Teraz jest So, 27 kwi 2024, 13:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 09:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A u mnie bez zmian. Akumulator utrzymuje stan 80-90%. Raz na jakiś czas zalicza spadek, który odrabia jazdą. Np. 25-31.12 byłem na nartach, auto pod chmurką , praktycznie nie jeżdżone i SOC w okolicach 82-88%. Wczoraj odstawiłem Mazdę do garażu i dzisiaj rano zastałem stan 71%. Dojazd do pracy zajął mi około 50 minut i w tym czasie dobiło do 84% (prąd ładowania przez pierwsze pół godziny 10-15A, pod koniec jazdy 5A).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Szok to Twoje ładowanie... Też bym tak chciał.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 10:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zdich44 ty masz I-ELOOP?



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 10:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wszystkie 2.5 mają.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 18:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...jaka jest procedura kasowania batt day?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 18:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Proszę:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 20:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzięki, o to właśnie chodziło a nie mogłem znaleźć

-- Dodano: 2 stycznia 2019, o 20:47 --

Coś mi jeszcze po głowie chodzi, że gdzieś ktoś coś napisał odnośnie awaryjnego ładowania akumulatora z pozycji kombinacji klawisza Istop i klawisza start stop i uruchomić silnik i coś tam jeszcze... co to było? :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 21:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
"- wyłączyć auto
- nacisnąć i trzymać przycisk i-stop off
- nacisnąć przycisk zapłonu (nie odpalać auta)
- trzymać przyciśnięty przycisk i-stop off przez około 5 sekund
- napis i-stop na lewym wyświetlaczu powinien zacząć mrugać
- odpalić auto
- napis i-stop mruga a akumulator jest ładowany
- jak się naładuje to przestanie mrugać
- można normalnie użytkować auto"
Dziś wypróbowałem. Nie wiem czy działa,prąd ładowania z 5A spadł dość szybko do 2A, potem do 1A. Jednak procenty SOC zaczęły szybciej narastać niż jak jeździłem bez tej procedury... Być może to przypadek...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 21:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
O czym Wy mówicie jakie awaryjne ładowanie... Najważniejsze jest napięcie, jeśli jest powyżej 14V a zazwyczaj jest 14,1 - 14,5V, i przy takim napięciu jest 1A tzn. że akumulator jest naładowany albo w złej kondycji, że nie przyjmuje ładunku, aby podnieść natężenie musi się podnieść napięcie a w instalacji samochodowej nie może przekroczyć 15V.
U Zdzicha może jest większe zużycie prądu w nocy stąd takie super ładowanie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 21:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A widzisz, dotknąłeś bardzo ważnej kwestii... Czy mały prąd ładowania jest powodowany po prostu wysoka rezystancja akumulatora, a parametr SOC to sobie można o kant dupy potłuc (jest źle wyliczany), a co za tym idzie akumulator jest jednak dobrze naładowany? Czy też niski prąd jednak wymusza układ ładowania mimo że akumulator jest nie naładowany i przyjął by większy ładunek, ale ograniczone jest to celowo (nie obciążanie silnika celem niskiego spalania)? Korci mnie wyjąć akumulator i podłączyć do prostownika i zobaczyć ile jeszcze doładuje... (dokładnie znam jego charakterystykę i wiem mniej więcej ile ładuje pusty a ile prawie pełny aku)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 22:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Według moich obserwacji to akumulator jest naładowany . Świadczy o tym pomiar SOC na akumulatorze i gęstości. Wiec rzeczywiście niski prąd spowodowany jest tym ze akumulator jest pełny a wyliczany SOC jest pochrzaniony. U mnie pisałem ostatnio ze po jeździe ok 290 km I-Stop nie zadziałał a SOC według forscan był 65%. To było w sobotę s rano wniedziele wsiadam do samochodu impatrze ze ikonka akumulatora jest podświetlona. SOC na Forscanie 68%. Jeździłem w niedziel I - Dtop działał ale SOC pozostało na poziomie 68%. Za to w poniedziałek rano SOC na Forscanie było 72%. I - Stop działa do dziś. Nie rozumiem jak jak ten układ działa i od czego zależy.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 22:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A czy jest w takim razie jakaś procedura resetu SOC? Tak żeby sobie wyliczył od początku? Bo jak się odłączy Aku, to później przez pewien czas SOC jest 0, po pewnym czasie dopiero wskakuje właściwe.
Bo coraz bardziej skłaniam się do wersji, że ładowanie jest ok, tylko SOC źle wyliczany a niestety na nim opiera się działanie i-eloop i i-stop...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 23:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odłączenie akumulatora dokonuje resetu. PCM? Czujnik I -Stop? Po odłączeniu akumulatora SOC jestbzero i I -Stop z reguły działa ale po wyliczeniu nowego DOC musi brać jakieś historyczne dane. Skąd???


