Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 13:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 11:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dzięki Millerek za odpowiedz. No to kiepsko bo aku ma tylko 4 lata ;(.Ale już się rozładował z 2 razy prZez włączający się alarm. Odpalił ;) mam nadzieje ze się naładuje podczas drogi Ok 100km autostrada. Muszę kupić powerbank na rozruch silnika wyrazie czego :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 11:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Będzie dobrze, na jak długo tego nie wie nikt.
EFB podczas wydojenia jak u Ciebie teraz, przy ładowaniu potrzebuje sporo więcej Energi niż ta ładowarka na zdjęciu może mu dać.
Czytasz temat więc wiesz o czym piszę.

Proponuję, nie kupować Power Banku bo normalnie szkoda kasy. W zamian kupiłbym normalny zasilacz warsztatowy który będzie mieć wystarczającą i odpowiednią moc do uzyskania Energi do uzupełnienia EFB.
Czyli minimum 10A przy minimum 17V plus 30-50% zapasu (ten na zdjęciu jak kojarzę może będzie mieć te 70W..)..., więc tak oklo 300W mocy ciągłej, dla pewności żeby się nie pocił za bardzo, oraz taki który będzie mieć ochronę CC i CV, no i oczywiście areometr i stoper.
Cenowo wyjdzie to samo a naładujesz już każdy 12v akumulator na świecie.
Będziesz z power bankiem latać pod maskę w lato?

Dobra,... będzie , bo wiesz...., Millerek nie uznaje półśrodków, jak robić to robić porządnie a nie wsadzić tylko połowę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 17:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek tylko ja mam normalny aku bo mam gh jeszcze ;). Pojechałem na wycieczkę która w sumie dla mnie nie była miła bo cały czas myślałem czy auto odpali :lol: :-P . Odpalił z lekkim oporem. Dojechałem do domu w sumie zrobiłem 170km autostradą. Podłączyłem ładowarkę i znowu było 50% hmmm tak jak by alternator nic nie naładował. Przed wyjazdem już migało 100%. Chyba ze odpalenie auta aż tyle prądu potrEbuje w sumie to diesel. Chyba muszę kupić multimetr i pomierzyć co nie co.
A jeśli chodzi o starter do aku to miał bym go w Schowku jak by aku padł gdzieś w trasie podłączasz i odpalasz :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 18:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Też mi właśnie coś nie pasowało już o EFB i w ogóle....

Dobra, akumulator możesz już mieć raczej nadający się na szrot. Prawdopodobnie za długi czas był w stanie głębokiego rozładowania, teraz i wcześniej.
Nie wiem czy go uratujesz, możesz próbować. Pamiętam że GH miała kapitalny prąd ładowania przy słabo naładowanym akumulatorze, i nie było problemów z jego Ładowaniem.

Skoro trasa 170km i po niej był już widoczny problem z rozruchem, to kiepsko to widzę w najbliższej przyszłości.

Sprawdź Gęstość i poziom elektrolitu, napięcie spoczynkowe.

Ładowarki procesorowe słabo radzą sobie z Ładowaniem kompletnie rozładowanego używanego akumulatora, a tym bardziej rozładowanego już kilka razy.

Laduj, może coś jeszcze się uratuje.

PS, dzięki za odświeżenie tematu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 07:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Zostawiłem auto na cały dzień z włączonymi światłami(no ..te ledy tylko ale zawsze),radio,dmuchawa,kamera i do wieczora akumulator się rozładował. Ja do auta,kluczyk a tu dupa.Ładowanie ok.10 godzin i wszystko działa.Uffffffff :)
Chyba mogło się tak stać?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 08:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
5 lipca 2020, o 19:18 Millerek napisał(a):

PS, dzięki za odświeżenie tematu

Nie ma sprawy hehe

Dziwne ze w mazdach gj nie ma zabezpieczenia które wyłącza prad po jakimś czasie.
Koliber ja tez tak zrobiłem z 2 razy i wszystko wydawało się ok. Ale pewnie po takich rozładowaniach aku nie będzie już nigdy w 100% sprawny. U mnie padł 4 letni aku. Auto stoi w sumie cały tydzień raz W tyg zakupy 6km potem w weekend dłuższe trasy. Może te stanie go tak wykańcza hehe.
Teraz po całej nocy ładowania wchodzę do garażu a tu spadlo do 25% ;(. A wieczorem koło 22 było już 100%. Spróbuje go jeszcze naładować z dołączonymi klemrami. Potem jest opcja reperacja jakaś. A jak Nie to nowy aku wrrrrr

