Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 31 lip 2017, 18:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jak najbardziej masz rację, ale w tym samochodzie jest problem z utrzymaniem prawidłowego poziomu naładowania. Co z tego że włożysz naładowany akumulator jeśli jego odczyt % będzie trwał dwa tygodnie i pokaże że ma 65% bo ktoś mało jeździ, a w momencie kiedy trwa ustalanie poziomu naładowania, prąd waha się 1-3A. Jest skopany system ładowania bo on dąży do zbadanego poziomu w momencie kalibracji, a nie do rzeczywistego naładowania akumulatora. U mnie tak było, że za wzór zrobił sobie 65% i po przejechaniu 400km podbił mi 2%, kiedy teraz robi to w kilka minut.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie zgodzę się z teorią wzoru... Bo u mnie musiałby załapać jako wzór 59%. To może zależeć od stanu akumulatora...

Jak jechałem nad morze miał 65% w dniu wyjazdu (wcześniej koło 70%, ale stał 2 dni). Zrobiłem 440 km. Akumulator 80%. Ostatnie kilka % faktycznie z ładowaniem 1A. Im dłużej się ładuje tym mniejszy prąd. Ale śmiem twierdzić, że na drugi dzień ładowanie przez pierwsze kilkadziesiąt byłoby większe - wówczas można by dobić może do 90%. :-)
Uwaga: po 300 km około 30-40 minutowa przerwa obiadowa. :-)

Wracając do mnie. Auto stało 13 dni. Dziś rano po odpaleniu 49%. Powrót do domu - 440 km > 73%, pokręcone po mieście > 75%. I znów ostatnie % z ładowaniem 1A.
Mniej więcej w połowie drogi załapał iEloop i iStop.
Podobnie po 300 km przerwa - ale tylko kilkanaście minut "na siku".

Wg mnie całe to ładowanie to jakiś kuźwa system sterowany przez wróżkę. Bez rozsądnej logiki. :mad:

Jedyne co mnie cieszy, że akumulator przynajmniej się ładuje. Auto sprawne. Szkoda tylko, że tak prąd z niego ucieka na postojach... A przyjdzie zima to zacznie spie****ć szybciej.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 22:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tu całkiem zgodzę się z kolegą KMBak. U mnie jak pisałem wcześniej po ostatniej wizycie w ASO ładowanie już nie spada do 0, a utrzymuje się na poziomie 1-2A. Stan naładowania aku powyżej 75% i cały czas idzie do góry, gdzie wcześniej było poniżej progów działania systemów, bo ani iStop, czy iEloop nie działały i żadne dłuższe trasy nic nie pomagały. ASO udaje greka, że niby nic nie zrobili, a ja widzę, że akumulator nawet przy jeździe typowo miejskiej zaczął być lepiej doładowywany.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 08:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Nie wiem możliwe. Ja w ASO nie byłem. Po ostatnim resecie jest wszystko ok, odkąd zmierzył te 72%. Waha się między 70-74 w zależności ile jeżdżę. Natomiast jeśli spadnie np do 65 to ładowanie ma 20A i w chwilę nabija do 70. Tak jak mówisz, ładowanie teraz nawet przy tych 74 jest w okolicach 1A więc w trasie na pewno zrobiłby więcej, ale ostatnio nie mam okazji testować dłuższych dystansów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 10:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam. Ja dużej wagi do akumulatora nie przywiązuje(czytając posty wyżej -,,ten typ tak ma''),nie monitoruje tez stanu naładowania aku, ale jadąc z Belgii do Hiszpanii ,po dłuższej jeździe bez zatrzymania 300-400km pokazał się migający i-stop (nie mam i-Eloopa). Nic nie robiłem ,dopiero po około 50-80 km postój . Po ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy i więcej się nie pojawiło. Samochód nie miał dużego obciążenia prądem po za jazda na swiatłach i klima na eco . Wygląda na to ,ze ładowanie zanikło prawie do zera i obudziło się dopiero jak wartość naładowania spadła poniżej 65%.Dzisiaj wracam do Belgii , będę obserwował zachowanie.
Sorry za brak polskich liter-to z lenistwa wakacyjnego.


Ostatnio edytowano Pt, 4 sie 2017, 10:57 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 15:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
I kolejna zagadka. W sobotę ładowałem akumulator bez zdejmowania klem. Ładowanie trwało ponad godzinę. Przed ładowaniem było 70%, po ładowaniu też 70% :) na kolejny dzień rano 64% i już nie było takiego silnego ładowania jak wcześniej. Zaczął od 6A i po godzinie jazdy ledwo doszło do 69% i prąd 1A. Dziś robię reset i dłuższe ładowanie zobaczymy co tym razem...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 18:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A mi ostatnio w sobotę po myciu (przestawiane auto kilka razy, gaszone i odpalane) pokazywał 67%. W ciągu dosłownie 5 minut wskoczyło na 73%. Patrzę a prąd ładowania 18A!!!!! Dobiło do 75% a potem prąd wahał się już 3-4A.

