Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 12:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Opcja posiadania FORSCANa, nie jest tragiczna sama z siebie, dopóki SOC nie spadnie poniżej 66% hehe ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 12:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ostatnio zacząłem obserwować mój akumulator (CX-5, 2.2 SkyD, brak i-eloop). Akumulator wymieniony przez poprzedniego właściciela podobno rok temu, BATT_DAY nie kasowane od nowości (1584 dni). W Forscan BATT_SOC w przedziale 85-95. i-stop permanentnie wyłączony (dziadostwo).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 13:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
20 września 2018, o 12:55 Luke napisał(a):
jordanj (chyba?) opisywał to w jakimś wątku, że najszybciej mu naładowało jak stał na biegu jałowym dłuższy czas. I tak należy właśnie ładować

To nie praca na biegu jałowym a wzrost temperatury od silnika spowodował przywrócenie do życia systemów.
Za kilka dni zaczną się większe spadki temperatur zewnętrznych to problem z i-Stopem i i-Eloopem powróci jak bumerang. Kilka dni temu u mnie był spadek temperatury do 16 stopni w ciągu dnia i już trzeba było przejechać 20 km, żeby wszystko zaczęło działać z powrotem. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 14:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
tombien napisał(a):
20 września 2018, o 12:55 Luke napisał(a):
jordanj (chyba?) opisywał to w jakimś wątku, że najszybciej mu naładowało jak stał na biegu jałowym dłuższy czas. I tak należy właśnie ładować

To nie praca na biegu jałowym a wzrost temperatury od silnika spowodował przywrócenie do życia systemów.
. :)

Tombien z calym szacunkiem ale tu nie o temperature chodzi. Jest lato wyjatkowo cieple. Moj aku ma 6 ( szesc) miesiecy. Przejechalem w sierpniu ok 5000 km i SOC jest na poziomie 64%. Problem jest w tym ze pi paru km od ruszenia prad ladowania do dwoch (2) A, a potem po nastepnych kilkunastu do stabilizuje sie na 0 (zero) A. I tu jest problem. Temperatura jest czynnikiem wtornym. Caly system, algorytm ladowania jest do banii.
Podlacz swoj akumulator pod prostownik i laduj go pradem 0 (zero) A. Naladujesz? Nawet jak zapewnisz temp ok 25 stopni i normalne ciśnienie otoczenia, to nic nie osiagniesz. Nie naładujesz akumulatora.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 20 wrz 2018, 15:15 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 15:10 
Offline
20 września 2018, o 13:34 zdzich44 napisał(a):
Ja tam mam forscana, używam i nie narzekam bo procenty od 9 miesięcy miedzy 80-95. Także ta opcja chyba najlepsza. ;)


Mam identycznie w FL2, dodam ze mieście szybciej sie ładuje aku jak na długiej trasie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 15:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale to już dawno jest jasne, że Twój egzemplarz ( i pewnie kilka innych na forum) ma spitolone ładowanie. U mnie bywa, że akumulator jest ładowany 5-8A przy SOC wyższym niż 90%. Szkoda, że ASO tego nie ogarnia i nie jest w stanie Ci pomóc. Dodam, że autem jeżdżę i raczej w korkach nie stoję, więc argument temperaturowy kolegów też do mnie nie dociera.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 15:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, kilka miesięcy temu, mój akumulator postanowił mieć SOC 65%, konsekwencje jak wyżej opisane.

Ładowałem go najpierw razem z autem, nie pomogło SOC raptem kilka procent więcej ale systemy też nie działały.
Naladowalem go później bez klem, przed podłączeniem klem zdjąłem te wtyczkę czarną przy klemie masowej, doczekałem kwadrans, uruchomiłem mazde, SOC pokazał na 100% hura....

Do dziś mam spokój, wszystko działa.
SOC oczywiście spadł do około 80 paru, droga do Chorwacji nie podniosła SOC jakoś drastycznie, raptem 2% chyba.

Obecnie nie mam pojęcia jaki jest parametr sprawności akumulatora czyli ten cholerny SOC.

Owszem, zauważyłem że prąd ładowania nawet jak miałem 65% to był mizernie słaby, 2A max.

