Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 22:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
10 listopada 2018, o 21:50 Peterka47 napisał(a):
Przy hamowaniu było nawet na minusie. Wartosci na minusie spadaly do -20A. I potem było ok 20 - 30 A na plusie .


Też miałem takie obserwacje. Ale w innej sytuacji. Miałem naładowany akumulator CTEKiem. BATT_SOC ustalony powyżej 85-90%. Wg mnie tak właśnie powinno wyglądać ładowanie. Na drugi dzień niestety wróciło wszystko "do normy". :?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 08:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś wie haki prąd maja akumulatory fabrycznie montowane w Mazdach 6 2,5 pb? I według jakiej normy? Exite ma 520 A wg EN. Fabrycznie montowane chyba Yuassa


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 09:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Yuasa ma 620A model YBX7005.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 09:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
EN?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 09:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak, EN.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 23:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Odłączenie czujnika na noc powoduje brak spadku procentowego. Natomiast jazda z odłączonym jest niemożliwa, bo jest choinka na desce i zupełny brak ładowania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 02:16 
Offline
Chodzi o odlaczenie komunikacji czujnika z modulem FBCM (wypiecie wtyczki z gniazda czujnika) a nie wypiecie samego czujnika z klemy minus lub masy. Jazda w takich warunkach powinna byc mozliwa. Przeciez czujnik moze pasc w kazdej chwili i co auto stanie na srodku Doliny Smierci? ;) To byloby nie tylko nielogiczne, ale i niebezpieczne. Wg tego co pisze Mazda w dokumentacji serwisowej w przypadku awarii sensora prad wzbudzenia alternatora jest na podstawie obciazenia (predkosci pojazdu oraz obrotowej silnika) i aktualnej predkosci obrotowej alternatora. Podczas hamowania alternator zwieksza wartosc napiecia (14V do 25V) i laduje aku przez przetwornice obnizajaca DC DC. Przy czym obciążenie (odbiorniki pradu) jest podpiete rownolegle do baterii. Prad alternatora (suma pradu ladowania i pobieranego przez odbiorniki) jest mierzony przez przetwornice DC DC (blok Current).
Obrazek


Dane historyczne kasowane sa pewnie podczas inicjalizacji sensora. Moga byc tez nadpisane po okreslonym czasie dzialania (pamiec jest ograniczona, wiec nowsze wartosci zapisuja stare).

Yuasa Q85L powinna byc ladowana pradem 6.5A wg danych producenta.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 09:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Oczywiście mówiłem o wypięciu wtyczki od czujnika. Pali się check engine, bateria i jest napis na czerwono żeby zatrzymać pojazd najszybciej jak to możliwe.
No i na klemach nie ma ładowania.

-- Dodano: 12 listopada 2018, o 09:12 --

Może być tak jak piszesz, ale tylko w wersji bez i-eloopa, zresztą tak na rysunku jest podpisane. Całą tą teorię która przytaczasz znam i już tutaj ona była, niestety nadal nie ma na to rady. Dokopałem się też do tego problemu w BMW, tam pomagała wymiana czujnika. Były różnice między chińskim a niemieckim. U mnie i jeden i drugi zachowuje się podobnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może gdzies przeoczyłem ale czy ktoś zna procedurę inicjalizacji czujnikja I-Stop w GL. Ta opisana w paru postach powyżej ( trzymanie przycisku I-Stop Off i itd) w GL nie działa.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Pn, 12 lis 2018, 09:41 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 09:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
limo, skąd wziąłeś oznaczenie akumulatora Yuasy Q85L?
Owszem, w instrukcji obsługi jest podobne oznaczenie, ale bez literki "L" na końcu. Yuasa tak samo go określa:
YBX7005 (Q55/Q85) 12V 64Ah 620A Yuasa EFB Start Stop Battery


