Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 16:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wczoraj (12.01.2019) w ramach gwarancji został wymieniony akumulator.
M6 Forum.jpg

Wiem Exide itd. Ale stary akumulator testowo naładowałem tydzień temu (miał ponad 90%) i sam z siebie stracił 35% w ciągu 5 dni.

Zobaczymy jak zachowa się nowy założony wczoraj.
Screenshot_20190112-110318_FORScan Lite.jpg
Systemy działały od razu po założeniu nowej baterii. BATT_DAY zrestartowany w ASO (poprosiłem, nie wiem czy sami by zrobili).

Dziś pokazały się %. Na razie 93%.
Screenshot_20190113-141637_FORScan Lite.jpg
Po kursie na stacje paliw 94%.
Screenshot_20190113-144908_FORScan Lite.jpg

Wczoraj ładowanie skakało - tj. przy hamowaniu rosło. Nawet do 10A.
Dziś już po pokazaniu się BATT_SOC standardowo po początkowych kilku A, spadło do 1-2A, a jak nabiło się do 94% do 0-1A.

Trochę dziwi mnie rezystancja wewnętrzna. Na starej baterii była równie wysoka (ponad 6). Nie wiem czy to w normie? Spodziewałem się nieco niższej...

Będę codziennie sprawdzał jak sytuacja. Dziś i wczoraj we Wrocławiu ciepło 5-7 stopni.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 17:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A te inne testy inicjalizacje po wymianie akumulatora zrobione masz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 17:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie wiem. Moim zdaniem najważniejszy jest BATT_DAY. Skoro systemy działają prawidłowo. Ale zakładam, że tak.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 18:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Inicjacja napewno była, ponieważ SOC był 0%, jakby tego nie zrobili SOC byłby po staremu czyli na jakimś tam %...

Dodatkowo, ja bym naładował akumulator na nowo wysokim napięciem aby zbudować na nowo gęstość elektrolitu.
Sprawdzałes napięcie i gęstość elektrolitu nowej bateri ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 18:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
SOC zerujecie już po odłączeniu przewodu minusowego od akumulatora. Tam jest jeszcze inicjalizacja I-Stop gdzie używa sur przyciski I-Stop off


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 18:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ach faktycznie, SOC kasuje się już po odłączeniu klemy..
...więc zakładać możemy że serwis zrobił to co musiał, albo i nie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 19:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
U mnie ta inicjacja nie jest potrzebna. Bo systemy dzialaly od strzala. Chyba ze zrobili. Aku mail byc ladowany w piatek ich prostownikiem.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak nie wiem czy to ze systemy działają od strzała to ta inicjalizacja nie jest potrzebna. Była już tu przytaczana tabela z wymogami kiedy działa I-Stop i co trzeba zrobić( jakie testy, inicjalizacje) po wymianie akumulatora. Przypuszczam ze będzie u ciebie wszystko dzialalindobok 5-6miesięcy od wymiany a potem będzie doopa. Wierz mi, ze ASO rzadko wie hakuevtesty trzeba zrobić


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 19:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ta inicjacja to moim zdaniem jest pic na wodę fotomontaż.

Dupa wynika z czego innego. Wnioski są takie, że ładowanie w aucie nie zrobi gęstości. Sukcesywny spadek naładowania degraduje elektrolit. Zdegradowany elektrolit powoduje spadki losowe.

Zatem mam taki plan.
Obserwować. Liczę, że nie będzie spadków (nowy aku, dobry elektrolit).
Jeśli tak będzie to po sukcesywnym spadku do powiedzmy 70%, naładować. Elektrolit powinien być w normie (chyba kupię przyrząd do jego pomiaru), zatem powinien się naładować. I to powinno przedłużyć życie baterii.

Jeśli na nowej baterii będą znowu pojawiać się spadki - znowu będę reklamował. I tyle.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 19:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak napisał(a):
Jeśli tak będzie to po sukcesywnym spadku do powiedzmy 70%, naładować.


Do 70% SOC ale którego ? Wyliczanego , który decyduje o działaniu I-Stop czy rzeczywistego akumulatora (mierzonego ) mierzonego na akumulatorze?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 19:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie mam zamiaru mierzyć akumulatora. Z resztą z tego mierzenia też nic nie wynika. Dla mnie jest istotne działanie systemów.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 21:58 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Panowie! Nie pojmuję tej całej opisywanej przez Was technologii i procedur ładowania akumulatora, powiem więcej - nie zamierzam jej poznawać. Bo i po co? Na kilkudziesięciu stronach tego działu próbujecie rozwikłać sens japońskiej myśli technicznej w tym zakresie, jak na razie bez powodzenia.
Odczyty wskazań SOC, BAT, inicjalizacja itp PIC i NIC nie wyjaśniają czegokolwiek a doprowadziły Was jedynie do punktu wyjścia czyli nadal nic nie wiadomo. To jest po prostu czarna magia, która w rezultacie doprowadzić Was może do popełnienia seppuku, ze złości i dla ukarania MMPolu.
Oczywiście nie odmawiam nikomu prawa do prowadzenia dalszych badań i wypowiadania się w tych kwestiach na forum, po to ono jest ale czy zastanawialiście się, jak to jest u konkurencji? Tej oferującej samochody z podobnymi systemami I-Eloop oraz I-Stop. Czy tamte auta borykają się z podobnymi problemami, czy może to jedynie przypadłość wynikająca z filozofii KODO zmierzająca doprowadzić do jedności jeźdźca z koniem, czyli „Jinba Ittai”? :wink: :wink: :wink:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 23:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak napisał(a):
Nie mam zamiaru mierzyć akumulatora. .

