Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 22:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 11 cze 2018, 14:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
jordanj napisał(a):
...Zastanawiam się czy wymiana oleju nie wygląda przypadkiem tak samo.


Hehe, też o tym słyszałem :(
Dajesz swój olej, ale zobaczyć czy faktycznie ten twój wlewają to już nie możesz.....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 18:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
11 czerwca 2018, o 14:57 jordanj napisał(a):
Jest też możliwość, że w ASO nie wykonali żadnego testu akumulatora tylko wpisali dane od czapy byle tylko coś wpisać. Na tej samej zasadzie mi wypełniając punkty przeglądu napisali "opony zimowe, bieżnik 6 mm", a były to opony letnie nowe, założone tydzień wcześniej. Był to jednak przegląd wykonany w środku marca, kiedy większość osób nie zdąży jeszcze zmienić na letnie, a 6 mm to taka bezpieczna wartość - jeśli przyjmiemy dokładność pomiaru 1 mm, to bieżnik w granicach 5-7mm ma większość samochodów.

Na tej samej zasadzie wpisali mi w ASO "sprawdzona bateria pilota i dodatkowego immo" pomimo, że przy każdym odpalaniu immo piszczało przypominając o niskim poziomie napięcia baterii w pilocie. Te "przeglądy" to jakaś kpina, równie dobrze mogliby to korespondencyjnie załatwiać. Nie musiałbym tracić czasu na dojazd. Zastanawiam się czy wymiana oleju nie wygląda przypadkiem tak samo.


Które ASO prezentuje taką niekompetencję?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 22:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odnośnie akumulatora, dokładnie jego odłączenie...

Po ponownym podłączeniu akumulatora, Coś trzeba na nowo programować ustawiać parować?
Rozumiem że radio stacje bluetooth wifrifi itp napewno, ale coś jak immobiliser ten dodatkowy lub nawigacja czy karta jakieś kody itp?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 22:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Na dole, po procedurach:
viewtopic.php?p=281271#p281271


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 23:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
:) dzięki,.... Masakra :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 21:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Akumulator umiera ? Bo SOC nie rośnie od około 150km :-(
Ostatnio SOC był na poziomie 93%...
I-Stop oczywiście nie działa :(Obrazek

Ładować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 21:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie rośnie, bo ładowanie jest 1A w godzinę naładujesz może 1%. Witaj w świecie problemu z akumulatorem...

Ja mam od soboty zamontowane urządzenie do monitorowania prądu ładowania. Mam z nim jeździć przez 1-2 miesiące... Potem aku i tak do wymiany, bo parametrów nie trzyma. I właśnie raz na jakiś czas traci od kilku do kilkunastu % naładowania z dnia na dzień - bez przyczyny.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 21:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dla mnie to się robi bez sensu :)
A to urządzenie tobie założył serwis czy jak....?


Ostatnio edytowano Wt, 26 cze 2018, 21:19 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 21:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No co Ty nie powiesz... :piatka:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe...

Ładowanie akumulatora ponad 2h przez Bosch C3, też nic nie pomogło, dalej SOC stoi na tym samym poziomie.
Dodatkowo wyłącza się nagminnie WiFi, za każdym razem muszę zaznaczać tzn włączać WiFi w MZD Connect bo jest odznaczony.

...zaraz zaraz, co ja ostatnio robiłem w.mazdzie, hmmm...
A tak, byłem w serwisie tydzień temu :-)

Odnośnie postu 873 i procedurach po wymianie akumulatora.
Tombien, czy mogę się do tej procedury odnieść ale żeby nie stracić wartości BATT_DAY?

Pisząc o czujniku akumulatora, chodzi o tą małą czarną wtyczkę przy klemie masowej? Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 27 cze 2018, 11:00 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 czerwca 2018, o 12:00 Millerek napisał(a):
Ładowanie akumulatora ponad 2h przez Bosch C3, też nic nie pomogło

2h to za mało. Przynajmniej 6h zajmuje to CTek'owi 10A.
Bez odłączenia klem ładowanie nie ma najmniejszego sensu, jeżeli chcesz mieć zaktualizowany parametr SOC musisz klemy odłączyć przed ładowaniem i podłączyć je po ładowaniu. Ta czarna wtyczka przy ujemnej klemie jest od czujnika SOC.
27 czerwca 2018, o 12:00 Millerek napisał(a):
czy mogę się do tej procedury odnieść ale żeby nie stracić wartości BATT_DAY?