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 08:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Akumulator ma rok. Ewidentnie rozładował się z mojej winy bo normalnie wszystko działa (i-stop też). W tej chwili też wszystko pięknie działa. Zakładam,że jednorazowy incydent. :) <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 15:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No oby jednorazowy hehe
Ja się zastanawiam jak to możliwe ze wieczorem o 22 była zapalona dioda na 100% migała czyli ładowało ( potem gasną wszystkie diody i przechodzi w stan podtrzymania baterii). Rano było znowu 25% i nie szło do góry ??? Może dlatego ze auto nie było zamknięte i coś tam pobierało ?? Ale żeby aż tak ?? Może muszę wyjąc aku i ładować bez podpiętych klem ??:) kurde jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy hehe

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 16:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
1. Ładujemy poza pojazdem, ewentualnie bez podpiętych klem.

2. Wskaźniki wskazują napięcie na zaciskach podczas podpięcia i później ładowania. Wskazanie będzie odpowiednie do napięcia, luźny akumulator w spoczynku ma 13,60-13.80V (około) i, dla ładowania/kontrolek będzie to odpowiednie dla 25%, a 100% będzie to napięcie szczytowe ładowarki podczas ładowania, nieistniejące podczas jazdy czy Ładowania pod maską z alternatora oczywiście. (Ładowanie akumulatora urządzeniami ładującymi, jest zawsze wyższe niż panujące podczas jazdy)..., . oraz..., 0% to napięcie kompletnie rozładowanego aku później 11.50V,wiec raczej już zdechł ego. Oczywiście wartości podaje dla przykładu...

3. Ponowne podpięcie ładowarki, i według Ciebie jak to określiłeś "nie rosło dalej/wyżej te diody...), to można przyjąć że akumulator miał niskie napięcie które wolno albo za krótko było podnoszone przy ładowaniu. Jeśli, akumulator byłby" uszkodzony według ładowarki, dostałbyś świecącą inna diodę... ", ale.., podejrzewam że akumulator nie jest już chętny do ładowania, mimo możliwości uruchomiania silnika.

Podłącz ładowarkę bez klem, czyli" poza instalacją elektryczną pojazdu ", szkoda marnować energię elektryczną ładowarki na zasilanie dodatkowej elektroniki która podpięta jest do akumulatora. Bo, najpierw energię elektryczną będą odbierać urządzenia w instalacji a reszta będzie pobierana przez akumulator, więc powstają straty na niekorzyść akumulatora. Oczywiście Ładowanie akumulatora z podpiętą instalacją elektryczną pojazdu, otwarcie drzwi i zapalenie się oświetlenia, czy włączone jakieś inne odbiorniki prądu, to również straty Energi ładowania dla akumulatora. Oczywiste jest również, że instalacja zawsze trochę pobiera Energi więc o tę właśnie część, akumulator miej dostanie (odbierze od ładowarki).
Dla tak słabych ładowarek, będzie to spore wyzwanie, ponieważ pobierany prąd z instalacji rzędu niech będzie 0.2A,skutkuje obniżeniem samego napięcia końcowego na ładowanym akumulatorze.
Jakby nie patrzeć, Ładujesz akumulator już kilka razy rozładowany, który w jakiejś części swojej pojemności jest już nieodwracalnie uszkodzony z powodu zasiarczenia.
Chyba że, spostrzegłeś problem w momencie odpowiedniego czyli powyżej krytycznego napięcia akumulatora, gdzie Długotrwałe utrzymywanie napięcia poniżej 12V uszkadza już aku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lip 2020, 05:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jutro się okaże czy naprawi ten aku Czy nie :idea: zrobiłem jak pisałeś Millerek
Jestem już w trakcie szukania aku mam takie opcje
Exide z technologia Carbon boost ładuje aku 1.5 razy szybciej jak normalny akumulator, co powinno rozwiązać problem z niedoładowaniem.
Yuasa 5000
Albo efb, niby do aut ze start&stop ale przecież i tak każdy to wyłącza ;). Są jakieś przeciwskazania ??

