Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 00:22 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie. Auto jak z salonu. Żadnych modyfikacji. Gniazda zapalniczek puste.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 11:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
dzisiaj mróz -7 i wszystko działa :D a przez ostatnie 3 dni ,,Bat....." :sad:
użytkuję normalnie -dojazd do pracy,trochę po mieście :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 11:29 
Offline
Suche powietrze to i nic ci nie pełza "upływowo" po silniku.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 12:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Widzę, że weszliśmy na wyższy poziom absurdu. Prądy "pełzające", niedługo pewnie wejdziemy na wirowe, co masz włożone w zapalniczkę już od dawna jest na tapecie <hahaha> <hahaha> :lol: :lol:

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 13:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie prądy pelzajace pojawiają się w każdą sobotę rano, wtedy mam spadki po kilkanaście %, raz nawet prawie 30%. :arrow: W tygodniu aku jedzie na 90% wzwyż...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 13:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Tak to bywa z tym przyjmowaniem procentów w piątki wieczorem :D

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 15:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Ostatnia sobote ja bylem pelzajacy, a zona mnie wlasnie wtedy pradem..mnie bohatera pradem... <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
bo tak jest..... im mniej pełzającej wilgoci po Madzi tym lepiej działa i-stop i pozostałe systemy jakie kto tam ma :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 14:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ok 4 tygodnie minęły od klem i aku mam na poziomie 53%. Jazda od tego czasu tylko po Gdańsku. W ASO nawet nie naciągali na nowy. Doładować albo jeździć :).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 17:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cisza w temacie? Nie wierzę :)
Z mojej strony mały update. Prądy pełzające zniknęły, aku od 5.02 utrzymuje status 93-97% SOC, w garażu czy pod chmurką, bez znaczenia. Staram się trzymać kluczyki z omegą jak najdalej od samochodu. Pełna nuda i stabilizacja <bach>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Farciarz.
Ja ładowałem aku w czwartek. W sobotę 94% i wizyta w ASO na sprawdzenie elektrolitu. W normie. Niedziela i dziś bezruch. Ciekawe do ilu jutro spadnie i pewnie nie odrobi... :roll:

Zaczynam podejrzewać, że to jednak Omega wysysa i głupia czujniki. Pytanie czy ktoś z użytkowników ma problem i nie ma Omegi?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 19:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam wymieniona omegę i ograniczony pobór do 60mA. Tydzień temu aku ładowany w ASO . SOC bez zmian 0%. Ale dziś rano miałem prąd od 15A po rozruchu do ok 8A po przejechaniu 25 km. Po południu było juz 3-2A a teraz wieczorem 1A.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Teraz coś o samym ładowaniu. Generalnie u mnie nie ma problemu, nawet jak coś mi czasem umknie w nocy to szybko w trasie odrabia. Natomiast w sobotę wyjezdzalem mocno spóźniony na ślub więc gnałem autostradą 170-200 km/h, po około 150 km zrobionych tym tempem akumulator stracił kilka % SOC a ładowanie wynosiło 0A, czasem nawet - 1. W drodze powrotnej bez pośpiechu z tempomatem ustawionym na 146km/h już było normalnie, ładowanie 1-3A i % rosły. Także panowie jeździć emerycko jeśli chcecie mieć ładowany aku :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 20:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
12 lutego 2018, o 19:57 zdzich44 napisał(a):
Także panowie jeździć emerycko jeśli chcecie mieć ładowany aku :)
z tym jest ciężko ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja mam auto z 2015 roku. To mam Omege czy nie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To nie wiesz co kupiłeś ?!?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:10 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ponoć jest to jakiś system bezpieczeństwa dokładny do Mazdy o którym dopiero później z forum dowiedziałem się , a że nie mieszam w Warszawie i garażowane to zbytnio tym się nie przejmowałem. A teraz pytam o to w związku z ewentualnymi problemami z akumulatorem.
A po drugie wiadomo by było czy omega wpływa na akumulator ponieważ jak do tej pory systemy u mnie działają dobrze.


Ostatnio edytowano Wt, 13 lut 2018, 17:12 przez Terminator181, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Masz oprócz kluczyka jakiekolwiek coś co jest konieczne do odpalenia auta? Jak nie - to nie masz żadnego dodatkowego immo.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No to w takim razie nie mam Omegi.
Dziękuję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
<spoko> A problemy z akumulatorem masz (w sensie iStop niegotowy a iEloop nie działa - znaczy nie ładuje się)?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
13 lutego 2018, o 17:10 Terminator181 napisał(a):
jak do tej pory systemy u mnie działają dobrze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A monitorujesz może % naładowania i prąd ładowania? Jak byś mógł to sprawdzić to byłoby nieocenione...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:14 
Offline
Terminator181 pamiętaj tylko aby omijać Wwę i nie chwalić się nikomu że się tam wybierasz. :)
W początkowej wersjach wstawiali też Metę M43 zamiast Omegi.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
KMBak napisał(a):
<spoko> A problemy z akumulatorem masz (w sensie iStop niegotowy a iEloop nie działa - znaczy nie ładuje się)?
Odwrotnie. Wszystko u mnie działa dobrze. Jakieś tam odchyłki są, o których pisałem nie dawno, że w czasie temp. +5 stopni i-stop nie działał, a później przy - 1 systemy ożyły i działają wzorcowo).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:16 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
rkarcz - myślisz, że omega uchroni przed specjalistą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:17 
Offline
Montowana przez ASO w standardzie Mazdy nie. Z tego co kojarzę to już tu z forum komuś gwizdnięli z tym immo. :(


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Też uważam, że zabezpieczenia oryginalne da się obejść. Jedynie własne przeróbki są skuteczniejsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 18:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
12 lutego 2018, o 20:00 talib napisał(a):
12 lutego 2018, o 19:57 zdzich44 napisał(a):
Także panowie jeździć emerycko jeśli chcecie mieć ładowany aku :)
z tym jest ciężko ;)


to mam nadzeje ze aku bedze dzialac i 10 lat :lol:

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 13:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
bo to delikatne autko jest :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 13:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja w czwartek naładowałem akumulator, ponownie, aby w sobotę w ASO miał 94%. Stan elektrolitu "dobry".

Po raz kolejny zauważyłem, że przy wysokim stopniu naładowania baterii lądowanie również wygląda zupełnie inaczej. Przy przyspieszaniu spadało (nawet -20A) przy hamowaniu bardzo rosło (nawet dobrze ponad 30A). Niedziela i poniedziałek auto stało. Wtorek - stan baterii 66%. I oczywiście ładowanie 5A po uruchomieniu, by spadać do 2A/1A po paru minutach. Wczoraj dobiłem do 69%.

I teraz szlag wie czy ta bateria tak źle trzyma, system ją źle rozpoznaje czy Omega albo inne "ujstwo" losowo wpier***la prąd. Nie wiem i mnie to wkurza... Tydzień pojeżdżę (może 2) i znowu system iEloop przestanie działać (iStopa je*ać). Chyba, że w między czasie auto postoi kilka dni to znowu zejdę do 50+%...

Auto stoi zaparkowane kilkaset metrów od domu więc kluczyk jest należycie oddalony do dodatkowego immo. :?

Ręce opadają na tą japońską technologię na chińskich częściach. <slabo>

Mazda po zadanych za pośrednictwem ASO pytaniach milczy...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.