Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 06:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 21:16 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Fireman84, super, znaczy że kolejny mit może nie obalony, ale trochę podważony :) Dzięki za info, warto wiedzieć, że odpinanie nie jest obowiązkowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 gru 2021, 18:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Panowie, póki co po doładowaniu aku Madzia odpala, systemy działają bez zarzutu. Zobaczymy jak przyjdą niskie temp - 10,-20*C to bedzie sprawdzian dla aku. Ale zauwazylem jak postoi kilka dni to ma trochę ciężej odpalić. Dzis dzwonilem do sklepu na wszelki wypadek i pytalem odnosnie Yuasa i taka ciekawostka. Aku sprowadzają z Japonii i czas, który dotrze do Polski i sklepu docelowego to nawet kilka miesięcy. No to ja mówię, ze przez ten czas to aku trochę sie rozładuję, albo nawet padnie. A on mowi, ze kazdy ktory do nich dotrze zawsze sprawdzają i doładowują. Pytalem jakim prądem, a on odpowiedział, ze max do do 14,4 V i 6A.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 09:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Zamontowany 2,5 roku temu EXIDE działa dobrze nawet jeżeli przez jakiś czas i-stop nie działa to po trasie albo jakimś czasie ożywa :) ale tak było też z oryginalnym akumulatorem <pucugg>
Madzia tak ma i trzeba z tym żyć :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 13:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Też przymierzam sie do kupna akumulatora, ponieważ oryginał YUASA juz konczy swój żywot. Ma juz ponad 7 lat. Zastawiam sie czy kupić Exida czy YUASA, nie ukrywam, że Exide jest o połowę tańszy. Nie masz z nim żadnych problemów?, ładowałeś go juz przez ten okres, który użytkujesz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 13:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
2x zimą, 1x gdy auto dłużej stało jakoś na początku tego roku gdy było po kilkanaście stopni mrozu i drugi jakieś 2 miesiące temu więc przed zimą bo nie zawsze załączał się i-stop
w tej chwili wszystko działa :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 14:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Jakim prądem, amperażem i ile godzin ładowałeś. I czy wyciągałeś aku z auta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 14:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wyciągałem a ładowałem zwykła ładowarką z .....Lidla tylko! kilka razy odłączane i ponownie po chwili ładowanie tak ok 12 godzin w sumie i po ostatnim trzyma do dzisiaj :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 15:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ok. Dziękuję za informację.

-- Dodano: 20 grudnia 2021, o 16:12 --

Zastanawia mnie jeszcze jak inne akumulatory bezobsługowe się sprawuja w naszych mazdach np. BOSCH lub Varta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 16:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 177
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
ja mam w aucie varte ,kupilem juz z tym akumulatorem jak na razie bez jakichkolwiek problemów,a na pewno aku ekstra nowy nie jest
nawet zbytnio światła nie przygasają przy odpalaniu ,a mam skandynawskie bez opcji wyłaczenia.

_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre
:wink:
------------------------------------------------


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 20 gru 2021, 16:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie ciut dłużej kręci teraz przy -5, ale dalej dzielnie odpala mojego diesla ;) Bosch, 5 lat w aucie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 gru 2021, 13:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.11.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cześć!
Po prawie 7 latach (6 2,2d AWD z 2015r) akumulator padł.
Z racji niechęci do wydania 1000zł w ASO i szybkiej dostępności, padł wybór na Varte Blue Dynamic EFB.
Zrobiłem podłączenie nowego zgodnie z procedurą (minus bez wtyczki, odczekalem 30 minut, wpiąlem wtyczkę i kolejne 30 minut) potem zrobiłem procedurę adaptacji iStop (na zapłonie 3 sekundy trzymania przycisku istop, miagl na zielono itd.).
Po całej akcji wydaje mi się, że wszystko gra - tzn. iStop działa, a w monitorze paliwa wszystkie ikonki są na niebiesko i jest napisane "Gotowy".
Czy powinienem coś jeszcze zrobić?
Czy np. mam zrobić batty day reset (ta akcja na neutralu ze wciskaniem pedalu gazu itd.)?
Z góry dzięki za pomoc!
Szerokości!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 gru 2021, 13:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja u siebie sprawdziłem ostatnio miernikiem akumulator - przy -14 stopniach przed odpaleniem 12.3V - 12.4V, po wrzuceniu zapłonu (nagrzewanie świec) spada do 11.6V. Przy kręceniu rozrusznikiem spadek do 9.9V - 10.1V. Po odpaleniu (silnik, światła, klima) 14.3V - 14.5V. Odpala bardzo dobrze przy -14 stopniach, ale zauważyłem, że żeby nie męczyć rozrusznika / aku nagrzewam ok 5 sekund świece na zapłonie - wtedy odpala pięknie. Natomiast jak cisnę od razu START bez nagrzewania, to chechła 2-3 sekundy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 gru 2021, 16:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Panowie, a ma ktoś zamontowany akumulator Varta Blue Dynamic EFB N65 w swojej Madzi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 gru 2021, 16:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 grudnia 2021, o 17:11 Fireman84 napisał(a):
Panowie, a ma ktoś zamontowany akumulator Varta Blue Dynamic EFB N65 w swojej Madzi?

