Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 9 cze 2021, 15:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ok, może źle się wyraziłem. W takim razie jakaś przetwornica 24/12V jest załączana do ładowania akumulatora. W starych rozwiązaniach alternator miał chyba sprzęgiełko żeby właśnie kręcić się bez ładowania baterii. Nie wiem jak tu jest to rozwiązane ale jakoś musi odciążać silnik żeby spalanie było mniejsze. A jeśli akumulator nie zasila urządzeń podczas jazdy to dlaczego czasami prąd jest ujemny? I dlaczego w folderach reklamowych i-eloop jest reklamowany jako układ odciążający akumulator przy zasilaniu elektroniki pojazdu? Chyba, że to tylko takie uproszczenie. Kiedyś przeglądałem ten schemat zasilania Mazdy. Nawet w ASO nie wiedzą, jak to do końca działa. Jak zwykle, jak to Japońce, przekombinowali. Na razie u mnie wszystko działa elegancko, Exide zaraz będzie miał dwa lata. Wcześniejszą Yuasę wymieniłem po 5 latach, za dużo zabawy z tym akumulatorem. W sumie to może się pospieszyłem, może po porządnym ładowaniu pociągnęłaby jeszcze z rok lub dwa lata. Ale za bardzo nie mam gdzie ładować i sprzętu do tego. Dlatego wolałbym żeby to Mazda ładowała akumulator, a nie ja. Za wygodny już jestem :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 cze 2021, 08:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A dzisiaj już tak. Obrazek
Więc jak od dawna piszę, u mnie SOC jest 90% +-5%.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 cze 2021, 10:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Millerek, to zależy czy Mazda z rana wstanie prawym czy lewym kołem <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 cze 2021, 10:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Albo jak jej zamknę drzwi, jak w stodole czy nie...

A tak bardziej poważnie, te 10% różnicy z dnia na dzień, jest normalne. Ważne że SOC bardzo wysoko, bez problemów, od czterech lat, biorąc pod uwagę że ładowałem go kilka razy z bardzo niskiej gęstości elektrolitu (rozładowanie akumulatora z powodu żarówki), reanimowałem go, inaczej miałbym już 4 nowe akumulatory kupione.
Wolę ładować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 cze 2021, 11:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja tylko dodam na marginesie, że ja mam takie samo SOC (a nawet trochę wyższe, bo nie spada poniżej 90) bez ładowania. Od nowości, czyli 4,5 roku. Tyle że w lecie. W zimie spada, a potem wraca :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 cze 2021, 18:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A jednak akumulator się doładowuje przy hamowaniu silnikiem, 70km trasy i wzrost SOC z 95% na 100% :D


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 sie 2021, 20:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
po 8 latach sie pokazalo "battery management system inspection required"
jest czas na zakup nowego aku, chyba pare dni jescze wytrzima . Troche dziwne bo przes wekend sie zrobilo 500km w trasie

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 sie 2021, 23:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaki teraz akumulator kupisz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 sie 2021, 07:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
zamowilem YUASA YBX7005 , dobra cena 140,- eur, musze zobaczyc na mejscu czy niejest stary, bo indze pytaja od 160-200 eur