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 09:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
limo, skąd wziąłeś oznaczenie akumulatora Yuasy Q85L?
Owszem, w instrukcji obsługi jest podobne oznaczenie, ale bez literki "L" na końcu. Yuasa tak samo go określa:
YBX7005 (Q55/Q85) 12V 64Ah 620A Yuasa EFB Start Stop Battery


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 12:03 
Offline
Dane podalem z ponizszej strony dla EIS Q85 (EIS = aku o zwiekszonej trwałości): http://www.yuasa.com.tw/product-detail. ... =en&nId=26
http://www.yuasa.com.tw/search.php?lang=en

Odnosnie parametru BATT_CURR oznacza prad ladowania i rozladowania (stad widzimy wartosci dodatnie i ujemne). Bazujac na analizie rosyjskiego kamrata, ktory jezdzi CX5 starszej generacji z iStopem widac korelacje miedzy obciazeniem silnika (parametr LOAD [%]) a pradem ładowania / rozładowania: https://www.drive2.com/l/10451104/
Obrazek
Obrazek

"I broke this slice for 5 moments with red-cut slices:
1. The accelerator pedal is released, the speed falls smoothly, the load is minimal and horizontal: The battery charge is up to 30A. (PEDAL PRZYSPIESZENIA ZWOLNIONY (MAŁE OBCIAZENIE) -> BATT_CURR=30A)
2. The accelerator is pushed on a third of the stroke, the load rises to 80%, the speed increases: the battery is discharged, and at the moment of pressing the accelerator pedal the battery gives about 25A. (PEDAL PRZYSPIESZENIA NADEPNIETY (LOAD=80%) -> BATT_CURR=25A).
3. The speed is constant about 45 km/h, the gas pedal is slowly pressed to maintain speed, the load rises and the charge falls. (STALA PREDKOSC 45 KM/H, PEDAL PRZYSPIESZENIA STOPNIOWO NACISKANY (WZROST OBCIAZENIA) -> SPADEK PRADU LADOWANIA)
4. The speed is constant, the gas pedal is released at all, the load is minimal-charging maximum. Here it is, the cornerstone. Start slow down-the speed falls, the load is still constant-minimal, but the charge falls. (STALA PREDKOSC I PEDAL PRZYSPIESZENIA ZWOLNIONY (MINIMALNE OBCIAZENIE LOAD A PRAD LADOWANIA MAKSYMALNY) -> POJAZD ZWALNIA (PREDKOSC MALEJE), OBCIAZENIE NADAL NA POZIOMIE MINIMALNYM, ALE PRAD LADOWANIA SPADA).
5. Load 100%, the pedal is almost completely pressed, the speed is increasing-the charge is negative, i.e. the battery nourishes the onboard network full-breasted. (PEDAL PRZYSPIESZENIA NADEPNIETY DO OPORU (LOAD=100%), PREDKOSC POJAZDU ROSNIE -> BATT_CURR MA WARTOSC UJEMNA (PRAD ROZLADOWANIA))

Studying more detailed interrelation of different parameters and modes of movement, has come to a conclusion-the basic parameter influencing practically in a mode of direct access on charge of a battery, it is parameter Load. "


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 12:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Polozenie pedalu przyspieszenia czy sposob przyspieszania jest glownym ( wedlug tego co wyzej) glownym parametrem? Jaki stad praktyczny wniosek?

U mnie nie ma zaleznosci pomiedzy BATT_CUR a LOAD czyli polozeniem pedalu przyspieszenia. Prad po rozruchu spada do 1A- 0A i nic sie nie zmienia. Owszem mnialem taki objaw jak zmiany BATT_CUR w czasie jazdy. Bylo to po wymianie akumulatora i ponownej wizycie w ASO gdzie przeprowadzono jakas procedure- ASO nie chce powiedziec jaką, byc moze procedura restartu czujnika I-Stop. Teraz tylko spadek pradu.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Pn, 12 lis 2018, 12:59 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 12:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
12 listopada 2018, o 09:34 tombien napisał(a):
Dane podalem z ponizszej strony dla EIS Q85 (EIS = aku o zwiekszonej trwałości)