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 13:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...no i smuteczek

1 stycznia SOC 97-99% czyli dwa dni po ładowaniu.
2 stycznia SOC 92-93%
3 stycznia SOC 82-85%, z tą różnicą że przyszedł mróz kilka stC poniżej zera..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 14:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jakie masz przy tym ładowanie?
U mnie tak to wygląda:
1 stycznia 88%, ładowanie 0-2A
2 stycznia 71%, 15A do 5A i wzrost do 84%
3 stycznia 90%, 2-3A
Auto w dzień pod chmurką, w nocy garaż +10 st. C.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 14:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Najfajniej byłoby ze Zdzichem zmienić się akumulatorem na 2 tygodnie. I wtedy zobaczy czy problem jest w systemie auta, czy jednak w samej baterii.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zdzich44 A jaki masz akumulator? Exite czy fabryczny Q-85?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Fabryczny. Produkcja 06.2017

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
zdzich44 jakie zwykle odcinki pokonujesz po uruchomieniu silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cztery razy w tygodniu 35km 2x dziennie. Poza tym krótkie, kilkukilometrowe 2x w tygodniu. Plus ferie, wakacje po co najmniej kilkaset km ciągiem. W ciągu roku w sumie 28k km.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 16:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakie PIDy warto obserwować? Chciałbym jakoś wspomóc wątek swoimi danymi, mimo że nie mam i-eloop - ale to może pomoże jakoś konfrontować dane osób które go posiadają.

Ja obserwując swój DPF dorzuciłem kilka PIDów odnośnie akumulatora (BATT_SOC, BATT_V, ALTTV, ALT_CUR_DSD). Podrzućcie co jeszcze warto obserwować.

Akumulator to BOSCH, wymieniony jakieś 1.5 roku temu (lipiec 2017 przez sprzedającego, poprzedni był podobno trupem - nie mam pewności czy mój aktualny jest dedykowany dla tego auta, czy był nowy w momencie włożenia go do auta). BATT_DAY jest ponad 1700, nikt tego nie zerował i nie kasował od nowości auta. Jutro spiszę z niego wszystkie dane. Moje auto to CX-5 SkyPassion 2014r, 2.2D 175km. Nie mam i-eloop, nie używam i-stop. Tak czy siak, moje obserwacje może Wam coś podpowiedzą.

Dzisiaj po wyjściu z pracy:
Kod:
BATT_SOC:    76%
BATT_V:      14.10V
ALTTV:       14.62V
ALT_CUR_DSD: 24.00A


Po przejechaniu 42km (z czego ok 5km korka, reszta to S8, prędkość ~110km/h):

Kod:
BATT_SOC:    76%
BATT_V:      14.30V
ALTTV:       14.62V
ALT_CUR_DSD: 21.00A


Przez ostatnie 2 tygodnie nie jeździłem zbyt dużo. Wcześniej BATT_SOC oscylowało ok 86-90%. Nigdy mi jeszcze tak nisko nie spadło :) Natomiast najwyższa zaobserwowana wartość to 96%.

Jutro jadę jeszcze do pracy (znów 2x42km), w sobotę robię trasę do Sopotu - mogę obserwować wartości.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 16:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ładowanie? Teraz? A to zależy..
Zaraz po uruchomieniu około 6-7 i spada do max 1A, wtedy SOC troszkę się podniesie i na tym koniec, później ładowanie 0 może 1A. Chyba że zaraz po uruchomieniu po istopie to jest chwilowy wzrost do 15A i szybko wraca do max 1A.

Największe ładowanie jest zaraz po uruchomieniu silnika ale szybko spada do max 1A.

Dzisiaj aku rano miał 0stC i nie był podświetlany, ładowanie stałe tylko 2A przy 13.75V. Jak aku miał już powyżej 0stC, podswietlil się, prąd spadł do max 1A napięcie wzrosło do 14.45V około.

Jadąc nantempomacie, trasą, ładowanie max 1A przeważnie 0.