A przeczytałeś choć posty z wczoraj?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 gru 2021, 19:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Tak, ale kolega kupil do diesla i jest użytkownikiem krótki okres czasu. Chciałbym, aby sie ktoś wypowiedział co użytkuje w silniku benzynowym i dłuższy okres czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 gru 2021, 17:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2020
Posty: 13
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Fireman84 napisał(a):
Tak, ale kolega kupil do diesla i jest użytkownikiem krótki okres czasu. Chciałbym, aby sie ktoś wypowiedział co użytkuje w silniku benzynowym i dłuższy okres czasu.


Wystarczy poczytać bo jest tu praktycznie o wszystkich aku ale... widać że się nie chce.
Zacząłbym od sprawdzenia czy generacja twoje Madzi zgadza się z miejscem gdzie aktualnie piszesz :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 16:53 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hej, warte to coś? https://www.jula.pl/catalog/motoryzacja ... ra-012459/

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 18:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zależy do czego. Jak na 25A to cena bardzo dobra. Tyle że czy potrzebujesz takiego prądu? Ja bym na pewno kupił na jacht, gdzie po parodniowym pływaniu muszę szybko podładować mocno rozładowany akumulator w krótkim czasie.
Ale czy to potrzebne do samochodu..?
Zresztą Hamron robi osprzęt taki trochę campingowy, sam kupiłem w promo ich świetny panel słoneczny, składany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 13:35 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
8 stycznia 2022, o 19:02 Luke napisał(a):
Zależy do czego. Jak na 25A to cena bardzo dobra. Tyle że czy potrzebujesz takiego prądu? Ja bym na pewno kupił na jacht, gdzie po parodniowym pływaniu muszę szybko podładować mocno rozładowany akumulator w krótkim czasie.
Ale czy to potrzebne do samochodu..?
Zresztą Hamron robi osprzęt taki trochę campingowy, sam kupiłem w promo ich świetny panel słoneczny, składany.
głównie żeby naładować aku w maździnie,

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 15:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to masz 2 wyjścia: albo kupić jakąś najprostszą procesorową ładowarkę, wystarczy nawet 3A i o prostu podładować akumulator, albo kupić profesjonalny zasilacz z regulacją napięcia, prądu itp itd żeby bawić się w wyciskanie z akumulatora maksimum pojemności. Tylko ta zabawa to nie jest typu podłączyć i zapomnieć, tylko jest to monitorowanie ładowania i modyfikacja parametrów.
Możesz poczytać o tym, chyba nawet w tym wątku. Szukaj postów Millerka, on się w to bawił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 17:24 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
11 stycznia 2022, o 16:11 Luke napisał(a):
No to masz 2 wyjścia: albo kupić jakąś najprostszą procesorową ładowarkę, wystarczy nawet 3A i o prostu podładować akumulator, albo kupić profesjonalny zasilacz z regulacją napięcia, prądu itp itd żeby bawić się w wyciskanie z akumulatora maksimum pojemności. Tylko ta zabawa to nie jest typu podłączyć i zapomnieć, tylko jest to monitorowanie ładowania i modyfikacja parametrów.
Możesz poczytać o tym, chyba nawet w tym wątku. Szukaj postów Millerka, on się w to bawił.

Tak wiem już 3 raz czytam ten wątek :) i szukam jakiegoś złotego środka :)

opcja 1. kupię https://allegro.pl/oferta/zasilacz-labo ... 7826314054 (mam nadzieje, że wystarczy) i zaczynam zabawę aby zrobić to pożadnie, ale nie wiem czy mój 8 letni aku jest tego wart

opcja 2 https://allegro.pl/oferta/prostownik-st ... 1105874170 ładuje jak mam czas bez zbędnych pomiarów ale nigdy nie będzie to dobrze zrobione

opcja 3 kupuję nowy aku jednak wydaję 2x tyle $ i zapominam o temacie (na jakiś czas)

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 18:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wybierasz opcję #3: oszczędzasz czas oraz nerwy, śpisz lepiej a tym samym rośnie Twoja wydajność w pracu, przełożeni Cię zauważają, awansujesz, masz więcej kasy, po krótkim czasie kupujesz nowoczesne auto na prąd i..przechodzisz na wyższy poziom w temacie elektryka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 19:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 stycznia 2022, o 18:24 dirtracer napisał(a):
opcja 3 kupuję nowy aku jednak wydaję 2x tyle $ i zapominam o temacie (na jakiś czas)

