Teraz jest Cz, 22 sie 2019, 06:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 86  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 07:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Być może jest coś na rzeczy z tym ładowaniem. U mnie spadł do 65% ale ostatnio podnosi się dziś pi porannej jeździe jest 72%. Jedli macie racje to ASI i MMPOL totalnie niecnie wiedzą ani niechcących wiedzy przyswoić
Śmiałem mierzona gęstość na ciepłym tuż pojeździe i było ok1,23 g/cm3


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 08:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 432
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Gęstość tragedia. Chyba że akumulator mocno nagrzany.
Ostatnio znalazłem przez przypadek że Q85 jest wyrobem specjalnym pod Mazdę robionym, więc system jest zaprogramowany pod ten model akumulatora i moim zdaniem nie powinni nic innego wkładać typu Exide pomimo podobnych parametrów pojemnościowo rozruchowych, a tym bardziej mniejszych jak to jest w przypadku Exide.


Ostatnio edytowano Wt, 4 cze 2019, 08:53 przez pawko, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 08:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Byl nagrzany. Forscan pokazuje mi temeperature ok 48-50 stopni

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 08:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Zastosuj się do wzoru http://zregeneruj-akumulator.pl/mapa-st ... atora.html
Jesli pomiar wyszedł Ci 1,23 to po zastosowaniu wzoru wychodzi ~1,25.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 09:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pawko, masz rację.
Przelicznik można sobie w buty wsadzić jeśli tak będziesz sprawdzać, pod maską zaraz po wyłączeniu silnika itd... A tabelka wskazująca że jeśli gęstość powyżej 1.28 to powinno się elektrolit rozrzedzić hahah, to ja już w ogóle omijam

Jak już używać tabelki, Przelicznika, to dla akumulatora który leży odłączony od jakiejkolwiek elektroniki. A tym bardziej EFB.

Już pisałem o samowzbudzeniu, i reakcjach towarzyszących zachodzących w EFB, zwłaszcza w EFB!!!

Odepnij aku, zostaw do schlodzenia 20-25stC, poczekaj 6h sprawdź gęstość.
Gwarantuje że będzie sporo niższa jak nie poniżej 1.20.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


Ostatnio edytowano Wt, 4 cze 2019, 09:53 przez Millerek, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 09:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pewnie masz racje tylko mam jeden samochód i jeden akumulator. A samochód potrzebuje codziennie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 15:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
4 czerwca 2019, o 08:35 Kylovile napisał(a):
Millerek, działanie algorytmu wyliczania BAT SOC jest dla mnie totalną magią. Miałem w weekend długi wyjazd, gdzie około 600 km przejechałem. Parametr po tej podróży ustawił się na 83% i dalej rosnąć już nie chce.
Niby aku jest teraz solidnie doładowane z dobrą gęstością, więc na logikę wartość powinna być o te 10 punktów procentowych wyższa, ale nie wiem nie znam się.

No właśnie,przecież wg,SOCa niedoładowany aku powinien być doładowany w trakcie jazdy na dystansie 600km. Są trzy możliwości(warunek: we wszystkich mazdach ecu ma to samo oprogramowanie do ładowania i diagnostyki acu)-
1)albo aku nie daje rady wiecej przyjąć energii,
2)albo ten czujnik na klemie ściemnia,
3) trzecia możliwość-bez flaszki sie tego nie rozgryzie.

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 16:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
olq5, trzecia opcja wydaje się najbardziej rozsądna. :)
Mam też ciekawostkę. Dzisiaj rano bat soc urósł po nocy do poziomu 85%. W każdym razie u mnie w mazdzie już jest rekord odnośnie działania systemów. Póki co nie widać aby miały paść


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 16:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 366
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
To są moje dzisiejsze wyniki z pomiaru.

