Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 sie 2019, 13:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
25 sierpnia 2019, o 09:35 ukciooo napisał(a):
A co się stanie gdy forscan pokazuje batt_soc na poziomie 0.0%? Dodam że poprzedni właściciel wymienił aku na varte g7. Jest to zwykły aku bez tych EFB itd. Żadnych problemów nie miałem w ciągu roku nawet wtedy gdy mazda stoi pod chmurką przez 3 tygodnie. Jeszcze tylko powiem ze istop działa(właściwie to działał bo go wyłączyłem całkowicie) oraz ieloop ładuje rowniez bez problemów :)


No to mamy zagwozdkę,przecież tu powinien być zamontowany EFB i to najlepiej Q85,a jak ta Varta pojeździ tyle co inne zalecane accu,i to w dieslu na dodatek. I co powiedzieć koledze?...;)
Kolego ukciooo,daj znać jakie będzie zachowanie Varty po dwóch zimach czyli za pół roku. I drugie pytanie,jak wyłączyłeś i-stopa na stałe?

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2019, 15:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Już to pisałem wcześniej, do diesla jest Yuasa T110.
Popielasty chyba używa zwykłego akumulatora bez problemu.
I-stop można wyłączyć programowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 17:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: II
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Czy można do Mazdy 6 rok prod 2013 2.0 benzyna (i-stop) zastosować akumulator Bosch S4 S40 24 60Ah 540A lub Varta Blue Dynamic D47 60Ah 540A?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 19:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy one przeznaczone są do start-stop?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 19:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: II
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Sorry, już znalazłem na forum informacje dotyczące akumulatora do mojej 6-tki. Nie będę kombinował z zamiennikami. Dzięki za zainteresowanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nic się nie stało, w sumie możesz wsadzić taki jaki chcesz, jedynie żywotność czy sprawność zwykłego aku będzie hmm, niewiadoma no i krótka.

To i tak akumulator czysto rozruchowy, ale ma cięższe warunki niż normalnie że względu na start stop, no i jak długo wytrzyma napięcie ladowania prawie 15V? , nie wspominając o chwilowym prądzie ładowanie/rozładowanie rzędu 130A? lub 30A ładowania przez dłuższą chwilę...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
15V mu nie zaszkodzi, bardziej te prądy...
Jestem na etapie regeneracji Q85, swojego cztero letniego. Jutro zdam relacje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 20:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
W takim razie czekam na relację.
Cztery lata na aku to nie dużo.
Musiałeś go nie źle smażyć.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 21:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
15V nie jest straszne, ale 15V i 130A to już robi gorący kocioł w zwykłym aku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 21:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie po 58 dniach od wstawienia Yuasy Q85 SOC jest 94% i oscyluje między 87a właśnie 94. Nie zmieniłem stylu jazdy ani tras. Diler złe przygotował moj samochód do odbioru a Exide to szajs

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 22:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Peterka, oby tak dalej w sensie że SOC i że serwis miał w du...szy twój problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 07:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja bym się tak nie sugerował wartością SOC. To tylko wartość wyliczona, nijak się mająca do rzeczywistej pojemności i sprawności akumulatora. U mnie Yuasa T-110 ma niby 93%. A już drugi raz wywaliło mi komunikat i migający I-stop. Tym razem z 10 minut chodziło radio, potem uruchomiłem silnik i od razu komunikat. Widocznie znowu spadek napięcia przy rozruchu. Mierzyłem gęstość, 1.24 na zewnętrznych celach, 1.26 w środkowych. Bateria ma już 5,5 roku, według mnie czas na wymianę. Umówiłem się już na wstawienie nowej, prawdopodobnie Exide. Nie chcę się niemiło zaskoczyć zimą, jak już teraz są problemy.
Tak na marginesie, fajna instrukcja Duracella:
https://www.google.pl/url?sa=t&source=w ... eWdtRxFMss


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 07:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pablo, tak jak już pisaliśmy. SOC to wylicza sobie sama mazda według swojego rachunku i napisanego programu itd...
Sami możemy tylko sprawdzić gęstość elektrolitu i napięć w różnych warunkach. U ciebie gęstość jest za niska, 1.24 to poniżej wymaganego minimum dla yuasy.

Powiedz mi, kombinowałeś coś samemu z akumulatorem? w sensie ładowanie poza samochodem, bądź odpinanie czujnika na klemie aby 'oszukać " mazde?

Sprawdzałeś akumulator u szpecjalisty który zmierzył SOC pojemność, prąd, jakie jest napięcie podczas rozruchu?

