamowania silnikiem) napięcie wzrasta do 14.9V stąd nagły chwilowy wzrost CUR do kilku A.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 10:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie po naladowaniu w innym ASO akumulatora Exide SOC jest na poziomie 71%. Po nocy spada do 68-69% ale odrabia do tych 71% czasem 72%.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 11:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Peterka47, kiedy te ładowanie było?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 11:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok miesiąca temu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 13:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...miesiąc ? No to słabo

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 13:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7922
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Na "naładowany" akumulator SOC 71-72% to za mało. Gęstość elektrolitu pewnie za niska.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 16:51 
Adept
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 150
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
19 czerwca 2019, o 08:13 pawko napisał(a):
Grek77 obserwuj przede wszystkim napięcie. Jak masz 90% i CUR 0 prawdopodobnie system wyłącza ładowanie i masz 13.4V, albo i mniej, w momencie ładowania eloopa (hamowania silnikiem) napięcie wzrasta do 14.9V stąd nagły chwilowy wzrost CUR do kilku A.


Wszystko się zgadza, dokładnie jest tak jak napisałeś.
Soc 90% to już ok ale czy to nie przesada że cur w czasie jazdy przy Soc 90% spada do 0A. ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 17:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 432
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Masz kilka postów wcześniej opisane przez Millerka dlaczego tak się dzieje.
Tak jest system skonfigurowany żeby utrzymywać akumulator w przedziale ok 80%. Taka oszczędność 2 mililitrów paliwa na zbiorniku :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak gęstość niska. I generalnie słabo, ale lepiej już poprzednio. Bo poprzednio po dwóch tygodniach miałem 65% i szło w dół

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 18:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak dla mnie, to w tym przypadku, jeśli już mamy SOC 90%, ładowanie na poziomie przeważnie 0A, to mazda uznaje że to już maksymalna sprawność akumulatora.
Nie chcąc go zniszczyć/przeładować (dziwnie to brzmi) nie będzie dalej go doładowywać bo tak sobie cały Eco mózg uznał i już.
Jeśli dalej jeżdżąc, taki stan się utrzymuje, to jedynie potwierdza tą tezę.
Jedni mają soc aż 98% przez dłuższy czas lub można powiedzieć że to max akumulatora według całego Eco sreko systemu Mazdy i już.
Inni mają max 75% i toż są wyliczenia systemu jako max akumulatora.

Przychodzi taki moment, gdy system już nie chce aku doładować, nawet zwalniając silnikiem, i dalej natężenie prądu ładowania jest 0 lub ledwo 1A, to wina lub zaleta Eco sreko systemu algorytmu ładowania.

Według mnie, patrząc ostatnio obficie na to co się dzieje z ładowaniem i uzupełnianiem soc, dochodzę dalej do wniosku, że to jest jednak jak już wyżej pisałem, całe spektrum czy analiza samego akumulatora. W sensie Na co go stać, ile potrafi znieść jaki wysoki A, ile potrafi utrzymać się po jakimś wcześniejszym wysokim ładowaniu itd...
Dla mnie to ciągła analiza i szacowanie akumulatora.

Przykładowo miałem niedawno, taka sytuację..., absolutnie bez względu na wszystko, miałem ciągle 14.9V i kilka grubych jak nie kilkanaście Amperow prądu ładowania. Czy stałem, czy jechałem w mieście czy na trasie. To były jakby serie 15 to minutowe z przerwą również około 15 minut, a trwało to kilka ładnych dni...

Lub..

I-eloop nie zawsze jednak się ładuje po odjeciu nogi z pedału. Niby powinien podnieść się V i A ale nie było nic, nawet kondensator nie lądował się. To było na tempomacie jak przyspieszyłem ponad ustawioną prędkość i odejmujac nogę z gazu do prędkości na tempomacie. No i nie za każdym razem tak bywało, ale jednak było. Jedynie zauważyłem że zwalniając silnikiem wyłączając tempomat, od razu kondensator się ładował a v i a podnosiły się...

Lub, nocne spadki czy wzrosty SOC rzędu 10%, tak z niczego, samo z siebie zabrało 10% aby po następnej nocy oddać 10% lub więcej SOC, tak ni z dupy ni z pietruchy

Jak dla mnie, nie widzę absolutnie żadnego schematu, działa to jak chce, ładuje się jak chce, rozladowuje się aku jak chce. Ewentualnie, coś czy ktoś, jak cały ten Eco sreko system ładowania, czuwa bada i analizuje możliwości samego akumulatora.
Ja to tak widzę po mojej mazdzie. Może się mylę, możliwe, bo nie siedzę i nie zapisuje i nie rejestruje żadnych logów z Forscana, jedynie patrzę się na bieżące wartości podczas jazdy.