wskaźniki_3.png

Mogę powiedzieć tak. Tygodniowo robię jakieś 700km i wychodzi, że jeśli tylko mam SOC na poziomie 79% wtedy w drodze do pracy następny dzień 40 km mam ładowanie akumulatora aż do poziomu 90%. Nawet jak wyłączę motor i po pracy włączę dalej mam ładowanie. Na ten moment przebieg 11 000 km. Aku w aucie to Q85 Yuasa.
Moim zdaniem wszystko działa u mnie prawidłowo.
Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 22:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Zbyk- u Ciebie śmiga jak należy. W jakim miesiącu odbierałes auto?
Pytanie o Battery Res-dlaczego są dwie wartości i która jest prawidłowa?
Kylovile na wakacjach usiąde przy mazdzie z flaszką pod ręką,miernikiem i ładowarką i dojdę do wniosków :wink:

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2019, 22:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 366
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Aku działa jak należy. Znam się trochę na tym i wiem jak postępować. Wychodzę z zasady wszyscy kłamią jeśli chodzi o auta i nie tylko, (dr. house) należy brać sprawy w swoje ręce.
W styczniu 15 2019 r.
Dwie wartości są dlatego ponieważ jedna to mierzona czyli 5.61, druga to zakładana.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 07:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 492
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
4 czerwca 2019, o 23:44 Zbyk napisał(a):
Dwie wartości są dlatego ponieważ jedna to mierzona czyli 5.61, druga to zakładana

Ta druga to po prostu zaokrąglona pierwsza. :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 09:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Nie wk.. nas tymi wynikami,soc 94 i ładowanie 4A :)

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dostałem dziś kartę gwarancyjna od akumulatorów Exide. Napisane jest w niej ze minimalne napięcie ładowania jest 13,9 V a u mnie w samochodzie gość zmierzył ( od Exide gość) 13,68V. Druga sprawa to maksymalne napięcie ładowania nie może przekroczyć 14,5 V .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1469
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pitu pitu. W aucie jest max 14,95 (kiedy akumulator jest na tyle w dobrej kondycji, że absorbuje). Co ciekawe zacząłem to napięcie obserwować i ono rośnie jak auto hamuje (jedzie się bez gazu), mimo, że prąd się nie zmienia.

U mnie upały pomagają. SOC 85% (wzrasta regularnie od kilku dni). <zauroczony>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 40
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Peterka47, wrzucisz skan tej karty?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak a nie bierzesz pod uwagę ze ten Exide nie jest do naszego samochodu?
Yuasa ma trochę inne parametry.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1469
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Biorę pod uwagę, że mnie to... Na razie działa (pół roku).
<zgłupiał>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ObrazekObrazek

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, więc nie możesz użyć już osławionego Cteca mx10.
Jedynie może ładować Exide w trybie normal 10A w szczycie i napięciu 14.4V
A trybu Supplu 14.7V a już Recond 15.8V to już zapomnij, hehe.

Jak widzisz, to co Exide czy facet od Exide, napisali i mówią to ni kupy ni dupy się nie trzyma patrząc na parametry ładowania ładowarek ogólnodostępnych.

Dalej pisząc, taki jest rynek aby siać zamęt i nieścisłości w eksploatacji/serwisowaniu urządzeń leżących w sklepie na półkach.

Zwykły laik kupi i zdupi, bo później przeczyta i powie że ładował ładowarką 1.47V i już po gwarancji, klient stratny i biznes się kręci super.

Marketingowe pie.dolenie

A to że facet zmierzył tak niskie napięcie to i może to prawda, tylko...
Na jakich obrotach silnika pomiar był dokonany.
Na jakiej procentowej sprawności akumulatora, itd itp..

Bo..

To że mazda sama obniża napięcie i prąd ładowania, to nic nowego i raczej naturalne.
Cały japoński schemat jest tak zrobiony, aby nie zniszczyć aku rozładowanego który ty akurat posiadasz pod maską.
System uważa że aku jest liche słabe i w dodatku że to yuasa EFB Q85.
Więc nic dziwnego że masz taki stan aku, który defacto umiera z niskim SOC.
Mazda nie chce już go ładować choć mogłaby ale myśli że go zniszczy podając mu 14.90 i kilkanaście amperow.

Exide ma miejsce wszędzie ale poza Mazdą gdzie powininna być yuasa.

Exide jest zwykłym akumulatorem tylko i wyłącznie wzmocniny na płytach.
Nie jest przystosowany do napięć i prądów panujących pod maską jak yuasa.
Owszem, Exide będzie sprawny, będzie działać, będzie żyć, ale zakładając że mazda sama "wykryje" go jako słabą Yuase.
Exide czy yuasa ma prawo przetrwać pod maską w mazdzie, ok, ale jednego jak i drugiego kiedyś szlag trafi z soc poniżej 65%.

