Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 12:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dokładnego pomiaru spadku napięcia podczas rozruchu silnika, zwykłym miernikiem nie sprawdzisz. Do tego potrzebny jest "miernik" napięcia z funkcją RMS który to zmierzy najniższa wartość napięcia w pomiarze. Spadek napięcia podczas rozruchu jest bardzo szybki gwałtowny i bardzo trudno go zmierzyć zwykłym miernikiem.

Podczas pracy silnika, jeśli nie będziesz używać klimatyzacji czy podgrzewanej tynej szyby czy podgrzewanie foteli, to dla akumulatora to nic nie znaczy nie odciążasz go w żaden sposób. Gdy silnik pracuje auto zasilane jest z alternatora i przetwornicy którą masz pod fotelem, a akumulator jest jak żarówka czyli odbiorcą energi podczas pracy silnika. Co innego podczas wyłączenia silnika gdy zostawisz włączony zapłon, wtedy zasilasz odbiorniki prądu tylko akumulatorem a podczas istopu zasilane są z kondensatora. Dokładnie pisząc to wspólnie z kondensatora który szybko robi się pusty, a resztki na potrzeby zasilania na i stopie lecą z akumulatora do pewnego momentu oczywiście, aż napięcie minimalne aku bądź inne warunki będą spełnione.

SOC masz dobry, nie widzę problemu, ładnie się podniósł.

Możesz sobie sprawdzić jedynie gęstość elektrolitu dla potwierdzenia. Ewentualnie miernikiem badającym kondycję akumulatora. We wszystkich sklepach ze sprzedażą akumulatorów, mają takowe mierniki. Mierzy on pojemność, napięcie, rezystancje, SOC i SOH, oraz ogólną sprawność akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 13:21 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
16 stycznia 2022, o 13:32 Millerek napisał(a):
Podczas pracy silnika, jeśli nie będziesz używać klimatyzacji czy podgrzewanej tynej szyby czy podgrzewanie foteli, to dla akumulatora to nic nie znaczy nie odciążasz go w żaden sposób. Gdy silnik pracuje auto zasilane jest z alternatora i przetwornicy którą masz pod fotelem, a akumulator jest jak żarówka czyli odbiorcą energi podczas pracy silnika.


Zgadza się, ale chodziło tu o to że jeśli nie obciążasz silnika, aku ładowany jest większym prądem. Czyli robiąc 2 tak samo krótkie trasy, lepiej podładujesz bez włączonych dodatkowych odbiorników energii, tak?

_________________
Obrazek

Wymiana filtra kainowego Mazda
Wymiana baterii w kluczyku Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 14:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 stycznia 2022, o 13:09 madstorm napisał(a):
Do tej pory nie było żadnych problemów - jedynie ten iStop..

Od czasu do czasu sprawdzaj sobie ten SOC, i-stop olej, on do niczego nie jest potrzebny. Jak poza tym działa dobrze - to nie zawracaj sobie głowy.
Mój akumulator ma 5,5 roku, nigdy nie był doładowywany, fakt, ja jeżdżę codziennie, ale na krótkich dystansach, mam 5 km do pracy. Do tego iStop włączony, więc akumulator na każdych światłach odpala silnik. W lecie prawie każdy weekend trasa 500 km. Teraz pokazuje SOC ok. 70-80%.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 23:12 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Luke aż tak się tym nie przejmuję, ale iStop lubię :D
Teraz auto stało tydzień przy temp. w dzień do +5 a w nocy do -3 i SOC poleciał na 49%, także dramatu nie ma...jeszcze ;)

_________________
Obrazek

Wymiana filtra kainowego Mazda
Wymiana baterii w kluczyku Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 17:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam
Napiszcie jaki akumulator do mojej mazdy. Mam i-eloop. Jaki polecacie do benzyny? Tylko oryginał czy może coś innego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 20:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ja kupiłem niedawno Exide EL604 i od pukać śmiga bezproblemowo,a mam taki sam silnik jak ty. W serwisie też taki mają tylko z naklejką Mazdy i kosztuje ponad 700 zł. Ja kupilem bez naklejki za 420 zl. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 21:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Spoko dzięki za sugestię, popatrzę na opcję i oferty