Bez pół litra sake nie dojdziesz o co w tym całym ambarasie chodzi. :roll:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 19:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To tak jak było u mnie ostatnio, on szybciej się ładuje jak go rozładowujesz niż jak stoi bezczynnie całą noc.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 21:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jak wy mierzycie stopień naładowania w procentach? Dla akukulatora kwasowego bardzo trudno jest określić dokładnie procent naładowania. Trzeba raczej sprawdzać napięcie z dokładnością do 0,1 V. Jak napięcie odpowiednie, to ja bym olał te procenty. Być może te zagadkowe skoki procentów wynikają po prostu z błędów pomiaru... Aha, no i pomiar naładowania należy zawsze wykonać jakiś czas po zakończeniu ładowania (godzinę?), nigdy od razu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie mierzymy, tylko odczytujemy na jakimś Forscanie przy pomocy jakiegoś ELM-a. Jest to o ważne jak masz e-iloopa czy iStopa i chcesz aby działało.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja wiem po co robicie te odczyty :) Chodzi mi jednak o to, żeby badać napięcia i to we właściwy sposób, bo do tych procentów z forscana, to ja bym zaufania nie miał... Ale jak kto lubi :) Mi na razie wszystko działa, choć teraz auto stoi od ponad tygodnia i jeszcze postoi, więc sam jestem ciekaw co zastanę po powrocie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:59 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Chłopy! Po co się zadręczacie tym ciągłym sprawdzaniem, obserwowaniem prądu ładowania lub poziomu naładowania akumulatora i innymi takimi. Wiadomo, że wynik raz będzie większy a raz mniejszy a to i tak w niczym nic nie zmieni. Nasze autka, a w zasadzie ich systemy i oprogramowanie tak będą działać jak zechcą. U mnie np. ostatnio i-stop działa jak szalony mimo jazdy po mieście i na krótkich odcinkach. Staram się więc wyłączać jego działanie zaraz po uruchomieniu auta, gdy nie zapomnę a najdalej robię to na pierwszym skrzyżowaniu, gdy silnik zgaśnie. Aku ma ponad 3,5 roku i na razie nie zamierzam go jeszcze wymieniać, chyba że padnie ale na to się nie zanosi.
Więcej wiary w niezawodną japońską technologię i ich poczucie humoru. :wink:
Tego Wam życzę. :)

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
% z forscana są odczytywane przez komputer auta. I niestety to jedyna dana na bazie której działają lub nie systemy. Dodatkowo % te mają wpływ na to jak akumulator jest ładowany. Zatem niestety trzeba temu ufać. <modlisie>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 12:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie tylko czy komputer auta bierze pod uwagę procenty, czy napięcia. Bo to forscan może dopiero przerabia na procenty, niedokładnie... Ja bym tam wziął miernik za 10 zł i pomierzyl :) Przy jakich napieciach aku istop działa, przy jakich nie, i czy jest to powtarzalne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 13:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To nie forscan "wymyśla" procenty tylko urządzenie które jest przypięte do klemy minusowej. Kalibruje się do 48h po podłączeniu i w tym czasie ustala ten procentowy poziom, którego później pilnuje i przynajmniej w moim przypadku niechętnie podbija do góry. I pomiar napięcia niestety na nie wiele się tu zda, bo możesz przyjechać i 400km jak w moim przypadku i ani i-stop ani i-eloop nie działał bo komputer sobie ustalił ładowanie 0-1A pomimo 64%, ale poczytaj sobie wątek ten i o i-stopie bo temat jest ostro wałkowany.
Poza tym ewidentnie czy działa czy nie decyduje poziom tych % bo zawsze i-eloop działa od 65% a i-stop od późnych 66%.

