Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 11:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 21:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Mógłbym powiedzieć... a nie mówiłem...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 22:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jaki to jest szybki prąd?
Jeśli miał na myśli duży prąd ładowania to z mojego doświadczenia gówno prawda. Masz zasiarczony akumulator ale masz cza, więc ładuj go małym prądem nawet kilka dni. Elektrolit odzyska właściwości i będziesz miał na wymianę.
U mnie po wymianie w lutym aku wygląda tak. ObrazekObrazekObrazek
Najlepiej doładowany jest po nocym postoju.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 07:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Pawko, masz pełne prawo tak powiedzieć :) Nie wiem jaki to jest szybki prąd jeśli chodzi o acu. Serwisant nie sprecyzował ale też nic nie mówił o zasiarczeniu. Chyba ten typ nie powinien się zasiarczać z tego co piszą w specyfikacjach. Ten stary jest trochę słabszy, ten nowy ma deczko wyższe parametry, mam nadzieję że nie spotka mnie za jakiś czas info o nie doładowaniu. Na mieście wyłączam i-stop bo mnie wkurza czasem więc może nie rozwalę szybko tego nowego acu https://www.akumulatory24.pl/yuasa-ybx- ... p-860.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 06:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
JaFGdy - możesz napisać jaki masz sprzęt do sprawdzania systemu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 08:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Szybki prąd... według instrukcji Mazdy Yuase trzeba ładować prądem 10-15A i napięciem 17V :mad:
Jest to zaprzeczenie wiedzy o akumulatorach.
Ale podobno te akumulatory przygotowane pod i stop mają grubsze płyty i trudniej jest w nich zrobić gęstość, stąd takie napięcie, żeby intensywnie się gotował i gazował.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 11:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Terminator181 Co masz na myśli sprzęt?
Mam areometr do pomiaru gęstości, iCAR2 Bluetooth BT OBD2 http://allegro.pl/icar2-bluetooth-bt-obd2-sdprog-pl-android-win-i6402533146.html?snapshot=MjAxNy0wNy0yNVQxNDo0MjoyNC45NDlaO2J1eWVyOzhkZmE1ZDVhMGQ4NTc4NjhkOWNjZTc1ZDA0ZmU5ZDkyNWNmZDViOTBlMGUyYWRlYjJlMmQ0MGIzNTY0MWM5Mjc%3D, plus ForScan na Andorida wersję płatną.
pawko dokładnie tak, całkowite zaprzeczenie, co do mnie nie dociera. Mój stary aku zostawiłem teściowi na próbę doprowadzenia do używalności (kiedyś prowadził warsztat zajmujący się elektryką aut, obecnie pracuje w warsztacie PAN, gdzie ma na koncie nawet patenty, ogólnie złota rączka), ładował go powoli dwa dni, ale, że padł jego aku to włożył ten mój. To było w lutym, do tej pory aku trzyma parametry. Gęstość elektrolitu w ciągu tych dwu dni ładowania wzrosła z 1,22 na 1,26-1,27 i tak trzyma.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