Ale tam nie ma oznaczenia Q85L tylko Q85 o i to dokładnie pytałem.
12 listopada 2018, o 12:03 limo napisał(a):
rosyjskiego kamrata, ktory jezdzi CX5

Tak dla uściślenia, od roku jeździ innym samochodem i nie jest to Mazda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jeździłem Cx5 i tam działa to ładowanie zupełnie inaczej niż w 6, faktycznie jest zależne od jazdy. W każdej 6 którą testowałem jazda nie ma wpływu na wartość natężenia prądu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 13:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja jednak twierdzę, że w mojej M6 to czy przyśpieszam, czy hamuję ma wpływ na wartość prądu aku.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W mojej akumulator znowu ledwo żyje. SOC na poziomie 66% i oczywiście iStop nie działa. Ładowanie od 0 do max 2A bez różnicy jak jeżdżę.

Kiedyś jak było podobnie, naładowałem akumulator, wszystko wróciło do normy i działało bez zastrzeżeń,ładowanie wariowalo od -100A do ponad 100A przy ładowaniu iEloopa, i ogólnie ładowanie działało ze sporą ilością Amperow.
Po jakimś czasie może kilka tygodni , ładowanie słabło i nie było aż tak wyraźne. Później ni z gruchy ni z pietruchy ładowanie spadło do mizernych 0-2A.
Przez kółka miesięcy SOC spadał dalej , kilka procent na tydzień i jak tylko SOC spadnie poniżej 67% ładowanie się zdupia, zamiast ładować (tak mi się wydaje) to pokazuje dalej chwilowe max 2A, co bym nie robił nic nie pomaga, ciągle jest od 0 do max 2A zaraz przy uruchomieniu Mazdy.

Pewnie ruszy się na wiosnę....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie ruszy.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Teraz jeszcze wyłączyłem auto, włączyłem ponownie a ładowanie pokazało 34A, po dwóch sekundach 15A i zaraz 1A i tak na przemian z prądem 0A, i tak w kółko....

Jeszcze...
SOC 66% iStop nie działa, (akumulator graficznie nie jest podświetlony), uruchamiam silnik ponownie SOC dalej 66% ale iStop działa... Akumulator podświetlony i system...działa.

Do bani te algorytmy.... :-(

Chyba że po to aby akumulator zdechł... aby kupować następny. Ogólnie do bani...brak dla mnie logiki tego ładowania akumulatora...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bez sensu. Wystarczyło by przez 10 minut utrzymać 10A, a potem przez cały czas 5A. I wszelkie problemy zakończone z ładowaniem auta. Ewentualnie po godzinie zredukować do 1-2A podtrzymującego, żeby nie ładować niepotrzebnie prądu w baterię.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 14:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, takie myślenie jest logiczne.
Ale mazda myśli inną logiką, widocznie....

Jeszcze dodam...
Teraz wyłączyłem auto i trzymałem na samym zapłonie 10mimut i gadałem akurat ze znajomym przez telefon. Patrzyłem co tam FORSCAN pokazuje.
Przez 10 minut :
Napięcie spadło z 14.50V do 12.40V
Pobór -6A przez całe 10 minut
SOC spadł z 66 do 62%

Uruchomiłem auto, stałem w miejscu następne 10 minut.
Napięcie powoli rosło by pokazać 14.50V
Ładowanie na początku 45A i spadło aby stanąć po kilku minutach na ładowaniu 6A
SOC wzrósł do 66% więc doładował akumulator z 62% ale w tym samym czasie jak pokazało 66% ładowanie bach i 0A...!

I tak już pozostało....
SOC dalej 66%, napięcie 14.50V ładowanie 0-1A, iStop działa tzn pokazało GOTOWY.


...jeszcze...

Teraz z tymi parametrami jak wyżej, pojechałem sobie załatwiać sprawy...