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sie 2021, 20:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja 2,5 roku temu wymieniłem na Exide u kolegi,on zamawiał,nie ze sklepu,sprawdzony. Działa dobrze :D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 09:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Znajomy wymienił trzy letnią Yuase na EFB Grom.
Grom to jakiś bliźniak Yuasy/Panasonica, z tej samej fabryki wychodzi pod inną nazwą i w szarym kolorze obudowy.
Prawie rok pod maską i jak czasami u niego sprawdzę parametry to SOC jak i SOH ma ciągle 100%.
Oryginalna Yuasa padła mu z powodu hmm, powiedzmy Covidowych, bardzo mało jazdy, prawie wcale.
Na tym Gromie nie jeździ więcej i Grom lepiej trzyma parametry.
430zl za Groma EFB 65Ah /670A...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 09:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Te Yuasy to chyba jakieś akumulatory specjalnej troski. Nawet w serwisie powiedziano mi, że są z nimi problemy, głównie chodzi o to problematyczne ładowanie. U mnie Exide zaraz będzie miał dwa lata i jak na razie, odpukać, zero problemów. Ostatnio się zdziwiłem, jak mi się I-Stop załączył po odpaleniu z rana auta i przejechaniu niecałego kilometra.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 11:06 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.04.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja u siebie też mam tego Groma, o którym pisze kolega Millerek, ale u mnie takich rewelacji z SOC nie ma.
Ja zakupiłem go razem z autem w styczniu b.r. - według poprzedniego właściciela był kupiony nowy, bo oryginalny (podejrzewam, że właśnie Yuasa) padł mu totalnie z powodu nieużywania auta dłuższy czas. Ja tego Groma ładowałem w maju ładowarką Noco Genius 10, bo wcześniej i-systemy w ogóle mi nie działały i od tamtej pory SOC waha się w granicach od 70 do max. 93%, ale najwcześniej utrzymuje się w okolicach 80%. Nie wiem dlaczego, bo ładowałem go ponad 24h kilkukrotnie załączając program Repair. Być może nie był prawidłowo naładowany przez poprzedniego właściciela przed włożeniem do auta. Jego wadą jest brak dostępu do cel, a co za tym idzie brak możliwości kontroli gęstości elektrolitu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 11:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Zdaje się, że i mnie dopadło.
Od razu powiem, że dla mnie SOC, SOH, itp. to czarna magia. Prądu się boję, bo go nie widać :wink: Nie to co płyny - jak cieknie, to widać skąd.
Tydzień temu powrót z urlopu, 500 km. W sobotę miałem trochę czasu na mycie, radio pograło do dwukrotnego wyłączenia się. A wieczorem zonk. Chociaż samochód odpalił.
Nie miałem nic innego, tylko ładowarkę z Lidla, którą podłączyłem w niedzielę na kilka godzin.
Teraz napięcie 12,7A a prąd poniżej 400 Ah.
Dzisiaj byłem u człowieka od aku, który stwierdził, że szybko traci swoją pojemność i zaproponował dwa aku.
Ten AutoPart (320zł) podobno już montował w podobnych autach i 4 lata działają. A ten drugi Banner (560 zł), to AGM, bo EFB 56515 nie ma chwilowo na stanie.
No i jestem w kropce.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 13:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Chyba jednak szukaj EFB :) bo do aut z systemami start-stop dedykowane właśnie takie <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 16:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja mam Bannera EFB chyba już trzeci rok i jak na razie OK a używam samochodu bardzo mało . W zasadzie tylko w weekend na zakupy i wypady na łowienie ryb w okolicy ,a do pracy skuterem Przez cały ostatni rok tylko 2 tygodnie byłem w pracy samochodem bo zima trochę się pojawiła w styczniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 19:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Pedrito, czy masz taki aku?
https://www.bannerbatterien.com/pl/Prod ... 65-15-ASIA

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 20:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mam dokładnie taki - Akumulator Banner Running Bull EFB 56500 12V 65Ah 550A P+. Zakupiony 25/01/2018 r.
Jedna z tańszych opcji https://akumulatory.biz/sklep/akumulato ... 5ah-550a-p


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sie 2021, 21:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
To dokładnie ten sam, zmieniło się tylko oznaczenie. Dzięki za info. <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 23:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Oto mój akumulator po 2 i 1/2 roku użytkowania auta. Najechane 70kkm.
Przez ten okres 1 ładowanie w maju kiedy przez dwa tygodnie nie jeździłem autem i stało. Soc był na poziomie 60%.
Na ten moment odcinki do pracy 2 x 43km oprócz weekendów, soc nie spada poniżej 90%.
Dbajcie o swoje akumulatory, szczególnie osoby robiące mało km.
Pozdrawiam

screen.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sie 2021, 06:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
6 sierpnia 2021, o 08:59 mirecsk38 napisał(a):
zamowilem YUASA YBX7005 , dobra cena 140,- eur, musze zobaczyc na mejscu czy niejest stary, bo indze pytaja od 160-200 eur


YAUSA v domu, v koncu wyszla na 123,- EUR, stary aku jescze odpala bez komunikatu ( ostatni byl 9.8) , napiece nowego jest 12.6V

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sie 2021, 19:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Czym robicie te screeny z parametrami aku?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sie 2021, 19:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Forscan na telefon


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sie 2021, 19:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
tombien, co to jest w Twoim niżej opisanym poście o inicjalizacji i-stop - ISC.
Opisałeś super tę procedurę, ale w pkt. 7 i 9 piszesz o ISC i za diabła nie mogę ustalić, co to...