Dziwne, łopatologicznie myśląc, alternator regulator inteligentny, powinien badać sprawność aku i ładować go prądem adekwatnie do naładowania czy pojemności. Ale tak się nie dzieje..


O co chodzi, nie mam pojęcia...


Dodam jeszcze moje przemyślenia...
Wydaje mi się, patrząc tak ogólnie, to system ładowania akumulatora, nie uwzględnia nie liczy, nie monitoruje w ogóle poboru prądu czy też spadek pojemności i rozładowania, w momentach gdy zużywamy prąd bez uruchomionego silnika np na samym radiu ma ACC...
Przykład, silnik nie jest uruchomiony, zużyłem jakis tam prąd, pojemność spadła, napięcie również. Gmerałem coś przy żarówkach, przy radiu jakiś dłuższy czas. SOC spadł chyba 10%, pi uruchomieniu silnika i dalszej jeździe prąd ładowania 0 lub raptem 1A.
Logicznie myśląc, bateria osłabia się, a alternator powinien jak najszybciej uzupełnić braki zwiększając prąd ładowania do kilku kilkunastu A, ale tak się nie działo....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 17:55 
Offline
W wakacje stałem prawie 2 tyg i dzięki omedze spadło mi do 78%. do pierwszych 10 km było do 8A ładowanie , w okolicach 88% max 1-2A.
Czyli jednak wiedział że aku słaby i prąd był wysoki ładowania ale dlaczego inni maja aku 65% i ładowanie 1A ? za miast ładowac 3-8A mazda widzi że aku sprawne i daje 1A.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 17:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No ja jeździlem 2 msc z rejestratorem od Mazdy. Moze sie przyczynie do rozwiazania sprawy. Zdemontowany i czekam na wnioski...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak napisał(a):
Moze sie przyczynie do rozwiazania sprawy. Zdemontowany i czekam na wnioski...

Kiedy spodziewasz się jakiś wyników ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie wiadomo...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 20:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
9 września 2018, o 22:26 mirecsk38 napisał(a):
mam pytanie na roznice miedzi EFB vs AGM, EFB sie nadaje do mazdy bez i-eloop a AGM s i-eloop ?

AMG to akumulatory które mogą przyjąć duży ładunek w krótkim czasie - np. w czasie hamowania. W Maździe mamy kondensator który przyjmuje ten łądunek, więc taki aku nie jest konieczny. Wystarczy EFB który ma być przystosowany do systemów start/stop.
20 września 2018, o 16:44 Millerek napisał(a):
pojemność spadła
dlaczego pojemność miałaby spaść? Może troszkę, ale nie jakoś drastycznie.
U mnie po wymianie aku w lutym SOC waha się między 91 a 96. Ostatnio auto stało jakieś 8 dni i spadło do 82, jednak bardzo szybko dobiło do 93. Idzie jesień, zima i jestem ciekaw jak to się pozmienia.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 22:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
20 września 2018, o 21:50 JaFGdy napisał(a):
U mnie po wymianie aku w lutym SOC waha się między 91 a 96. Ostatnio auto stało jakieś 8 dni i spadło do 82, jednak bardzo szybko dobiło do 93. Idzie jesień, zima i jestem ciekaw jak to się pozmienia.


U Ciebie działa ładowanie albo trafiłeś dobry akumulator.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 22:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ogólnie są porównywalne , ale AGM to trochę nowsza technika i bardziej odporny elektrycznie.Wiem ,że rkarcz miał AGM.Zastosowane maty żelowe lepiej pracują.Też planowałem kupić AGM (łatwiej przyjmuje ladowanie więc przy szalonym algorytmie ładowania może sprawniej by się to odbywało). Po konsultacji z fachowcami jedynym zastrzeżeniem jest słaba odporność ja działanie wysokich temp.dlatego też powinien być montowany poza komorą silnika.Ja z uwagi na to że pomieszkuję w Hiszpanii kupiłem EFB Bannera,na razie bez problemów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 00:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
20 września 2018, o 23:13 KMBak napisał(a):
U Ciebie działa ładowanie albo trafiłeś dobry akumulator.
w kontrze do frustratów napiszę - u mnie działa od początku i zawsze. I ponownie napiszę - wróciłem po 16 dniach urlopu (czyli auto nie było uruchamiane w tym czasie), wszystkie systemy zadziałały po przejechaniu 2 do 5 kilometrów max (nie pamiętam, to było aż miesiąc temu), iloopy się ładowały, i-stop wyłączył silnik i silnik był wyłączony do momentu ruszenia autem.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 00:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaFGdy napisał(a):
U mnie po wymianie aku w lutym SOC waha się między 91 a 96. Ostatnio auto stało jakieś 8 dni i spadło do 82, jednak bardzo szybko dobiło do 93..