SOC 66% iStop nie działa ładowanie 0-1A , zatrzymałem się za chwilę, wyłączyłem i włączyłem auto ponownie. SOC znowu 66% iStop dziala.
IEloop naładowany cały, iStop działa, zatrzymałem się na parkingu. IStop zadziałał.
Stoję sobie na iStopie aż 2 minuty...
Przez ten czas...
Napięcie z 14.5V spadło do 13.50V
Pobór z 1A spadał jak napięcie pokazało 13.5V do -3A
IStop włączył silnik...
Napięcie po kilku sekundach pokazało 14.5V
Ładowanie wzrosło do 37A ale spadało ciągle by po 5sek zatrzymało się na 1A przy wzroście SOC z 65% na 66%..

Jak SOC jest poniżej 66% to mazda ładuje akumulator, jak tylko SOC będzie 66% ładowanie 0-max1A w czasie jazdy. Jedynie to ładowanie są wysokie po uruchomieniu silnika z iEloopa. Doladuje do 66% i ładowanie znowu 0-1A

Nie doładuje już bateri, nie ma szans.

Skąd ciągły i spory spadek sprawności akumulatora? Gowniane są? Czy co...
Mogę ładować akumulator, będzie 100%, ale po kilku miesiącach jazdy spadnie poniżej 66%...nie mówiąc już automatyczne spadki SOC w temperaturze w porze zimowej....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 17:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A zaobserwuj jakie jest ladowanie akumulatora w momencie jak masz odpuszczony pedal gazu (hamowanie silnikiem), laduje sie kondensator. Mysle ze powyzej 66% soc priorytet na ladowanie accu ma iloop, alternator jest odciazony.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 17:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bez różnicy, to znaczy między 0 a 1A.

Jadę wolno szybko niższe czy wyższe obroty, na luzie z gazem bez gazu itd... Ciągle 0-1A, chyba że, SOC jest mniejszy jak 66%, wtedy zależność jest bo akumulator jest doładowywany.

Inaczej, ładowanie akumulatora prądem powyżej 1A, jest wtedy jak sprawność jest mniejsza od 66%, napisałem że na samym zapłonie po 10 minutach SOC spadł do 62%, no i po uruchomieniu akumulator doładował się do 66%, i od tego momentu ładowanie 0-1A.

System wyliczył mi sprawność aku rano na poziomie 66% i brak ładowania aku oraz brak iStop.

Ja go później dodatkowo "rozladowalem" na samym zapłonie przez 10 minut do 62% później ładowanie było ale tylko do SOC 66%.

W moim przypadku, po mojemu, akumulator padaka...tzn sprawny na 66%. A jego sprawność diametralnie spada jak jest niska temperatura.
Choćbym go teraz naładował do SOC 100%, to po kilku dniach w takich temperaturach około 5stC w nocy to i i tak spadnie do tych 66%.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Millerek jak jesteś w stanie doprowadzić gęstość elektrolitu do pozimu z zielonym polem, to nie spadnie. Tylko tu jedna uwaga, napewno nie metodą jaką podaję Mazda.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 18:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaFGdy, a jaką metodą?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 13 lis 2018, 18:33 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 18:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Byłem u znajomego parę miesięcy temu, i elektrolit był ok.
Chyba sobie kupię areometr...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 19:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czyli powyzej 66% soc odciazony jest silnik bo ladowanie jest max 1A. Pytanie czy jakby zrobic trase ok.300km do jakiej wartosci doladuje sie accu niskim pradem ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 19:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie maks 2%


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 20:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
13 listopada 2018, o 18:29 Peterka47 napisał(a):
JaFGdy, a jaką metodą?



Właśnie?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 20:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
malagb napisał(a):
...jakby zrobic trase ok.300km do jakiej wartosci doladuje sie accu niskim pradem ?

Peterka47 napisał(a):
U mnie maks 2%

U mnie też max 2%
KMBak napisał(a):
13 listopada 2018, o 18:29 Peterka47 napisał(a):
JaFGdy, a jaką metodą?
Właśnie?

O jakiej metodzie piszecie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.