-- Dodano: 2 lutego 2022, o 21:39 --

A jakie parametry ma wogole oryginał?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 22:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Oryginał ma 65 AH i 520A, a EXIDE 60AH i 520A.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lut 2022, 11:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Spoko to nie kupiłeś zbyt słaby?
Będzie działał ale.jak długo zwłaszcza w duże mrozy ten prąd rozruchowe przydałby się wyższy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lut 2022, 13:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Prąd rozruchowy jest taki sam jak oryginał. Więc 520 A dawal radę. Po 8 latach ten amperarz napewno zmalał, ale jeszcze odpala tylko słabiej. Jeżeli chodzi o pojemność to jego żywotność bedzie krótsza. Może o rok lub dwa:) Najwyzej kupie nowy, oczywiście jezeli bede mial jeszcze auto. W serwisie taki sprzedają więc spełnia normy producenta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 14:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam wszystkich!

Posiadam mazdę 3 z 2013r. i przyszedł czas na pierwszą wymianę akumulatora.

Nie mogłem znaleźć nic nt. 3ki więc pomyślałem, że napiszę tutaj.

Silnik to 2.0 skyactive-g 165km z I-eloop.

Przeczytałem trochę tego tematu, byłem w sklepie z akumulatorami i postanowiłem zamówić akumulator DTR Grom EFB 65Ah. Kilka stron temu był poruszany jego temat i wydaje się, że jest ok, czy może lepiej Yuase / Exide?

Druga sprawa - czy jeżeli sam go wymienię to muszę przeprowadzić procedurę restartu batt_day? Podczas jazdy miga mi pomarańczowa ikona i-stop przy zegarach oraz w statusie samochodu na ekranie centralnym są 2 błedy - usterka systemu i-stop oraz usterka systemu sterowania akumulatorem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 17:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
O tym.mowie.
Pytałem.mokego spece od.mazdy i twierdzi że.symiana to nie.problem A tu proszę czy zakupić można cokolwiek aby było zgodne z parametraminanwymiana z.adaptacja nowej baterii tylko w.ASO1


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 18:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Panowie. Proponuję przeczytać kilka postów wstecz. Ja tez mialem dylemat co do kupna aku. Przeczytałem wszystkie posty :) Finalnie zakupiłem Exite, przeprowadziłem adaptację tak jak radzili koledzy i wszystko śmiga jak należy. I-stop dziala,i-ELOOP działa, nawet lepiej bo szybciej ładuje. Więc nie ma co rozmyślać, ale wybór należy do was. Jeszcze jedna uwaga jak kupujecie nowy aku sprawdźcie rok produkcji no bo to jest wazne. Ja kupilem ze stycznia 2022 r, a chcieli mi sprzedać z kwietnia 2021 r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 18:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To opisz daj link jak dokładnie zrobić adaptacje aku , na pewno mi się.przyda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 18:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Juz nie pamietam. Opisane jest kilka razy w wątku. Musisz poszukać.
https://www.youtube.com/watch?v=fR1zgWTS-Eg tu jest adaptacja podlaczenia nowego akumumulatora.-licznik dni życia akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2022, 18:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ok Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2022, 15:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Wt, 3 sie 2021, 20:40 mirecsk38 napisał(a):
po 8 latach sie pokazalo "battery management system inspection required"
jest czas na zakup nowego aku, chyba pare dni jescze wytrzima . Troche dziwne bo przes wekend sie zrobilo 500km w trasie


W mojej CX5 2.2D 2013 też pojawił mi się komunikat "Battery management system inspection required" i migający iStop. Akumulator YUASA BX700 ma chyba nieco ponad 4 lata i nadal pokazuje 12.4V Komunikat pojawił się po naprawie silnika w ASO. Mechanik z ASO powiedział miże mam pojeżdzić i komunikat sam zniknie i iStop zacznie działać . Niestety nie zniknął więc sam
poszperałem trochę w sieci i znalazłem to... I zadziałało !!! ( przed zastosowaniem procedury najpierw podładowałem akumulator ładowarką z Lidla :)

I found some instructions for a MZR 2.0, but it worked very similarly, as below, on my CX5 2.2 diesel.