27 listopada 2017, o 21:28 tombien napisał(a):
Procedura sprawdzenia stanu akumulatora przez inicjalizację systemu i-Stop

6. Sprawdź stan akumulatora przez inicjalizację systemu i-stop:
a) Włącz zapłon (silnik wyłączony) i poczekaj 15 s do 1 min
b) Zweryfikuj system i-Stop, naciśnij przycisk i-Stop OFF przez 10 s i zweryfikuj stan kontrolki i-Stop:
- jeżeli miga na zielono - wyłącz zapłon, procedura zakończona
- jeżeli miga na pomarańczowo sprawdź parametry akumulatora (napięcie, stan naładowania (min 75%))
- jeżeli świeci na pomarańczowo, procedura nie powiodła się, wyłącz zapłon, sprawdź parametry akumulatora oraz odłącz (4) i podłącz (5) akumulator
7. Inicjalizacja i-Stop (ISC):
a) włącz silnik
b) rozgrzej silnik na postoju bez włączania odbiorników prądu do momentu zgaszenia niebieskiej kontrolki płynu chłodniczego
8. Inicjalizacja czujnika obrotu koła kierowniczego
a) przekręć kierownicą do oporu w lewo a potem w prawo również do oporu
b) wyłącz zapłon
9. Sprawdzanie inicjalizacji ISC :
a) włącz zapłon (silnik wyłączony) i w ciągu 5 s przytrzymaj przycisk i-Stop OFF przez 3 s lub dłużej (kontrolka i-Stop zaświeci się na pomarańczowo)
b) włącz silnik
c) przytrzymaj dłużej przytrzymaj przycisk i-Stop OFF i sprawdź czy kontrolka i-Stop przestanie świecić na pomarańczowo i zacznie migać na zielono (jeżeli kontrolka będzie świeciła nadal na pomarańczowo, sprawdź stan akumulatora (napięcie, stopień naładowania)
d) poczekaj aż kontrolka i-Stop migająca na zielono wyłączy się.
e) wyłącz zapłon
10. Sprawdzenie działania systemu i-Stop.
a) włącz silnik i upewnij się, że kontrolka i-Stop nie świeci na zielono
b) rozpędź się powyżej 4 km/h i zatrzymaj pojazd
c) sprawdź czy i-Stop zadziałał (temp powietrza powyżej -10 0C)
d) wyłącz zapłon

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sie 2021, 09:29 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Moje obserwacje, uwagi od marca gdy pisałem w tym wątku,
- w marcu miałem SOC ~60% (aku ma teraz 18 m-cy)
- doładowałem aku - bez efektu,
- nie robiłem resetu aku,
aleeee
- rozładowałem w samochodzie aku tj. na postoju trochę pochodziła muzyka, wentylatory, itd.
- następne jazdy po ok. 1h aku było ładowane 5-10A,
i obecnie SOC >90%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sie 2021, 14:40 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
tak się zastanawiam czy inwestować w prostownik, reflektometr i próbować ratować aku czy kupić nowy? Czyba żę jest ktoś z poznania co ma sprzęt?

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 wrz 2021, 17:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ja to originalny to wdlug mnie lepiej kupic nowy aku , nie sa az tak drogie

-- Dodano: 29 września 2021, o 18:24 --

tak po 8 latach wymienilem akku za nowy
probowalem procedure resetu batt- day , tylko niewiem, czy trojkat ma czy niema migac
U mnie nic nie migalo , komunikat o slabym akku zniknal

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 paź 2021, 08:49 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2020
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Cześć wszystkim. Niestety albo stety na mój aku też przyszedł czas. Mam 4letnia Centre 604. Teraz chce kupić Exide 604 (w zasadzie to ten sam aku).
Moje pytanie jest czy konieczna jest procedura Batt_day? W serwisie centry w Poznaniu maja takie urządzenie które podłączaja przed wymiana aku. Urządzenie zczytuje wszystkie parametry auta i po wymianie na nowy aku nic nie trzeba ustawiać. Proszę o info czy jak nie zrobię Batt_day to będzie jakiś problem?

-- Dodano: 5 października 2021, o 06:53 --

15 sierpnia 2021, o 20:48 Millerek napisał(a):
Forscan na telefon

A jaki dokładnie? Jak się nazywa? Zainstalowalem już 3 i nie było w nich takich parametrów jak na waszych sreenach. Przeważnie było tylko ładowanie nic o parametrach aku

-- Dodano: 5 października 2021, o 06:55 --

Batt_day jak wyżej, ktoś ma taką wiedzę?

-- Dodano: 5 października 2021, o 09:49 --

dirtracer napisał(a):
tak się zastanawiam czy inwestować w prostownik, reflektometr i próbować ratować aku czy kupić nowy? Czyba żę jest ktoś z poznania co ma sprzęt?

Polecam serwis Centra w Poznaniu na Krokusowej 15 (Junikowo). Właściciel ma dużą wiedzę i sprzęt


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 paź 2021, 17:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś miał Akumulator ZAP Carbon EFB 60046 12V 100Ah 800A do diesla 2.2 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 paź 2021, 20:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
I-stop zastrajkował.
Dolałem do każdej z celek wody destylowanej podróż,100 km. i i-stop ożył.
Na wszelki wypadek jeszcze podładowałem.
Na razie wszystko działa. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.