Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 09:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 18:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
5A ładowania aku rozwiązało by sprawę.
Sonda lambda daje prosty sygnał 0-1V (czy 0-10) i to jest dość proste. Tu te % to mówiąc szczerze uj wie skąd się biorą. Jedyny czujnik podpięty do aku, to czujnik poboru prądu.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 18:31 
Offline
Nie ważne co bada na wejściu ale na co przetwarza. Podejrzewam że to w samochodach jest to znormalizowane. Bo bez sensu tworzyć różne typy wejść analogowych w obrębie tego samego systemu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 22:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie I-ELOOP działa aktualnie przy 56%. I-STOP nie gotowy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 22:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ale jak?!?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 22:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pawko, a jak mierzyssz owe 56%? Forscanem?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 23:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
pawko napisał(a):
U mnie I-ELOOP działa aktualnie przy 56%. I-STOP nie gotowy.
Bo to jest dolny próg 56%, a o czymKMBak pisałeś kilka postów wyżej i co ja też zaobserwowałem.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 23:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dolny próg?!?!? U mnie nie działa poniżej 66. I to jest próg.

Może tylko się animacja na ekranie powiesiła - miałem tak ze dwa razy. W rzeczywistości iEloop nie działał.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 23:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Moje niedopatrzenie. Kolega pawko napisał 56%. I cały system naszych dociekań został właśnie roz....ny.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 05:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Nie wiem jak ocenić czy animacja czy faktycznie działa? Normalnie ładuje słupki do końca i później spadają. Procenty oczywiście z forscana. Wcześniej było od 66%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 09:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to chyba faktycznie działa. A co zrobiłeś?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 13:06 
Offline
Ja dzisiaj odpalę Webasto i zobaczę po ilu km się podniesie. Ale zapewne na noc pójdzie ładowanie. :(

Battery voltage: 11.92V wg Webasto.

Czyli już raczej siadł i nie ma rady. Trzeba doładować.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 15:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
I masz nowy akumulator, i walisz kilometrów.

Algorytm ładowania jest kodozjebany i tyle.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 15:22 
Offline
Nie no ostatnio to trochę mało robiłem wokół komina


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 15:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czyli ile tysięcy?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 19:32 
Offline
Dobra sprawdziłem jeszcze raz. Wtedy już pracowało Webasto. Teraz jest 12.51V.
Mały edit:
Wyruszyłem z nagrzanym silnikiem przez Webasto. Na ekranie po ruszeniu nic nie było gotowe, mimo że silnik miał temperaturę i na wolnych obrotach - niskie obroty. 7 km do A2 średnio dynamicznie, nic, chyba klima pokazała gotowość, iEloop nie ładował. Po 11 km A2, łącznie 18, zaczął zapalać się na krócej, na dłużej, gotowy silnik. I zaczął ładować iEloop'a. Po kolejnych 6, łącznie 24 km zapaliły się wszystkie ikony gotowości.. :) Na A2 w zasadzie obroty 3-4k, czasami do 6k. Więc co jak co ale obroty były aby alternator mógł przerzucać dalej. :) Także co za loteria.. Mnie iStop nie interesuje jak wiecie. Ale żal braku iEloopa. Nie sprawdzam tego codziennie. Ale raczej działa bo spalanie w okolicach 12l.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 13:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Wczoraj odłączyłem po raz kolejny, znów ładowanie dwie godziny.
Podłączenie z procedurą:

Podłączenie klemy,
po 15 minutach czujnik na klemie.
Włączenie zapłonu,
po upływie 15sek trzymanie przycisku od i-stopa aż zacznie mrugać i-stop na zielono.
Wyłącznie zapłonu.

Wczoraj trasa 100km.
W czasie podróży jakieś testy i bajery. Sinusoida -7A - 5A obciążanie akumulatora non stop w różny sposób właściwie zero normalnego ładowania.
Dziś pokazał 63% i I-ELOOP działa, i-stop nie.

