Teraz jest Cz, 25 kwi 2024, 05:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 13:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak, a ja caly czas ma SoC 0%. Zastanawialem sie czy moze moj interfejs jest jakis uszkdzony, ale na innym tez jest to samo. Wszytsie systemy na razie dzialaja. Ikonka akumulatora zglsza sie jako pierwsza gotowa do pracy ( jest podswietlona), ale minal dopiero tydzien od ladowania aku w ASO.
Zastanawiam sie jak jeszcze mozna sprawdzic SoC?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 13:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wcześniej też długo miałeś SOC 0%. Coś jest zdupcone. U mnie 0% było max chyba przez 1,5 czy 2 tyg.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 14:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja wlasciwie od conajmniej lipca 2017 mam SoC 0%. A systemy dzialaja zaraz po naladowaniu aku a potem zdychaja
<suicide>

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 14 lut 2018, 16:33 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 15:40 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dołączam się do pytania KMbaka z wątku o piśmie do MMPol (czy problemy z ładowaniem występują u osób nieposiadających dodatkowych zabezpieczeń, zwłaszcza omegi) i dodaję swoje do dokonujących pomiarów: Czy mierzyliście i porównywaliście dobowy spadek naładowania aku w samochodzie z włączonym trybem serwisowym immo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 16:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak. Ale wyłączona Omega to jedynie NIE SZUKA karty. Wg mnie pozostaje włączona. Ja różnic nie zauważyłem.

Natomiast koncept mój jest taki, że Omega powiększa ogólną pojemność układu i zaburza odczyt/badanie stanu akumulatora (w niektórych wypadkach, bo wiem, że niektórzy mają Omegę i nie mają problemu). Ale jej wykastrowanie i fizyczne odłączenie to kupa roboty (chyba). No ja na gwarancji nie mam zamiaru tego tykać (nie wiem nawet czy zlecać to ASO - korci mnie).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 17:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja nie moge wypowiedziec sie na temat SoC bo jak wiecie mam caly czas 0%, ale obserwujac Batt-Cur widze ze dosc szybko spada do 2A-1A.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 08:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zatem? Czy jest ktokolwiek kto NIE MA Omegi - a również ma problem z akumulatorem? Głównie chodzi o modele 2015-2016 (czyli FL1)? Dziś po 6 dniach od wizyty w ASO kiedy to elektrolit był "w normie" a akumulator wykazywał 94% (po moim ładowaniu 7 dni temu) systemy przestały działać a stan aku rano pokazał 58%. <czekam>

Mazda ma mnie w "D". Minęło już prawie 10 miesięcy od czasu kiedy ośmieliłem się zwrócić uwagę, że coś jest nie tak. Pół roku od kiedy sprawę intensywnie badam, a 3 miesiące od kiedy wszelkimi metodami kontaktuję się z Mazdą. I **uj. :mad:

Póki co bez efektu.

Aha, należało by jeszcze dodać, że problem wystąpił już po kilku miesiącach używania auta.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 09:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Coś mi się wydaje, że ciężko będzie znaleźć taki pojazd. Wtedy już nagminnie montowane były dodatkowe immo przy zakupie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 11:30 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 lutego 2018, o 08:59 KMBak napisał(a):
Mazda ma mnie w "D".


Mazda NIE POTRAFI naprawiać swoich samochodów. Dzisiaj mechanik, który w ASO sprawdzał mi stan naładowania akumulatora nie wiedział o czujniku na minusowej klemie i zasadach jego odłączania przy zdejmowaniu klem. Potem się dowiedziałem że to tylko taki "pomocnik".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zawsze twierdzilem, że największym wrogiem samochodów są mechanicy. Nikt tak nie potrafi ich zjebac jak oni :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 16:45 
Offline
Na napisze inaczej, mam model 2017 bez omegi i nie mam problemu z aku, chciałem montować to w wakacje ale teraz jak to czytam to nie jestem pewien czy omega wpływa na te
problemy z aku.

Ciagle ford scan 95% naladowania aku, ilop (ladowanie kondensatora ) przy ujemnych temp, po odpaleniu nie dziala do pierwszego 1km, po 1 km juz ladowanie kondensatora dziala.