Ja bym tak zrobił. Zapominasz na następne 8 lat.
Gdybyś jednak wybrał jedna z pozostałych opcji, to nie uchroni cię to przed opcja 3 tylko trochę później :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 20:26 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
11 stycznia 2022, o 20:45 Luke napisał(a):
11 stycznia 2022, o 18:24 dirtracer napisał(a):
opcja 3 kupuję nowy aku jednak wydaję 2x tyle $ i zapominam o temacie (na jakiś czas)

Ja bym tak zrobił. Zapominasz na następne 8 lat.
Gdybyś jednak wybrał jedna z pozostałych opcji, to nie uchroni cię to przed opcja 3 tylko trochę później :)


chyba, że wcześniej zmienie auto :) ale jakoś nie widzę alternatywy

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 21:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wszystko zależy ile jeździsz, bo jak kupisz nowy aku, a zimą mało jeździsz, to za dwa lata i tak będziesz musiał zainwestować w prostownik żeby podładować baterię.
A jak teraz kupisz Stef Pola to sprubujesz odratować aku i pewnie jeszcze na trochę wystarczy, a prostownik na lata będzie w domu

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sty 2022, 14:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Panowie jaki akumulator kupić do mojej 6?, bo to juz 8 rok leci, a ladowanie daje tylko krótkotrwaly efekt i juz 2 razy pojawil sie znany komunikat. Patrzylem na Exide EL604 i varta Blue Dynamic EFB. Jaki będzie najrozsądniejszy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sty 2022, 22:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Mam kilka pytań odnośnie akumulatora w mojej Mazdzie. Ma on już ponad 5 lat, a mniej więcej od roku sobie sprawdzam jego stan przy pomocy interfejsu OBD i apki FORSCAN Lite. Screen poniżej pochodzi z dzisiaj. SOC waha sie zwykle w przedziale 52-65%, głównie dlatego że auto jeździ średnio raz w tygodniu. Zdarzyło się że SOC spadł do 40% - nie było jeżdżone ponad 2 tygodnie. Natomiast po przejechaniu na raz 1100km SOC wzrósł do 82%. I teraz pytania:
  1. Czy ktoś z was sprawdzał na ile dokładne są te wskazania i na ile wierzyć temu parametrowi?
  2. Czy te 82% po 1100km to dobry wynik w tym wieku?
  3. Jest jakaś korelacja między wartością SOC a działaniem iStop? Jakiś czas temu przestał mi działać mimo że wszystkie warunki do jego działania były spełnione, oprócz ewentualnie staniu aku.
  4. Istnieje szansa że coś w ASO zmajstrowali - jest jakaś opcja resetu SOC?
  5. Jest odczyt jest stanem faktycznym, czy wartość ta jest obliczana/uzupełniana po upływie czasu / przejechanych km?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek

Wymiana filtra kainowego Mazda
Wymiana baterii w kluczyku Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sty 2022, 23:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1526
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ad. 1 - nie ufałbym zbytnio parametrowi SOC jeżeli chodzi o kondycję akumulatora. Jak kręci i odpala - nie przejmować się.
AD 2. Normalny.
AD 3. tak, poniżej chyba 65% SOC i-stop nie działa.
AD 4. Nie wiem.
AD 5. SOC nie jest mierzony, jest wyliczany. Z mojego doświadczenia wynika, że często błędnie (jest zaniżany)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 00:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Spójrz na tabelę (conditione for te battery) w poście 3889 ad SOC i i-stop. Ogólnie po takim okresie nieeksploatacji pojazdu SOC masz prawidłowy. Trzeba jeździć bo dalsze kilka takich przerw spowoduje (zwłaszcza w zimie), że bez porządnego ładowania się nie obędzie. Ładowanie w trasie to max. prąd 1-2A. Przy zwolnionym pedale gazu (hamowanie biegiem), ewentualnie hamowaniu z użyciem pedału ham. 8-10A.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sty 2022, 12:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Luke dzięki za odpowiedzi. Do tej pory nie było żadnych problemów - jedynie ten iStop... Sprawdzałem czasami napięcie multimetrem podczas rozruchu, ale do tego potrzeba ochotnika do pomocy - no chyba że przykleję próbniki do klem i sobie nagram progres :lol:

dropt07 dzięki za namiary na tabelkę. Jeździć trzeba, ale nie zawsze jest po co ;) Takie przerwy zdarzają się sporadycznie i staram się do tego nie dopuścić szczególnie zimą. Plusem u mnie jest to że nie nadużywam klimy i kiedy tylko mogę to hamuję biegiem. Jednak to chyba gęstości elektrolitu nie podniesie?

Gdzieś mi jeszcze mignęła informacja w tym wątku, że w razie na prawdę złego stanu aku jesteśmy o tym informowani komunikatem - to prawda?

_________________
Obrazek

Wymiana filtra kainowego Mazda
Wymiana baterii w kluczyku Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.