Teraz jest So, 27 kwi 2024, 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 26 paź 2020, 18:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wow 8 lat niezły wynik <spoko> . Ja po kupieniu nowego aku robię rak radzi mrakumulator na youtubie, doładowuje akumulator co 3 miesiące i ponoć ma służyć nawet 10 lat bez problemowo ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 paź 2020, 18:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Auto użytkowałem 5 dni tygodniowo. Czasami zdarzał się przestój np. 2 tygodnie, jak był wyjazd gdzieś na wakacje. Nigdy nie wyłączałem i-stopu, ale też nigdy nie miałem problemów z akumulatorem. Dopiero tej wiosny, jak byłem na pracy zdalnej przez 2 miesiące (nie jeździłem przez 3-4tygodnie), zaczął pokazywać się komunikat o sprawdzeniu akumulatora. Dlatego szukam nowego, bo widzę, że 4-letnie potrafią paść.

Czy akumulator EXIDE START-STOP EFB 60Ah 520A, nada się jako zamiennik oryginalnej Yuasy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 paź 2020, 19:55 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Lista akumulatorów, do silników benzynowych SkyActiv-G:
Centra CL604 EFB 12V 60Ah 520A
Exide EL604 EFB 12V 60Ah 520A
Sebang Q85L EFB 12V 65Ah 680A
Banner 56515 EFB 12V 65Ah 550A
Yuasa YBX7005 (Q85) EFB 12V 64Ah 620A
Varta Blue Dynamic EFB N65 65Ah 650A


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 paź 2020, 09:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja mam Exide EFB chyba 520, prawie 2 lata działa dobrze,przed zimą chyba go doładuję bo zdarza się przy przymrozkach a już są,że nie zawsze działa i-stop :) poza tym wszystko OK :D
Tyle tylko,że nie kupowałem go w sklepie a zamówili mi go,ściągnęli koledzy z zaprzyjaźnionego warsztatu :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 paź 2020, 09:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to mamy pierwszego testera długodystansowego akumulatora, któremu padł. Prawie, bo jeszcze nie padł, a poza tym po dłuższym postoju. Czyli dokładnie tak jak mój akumulator z Mitsubishi - 8 lat i rozładowany przez 2 tygodniowy postój z włączonym alarmem w zimie...
Ten przypadek potwierdza moją tezę, że jakiekolwiek czynności dodatkowe przy akumulatorze (cykliczne podładowywanie zewnętrzne, pomiary itp) są zbędne, akumulator wytrzymuje tyle, co inne w innych samochodach, nawet starszych. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lis 2020, 18:49 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
26 października 2020, o 18:39 Lucasbadboy napisał(a):
Ja po kupieniu nowego aku robię rak radzi mrakumulator na youtubie, doładowuje akumulator co 3 miesiące


Czym doładowujesz?

-- Dodano: 3 listopada 2020, o 18:49 --

29 października 2020, o 09:27 koliber1960 napisał(a):
Ja mam Exide EFB chyba 520, prawie 2 lata działa dobrze,przed zimą chyba go doładuję bo zdarza się przy przymrozkach a już są,że nie zawsze działa i-stop :) poza tym wszystko OK :D

Czyli nie do końca jednak jest OK.
Fabryczny rozumiem wytrzymał 5 lat. Jeździsz inaczej: mniej, rzadziej, krócej, czy tak samo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lis 2020, 19:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
artgeo Genius G3500

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lis 2020, 22:55 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Lucasbadboy napisał(a):
artgeo Genius G3500

Ile czasu mija do momentu gdy pokazuje 100%? Średnio oczywiście, bo czas zależy od stanu i temperatury.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2020, 06:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No właśnie ciężko to stwierdzić. Ja podłączam w garażu i zostawiam. Jak skończy ładować to ma funkcje podtrzymania wiec kiedy tam sobie przypomnę, idę i odłączam ;). Właśnie to jest fajne w tych ładowarkach z procesorami. Wiem, nie na ładują tak dobrze jak te zwykle ale są o wiele bezpieczniejsze ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2020, 08:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
artgeo
Jeżdżę tak samo: ani mniej, ani rzadziej, ani krócej :) <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2020, 11:55 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
4 listopada 2020, o 06:29 Lucasbadboy napisał(a):
No właśnie ciężko to stwierdzić. Ja podłączam w garażu i zostawiam. Jak skończy ładować to ma funkcje podtrzymania wiec kiedy tam sobie przypomnę, idę i odłączam ;). Właśnie to jest fajne w tych ładowarkach z procesorami. Wiem, nie na ładują tak dobrze jak te zwykle ale są o wiele bezpieczniejsze ;).

Szkoda. Rzucasz okiem czasem na gęstość elektrolitu i SOC? Fajnie, jakbyś przed i po zanotował. Od jak dawna to robisz? Ciekawe przy naszych EFB czy takie działanie przyniesie spodziewane efekty. Melduj czasem. Pacjent to Exide?