Ostatnio edytowano Pt, 16 lut 2018, 19:57 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 18:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
KMBak - ja mam przedlifta. Omegi brak, jest za to inne zabezpieczenie. Cała zeszła zimę istop nie działał, w ta rownież nie bangla. Trasy czy długie przeloty nie pomagają.

W lato istop śmiga jak zły. Nie mam narzędzi diagnostycznych ale zakładam ze aku cały czas jest nienaladowany przy niskich temp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 10:56 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
KMBak - u mnie identyczne zachowanie auta. Naładowanie aku pomaga na kilka dni. Długie trasy czasem aku doładuje a czasem nie. MMPol ma mnie też gdzieś, zażądałem informacji o tym jak ładować Aniu w trakcie jazdy i zamilkli. Czy myślicie o zgłoszeniu do UOKIK?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 14:02 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
17 lutego 2018, o 10:56 AxeD napisał(a):
Czy myślicie o zgłoszeniu do UOKIK?
z całą pewnością dla uzyskania europejskiej normy emisji spalin przez silniki SkyActiv przez Mazdę przyczyniło się prawidłowe (czyt. ciągłe) działanie zastosowanych w pojazdach systemów, w naszym konkretnym przypadku systemu i-stop.
Skoro ten system nie działa wogóle bądź działa wadliwie norma nie została spełniona.
Tylko czy ewentualna kara nałożona na producenta nie wpłynie w przyszłości bezpośrednio na wzrost cen aut oraz części zamiennych?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


Ostatnio edytowano So, 17 lut 2018, 16:16 przez zagryziak, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 14:56 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Tak całkowicie szczere, to mało mnie obchodzi co się stanie po zapłaceniu kary - interesuje mnie usunięcie usterki na stałe. Mam samochód, za który zapłaciłem w salonie i jest niezgodny tym co mi oferowano przy zakupie. Jeden z podstawowych systemów jakim jest ładowanie nie działa. Podejście firmy powoduje, że znika chęć do kupienia kolejnej Mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 18:56 
Offline
14 lutego 2018, o 16:54 KMBak napisał(a):
Natomiast koncept mój jest taki, że Omega powiększa ogólną pojemność układu zaburza odczyt/badanie stanu akumulatora (w niektórych wypadkach, bo wiem, że niektórzy mają Omegę i nie mają problemu). Ale jej wykastrowanie i fizyczne odłączenie to kupa roboty (chyba). No ja na gwarancji nie mam zamiaru tego tykać (nie wiem nawet czy zlecać to ASO - korci mnie).

Skoro MMPOL zatwierdziło dodatkowy immobilizer Omega jako montowany seryjnie i bezpłatnie przez ASO to nie moze dojsc do sytuacji, ze zakłóca transmisje danych na szynie CAN powodując nieprawidlowe odczyty parametrów diagnostycznych. Jezeli dojdzie do tego to mamy do czynienia z nieprawidłowym montazem lub / i wymagana jest aktualizacja oprogramowania sprzętowego modulu immobilizera w celu zapewnienia kompatybilnosci z danym modelem auta precyzyjniej jego szyna CAN. Moim zdaniem to po stronie ASO jest sprawdzenie jak to wplywa na transmisję i odczyt danych diagnostycznych. Dostep do modulu jest prosty tylko moze nie chce im sie wzywac montazyste (oni chyba nie robia na etacie w ASO). Poza tym pamiętaj, ze na wiazce CAN sa jeszcze dwa moduly CAN Block, wiec tu wplyw na transmisje negtywny tez moze byc (nie wiem, czy to modul wysylajcy ramki wyłączenia silnika, czy prosty przekaźnik). Ew. skontaktuj sie z Expero telefonicznie i opisz problem, czy zetkneli sie z takim problemem (moz jest fix na to). Opcja trzecia jedz do niezaleznego instalatora i niech Ci to odlaczy za kilka stow. Pojezdzisz przez jakis czas i bedziesz wiedzial, czy to immo. Poza tym skoro nie jest to fabrycznie montowane akcesorium to nie mozesz stracic gwarancji. Montaz tego ustrojstwa to tylko fanaberia polskiego importera i to od jakiegos czasu w standardzie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 12:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Omega nie wpływa na transmisję szyny CAN. To urządzenie służy do zabezpieczenia obwodów (zamykanie\otwieranie). Jeżeli zabezpiecza CAN to raczej w zakresie odcięcia gniazda OBD.
I nie ma co się tu więcej doszukiwać.