System Mazdy i jego alborytm ładowania nie jest standardowym profilem ładowania aku, jak to się ogólnie rozumuje.
Niby myśli się tak, że ładowanie powinno trzymać napięcie i prąd na wysokich wartościach zawsze i wszędzie, ciągle pod max dopuszczalne według regulatora.

Przykładowo 14.50 V. Ale jak pokazałeś to nawet Exide wymieka bo napisali że przy takim napięciu widoczny jest opada masy... ja pierdo le... co za bzdety)
Ale tak nie jest w mazdzie bo taki standard niszczy akumulator na przełomie kilkuletnim .
Bo, ktoś czy gdzieś, może mieć problem ze starym rozrusznikiem bądź ciężko odpalanym silnikiem, gdzie prąd na rozruch jest większy niż przewidział inżynier, to zaraz po ciężkim uruchomieniu silnika, regulator aż się spoci od wysokiego napięcia i też natężenia. Będzie czuwać aby aku odzyskał to co stracił że swojej pojemności.

Mazda ma całkiem inaczej.

Mazda z Yuasą czy Exidem, analizuje ciągle stan akumulatora. Ile wychodzi z niego, ile ma, ile potrzebuje i w jakiej jest kondycji. Mazda sama ocenia z jakim stanem aku ma doczynienia.

Stąd też inni mają święty spokój przez pół roku z soc ledwo 70, bo taki soc mazda uważa za konieczne.
Inni mają soc powyżej 95% bo też mazda sobie tak oceniła poprzez swoje wyliczenia.
Takie różne soc jest również prawidłowe i może trwać nawet kilka lat.

Jeśli, Mazda uważa że aku nie nadaje się do współpracy, to będzie obniżać napięcie i prąd, nie będzie ochoczo go ładować, aż do soc poniżej 65 % aż do komunikatu.
Przyczyn może być cała masa.
Niby wiemy o nich ale to nie wystarcza do wyeliminowania problemu.

Lepiej klient niech kupi nowy akumulator i cieszy się że będzie lepiej, na jakiś czas.

Jeśli komuś odpowiada soc w okolicy działania systemów czyli ledwo powyżej 65% soc, jest to równie ok, jak drugi będzie mieć w okolicy 95% soc.

Nie rozumiem natomiast, ciągłego podladowywania byle czym akumulatora, w momencie soc poniżej 65%, to takie zapobiegawcze raczej. Bo za tydzień soc spada do 70... I tak znowu, ciągle co jakiś krótki czas, miesiąc dwa czy trzy miesiące, bazując na niskim akceptowalnym soc., wystarczającym do działania systemów.

Jedynie utrzymanie wysokiego soc skutkuje długą bezproblemową pracą akumulatora. .

Stąd też twierdzę że porządne ładowanie Yuasy, według wytycznych które są tak proste jak 2+2 pomaga zazegnac problem na sporo dłuższy czas.

Wspomnę tylko że tak czy siak, EFB yauasy ma tendencję niestety do samozniszczenia.
Stanie tygodniowe czy dłuższe, niska a przede wszystkim wysoka temperatura obniża bardzo sprawność.
Spadek sprawności będzie oczywiście długotrwały ale nieunikniony.

Ja się tym absolutnie nie martwię, biorę to jako naturalny proces. Ale szkoda jednak , mimowszystko.

Pokazałeś Panu od Exide dokument od Yuasy? Tylko mu nie dawaj, wiedza dużo kosztuje