-- Dodano: 4 listopada 2020, o 11:55 --

4 listopada 2020, o 08:35 koliber1960 napisał(a):
artgeo
Jeżdżę tak samo: ani mniej, ani rzadziej, ani krócej :) <pucugg>

Czyli Exide może jedynie nosić sprzęt po fabrycznym :| co oznacza, że dbanie o fabryczny jednak popłaca i się opłaca. Mój już 6 lat, ale im zimniej tym gorzej. Szkoda, że wcześniej nie dbałem o niego, ale tak to jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2020, 12:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam. Pisał jeden z Panów na temat programowania nowego akumulatora. Czy czujnik akumulatora to po prostu przewód który podłączamy do bieguna dodatniego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2020, 13:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 526
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Oj nie doczytałeś tematu . Czujnik aku jest zamocowany na klemie ujemnej i od niego odłączasz wtyczkę i po paru minutach wpinasz z powrotem wymuszając na nim powtórne z czytanie parametrów aku tzw.reset


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 12:20 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
pawcik, napisz dokładnie co chcesz osiągnąć, na jakim etapie jesteś?
Wymieniłeś akumulator na nowy? Wyjąłeś stary z auta i teraz wkładasz?

-- Dodano: 12 listopada 2020, o 12:20 --

Tu masz zaznaczony czujnik akumulatora przy klemie masowej.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 21:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wszyscy wiedzą że ładowanie aku na odpiętych klemach i najlepiej pomiary, elektrolitu i potem na podstawie tabelki np 2h 17v i 10A.
Kiedyś opisywałem ładowanie na klemach pod automatem lepszym na 15,8V i 4A ale końcowe ładowanie tylko 1,2A., opisywałem jak to było że SoC przed ładowaniem było 64% i po naładowaniu nawet po 4 dniach SoC dalej było tyle samo a Cur jak było 1A to po ładowaniu też.
Ale mam teraz takie pytanie czy ładowanie na klemach automatem ale z odpiętym czujnikiem Soc może spowodować reset i normalne ładowanie w czasie jazdy a nie Cur 1A po 4 km ?
Jak ładowałem tym samym automatem na odpiętych klemach to SoC się zresetował na 93% a ładowanie było wysokie, więc na klemach jest lipa a resetem Soc ale może na klemach od tylko wtyczke odepne ? ( oczywiście max 14,8V aby nie spalić instalacji )

Inne pytanie
Ładowarka automatyczne, ładowanie na klemach 14,8v / 5A miernik cyfrowy i na samym początku ładowarka sprawdza aku za nim jeszcze zacznie ładowanie , to te pierwsze sekundy po włączeniu ładowarki i na mierniki na sekunde miernik pokazał 15,2v mimo że ustawiłem gada na 14,8v, potem już w czasie ładowania nie przekroczył 14,8v ale zastanawia mnie czy takie chwilowe 15,2v jest niebezpieczne dla instalacji przy ładowaniu na klemach.

Teraz mam Zasilacz do ładowania LW-K3010D 110 V / 220 V 30 V 10A ale i tak ciekawi mnie co mi odpiszecie. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja ostatnio ładowałem swojego Exida.
Prostownikiem Stef-Pola.
Odpięte klemy.
Początkowa gęstość - średnio 1.22.
Po 4 dniach (ładowanie 4 x 10 godzin na najwyższym ustawieniu prostownika) z przerwami 14 godzin dobiłem do 1.28 (w jednej z cel 1.27 i w jednej 1.29).

Ładowanie na klemach wysokim napięciem (16.8 V) może być zabójcze dla elektroniki auta). Innym napięciem nie zrobisz gęstości.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 23:20 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
12 listopada 2020, o 21:22 Grek77 napisał(a):
czy ładowanie na klemach automatem ale z odpiętym czujnikiem Soc może spowodować reset i normalne ładowanie w czasie jazdy a nie Cur 1A po 4 km ?

To oszustwo ma krótkie nogi. Na początku komp rzeczywiście ci wyliczy wyższy SOC, ale zaraz potem spadnie. I to szybko. Poczytaj pierwsze strony na forum, tak się zaczynały przygody z EFB. Bez dostarczenia odpowiedniej ilości ładunku z zewnątrz, nie zajdziesz daleko.

-- Dodano: 12 listopada 2020, o 23:04 --

12 listopada 2020, o 22:06 KMBak napisał(a):
Ja ostatnio ładowałem swojego Exida.

Przypomnij od kiedy go masz.
U mnie wciąż Panasonic pod maską rocznik 2014 :), latem, tak jak gdzieś napisałeś, przy wyższych temperaturach, ładowanie wzorowe. Teraz mało jeździ więc SOC 64-65, muszę podłączyć ten chiński zasilacz.
Ostatnio mnie tak naszło co by było, gdyby przed odpaleniem auta rano podgrzać czymś czujnik na aku. Dałby się nabrać i chętniej go karmił? :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 23:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W styczniu będzie 2 lata. Ale ja bardzo mało jeżdżę. W tym roku nawet nie byłem na wakacjach. A ostatnio auto głównie stoi.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2020, 05:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Artgeo, dzięki za uwagę, już wszystko wiem. Mój problem polegał na tym, gdyż nie wiedziałem gdzie jest czujnik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lis 2020, 10:29 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
12 listopada 2020, o 23:39 KMBak napisał(a):
W styczniu będzie 2 lata. A ostatnio auto głównie stoi.