http://www.hella.com/forklift/assets/me ... 12V_PL.pdf


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 13:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Forscan nic nie wymyśla. Odczytuje dane z komputera.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 13:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Luke napisał(a):
Pytanie tylko czy komputer auta bierze pod uwagę procenty, czy napięcia. Bo to forscan może dopiero przerabia na procenty, niedokładnie... Ja bym tam wziął miernik za 10 zł i pomierzyl :) Przy jakich napieciach aku istop działa, przy jakich nie, i czy jest to powtarzalne.
Luke nikt nie stoi na przeszkodzie abyś tą metodą sprawdził i podzielił się wynikami na forum.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 13:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Forscan też odczytuje napięcie - i jeśli mu wierzyć to ono się waha od 13.9 V do 14.7 V. Niezależnie do tego jakie masz %. A przy włączonym iStop (zatrzymany silnik) napięcie spada nawet do 12V. Nie wspomnę też o jego wahaniach w trakcie uruchamiania silnika etc. I tak faktycznie może być. Napięcie nie jest parametrem stabilnym dlatego komputer nie może uzależniać od niego działania systemów.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 22:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaFGdy, tylko że mi wszystko działa :) Ale jak przestanie, to na pewno pomierzę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 07:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 47
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
potwierdzam wymianę akumulatora w ramach 3 letniej gwarancji dla modeli FL1+
:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 10:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
scandaliero
Napisz dokładniej proszę :)
Potwierdzasz , ze mimo tego , że niby Aku ma 1 rok gwarancji , to wymieniają w trakcie całej 3 letniej gwarancji we wszystkich mazdach ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 11:10 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 47
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba tak - dla tych po FL1. Mam FL1 z 2015.
Padł akumulator - tzn. sprawność ~62%. Nie działał ieloop i istop.

Po przeczytaniu tego wątku, zadzwoniłem do mmpol.
Pani sprawdziła vin i potwierdziła że w tym modelu gwarancja na akumulator to gwarancja na samochód. I wynosi 3 lata.
Przesłała maila potwierdzającego do mojego ASO.
Panowie na początku upierali się na 1 roczną gwarancje i nie chcieli tego uznać, ale następnego dnia zadzwonili że jednak wymienią.

Dzisiaj jestem już po wymianie na nowy :)
Mam wrażenie że jest trochę inny, ale najważniejsze że wszystko działa :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 13:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A ja po blisko 3 miesięcy analiz swoich analiz oraz doświadczeń kolegów napisałem do ASO w sprawie algorytmu ładowania akumulatora. Albo on jest spaprany albo już sam nie wiem...

Meritum jest wg mnie takie:

Algorytm ładowania powinien kierować się określonym celem uzyskania stopnia naładowania (np. 70%) a potem zmniejszać prąd ładowania.
W moim (i nie tylko) wypadku celem jest stopień naładowania akumulatora po dłuższym postoju (rest komputera) - np. S%, zatem prąd ładowania jest utrzymywany na niskim poziome od startu (trzeba długo jechać, żeby podładować mocniej akumulator). Ale jeżeli w międzyczasie następuje intensywne rozładowywanie przy zgaszonym silniku, wówczas do osiągnięcia stanu S% ładowanie jest wysokim prądem, a potem znowu spada. Pytanie czy da się ten S% zafixować np. na 70%?

Przykład:
Wczoraj 2 godziny jazdy (100 km) naładowały akumulator o 4% (ładowanie 1-2A). To bez sensu... Ostatnio odkurzałem wnętrze 15-20 minut (otwarte auto, zapalone lampki) i potem w ciągu 10 minut akumulator naładował się o 5% (ładowanie 15-20A). Stan podobny w obu wypadkach zakresie 60-70%. To jest dziwne.

Oczywiście - istnieje prawdopodobieństwo - że to ładowanie zależy od rodzaju/stanu akumulatora. Ale moim zdaniem algorytm ładowania jest do dupy. I jak ktoś nie jeździ co najmniej 2 godziny dziennie (kilometraż nie istotny tylko czas) to prędzej czy później systemy przestaną mu działać. Jak jest zimno to trzeba jeździć nawet i 3-4 godzinny dziennie, bo jest większy dobowy spadek naładowania przy postoju... Po każdym dłuższym postoju ładowanie powinno być duże przez kilkanaście minut chociaż, żeby te 3-4% po nocy szybko zregenerować.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 14:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
scandaliero napisał(a):
Mam wrażenie że jest trochę inny

Mógłbyś wrzucić zdjęcie jak wygląda ten nowy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 20:31 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 47
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Sorry za jakość zdjęć ale robiłem kartoflem i w ciemnym garażu ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 21:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Masakra, Mazda zmieniła dostawcę akumulatorów z japońskiej Yuasy na polskiego Exide (Centra). :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 22:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Chyba z oszczędności, oby to nie był patent tylko na nasz rynek :idea: <zauroczony>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 06:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak z ciekawości, Centre w głowie mam jako dobre jakościowo akumulatory. Jest inaczej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 07:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Centra kojarzy mi sie z badziewiem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 07:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A po czym wnosicie, że Centra?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.