Ja tez miałem wymieniony akumulator w tym czasie luty początek marca ale jak pisałem SOC obecnie jest 65% . Nic więcej nie robiłeś tylko wymieniłeś aku i wszystko jest ok? Czy po wymianie aku sprawdzałeś parametry ładowania ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 09:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dopiszę swoją historię, walczę z akumulatorem jak parę osób w tym temacie. Znaczna poprawa nastąpiła w maju po ostrym ładowaniu, takim jakie zaleca serwis manual, napięciem 17V. Od maja do dziś SOC waha się między 72-85%. Aby akumulator był naładowany musi mieć gęstość elektrolitu, aby zrobić gęstość musi być gazowanie, gazowanie zaczyna się dopiero od 14,5V, więc jeśli włożymy akumulator nie naładowany do 100% NAWET NOWY!! (fabrycznie nigdy nie jest 100%, zazwyczaj ok. 80) to w samochodzie nigdy do pełna się nie naładuje. Przez ten okres miałem spadki nocne nawet o ok 10%, ale po takim spadku w kolejne noce przybywało od tak po kilka %.
Millerek Co do niemonitorowania spadku to się nie zgodzę. U mnie podczas mycia auta jak gra radio spadają procenty, a po odpaleniu szybko następuje odrabianie strat, natężenie prądu sięga nawet do 50A. Tylko moim zdaniem te spadki są czysto teoretyczne, czyli mierzy ile amperów przepływa (ma jakiś algorytm amper/czas = procent). Natomiast po odpaleniu liczy w drugą stronę... ale... to jaki jest maksymalny prąd ładowania decyduje sam akumulator, jego ubytek, stąd wysoki prąd jeśli zrobimy to od razu. Gorzej jeśli po myciu auta nie odpalimy tylko zostawimy na parę godzin, wtedy akumulator trochę się zregeneruje i już nie będzie to 50A a np. 15 i już procenty nie zostaną odzyskane. Alternator poda tyle A ile akumulator potrzebuje, jedyna możliwość aby zwiększyć prąd ładowania to podniesienie napięcia, a te mamy ograniczone ze względu na instalację.
Auto może ograniczyć prąd ładowania, ale nigdy w drugą stronę.
Dodatkowo moje nocne wzrosty o kilka % świadczą o tym, że akumulator jest badany non stop i dlatego procenty mają niewiele wspólnego z prądem ładowania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:30 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie po 9 miesiącach i 20 tys. przebiegu żadnych problemów z aku. Raz iStop nie działał po postoju w nocy na zewnątrz przy -20, ożył po 30 km.

Nic nie monitoruję, cieszę się jazdą, a przy przeglądzie kilka dni temu w serwisie badali aku i jakieś 95% czy coś takiego, aha i używam na co dzień istopa wykorzystując siłę nacisku na hamulec (długie czerwone) i nie rozumiem trochę tej nagonki na ten system. Na razie wszystko ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
towi jeszcze przyjdzie czas, że zrozumiesz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 17:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bo to nie działa NIEKTÓRYM. Jest pewien % samochodów w których coś nie jest tak - albo z aku albo z systemem ładowania albo z tym i tym.