To fakt, niewiele da się tu zrobić. U żony w i20 jest zwykłe aku, więc podpinam go raz na jakiś czas do jakiejś ładowarki bez wyjmowania z auta i niech sobie tam czuwa ta ładowarka. Wracam za jakiś czas i po sprawie. A z tymi EFB to kłopot jak auto stoi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lis 2020, 20:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.05.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam . Posiadam Mazdę 6 hatchback GH 2.0 benzyna 155 KM 2010r. Muszę kupić nowy akumulator , dodam że jeżdżę bardzo mało tj. 2 razy w tygodniu po 20-30 km . Auto garażowane tak więc mrozy jej raczej nie groźne ;-) Interesuje mnie tylko firma Yuasa ale nie wiem jaki model wybrać YUASA YBX5005 12V 65AH 550A , Akumulator YUASA YBX3030 , YUASA 95Ah 830A YBX5335 ? ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lis 2020, 12:00 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Nie wiem, czy ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi, to jest sekcja GJ/GL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lis 2020, 23:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
26 października 2020, o 17:37 robi007 napisał(a):
Który model Exide pasuje do benzyny Mazdy Sedan 6 GJ 2012 - 165kM z i-eloop. Obecnie mam Yuasa, który jeszcze cały czas działa (8lat), ale coraz częściej wyskakują komunikaty battery managment, więc pewnie niedługo padnie. W sumie to przez te 8 lat nigdy go nawet nie doładowywałem.


tez mam jescze originalny aku Yuasa i planuje kupic znow. Aku ma 8l, 7lat uzytkowania ( 105tkm), jestem ciekaw czy da rady nastepna zima, jak niebedze zimno, to chyba jescze rok da. Niema naraze zadnych komunikatow, jescze niejest zimno

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 14:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kupiłem dziś aerometr, zwykły najzwyklejszy, bo taki był w sklepie... Autem ostatnio mało jeżdżę z uwagi na pandemię to sobie myślę że trzeba sprawdzić kondycję aku.
Ostatni raz jeździłem środę. Auto stoi pod chmurką. Dziś sprawdziłem gęstość i w każdej celi powyżej 1,28.
Temperatura zewnętrzna 4 stopnie.
Ciekawe na ile ten aerometr jest wiarygodny?
Aku mam Exide kupiony 2 lata temu. Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 16:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja jestem prawie pewien, że Omega (ten dodatkowy immobiliser) daje po dupie baterii. Auto w stanie spoczynku dużo bardziej rozładowuje akumulator, a przez to dostaje też gęstość.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 17:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przypomniałem sobie o Yuasie, która od dwóch lat stoi w piwnicy. Skoro kupiłem aerometr to poszedłem ją sprawdzić.
Dajcie znać czy coś z niej jeszcze da się wyciągnąć po naładowaniu?
Najpierw sprawdziłem multimetrem: 12,13 V.
Potem po kolei sprawdziłem cele od tej przy minusowym słupku. Będzie jeszcze coś z tego akumulatora?ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 18:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Spokojnie, można ją ładować.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 19:41 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Instrukcja mówi o minimum 1,17, czyli wygląda na to, że powinno się udać. Jeśli to cudo pokazuje prawdę. Skąd takie coś dorwałeś, pierwszy raz widzę taki przyrząd.
U mnie auto stoi, SOC spadał aż miło, więc postanowiłem ładować chińskim zasilaczem laboratoryjnym. Uparłem się, mówię albo on albo ja :-P I tak już 6. dzień. Napiszę jakie efekty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 20:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Takie cuda mam w takim sklepie motoryzacyjnym niedaleko. Jak potrzebuje jakieś duperele to zawsze tam coś znajdę
Ale chyba kupię jakiś lepszy sprzęt i sprawdzę porządnie, bo głównie chodzi mi o sprawdzanie kondycji baterii którą mam w aucie. A ten miernik to taki z grubsza poglądowy...
Pytanie jak interpretować wyniki gęstości jeśli mierzę akumulator który stoi w aucie pod chmurką? Bo teoretycznie powinienem go wziąć do domu, zaczekać kilka godzin i dopiero zmierzyć.
Jak niska temperatura wpływa na gęstość?

A co do Yuasy nie wiem co z nim zrobić. Nie mam porządnego prostownika żeby go naładować i sprawdzić. Mam tylko jakiś stary automatyczny 4A który 10 lat temu kupiłem za 50 zł w markecie

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 21:48 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Ja mam dwa takie standardowe, ssakowe, ale też im nie ufam do końca, każdy pokazuje inaczej. Ważne, żebyś po ładowaniu mierzył tym samym.
Załączam Ci tabelkę, może się przyda.
Ten automat możesz sobie podarować ładowanie nim. Próbowałem ostatnio na próbę takim samym, też 4A, wyłączył się po 2h z wynikiem wiadomo jakim.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.