Dalej naprawia i jest 50%. Zajrzałem z ciekawości do 6 otworów i w pięciu był ten sam Level płynu i tak lekko buzowaly od ładowarki:), jak by woda leciutko się gotowała :) W 6-stym, mniej płynu i nic się nie dzieje. Ale ta ladowarka powinna pokazac ze aku uszkodzony . Chyba na śmietnik ten aku :(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lip 2020, 11:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście poziom elektrolitu w każdej celi "na zimno" czyli przed Ładowaniem, powinien być odpowiedni i równy. Uzupełnić poziom dolewając wody destylowanej bądź demineralizowanej. Ważne aby był wyższy czyli pod kreskę MAX, niżeli poniżej minimum a co gorsza jeśli płyty będą na wierzchu.

To że lekko gazuje to normalne, ponieważ podczas ładowania elektrolit, przy napięciu powyżej 2.42V na cele, wydziela wodór. To normalne, ale powinien gazować we wszystkich celach mniej bądź więcej ale we wszystkich.
Im wyższe napięcie ładowania tym silniejsze gazowanie i tym samym wydzielanie się wodoru.
Podczas wydzielania się wodoru, woda może troszkę odparować, tym samym poziom elektrolitu po ładowaniu może lekko się różnić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 06:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Akumulator wymieniłem na yuasa 3000 ;). Chciałem kupić varte ale ponoć to już nie to co kiedyś, na kanale tym co wspomniałem pod spodem w testach nie wypadały dobrze.
Pooglądałem trochę kanał na YT mrAkumulator, świetny kanał. Fajne rzetelne testy i strasznie dużo można się dowiedzieć :wink: <spoko>
Panowie jaki macie pobór prądu na postoju??
Ja mam 60mA i zastanawiam się czy to dużo. W. Na necie piszą ze ma być Max 50mA, według mnie zależeć to będzie od marki auta itd. Zmierzyłem tez lądowanie alternatora jest Od 13,91-13,98 nie przekracza 14v. Po włączeniu ogrzewania foteli, radia, dmuchawy, ogrzewanie tylnej szyby, świateł ciagle jest ponad 13.5v. Czy jak nie przekracza 14 to alternator jest słaby ???na necie pisze Ze lądowanie książkowe to 14.4v.
Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lip 2020, 10:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Może ktoś ma pomysł jaki może być powod awarii?

Akumulator nowy założony pod koniec września 2019
Yuasa 7000

Dziś po 3 dniach jak auto stało nieużywane, zero oznak życia.

Aku do śmieci?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lip 2020, 10:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Może coś żre prąd na postoju ?? Musiał byś pomierzyć....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lip 2020, 11:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Stawiam, że coś miałeś włączone.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lip 2020, 11:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Najgorzej, że sytuacja oczywscie podczas wyjazdu na urlopie :)

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to bagażnik rowerowy na haku może? Dotychczas nie było żadnych problemów jak nie był założony, a zdarzały się postoje 2-3 dniowe...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lip 2020, 20:31 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Witam. Wiem że było to już przerabiane. Mam taki problem, zapala mi się komunikat "Battery Mgmt. System Malfunction. Zostawiłem auto na noc w garażu i rano nic. Po dładowaniu bateri auto zapalilo i jeździło ale komunikat został. E- loop w tym przypadku nie funkcjonuje. Później ten komunikat zgasł. Dodam ze sprawdziłem baterie pod obciążeniem i jest ok. Sprawdziłem ładowanie i jest ok. Auto ma trzy lata, i czy juz bateria do wymiany? Generalnie jest to nie pierwszy raz z tym błędem. Czy wymienić baterie ,czy szukać przyczyny gdzie indziej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lip 2020, 20:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Najpierw poczytać trochę postów na ten temat żeby sobie rozjaśnić wiedzę o tych problemach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lip 2020, 21:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Denaturat2, daleko masz do Piotrkowa?
A poza tym, musisz naładować akumulator, i myślę, że powinieneś wdrożyć procedurę ładowania jako czynność okresową raz w roku.
Procedura ładowania akumulatora EFB jest wystarczająco opisana w temacie, czyli napięcie 17V w ochronie CV oraz duży prąd 12A (dokładnie liczyć to prąd wyliczyć z 1/5 pojemności akumulatora, dla 65Ah będzie to 12.4A a dla 80Ah to 16A)..., też w ochronie CC a czas ładowania w zależności od najniższej gęstości elektrolitu.
Chociaż szczerze pisząc, nie wiem czy masz tam już co ładować, może nowy aku EFB będzie potrzebny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lip 2020, 22:12 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Sprawdziłem akumulator pod obciążeniem i jest ok. To co bateria 3 lata i szrot? Do Piotrkowa 35km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lip 2020, 04:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Słuchaj, komunikat o bateri dostałeś dlatego, ponieważ napięcie (najprawdopodobniej) podczas rozruchu spadło poniżej krytycznego według mazdy.
Dlaczego napięcie spadło poniżej minimalnego, tego nie wiesz.