Edit.
Dziś rano 63% i eloop już nie działa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 13:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tu już wina niższej temperatury, teraz słabe akumulatory pokazują swoje pazurki. ;)
U mnie też tak się dzieje. Jak stoi na zewnątrz to tylko i-Eloop działa, jak postoi w ciepłym to wraca i-Stop. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 17:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Powrót do domu przed chwilą 63% I-ELOOP działa. :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja tydzień je jeździłem. Dziś 53%. :geek:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 07:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja przez 10 dni nie jeździłem. Zobaczymy w jakim stanie jest aku


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 12:46 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Właśnie jestem po wymianie akumulatora zakupionego w serwisie Mazdy. Ten kupiony z samochodem padł po 7 dniach od zakończenia rocznej gwarancji i musiałem kupić nowy. W tym z kolei, problemy zaczęły się półtora roku temu, gdy pojawiały się wykwity na górze obudowy, jakby coś wyciekało. Ku memu zaskoczeniu w ASO, przy okazji serwisu, zaproponowano procedurę reklamacyjną, jak widać zakończoną sukcesem. Potwierdza to fakt, że akumulator zakupiony w ASO ma 3 lata gwarancji. Kiedyś nawet była o tym informacja na stronie Mazdy, jednak na ten moment zniknęła.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 13:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szymek przedewszystkim widać ze Mazda ma duży problem z akumulatorami i ich sprawnym ładowaniem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 paź 2017, 12:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.10.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
Szymek jaki akumulator w ASO montują?
Chodzi mi o markę i parametry.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 paź 2017, 20:30 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A taki
Obrazek

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 paź 2017, 20:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mnie wymieniali w lipcu ale jest inny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 08:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Aku ok. ale te rude mocowanie aku nie robi dobrego wrażenia :wink: .

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 16:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
O rany , co Wy robicie z tymi samochodami :sad: . U mnie w komorze silnika wszystkie elementy jak nowe , fakt trochę inny klimat ale ciągle pada więc wszystko mokre .Ponad 180tyś. nalatane .
Jeśli chodzi o aku u mnie dzisiaj stan naładowania 35% :mad: , odpiołem , trochę dolałem wody i ładuję . Jednak to prawie 5lat ,więc rozglądam się za nowym . Pytanie (rkarcz jak tam u Ciebie) jaki , EFB czy AGM (podobno wrażliwe na wysokie temp. dlatego umieszcza się je w kabinie lub bagażniku nigdy w kom.silnika (http://www.motofakty.pl/artykul/akumula ... adnik.html) o tym nie wiedziałem.
[Akumulatory AGM
Skrót AGM (Absorbent Glass Mat) oznacza akumulator z separatorami wykonanymi z mat z mikrowłókien szklanych lub włókna polimerowego całkowicie pochłaniającego elektrolit.

Zalety: AGM to produkt trzykrotnie bardziej wydajny, mając na uwadze ilość rozruchów, niż standardowy akumulator. Do zalet należy też zaliczyć wysoką odporność na wstrząsy, wibracje, czy wycieki, niskie straty energii oraz niski opór wewnętrzny.

Wady: Największą wadą są z pewnością wysokie ceny zakupu. Do pozostałych należy zaliczyć wrażliwość na przeładowanie oraz wysokie temperatury. Z tego ostatniego powodu umieszcza się je w kabinie pasażerskiej, lub w bagażniku, nigdy zaś w komorze silnikowej.

Zastosowanie: Akumulatory AGM zaprojektowano specjalnie z myślą o samochodach wyposażonych w układ start-stop i system odzyskiwania (rekuperacji) energii. Ze względu na wrażliwość na wysoką temperaturę pracy nie nadają się jako zamiennik dla konwencjonalnych akumulatorów montowanych w komorze silnika.]

Varta Silver Dynamic AGM 560 901 068 mogę mieć za 720zł to na pewno taniej niż mazdowski (ile kosztuje oryg.?)Może wypowie się jeszcze ktoś kto wymienił na inny niż mazdowski jak z dopasowaniem i funkcionowaniem . Osobiście brałbym Vartę <niewiem>
Edit
Ewentualnie Bosch S5 A05 AGM 60Ah 680A
Lub Exide EK600 AGM 60Ah 680A
wszystkie takasama obudowa wymiary i podobna cena.


Ostatnio edytowano N, 15 paź 2017, 17:55 przez pedrito, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 16:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
irys napisał(a):
ale te rude mocowanie aku nie robi dobrego wrażenia :wink: .


Widać szymek lubi rude :lol:

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 17:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Nie sądzę, znam Piotrka. Powszechnie również wiadomo, że rude jest wredne. :wink:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 17:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moze Piotrowi zmienily sie gusta i dla niego rude nie oznacza wredne :wink:

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.