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


Ostatnio edytowano Śr, 5 cze 2019, 12:12 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 12:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek jasne. Wszystko jest marketingowym pieprzeniem. Ale w przypadku uszkodzenia akumulatora Exide nie przyjmie roszczenia. Ciekawe hak Mazda ustosunkuje się do tęgi. Jak napisałem ostatnio ze Mazda dyma wszystkich to odniosłem wrażenie ze się oburzyłeś, ale taka jest prawda. Powiem szczerze mnie nie powinno interesować jak wygląda akumulator, ani jak działa. Natomiast instrukcja ma powiedzieć jak go obsługiwać. Ja już wyrosłem z lat, kiedy przy samochodzie robiłem sporo. Kupuje nowy i to nie z najniższej półki, aby przez te trzy - cztery lata mieć spokój. Aby wszystko przez ten czas działało. Nie rajcuje mnie szukanie przyczyn, doktoryzowanie się dlaczego coś nie działa. Zapłaciłem to ma działać. Od tego są ludzie w Mazdzie, aby naprawili a nie potrafią to niech wymienia na nowy lub oddadzą pieniądze. Może jakby więcej osób wymagało od producentów rzetelnego podejścia do sprawy, nie byłoby takiej totalnej olewki.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 12:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spoko, ale ja robię to co serwis nie zrobi, nie umie, nie stosuje się bo nie mają czyn.

Wszystko się zgadza, ale ja nadal podchodzę do tego technicznie, za darmo, nie finansowo.

Bo jak widzisz, pieniądze (bo zapłaciłem...), nie pomagają. I tak żartem pisząc, widocznie cię nie stać, bo problem dalej istnieje, dalej jest.
Luzik, spoko

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


Ostatnio edytowano Śr, 5 cze 2019, 12:17 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 12:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale trzeba się szanować i szanować swoje pieniądze i wymagać. A czy nie pomoże? Zobaczymy .
Niech się Mazda pogłowi trochę . To nie moj wymysł tylko producenta akumulatora. Słuszny czy nie, nie ważne , ale oficjalny i co ważniejsze ze skutkami gwarancyjnymi.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 14:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Słuchaj, nie miałem w zamiarze nikogo urazach czy czepiać się, tak porostu przekaldam myśl na klawiaturę.
Przepraszam jeśli Cię uraziłem, ale jest jak napisałem ja, jak również Ty napisałeś.
Nie mogę edytować poprzedniego posta, mam chyba skrócony czas na edycję na 5 minut .

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 14:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 366
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Millerek.
Coś Ci podpowiem.
Jeśli ktoś nie napisał nowego posta pod Tobą wystarczy, że dopiszesz kropkę i treść się doda do twojego posta, a w tedy możesz już go edytować. :) :) :)
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 15:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1073
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek napisał(a):
Słuchaj, nie miałem w zamiarze nikogo urazach czy czepiać się, tak porostu przekaldam myśl na klawiaturę.
Przepraszam jeśli Cię uraziłem,.

@ Millerek . Absolutnie mnie nie uraziłeś. Patrzymy inaczej na te sprawy.
Jedynie to Mazda mnie wkurza z akumulatorem, ładowaniem itd. Od nich oczekuje konkretnych działań

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 20:47 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czytam sobie ten wątek regularnie, bo jest ciekawy i aż poszedłem przed chwilą sprawdzić w jakiej kondycji jest mój Exide zakupiony w grudniu 2018 r.
Zrobiłem na nim około 9 tys. km.
Jeżdżę codziennie do pracy 10 km w jedną stronę. Co kilka tygodni dłuższa trasa 250-400 km w jedną stronę.
Tylko że ja mam auto 2013 r., a z tego co wyczytałem to chyba ten rocznik nie był mocno dotknięty ta całą sytuacją z niedoładowaniem ? W każdym razie wrzucam jak zachowuje się Exide po pół roku użytkowania. Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 23:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Czyli był juz wymieniany bo od nowości Exide nie był w tym aucie montowany.
Warunki pracy Twój accu ma wmiarę..I nie ma co panikować,lepiej ponarzekać na accu niż wsłuchiwać się w rozrząd na łańcuchu lub skrzynie DSG : :D.

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


Ostatnio edytowano Cz, 6 cze 2019, 08:12 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 01:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mirpo, tak powinno być
Niestety niektórzy nie mogą być tak spokojni mając Exide
...pomijając słuch i rozrząd czy DSG

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 16:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5186
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...
U mnie wczoraj po pracy. Obrazek
I teraz. Obrazek
Pod wieczór lub jutro będzie ponad 90%,tak klasycznie jak widzę, można przewidywać akumulator ma ponad 770dni Yuasa.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 86  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.