Sprawdzając pod obciążeniem tak, ale o jakiej wartości.., skoro piszesz ze jest ok.

Najprędzej samemu możesz sprawdzić Gęstość elektrolitu z rana najlepiej po nocy, na wszystkich celach. Będzie poniżej 1.26 w jednej celi i już powinieneś ładować akumulator. Jeśli będzie poniżej 1.25 to bezwzględnie musisz ładować akumulator.

Sprawdź połączenia masowe akumulatora z nadwozoem, oraz Kleme plusową. Masz serwisowane autko, więc serwis powinien zabezpieczyć klemy psikajac jakimś preparatem koloru niebieskiego.

Najprędzej dowiem się Konkretów jak sprawdzisz Gęstość elektrolitu. Masz fabryczny akumulator EFB Yuasy zapewne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lip 2020, 18:25 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Tak zgadza się fabryczny. Sprawdzę gęstość i napisze jak to wygląda.

-- Dodano: 28 lipca 2020, o 19:25 --

Bateria nie dożyła rana. Kupiłem nową i po problemie. Generalnie to dla mnie jeden wielki szajs. Mam też inny samochód ze start/stop i odzyskiwaniem energii i nigdy nie miałem problemu. Auto stało ponad miesiąc w garażu i bez problemu odpaliłem. Też ma trzy lata a tu????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lip 2020, 20:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
thenaturat2, obstawiam, że masz coś uszkodzone, co powoduje upływ prądu. Lepiej sprawdź, bo zaraz nowy aku Ci padnie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 10:56 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Sprawdziłem na starym i nie miałem poboru prądu. Wszystko było ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 12:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Szkoda, bo aku ma 3 lata i jego użytkowanie nie wskazuje na totalnie złe warunki. Powinien akumulator wstać po ładowaniu do 100%. Chyba że był notorycznie w kiepskiej kondycji, dużo stania i mało jazdy. Szkoda, że nie dowiemy się jaką Gęstość elektrolitu miały cele, po tak prostym teście elektrolitu można już wiele wywnioskować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 18:54 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2014
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: łódzki
Nie chciało mi się już bawić w mierzenie . Kupiłem Bosch, mam nadzieję że będzie ok. Dziś żonie zgasł trójkąt ostrzegawczy informujący o awarii akumulatora


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2020, 17:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spoko, dobrze by było, jakby ten Bosch EFB był naładowany przed włożeniem go pod maskę.
Należałoby zrobić jeszcze reset SOC oraz adaptacje i eloopa.
Będzie cacy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 19:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie ktoś zostawił lampkę na noc i oryginalna Yuasa umarła.
Z racji, że było to dzień przed wyjazdem na urlop to ciężko było znaleźć yuase lokalnie. Podobno przez covid z dostawami były problemy.

Wpadł exide. Zobaczymy czy w zimie będzie chodzić istop, poniewaz zawsze jest z tym problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 19:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ten akumulator kocha temperaturę. Takie moje zdanie. Im większy upał tym chętniej procenty rosną. :cool: Oczywiście pod warunkiem gęstości elektrolitu w normie.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 19:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja zniwu wydoilem swoją yuase
Ponownie włączona lampka i nie zamknięty samochód. Soc 31%, przy odpalaniu komunikat, nie działa istop
Na początku "pandemii" jak Yuasa podupadła, to miałem ją ładować, i nie zdążyłem, SOC od tamtej pory był w okolicy 70%+-5%..
Teraz nie wiem co będzie.
Wlasnie ją ładuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.