Samo urządzenie jakiś pobór prądu ma, ale jeżeli jest sprawne to na pewno nie powoduje rozładowywania akumulatora w jakimś niepokojącym stopniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 16:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Peterka47 znalazłem taki sam przypadek jak u Ciebie z SOC 0%, pomogła wymiana czujnika z klemy...

http://translate.google.com/translate?h ... 1746144%2F

Odnośnie omegi... może zaburzać tylko pracę tego czujnika, że ma spadki większe niż powinien mieć zdrowy akumulator.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 06:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
19 lutego 2018, o 16:51 pawko napisał(a):
Peterka47 znalazłem taki sam przypadek jak u Ciebie z SOC 0%, ....

Pawko dzieki. Wczoraj wymieniono mi Akumulator na nowy , jutro sprawdze jak z SOC ale pewnie bedzie bez zmian.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 mar 2018, 17:40 
Offline
Wie ktoś ile dokładnie pobiera imobilajzer omega mili amperów ? znanazlem na necie LOKALIZATOR GPS X2 pobiera tylko 23 mah.
Nie jestem pewien czy ta omega nie przyczyni sie do zimowych problemów aku.

w fordzie tez.
http://www.eurocar.pl/serwis_czesci_zam ... radziezowe


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 mar 2018, 05:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tego co mnie powierzono to omega pobiera ok 40 mA. Ale jeśli coś jeszcze dołożysz jak np geolokalizator to już będzie ponad 60 mA. MMPOL twierdzi ze problem z niedoladowywanym akumulatorem leży po stronie za dużego upływu prądu . Ale ja nie jestem o tym przekonany. Dla mnie jest to zarządzanie ładowaniem niedopracowane albo nie przystające do naszej strefy geograficznej


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 mar 2018, 09:17 
Offline
40 mA. to mało, ale dodajmy do tego fabryczny autoalarm, ciekawe ile pobiera omega i alarm razem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 mar 2018, 09:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
I co ta dioda, wszystkim zażąda? Dioda to tylko coś co widzisz, że miga. Musi być jakiś moduł, który zarządza alarmem i jest ciągle zasilany. Tak samo jak system bezkluczykowy musi mieć coś co ma ciągle zasilanie i pewnie to coś, ten moduł przechodzi w tryb uśpienia, który jest wybudzany przez pociągniecie za klamkę. Pewnie jest jeszcze kilka modułów które ma stałe zasilanie w tym aucie.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 mar 2018, 12:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie całkowity pobór zmierzony na klemach 0.045A.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 43
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam,

chciałbym sie przywitać oraz oznajmić, że mam również problem z iStop. Mało tego, dzisiaj byłem w serwisie mazdy aby zmierzyli mi gęstość elektrolitu oraz wartość parametru batt_soc i wyszło, że gęstość jest na poziomie 1,26 a batt_soc około 70%.
Dodam tutaj fakt, ze 2 tygodnie temu oddawałem na ładowanie aku oraz iStop learning, gdzie po 8 dniach iStop przestał działać i sam wykonałem iStop learning i dzisiaj tylko serwis był ciekawy skutków.

Dodatkowo serwis mocno mnie skrytykował za to i nie wiem czy jesteście świadomi, ale podczas iStop learning systemy pokładowe traktują aktualne naładowanie aku jako 100%, więc zanim się to uczni warto upewnić się, że aku jest dobrze doładowane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Co masz na myśli iStop learning?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
5 marca 2018, o 17:46 JaFGdy napisał(a):
iStop learning?

:idea: <zgłupiał> <hahaha> <suicide>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:54 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
No mi wzięli samochód na pomiary, jak po dwóch trasach po prawie 300km w ciągu 4rech dni nie raczył się naładować. MMPol od tygodnia nie odpisuje na wyniki pomiarów. Ciekawe co wyjdzie - pewnie wszystko OK, użytkownik kijowy :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja czekam na odpowiedź mazdy od listopada. A w sumie temat wałkuję od maja. Także wiesz.. Poczekasz.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 17:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 43
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To mam na myśli https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00900.html (iStop learning)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.