Syty głodnego nie zrozumie. Taka ludzka natura. :parowka:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 11:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Auto miałem wtedy jeszcze na gwarancji, ale akumulator kupiłem sam i wszystkie procedury "resetowania i nauki" przeprowadziłem sam. Aku to Excite. Czy mam dobre ładowanie nie wiem i nie mam pojęcia, ale temat super opisał gościu z Rosji. Gdzieś wcześniej są wklejone linki do jego testów. W skrócie - auto ma być oszczędne i spalanie musi mieścić się w normach, a ładowanie to konieczne zło i ch.j!!! Obecnie mniej monitoruje bo wszystko działa, ale idzie zima więc ... czas pokaże.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 22:04 
Offline
Ktoś potwierdzi ?

Generalnie robiłem testy ile można stać na start stopie nie aby akumulator sie nie rozładowywał.
Mając naładowany ilop ja to tak nazywam, ma max niebieskich kresek, światła i naciskam hamulec aby wyłączyć silnik i co ? fordscan daje info że mimo że silnik wyłączony to akumulator ciągle ładowany 1A, po 35 sec. spada naładowanie ilopa i mając tylko 3 niebieskie kreseczki ilopa naładowane ładowanie aku 0A a po 10 sec. spada na dwie kreski i już mamu -2/-3A , ile mamy -amperów ma wpływ czy jest wlaczony migacz czy śwaitła jak stoimy na swaitłach z start stopem.

Czyli można mieć start stop i nie rozładowac aku ale max naładowanie ilopa nie może spaść mniej jak 3 naładowane niebieskie kreski.
Przydatne jak ktoś ma słabe aku i nie chce zrezygnować z start stopu i nie chce dalszego rozładowania aku.

full ilop do 3 kresek ładowanie 1A
Mniej jak 3 kreski -2/3A - czyli rozładowywanie.

Pytanie, dlaczego nie ma ładowania pomimo że zostało 2 kreski ilopa. minus powinien byc jeśli kondensator całkiem by sie rozładowal a nie przy 3 naladowanych już mamy 0 amperów dodatnich.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 22:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jest jak mowisz. Ale auto ma swój pobór. Radio, swiatla etc. Przy pelnych kondenatorach daje prądu tyle co alternator. Jak ładunek w kondensarorze spada to bilans jest zerowy az wkoncu robi sie ujemny.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 22:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napisałem przed chwilą w innym wątku.
Kreseczki to jest generator liczb losowych.
Można mieć pełny zakres i 10 s - koniec. Można mieć jedną kreskę - 2 minuty silnik wyłączony. Do tego w jednym i drugim wypadku wystarczy przemieścić się 20 cm, zatrzymać się i... stoimy minutę. W jednym i drugim wypadku.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 06:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nieprawda. U mnie to zawsze działa i jest skorelowane z prądem ładowania. Zachwuje sie zawsze tak samo. Jedna kreska jest zawsze. Nawet jak eloolop nie dziala, bo akumulator jest za slaby. Zatem u Ciebie jest cos nie tak. Eloop zasadniczo ma nie wielki wplyw na to ile czasu zatrzymany jest silnik przez istop. To zalezy od stanu akumulatora.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 06:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie też kreski zawsze działają tak samo.
Natomiast największe obciążenie dla akumulatora to sam moment rozruchu silnika rozrusznikiem a nie postój.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 08:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie przy SOC 59% zaczyna działać i- ELOOP. Oczywiście I-Stop nie działa. Ikonka akumulatora na MZD wygaszona. Czary.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 08:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
28 września 2018, o 09:23 Peterka47 napisał(a):
A u mnie przy SOC 59% zaczyna działać


Czyżby po lifce 2 było inaczej?!

U mnie od 66% Eloop, od 67% istop.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 08:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie. Poprzednio nie działał przy 65%. A teraz widać kompletnie cis się popitolilo


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 08:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Niekoniecznie. Zdarza się (u mnie też), że czasem mimo stanu poniżej 66% iEloop działa. Będzie raz na 10-20 uruchomień auta. Zauważyłem nawet zależność, że może zadziałać częściej jak np. zgasisz auto i za chwilę uruchomisz ponownie i jedziesz dalej. Wtedy iEloop może zaskoczyć. Ale zgasisz ponownie i już przestanie działać. To chyba taki "błąd systemu". Nie jedyny jak wiadomo. :geek:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.