1. Warm up the engine. Turn everything electrical off that you can - radio, A/C etc so there is no/minimal electrical load.
2. Switch the ignition off.
3. Switch ignition to on but dont start engine. Long-press the i-stop OFF switch for 3 s within 5 s after switching the ignition ON.
4. Start the engine.
5. Press the i-stop OFF switch. Verify that the i-stop indicator light (green) flashes and stays flashing. If it does not flash, go back to Step 3.
6. Allow the engine to idle for 10 minutes, or until the i-stop indicator light (green) turns off. Mine didnt stop flashing so after 10 minutes or so i just went to step 7.
7. Switch the engine off. Wait a minute or two.
8. Start the engine. Go for a drive, and check that the i-stop system operates normally. Those with i-stop will know that you may need to drive a mile or two until it activates. Remember that i-stop will not operate when (a) diesel engines are in regen mode, and (b) in some other conditions - see your manual for details. Also, if a new battery was fitted, it may take some time for the new battery to fully charge up before i-stop will start working. Go for a decent drive so it gets fully charged.
9. If i-stop operates as normal, you have successfully reset it.

Moze komuś to pomoże , jak mi, odłożyć na póżniej zakup nowego akumulatora. Powodzenia !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2022, 09:06 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2021
Posty: 17
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W punkcie 5 trzeba przycisk i-stop OFF nacisnąć i przytrzymać kilka sekund, aż do momentu kiedy zielona kontrolka nie zacznie migać.
Sam miałem z tym problem, bo krótkie naciśnięcie nie dawało spodziewanego ofektu, przynajmniej w mojej 2,5 pb 2015.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2022, 20:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witam, Panowie mam takie pytanie, po naładowaniu akumulatora wszystko chodziło dobrze czyli i-stop i system i-eloop, a że auto postanowiłem nie używać kilka dni zdjąłem klemę minusową. Dziś podpinam klemę żaden z tych systemów nie działa. Sprawdziłem napiecie aku jest 12,3 v. zaznaczę ze nie odpinałem czujnika aku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2022, 21:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
24 maja 2022, o 21:34 kocurrr napisał(a):
Dziś podpinam klemę żaden z tych systemów nie działa.

Obstawiam, że jutro zaczną działać.
24 maja 2022, o 21:34 kocurrr napisał(a):
zaznaczę ze nie odpinałem czujnika aku.

Ale odpiąłeś cały aku :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2022, 06:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
24 maja 2022, o 22:02 Luke napisał(a):
24 maja 2022, o 21:34 kocurrr napisał(a):
Dziś podpinam klemę żaden z tych systemów nie działa.

Obstawiam, że jutro zaczną działać.
24 maja 2022, o 21:34 kocurrr napisał(a):
zaznaczę ze nie odpinałem czujnika aku.

Ale odpiąłeś cały aku :D
na czas dłuższego postoju odpiąłem tylko minusową


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2022, 08:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No ale otworzyłeś obwód, nie ma znaczenia czy jedną klemę czy obydwie...
Zaczęły już działać systemy? U mnie potrzebują ok. 1-1,5 dnia żeby zadziałać. Wcześniej jest podświetlona ikonka aku + klima, ale ikona silnika nie.