Kondensator na jednym niebieskim kafelku, a aku? Dalej jadąc Napięcie spada do około 13V, prąd -4A nawet i tak przez 15 minut. Poczym nagły wzrost do 14.80V i może że 3A i znowu spada jak wyżej napisałem. Kafelek jak jeden świecił tak świeciło dalej czyli jeden.
Jedynie puszczę gaz na biegu, to napięcie wzrasta, prąd również, ieloop się naladuje. I jadąc sobie dalej trasą na tempomacie znowu powtórka z rozrywki i tak w kółko. SOC nawet nie wzrośnie... I tutaj jest smuteczek, bo przecież chyba powinno się ładować? Jazda trasą nic u mnie nie daje, nie ładuje ani SOC nie rośnie, no może na 700 km wzrośnie 2% hyhy

Więc, jest nie halo, jedyne pozytywy to miasto na biegu bez gazu jak najwięcej aby wymuszć wyłączenie i włączenie silnika na istopie. Ale co jak jest - 10stC lub poniżej 0stC akumulatora? Bo wtedy istop przecież nie działa.

Moja M6 stoi sobie dzielnie pod chmurką, cały czas, marznie i nagrzewa się jak każdy krawężnik chodnik i psie kupy w trawie w okolicy
No i nie jeżdżę regularnie czy na tych samych trasach typu do pracy itp.

Wygląda na to że w mojej M, albo półtora roczny aku ma koniec żywota, albo coś jest na rzeczy, ewentualnie tak ma być.
W lato nie było żadnych problemów, oprócz dnia w którym były jakieś przelotne przymrozki w maju czy jakoś tak. Wtedy pierwszy raz podladowalem akumulator. Później wakacje itp, żadnych problemów, wszystko żyło normalnie SOC 80 do 90%.
Jedynie teraz jak zrobiło się zimno....sa problemiki...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
3 stycznia 2019, o 15:00 Peterka47 napisał(a):
Zdzich44 A jaki masz akumulator? Exite czy fabryczny Q-85?

Exite to nie fabryczny? Ja właśnie taki miałem fabrycznie zamontowany, potem na taki mi wymienili, potem sam na taki wymieniłem.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja fabrycznie mialem zamontowany Q-85. Potem wymieniono mi na ten badziew Exite.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Fabryczny jest z krzaczkami. :)
Taki sam miałem w trójce BM i teraz mam w trójce BN.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja mam jeszcze jedną obserwację.
Dziś testowo zajrzałem jaki SOC i, o zgrozo, 39% po odpaleniu auta. Podbiło w trakcie jazdy do 41%. Jeszcze parę dni temu było 60%.

Ale do czego zmierzam. Jak się odpala auto to czasem system MZD odpala się długo, z animacją z logo Mazdy, a czasami cyk i jest. Tak szybko jest przeważnie po chwili postoju... Ale moją uwagę zwróciły właśnie dwa ostatnie odpalenia auta. Dziś rano - po około 36 godzinach (!) postoju i po pracy - czyli po około 8 godzinach od rana. Za każdym razem system MZD wstał od strzała jakby wcale nie był wyłączony... Jakby auto do końca się nie uśpiło w trakcie postoju. ?!

Jak to jest u Was? Może to też ma wpływ na losowe duże ubytki % naładowania akumulatora. Bo jak mówię - uważam, że problemy są dwa. Brak odpowiedniego ładowania i własnie te losowe spadki.



Pokażcie zdjęcia tego "badziewia" (czemu?) Exite. Będę miał wymieniany akumulator 12-stego i ponoć mam mieć wymieniony na taki jak mam (a mam z krzaczkami).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 19:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli w ASO wymieniasz gwarancji to będziesz mieć Exite


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 19:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zarzekają się, że wymieniają na taki sam jak mam. Dlatego chce zobaczyć jak wygląda ten "inny"?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 19:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak bankowo dostaniesz Exite. Pisałem do MMPOL i pytałem dlaczego montują Exite o gorszych parametrach niż wymagany przez Mazdę ( zobacz instrukcje obsługi - rozdział 9) Q-85. Odpisali jak zwykle ze montowany Exite zgodny jest wytycznymi Mazdy. Problem jest w tym ze Exite kosztuje ok 450 pln. W-85 ok 680 pln.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 20:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, to fabrycznie wkładają co popadnie? Bo nie rozumiem... ja mam Yuase ... ObrazekObrazek

I jeszcze muszę zbadać ile wciąga mA samochód po zamknięciu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.