Ostatnio edytowano N, 20 maja 2018, 11:42 przez JaFGdy, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 11:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok dziękuję, o to mi chodziło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 22:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Byłem na przeprogramowaniu migaczy (akcja serwisowa) i wydaje mi się, że po tej wizycie inaczej zachowuję się prąd ładowania aku - zmienia się w większym zakresie w zależności od tego czy hamuję, czy przyśpieszam. Wcześniej do takich dużych wartości na plus, czy minus nie dochodziło, były to bardzo małe zmiany, ale jednak widoczne.
Poza tym przed przeprogramowaniem zdarzało się, że SOC spadał do 88%, ale potem system doładowywał do nawet 94%. Po wizycie w ASO SOC nie spada poniżej 92% i dobija nawet do 96% co wcześniej się nie zdarzało. Nie wiem co oni tam jeszcze przeprogramowali.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 08:55 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jest upał, więc zarówno akumulator, jak i system doładowywania zachowują się inaczej niż zimą, zwłaszcza w czasie mrozów.
Mają łatwiejsze "życie".
Mnie, na ten przykład i-stop włącza się obecnie jak szalony, chociaż aku ma ponad 4,5 roku i od pół roku nie był doładowywany.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 09:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie dziś pierwszy raz po zimie zadziałał istop. Sezon zimowy uważam za zamknięty ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 cze 2018, 16:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zagryziak, ja to zaobserwowałem podczas tych upałów. Wiem, że przy niższych temp sprawność aku spada itd.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 09:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie też od ponad miesiąca jest 69-77%, co sprawia, że wszystko działa, natomiast cały czas obserwuję ładowanie i trudno jest się doszukać jakiś racjonalnych, powtarzających się zasad ładowania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 10:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
:) ja jeszcze nie sprawdziłem sprawności akumulatora....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 11:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i sprawdziłem...
Może być? Za nisko za mało za dużo...? Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 11:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Raczej normalnie. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Wygląda ok, ale to taki inteligentny system, że jutro rano może uznać, że jednak nie... i będzie 60% <niewiem> tym bardziej, że widać iż mu ten stan odpowiada i nie ma zamiaru doładowywać bo obniża napięcie do 13.8V.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 13:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Taaak, inteligentny system... by później mógł się wysypać od tak.... :)
Po około 50km coś się nieznacznie zmieniło. Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 15:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wygląda to tak jakby Twój egzemplarz należał do tych niechętnie ładujacych akumulator. Prąd ładowania 0A przy soc 80% to widok u mnie raczej niespotykany.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 15:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Może, nie wiem. Ale skoro tak twierdzisz, to coś mam zrobić? zgłosić to do serwisu czy jakaś aktualizacja softu pomoże itp?
Będę u nich na przeglądzie za tydzień...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 15:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie wygląda podobnie, praktycznie parametry te same około 80%,1A, 2A prąd ładowania (jakby podtrzymania) z tym że zaraz po zapaleniu prąd ładowania jest większy 7-15A, no i liczba dni akumulatora to ponad 800 dni. Ale z systemami ogólnie do tej pory zbytnio nie miałem problemów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 15:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 czerwca 2018, o 16:22 zdzich44 napisał(a):
Prąd ładowania 0A przy soc 80% to widok u mnie raczej niespotykany.


Moj egzemplarz ma podobnie. Odkad pojawil sie u mnie SOC >0% to prad ladowania jest 1A -0A a czasem (minus)2A. Ostanio SOC pokazuje 85% ale wystarczy ze samochod postoi 3 dni i SOC spada do ok 62%. Ale po paru jregularnych jazda SOC znow wzrasta i rosnie do 85% czasem ttroche wiecej. To co zauwazylem ladowanie jest najlepsze gdy kondensator jest full naladowany. Przy nienakaldowanym kondensatore ladownaie jest mizerne lub go nie ma.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 16:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale podczas jazdy, gdy obroty są większe, parametry już są inne.Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pstryknąłem dzisiaj kilka screenów przy różnych predkosciach/obrotach. Brak zależności.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 19:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A może go wyjąć i podłączyć do ładowania? Mam Boscha c3 czy jakoś tak, procesorowy prostownik...
Albo nic nie będę robić, a w dup. z tymi parametrami :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 19:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nic nie rób.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 13:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Coś się ruszyło, SOC wskoczył wyżej...Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 16:02 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Millerek napisał(a):
Albo nic nie będę robić, a w dup. z tymi parametrami :)

Wreszcie mądra decyzja. <spoko> <spoko> <spoko>

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 12:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.05.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Cztery dni temu byłem w ASO na przeglądzie, sprawność akumulatora 100%, poziom naładowania 70%. Dzisiaj nie dało się otworzyć samochodu. Jako, że nie mam kluczyka musiałem otworzyć go przez maskę, sprawdziłem miernikiem poziom akumulatora - wynosił 1,7 volta. Czy jest możliwość, że rozładował się do tego stopnia przez jedną noc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 14:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sam się nie rozładował, jakiś odbiornik prądu, musiał go wyssać...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 cze 2018, 13:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jest też możliwość, że w ASO nie wykonali żadnego testu akumulatora tylko wpisali dane od czapy byle tylko coś wpisać. Na tej samej zasadzie mi wypełniając punkty przeglądu napisali "opony zimowe, bieżnik 6 mm", a były to opony letnie nowe, założone tydzień wcześniej. Był to jednak przegląd wykonany w środku marca, kiedy większość osób nie zdąży jeszcze zmienić na letnie, a 6 mm to taka bezpieczna wartość - jeśli przyjmiemy dokładność pomiaru 1 mm, to bieżnik w granicach 5-7mm ma większość samochodów.

Na tej samej zasadzie wpisali mi w ASO "sprawdzona bateria pilota i dodatkowego immo" pomimo, że przy każdym odpalaniu immo piszczało przypominając o niskim poziomie napięcia baterii w pilocie. Te "przeglądy" to jakaś kpina, równie dobrze mogliby to korespondencyjnie załatwiać. Nie musiałbym tracić czasu na dojazd. Zastanawiam się czy wymiana oleju nie wygląda przypadkiem tak samo.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.