Nie rozumiem Twojego pytania? Ta procedura jest właśnie w celu resetu wartości BATT_DAY.
Nie chcesz jej tracić, nie przeprowadzasz procedury.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie chce stracić batt_Day bo serwis się zapyta itd...
2h pod prostownikiem i się wyłączył, więc się naładował.
Ok, a jak zdejme klemy do ładowania, to BATT_DAY sie zresetuje? Domniemywam że tak bo odłączenie aku od samochodu , ale nie wiem jak to sobie liczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie, żeby BATT_DAY się zresetował jest potrzebna wspomniana procedura, samo odłączenie klem to inna sprawa i nie ma na ten parametr wpływu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 10:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Do serwisu jednak nie dam rady podjechać, odwołałem wizytę :(
Jak wrócę, dam akumulator znajomemu do ładowania, serwis mi na to pozwolił, wspomniał aby najpierw zdjąć kleme masową.
Nie wiem tylko jak się zachowa Omega po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora.
Czy po podłączeniu akumulatora, będę musiał wykonać procedurę którą Tombien wyżej wskazał czyli od punktu 11 do 14?
Jak naladuje aku, zobaczę jaki wyjdzie BATT_SOC.
Po kilku dniach dalej jest na poziomie 64-66%, prąd ładowania jest wysoki zaraz po uruchomieniu auta, później spada do 1A, a na koniec końców po kwadransie spada do 0A na kilka chwil, i tak w koło Macieja, od 1A do zera podczas jazdy.

Mama nadzieję że Mazda zobaczy naładowany akumulator, myślę że powinna pokazać SOC na wyższym poziomie ponad 90%...

Właśnie, a jak dalej mazda pokaże SOC w wartościach niepozwalajacych na aktywowanie I-eloop? Jak przykładowo będzie dalej 66%? To akumulator szmelc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 10:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Szmelc to jest całe zarządzanie energią a nie akumulator...
Z Omegą nic nie będzie.
Jedyną procedurą, którą musisz wykonać to prawidłowe odpięcie i podpięcie klem i czujnika, reszta właściwie zrobi się sama oprócz automatycznego domykania szyb.
Ustalanie SOC na nowo trwa do 48 godzin, na początku będziesz miał SOC 0%.
Sprawdź gęstość elektrolitu w akumulatorze, być może jest z nim wszystko ok, tylko system zgłupiał jak zwykle. U mnie samo odpinanie bez ładowania potrafiło uzdrowić stan o 25%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 10:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Widzisz (@Millerek)... Niekoniecznie. Ale kto wie. Trzeba zrobić badanie gęstości elektrolitu.
Ładowanie domowymi ładowarkami o małym prądzie (5A) jest niestety NIESKUTECZNE. Znaczy akumulator się naładuje, ale jeśli jest jego słaba kondycja (kiepski elektrolit) to raz dwa ładunek ucieknie. Testowałem na sobie w zeszłe wakacje - też ciepło było przecież... Ładowanie auta nie dawało rady z bilansowaniem dobowych spadków. Nie wspominając już o spadkach o kilka/kilkanaście % występujących losowo co jakiś czas.

Ostatnio przy przeglądzie ASO ładowało mi akumulator wg zaleceń Mazdy. Dużym prądem.
Badanie elektrolitu wykazało (PO ŁADOWANIU i odpoczynku / odgazowaniu - bo wtedy to trzeba zrobić), że akumulator jest DO WYMIANY.
Jednakże, teraz - mimo że z auta korzystam tak samo - rok później do analogicznego okresu - ładowanie jakoś podbija ten aku do poziomów wyższych niż 67% gdzie działają i-systemy. Nie wiem jakie są % dokładnie, bo od kilku dni śmigam z rejestratorem zaaplikowanym przez Mazdę wpiętym z w gniazdo diagnostyczne). Dlatego też akumulator nie został wymieniony - chcieli robić badanie na starym... Wygląda na to, że ładowanie jakoś dobiera się do stanu akumulatora a to ładowanie dużym prądem trochę go odświeżyło...

Tak czy siak po tym ładowaniu w ASO miałem już ze trzy spadki w przerwach jedno-dwu tygodniowych - w ciągu jednej nocy (pierwszy z 8X% do 59%. Drugi z 7X% do 6X% I trzeci podobnie. Oczywiście potem systemy nie działały jednak system ładowania auta stan naładowania odrobił... Zobaczymy co ten system zbierze za dane, potem i tak oczekuję nowe akumulatora.

Powstaje teraz pytanie - czy ta bateria jest tak gówniana (auto ma raptem dwa lata), że nie trzyma stanu elektrolitu? Aku nigdy nie był rozładowany mocno (minimalny stan jaki widziałem był 48-49% zimą). Albo system pomiaru tych % jest o kant dupy. Ewentualnie to i to.

A ładowanie - no cóż. Cały czas powtarzam, że 1A to jakaś lipa. Co ciekawe i co już tu pisałem - jak aku był w stanie ponad 90% to ładowanie zachowywało się inaczej - zależnie od stylu jazdy. Przyspieszasz brak ładowania hamujesz prąd ładowania po kilkadziesiąt A.