Możliwe że masz uszkodzony akumulator, bądź co innego jest na rzeczy, nie wiem, ale sprawdził bym wszystko co jest możliwe aby być pewny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 08:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czujnik był odpinany bądź resetowany zimą. Wtedy akumulator miał bodajże 40% mocy rozruchowej. Po naładowaniu w aucie skoczyło to do 80%.
Możliwe, że te upały też mają negatywny wpływ na działanie akumulatora. Nie wyciągałem go z auta, jedynie mam mikroprocesorową ładowarkę z Lidla o prądzie chyba 2A. I raczej musiałbym ładować w mieszkaniu. Dlatego wolę dla świętego spokoju wsadzić nową baterię a Yuasę zostawić jako backup i pobawić się z nią w wolnej chwili. Poproszę o sprawdzenie jej przyrządem ale jednak chyba ponad 5 lat to teraz czas umierania baterii.
Jeszcze pechowo pobiłem areometr przy myciu po sprawdzaniu gęstości :| Same straty :wink:

Tak czy inaczej dla mnie priorytetem jest pewny rozruch z rana a nie systemy. A teraz już słyszę, że ten pierwszy rozruch zimnego silnika jest dłuższy niż wcześniej. Diesel jednak potrzebuje większej mocy na start, stąd i akumulatory większe. I chyba akurat z wymianą nie ma co czekać, nic się dzięki temu nie zaoszczędzi.

Ale dzięki Millerek za Twoje sugestie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 09:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szósty rok eksploatacji to z obserwacji wypowiedzi użytkowników Mazd okres wymiany akumulatora. Robimy w jego cenie niejednokrotnie zakup mniej istotnych akcesoriów do samochodu. Więc nie zastanawiałbym się nad zakupem nowego, najlepiej oryginalnego aku., tylko szybko go kupił. To zbyt ważny element pojazdu, od sprawności którego zależy prawidłowe funkcjonowanie wielu akcesoriów pokładowych. Twój aku. zrobił już to co miał zrobić, był ładowany, ale prędzej czy później spadek gęstości elektrolitu jest nieubłagany. Szkoda zabawy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 10:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...chcialem tylko zaznaczyć, czy badany był spadek napięcia podczas rozruchu silnika.
Jeśli okaże się że spadek napięcia jest poniżej norymy (stąd możliwy komunikat akumulatora), to czy jest to spowodowane samym akumulatorem czy może istnieje inny powód....
Przykładowo sam rozrusznik bądź pośrednio czyli połączenie na przewodach itp...

Diagnoza wskazana, bo kupić nowy aku i mieć problem dalej to żaden wysiłek przecież.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 11:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Tak, rozumiem Cię Millerek. Sprawdzę spadek napięcia teraz i z nowym akumulatorem. I tak miałem zamiar wymienić zapobiegawczo przed zimą.
Tak, jak piszesz może też być problem z rozrusznikiem, start/stop robi destrukcję. Aczkolwiek ja staram się za każdym razem wyłączać.
Przewodów raczej bym nie podejrzewał. Za młode auto jeszcze jest.
Także wbrew pozorom na ten moment chyba faktycznie najłatwiej jest wymienić akumulator.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 11:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dobrze ze się rozumiemy w tej kwestii.
Miałem kiedyś podobną sytuację chyba w GY, słabo kręcił a deska i wskazówki robiły reset.
No nic, wymieniłem starą baterię na nową.
Na nowej to samo, a winowajca to rozrusznik, z czterech szczotek jedna zawiesiła się i rozrusznik pracował na trzech. To generowalo ogromny pobór prądu.