Tak na marginesie: odebrałem samochód z serwisu po ponad miesięcznym postoju (stłuczka i oczekiwanie na części). Oczywiście akumulator rozładowany, pokazywał SOC 37%. Dobił do 67 w ciągu praktycznie jednego dnia jazdy po mieście. Ale, co ciekawe, zatrzymał się na tych 66-67% :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2022, 09:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
25 maja 2022, o 09:47 Luke napisał(a):
No ale otworzyłeś obwód, nie ma znaczenia czy jedną klemę czy obydwie...
Zaczęły już działać systemy? U mnie potrzebują ok. 1-1,5 dnia żeby zadziałać. Wcześniej jest podświetlona ikonka aku + klima, ale ikona silnika nie.

Tak na marginesie: odebrałem samochód z serwisu po ponad miesięcznym postoju (stłuczka i oczekiwanie na części). Oczywiście akumulator rozładowany, pokazywał SOC 37%. Dobił do 67 w ciągu praktycznie jednego dnia jazdy po mieście. Ale, co ciekawe, zatrzymał się na tych 66-67% :)

po doładowaniu aku wszystko działało, silnik, aku i klima na niebiesko, po odpięciu klemy i po dwóch dniach stania, świeci tylko silnik i klima.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 cze 2022, 21:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Panowie jaki dokładnie model Exide braliście do 2.2D? Exide EL954 800A 95Ah? czy EL800 720A 80Ah?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 15:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
maciekelga, mam Exide zamontowany przez ASO, więc po południu mogę sprawdzić, który typ jest, na pewno będzie właściwy :D

-- Dodano: 13 czerwca 2022, o 16:24 --

Przeszedłem się sprawdzić na żywo ale oczywiście akumulator oklejony naklejkami Mazdy, a ta najważniejsza centralnie pod łapą mocującą. Nie miałem klucza i chęci męczyć się z dwiema szpilkami ale odnalazłem fakturę. Ta bateria to SH02-18-520C, gdzieś już nawet podawałem w tym wątku. W każdym razie ma zupełnie inne parametry, niż te dwa niebrandowane przez Mazdę Exide. Dlatego ja zdecydowałem się na zakup w serwisie, udało się za kwotę 800 zł z montażem i niby 5 letnią gwarancją. Nie wiem jaki jest odpowiednik Exide w sklepie z pojemnością 80Ah i prądem rozruchowym 780A. Ja w każdym razie problemów żadnych z tym akumulatorem nie mam, zaraz mu 3 lata stukną, a czy lato, czy zima, SOC jest zawsze powyżej 90%.

Także ten akumulator co mam jest taki jak ten z linku:

https://vrumauto.ro/baterii-auto/115832 ... rmala.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 18:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mam EXIDE 3 lata i wszystko ok. w zimie wiadomo jak postoi auto to gorzej,w sensie załączania i-stopa bo nie zawsze zadziała ale nigdy nie było problemów z rozruchem :)

-- Dodano: 13 czerwca 2022, o 19:22 --

SH02-18-520C to chyba VARTA albo Bosch :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 18:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
koliber1960, nie, SH02-18-520C to oryginalny numer Mazdy, nawet Ci się nie chciało otworzyć linka z mojego postu. Tam są zdjęcia, naklejka, sprawdź, jak nie wierzysz :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 20:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wierzę :)
ale jak wrzucasz oznaczenie akumulatora to pokazuje się Bosch,VARTA
dlatego tak al jeżeli to jest ,,Zoom-Zoom" to ok :* :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zostanę chyba jednak zatem przy Varta EFB N85, czyli 85Ah i 800A, wydaje się to sensowny stosunek prądu i pojemności. Cena też jest przyzwoita, za dedykowany Exide z ASO kupię dwie Varty. Dzięki.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 22:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie na przykład: Bosch 95Ah 830A P+ Japan S4 028

Mam samochód od 2017 i ten akumulator już w nim był i nie wyglądał na świeży. Zatem ma minimum 5 lat i kręci dalej bez jakichś problemów :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.