Bardzo wysoki prąd ładowania jest jak się trochę postoi na wyłączonym silniku, ale z światłami/lampkami/radiem. Potem bardzo szybko przywróci stan akumulatora do stanu sprzed zgaszenia silnika. Ale jak zamknie się auto i pójdzie na kilka godzin to już ładowanie będzie małe i potem 1A. Stanu nie odzyska. I to moim zdaniem jest drugi najważniejszy problem oprócz losowych spadków "nocnych".

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
pawko napisał(a):
...jedyną procedurą, którą musisz wykonać to prawidłowe odpięcie i podpięcie klem i czujnika...


Klemy najpierw masa później plus, spoko wiem.
Ale po kiego czorta ten czujnik odłączyć? Żeby skasować batt_Day? Czy poprostu trzeba.?
Zaraz będę ładować akumulator...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 13:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
29 czerwca 2018, o 14:47 Millerek napisał(a):
Klemy najpierw masa później plus, spoko wiem.

Raczej nie wiesz, bo podłączamy odwrotnie. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 14:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Do ładowania aku potrzebne mi najpierw odpięcie akumulatora, więc zdejmując klemy zaczynamy od masowej...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 14:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Do ładownia tak, do podłączenia jest odwrotnie. :)

29 czerwca 2018, o 14:47 Millerek napisał(a):
Ale po kiego czorta ten czujnik odłączyć? Żeby skasować batt_Day?

Dla pewnego skasowania SOC.
Ale się uparłeś z tym Batt_Day. :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 14:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Kleme minusową musisz podłączyć jako drugą i z odłączonym czujnikiem, następnie po co najmniej 10 minutach jak się napięcie ustabilizuje podłączyć czujnik. To zmusi komputer do ponownego ustalenia SOC.
O Batt_day zapomnij.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 15:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, dziękuję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..nie piszemy posta pod postem...

Muszę i już

Przed ładowaniem sprawdzona gęstość elektrolitu wyszła około 1.24 do 1,25, jedna cela miała 1.22, napięcie 12.88V.
Pod urządzeniem sprawność akumulatora wyniosła 90%.

Ładowanie trwało raptem 2h. Pierwsze chwile prąd ładowania około 4.8A, Napięcie końcowe 13.80V
Sprawność 97%.
Po godzinie stania elektrolit coś tam się podniósł...

...klema dodania, klema ujemna, po 10minutach wsadzona wtyczka, ta czarna przy klemie masowej.

Uruchomienie silnika, napięcie spadło do 11.85V, i 10 minut stania na biegu jałowym.

Sprawdzono pobór prądu, po 5 minutach spadło do 180mA.

Uruchomienie Mazdy i w drogę, SOC 0%, ładowanie niskie około 13.70V.
I-STOP i I-ELOOP działają od samego wyjazdunpo ładowaniu.
BATT_CUR zaczął szaleć od -150A w momencie rozruchu i-Stop, do 130A przy ładowaniu pustego I-eloop.
W drodze poza miastem, tempomat 90km/h, BATT_CUR pokazywał jakieś dziwne rzeczy, przez dłuższą chwilę ciągle pokazywał -150A 0A 150A i tak w kółko, ale taką ciekawostka którą zauważyłem.
Ogólnie w drodze CUR pokazywał od 2A do -2A, przeważnie 0 jak nic się nie działo.

Chyba będzie ok, jak nie to serwis, a później powiem że mam to w d..pie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
BAT_SOC pojawi się jutro lub pojutrze. Choć raz miałem, że prawie 2 tyg. było 0%. W tym czasie systemy działają.

Dolna norma elektrolitu to ponoć 1.25 (po ładowaniu).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Żeby zrobić gęstość, końcowe napięcie musi być w okolicach 16V, od 14,5V elektrolit dopiero zaczyna gazować, co jest niezbędne do przemiany.
Istotne też jest w jakiej temperaturze mierzyłeś gęstość.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Po ładowaniu elektrolit nie był sprawdzany. Po sprawdzeniu gęstości przed ładowaniem, stwierdzono że trzeba ładować...
Przed ładowaniem temp akumulatora musiała być poniżej 30stC. Przed przyjazdem miał 34stC, po 30 minutach pewnie spadła poniżej tych 30.

Mam podjechać w tygodniu na kontrolę.

Ważne że systemy działają

Czekam na pojawienie się SOC....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 03:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I taka niespodzianka B-) Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 04:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Zacny widok, ale muszę Cię zmartwić, w najbliższych dniach i tak może zrobić korektę o kilkadziesiąt %.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 04:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ważne by działały I-ELOOP i I-STOP, resztę mam d.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 lip 2018, 05:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Od wczoraj czyli dwóch dni po ładowaniu aku, SOC unormował się między 96% zaraz po uruchomieniu, by po chwili wskazać 97-98% SOC :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.