Tak więc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 11:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No właśnie, więc ja po 6 latach zmieniłem i wszystko działa jak trzeba :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 11:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: II
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Czy ktoś może polecić akumulator (sprawdził się i nie zawiódł) do Mazdy 6 GJ 2013 2.0 rok 2013 benzyna (z i-stopem)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja zastosowałem exide ale koledzy preferują yuasę
na razie nie narzekam :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: II
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Jaki typ exide i jak długo użytkujesz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jak wpiszesz np.na intercars do jakiego auta i jakiego modelu to ci znajdzie i tak go wyszukałem,
ja zamówiłem exide ale poprzez znajomy warsztat samochodowy żeby nie brać z marketu i oni dali gwarancję i oni montowali
2-3 m-ce temu , jakoś tak :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: II
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Dzięki za info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 20:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Millerek, sprawdziłem napięcia, niestety tylko OBD, gdyż nie miałem do pomocy drugiej osoby a mój miernik nie ma funkcji "auto hold".
I tak, podczas postoju 12V, po odpaleniu spada do 10V. Potem w trakcie pracy 13-13.5V, a podczas ładowania kondensatora 14-14.6V.
Podjechałem 3km do sklepu, SOC wzrósł z 89 do 91%. Coś szybko chyba, jakby bateria faktycznie miała już mniejszą pojemność.
Co do spadku napięcia, nie kojarzę jaka jest normalna, a jaka krytyczna wartość podczas rozruchu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 21:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pomijając różne mierniki, u mnie kilka miesięcy temu było tak, cokolwiek to znaczy, ale.... :ObrazekObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 22:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Gość ode mnie z pracy, który ma dość duże pojęcie w temacie baterii trochę rozjaśnił mi sposób mierzenia. Należy to robić na otwartym obwodzie, akumulator odłączony od auta. Najważniejsze co jest po przecinku 12V. Np. poniżej 12.5V akumulator nadaje się do ładowania. No i gęstość, moja też jest niska.
U Ciebie Millerek akumulator jest 3 lata młodszy, więc jeszcze ładnie trzyma parametry.
Z ciekawości jeszcze sprawdzę, jak się uda stan tej 5,5 letniej Yuasy przyrządem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2019, 10:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Pora się wywiązać z obietnicy nt. regeneracji Q85.
Ogólnie mój Panaosnic Q85 ma już prawie 4 lata, właściwie od początku były problemy z działaniem systemów, głównie zimą, jeszcze wtedy nie widziałem na temat ładowania tej baterii tyle co dziś, był podładowany parę razy napięciem do 15V, z marnym skutkiem.
W późniejszym okresie ładowałem go do 16,5V, ale to dawało gęstość nie większą niż 1.26, w takim stanie systemy działały od wiosny do pierwszych przymrozków. W swoim prostowniku mam jeszcze kolejny zakres który przekracza 17V, co zgodnie z instrukcją serwisową nie szkodzi tej baterii nawet do 17,5V, mimo wszystko miałem obawy aby go tak smażyć, używałem tego zakresu a 3-4 godziny maksymalnie w obawie o uszkodzenie akumulatora.
Na wiosnę tego roku zamieniłem akumulator z roczną Vartą EFB 60Ah z drugiego auta.
Wtedy gęstość w tym akumulatorze była na poziomie 1.25, 1.26, Varta się nie sprawdziła, aktualnie w szóstce siedzi Exide który już prawie dwa miesiące daje radę, >80%, ale skoro mam nadmiar akumulatorów to wyjąłem spowrotem Q85 w stanie agonalnym, fakt że auto w którym jeździł robi małe przebiegi ale gęstość widać na zdjęciu poniżej.

IMG_20190824_160942_crop_230x264.jpg
Od razu pod prostownik, ładowany był moim drugim zakresem jakoś z 12-14 godzin, napięcie wzrosło do 16.3V, natężenie spadło w okolice 1A, gęstość nadal słaba, 1.22-1.23. Teraz już się nie bałem, poszedł w ruch najmocniejszy zakres prostownika i tak kolejne może z 20 godzin bo zgubiłem rachubę z przerwami na ostygnięcia i sprawdzenie gęstości, szczytowo napięcie dochodziło do 17.3V przy 3A.
Wyniki gęstości widać poniżej, już raczej nic więcej nie wycisnę z tej baterii, prawdopodobnie już czas i permanentne niedoładowanie zrobiło swoje.
Pytanie jak się zachowa w aucie, ale jeszcze dam szansę Exide bo dobrze sobie radzi.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2019, 10:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jak na trupa to ładnie. <spoko>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak na tak mały amperaż to i tak ładnie poszło
Akumulator jest chętny na przyjęcie ładunku.

Samo napięcie to nie wszystko, no i przy ładowaniu z 17V zapotrzebowanie na prąd jest ogromne!

Gdyby twój sprzęt miał większa moc, mógłby ładować z większym natężeniem, to efekt byłby jeszcze lepszy.

Jeśli elektrolit jest dalej czysty, nie zrobił się brązowy, żadnego większego osadu nie ma, to szukaj mocniejszego sprzętu do ładowania.

Taki stan gęstości wystarczy na długo...
Dobra robota, aż mi żal że ja nie mam takiego wolnego aku Yuasy do ładowania z moimi zabawkami ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.