Peterka47, ja mogę tobie powiedzieć, abyś spróbował bez jakiejkolwiek analizy, podłączyć tego stefpola est 305 na ustawieniu na max i na minimum 12h, nawet 24h nie zaszkodzi.
Oczywiście resety adaptacje po ładowaniu i podłączeniu obowiązkowe.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 19:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 432
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Mam podobne odczucia, np po nocy odpalam, nie było spadku żadnego i przy 14.9 jest 1A, po 8 godzinach wracam nie ma spadku a przy 14.5V daje 3A, jedyne co się zmieniło to temperatura. Może jak rośnie temp to wzrasta absorpcja?? Nie mam pojęcia. Jeździłem ostatnio na krótki 4 dyniowy urlop, łącznie prawie 1000km, podbił SOC do 88%, ale po weekendzie gdzie auta nie ruszałem spadł do 72, teraz jest 77.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 20:09 
Adept
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 150
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie wiem czy to przypadek ale po ładowaniu akumulatora , odpinałem klemy to średnie spalanie mi spadło, ktoś kiedyś pisał że miał tak samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 20:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tym spalaniem, to nie od dziś wiadomo, że dobrze naładowany bądź dobrze eksploatowany akumulator, może przyczynić się do obniżenia spalania.
Takie dywagacje prowadziłem na pewnym forum kilka ładnych lat temu, również w tym temacie zamieściłem chyba takie info. Inna-lepsza praca silnika również była efektem dobrze dobranego naładowanego /eksploatowanego akumulatora.
Nikt prawie o tym nie wspomina, ogólnie jest cisza w tej sprawie, ale przykładowo dobór większego akumulatora powoduje wzrost spalania spowodowany ciągłym i długim jego ładowaniem, obciążony alternator itd.
Lepszy ciut mniejszy niż o wiele za duży, pojemnościowo Ah oczywiście.
Sory za OT

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 cze 2019, 22:38 
Adept
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 150
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Myślałem że to nie akumulator ale reset ustawień sterownika czy kompa odpowiada za mniejsze spalanie po odpięciu klem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 cze 2019, 14:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 492
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wydaje mi się, że odpięcie akumulatora nie resetuje ECU. Ja to robiłem procedurą forscana i nie miało wpływu na późniejsze spalanie. Za to po powrocie z wakacji w zeszłym roku, kiedy auto stało i SOC spadł do 60%, zauważyłem wzrost spalania aż do odrobienia strat.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 cze 2019, 16:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..., i o tym właśnie napisałem w poście powyżej

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 cze 2019, 16:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 432
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Z przymrużeniem oka ;) chyba znalazłam przyczynę spadku % w naszych akumulatorach:
https://www.facebook.com/WRCNewsOfficia ... 281951&w=y


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 11:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jestem prawie 2 miesiące od ładowania aku Exide. Wczoraj robiłem odczyt i wygląda to póki co dość dobrze.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1469
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
28 czerwca 2019, o 12:30 Kylovile napisał(a):
Jestem prawie 2 miesiące od ładowania aku Exide. Wczoraj robiłem odczyt i wygląda to póki co dość dobrze.


Ładowane jaką metodą?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 11:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak jak opisywałem jakiś czas temu. Zastosowałem 17V/5A zasilaczem laboratoryjnym przez 5h


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 11:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wygląda źle, 2A przy 13.7V to dobrze znaczy.
SOC również ok.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 11:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1469
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
28 czerwca 2019, o 12:53 Millerek napisał(a):
2A przy 13.7V to dobrze znaczy


Znaczy tyle, że system uznaje akumulator za naładowany. Przy 90% to aż nadto dobrze. Pytanie jeszcze czy zrzut jest na postoju czy w trakcie jazdy.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 12:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Odczyt zrobiony po 15 przejechanych kilometrach na chwilowym postoju. Przez cała jazdę miałem odczyt włączony i 2A były przez 99% czasu jazdy, aż do wyłączenia silnika. KMBak, rozwiń swoją myśl


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.