I to jest raczej błąd. Bo najważniejsze jest czy akumulator się ładuje. Jeśli rak to dalej trzeb zrozumieć dlaczego SOC wyliczane jest niskie i blokuje I-Stop. Ja od tygodnia Jam sprawne systemy. Nie ładowale Aku prostownikiem, nie mierzyłem gęstości . Są niskie temperatury i u mnie systemy działają? Wykonałem jedna jazdę z Warszawy do ludzi z powrotem. I potem raz odłączyłem klemę. Co się stali? Nie mam pojęcia . Dlaczego jak w lato przejechałem ok 4 tys km w ciągu dwóch tygodni to systemy zdechły?? Magic. Błąd oprogramowania ? I/Eloop?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 23:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
I tak tego nie rozgryziemy. Ma dzialac. Bede sobie zglaszal do ASO jak bedzie sie znowu rypac.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mam pytanie co robić ze swoim przypadkiem... W marcu 2018 samochód miał wymieniony akumulator na nowy - w ramach gwarancji w ASO. W grudniu 2018 zgłosiłem, że nie działa mi i-Stop, do stycznia czekałem, żeby przy okazji wymiany lusterka to sprawdzić. Okazało się, że akumulator nie trzyma parametrów i nie nadaje się do użytku. Dostałem auto zastępcze i czekałem na decyzję gwaranta, który reklamację odrzucił, bo wg. niego za mało jeździłem samochodem... Co w tej sytuacji mogę zrobić? Dodatkowo, przy zakupie samochodu (koniec listopada 2018) miałem robiony pełen pakiet SkySelection, gdzie wszystko było ok... Dzięki wielkie za
Pomoc...

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeżeli jedynym problemem jest niedziałający i-stop, to ja bym jednak sprawdził, czy faktycznie akumulator nie nadaje się do użytku. Czyli sprawdził SOC, a potem odłączył kleme i podłączył na nowo. I sprawdził jak wygląda sytuacja z SOC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:51 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Tak, jak napisałem, poza i-stopem wszystko działa, nawet przy ostatnich mrozach nie zawahał się przy odpalaniu. Kwestia tylko kto mnie zrobił w ch.. MM Polska czy ASO z którego kupowałem samochód i od kogo domagać się wymiany aku.

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 14:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja bym sprawdził gęstość elektrolitu oraz napięcie spoczynkowe.

Biorąc pod uwagę że to pewnie będzie akumulator Exide, to idąc dalej jest on z mniejszymi parametrami niż fabryczny.
OK, jeśli Exide z mniejszą pojemnością to powinien się szybciej ładować, ale mając to co mamy czyli mazdowską opiekę akumulatora czyli autko Mazda, problemy będą ale w postaci niskiego SOC poniżej 65% oraz jak kolega pisze bez działającego istopa.

Kwestia jak widać dalej aktualna sprawa nawet na nowym akumulatorze.
Jaki wsadzili ten akumulator?
I co to znaczy że mało jeździsz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 14:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Właśnie w ASO powiedzieli, że jest za mała gęstość elektrolitu, jaka dokładnie nie wiem - poprosze o wydruk z konkretnymi wartościami... A w domu podepne się pod OBD i zobacze, jak sprawa wygląda.

Marke aku sprawdze, jak odbiore samochód - na razie mam zastępczą CX-5 :D

Oficjalna odpowiedź od gwaranta jest taka, że od poprzedniej wymiany akumulatora zostało przejechane za mało km (w moim przypadku 3000km)... Jakiś cyrk

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 07:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Te 3kkm to dokładnie jaki czas? bo widzę że już nie mają co wymyślać z tymi akumulatorami...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 07:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Od wymiany aku na nowy w Marcu. Z tym, że ja kupiłem od salonu ten samochód pod koniec Listopada i tak na prawde to mnie uratowało, bo salon wziął na siebie wymiane - miły i niespotykany gest.

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 08:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam rozumieć, że akumulator nowy włożyli w marcu 2018r, ty kupiłeś Mazdę w listopadzie 2018 , i do teraz zrobiłeś 3kkm i dla nich to mało?
Nic dziwnego że mieli gest, jak mogłoby być inaczej przecież.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 14:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Wkładaliście inne aku niż te Q85? Niestety mi pada i zastanawiam się czy wsadzenie AGM to dobry pomysł. Jeśli tak to co polecacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie ma sensu pchać się w AGM, bo w maździe to nie aku przyjmuje energię podczas hamowania. Dodatkowo są wrażliwe na wyższe temperatury i nie zaleca się montowania ich w komorze silnika.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:32 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
To jaka alternatywą dla tego nigdzie nie dostępnego Q85?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Podepnę się, dla mojego też to może być ostatnia zima, zaraz 5 lat będzie miał. Tutaj jest ten problem, że dla 80Ah i 782A konfiguratory podpowiadają Yuasa. Jest on dość drogi i słabo dostępny. Wydaje mi się, że Exide z ASO jest tańszy i ma 3 lata gwarancji. Ktoś z powodzeniem stosował jakąś alternatywę?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
viewtopic.php?p=311370#p311370


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 16:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jasne, dzięki ale do diesla potrzebny mocniejszy. Nie widzę takiego na liście :?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 16:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos ja mam Bosch Silver S4 028 95Ah 830A. Spisuje się dobrze, z tym że nie używam istop (wyłączony programowo) oraz nie mam eloop.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 17:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Pablos ja pisałem w odpowiedzi do VanderKark.
Nie szukałem nigdy akumulatora do diesla, bo nie miałem takiej potrzeby. W tej generacji większość jeździ benzynowymi.

Tak na szybko do 2.2:
Yuasa YBX7335 80Ah 780A
Exide EB954 95Ah 720A
Centra CB954 95Ah 720A
Bosch 0092S40280 95Ah 830A


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.