Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 20:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 11:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie raz zdarzyło się o 1% na plus.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 12:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiem, tylko odpowiadam na to, że ktoś się dziwi że mu przez noc wzrosło naładowanie akumulatora...
U mnie: po naładowaniu akumulatora przy okazji wizyty w ASO, 11 grudnia, do dziś systemy działają. Jazda tylko po mieście, 2x 10 km dziennie. Nie wnikam co dzieje się z akumulatorem, a tylko ciekaw jestem ile wytrzyma. W moim poprzednim samochodzie akumulator wytrzymał 9 lat, od nowości, bez najmniejszej obsługi. Zapomniałem że jest. Zobaczymy jak będzie w Maździe, jak wytrzyma 5 lat, to będę zadowolony, bo zdaję sobie sprawę, że w Maździe jest trochę więcej urządzeń, i-stop i takie tam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 12:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Szkoda, że nikt do tej pory sprawdził jak ma się gęstość elektrolitu dla SOC przed spadkiem i po spadku.

Mam przeczucie, że spadek procentów SOC nie ma związku z rzeczywistym ubytkiem stopnia naładowania akumulatora - co dzieje się po nocy losowo.

Jako dowód niech posłuży ładowanie akumulatora bez odpiętych klem czy tam czujnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 12:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dokładnie! Ładowałem bez odłączania klem i czujnika i procenty się nie zmieniły, po nocy miał tyle co przed ładowaniem ~72%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 12:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Też tak sądze. Dlatego po następnym ładowaniu sprawdzę to w ASO.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sty 2018, 22:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
:D Madzia dostała dzisiaj nowy aku :champion:
Banner EFB 65Ah-550A Running Bull 56500
Banner.jpg
Odpala dobrze,i-Stop nie dał się zresetować.W weekand postaram się zrobić reset i-stop i bat_day .Wymieniałem sam,zakupiony przez internet z basba.de za 107€.
Zobaczymy jak się będzie sprawował.
Wcześniej był poruszany temat parametrów oryginału GS Yuasa
oznaczenie jest pod tą poprzeczką do mocowania,czli w zamontowanym nie widać tego.U mnie było:
20HR 65Ah CCA 520A D23(JIS) tak dla potomnych


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 22:45 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Wczoraj dowiedziałem się w ASO, że ładują klientom akumulatory bez zdejmowania klem. Resetują ustawienia i-stopa już po naładowaniu aku wgraniem na nowo oprogramowania.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 22:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
<disco>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 23:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
może nawet tym ulepszonym softem :lol: .
Pytanie do Was,wydaje mi się,że widziałem gdzieś instrukcję jak zresetować bat_day .przeglądam drugi dzień posty dotyczące akui i-stop i nie mogę znależć .Byłbym wdzięczny za namiary.
i-stop zresetowałem po powrocie z pracy na ciepłym silniku i zadziałało bez problemu . W sobotę planuję podłączyć pod Forscan-a isprawdzić dokładnie wszystkie parametry,bo wydaje mi się,że aku nowe ma tak jak ludzie mówią 80% naładowania.
Myślę żeby na noc zostawić na ladowanie do pełna i dopiero reset i-stopa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 23:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Procedura podłączania nowego akumulatora (reset licznika BATT_Day)

1. Włącz zapłon (silnik wyłączony).
2. Przełącz dźwignię biegłów w pozycję N.
3. Przeprowadź następujące operacje z wciśniętym pedałem hamulca:
a) Naciśnij pedał gazu przez 5 sekund lub dłużej.
b) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
c) Naciśnij i zwolnij pedał gazu 3 krotnie.
d) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
4. Wyłącz zapłon i odłącz masę od akumulatora, jeżeli to samochód z i-Eloop, przed odłączeniem akumulatora odłącz czujnik akumulatora.
5. Po 1 minucie podłącz masę do akumulatora a następnie podłącz czujnik akumulatora.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 04:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
31 stycznia 2018, o 22:45 zagryziak napisał(a):
Resetują ustawienia i-stopa już po naładowaniu aku wgraniem na nowo oprogramowania.

Zagryziak o jakim oprogramowaniu piszesz?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 14:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Śmiem wątpić... to zapewne serwisowy bełkot. W moim ASO reset odbywa się normalnie przez odłączenie klemy i czujnika, zresztą w serwis manualu jest to w ten sposób opisane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 16:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Odnośnie pisma MMPol, to widać dość często zdarzają się "jednostkowe przypadki".
U mnie w końcu wymienili na nowy aku ale nie odbyło się bez kilku zgłoszeń i odrzuceń reklamacji bo wg serwisu akumulator ma parametry w normie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 16:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A czy nowy rozwiązał problem?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 16:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Na razie nie mam problemów. Zobaczymy jak będzie dalej....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 17:00 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
1 lutego 2018, o 04:41 JaFGdy napisał(a):
Zagryziak o jakim oprogramowaniu piszesz?

Nie mam pojęcia, facio tak powiedział a ja udałem mądrego, że niby wiem o co biega. Oprogramowanie komputera? :poker2: Wychodzi na to, że głupi jestem, jak byłem.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lut 2018, 17:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
pawko dzięki za procedurę resetu :hi: .Poprzedni zaliczył 1949
dni czyli aku od nowości-wynik chyba nie zły.
Niestety BAT_SOC 0% możliwe,że za szybko podłączyłem czujnik.Ale z drugiej strony wcześniej wiele razy odłączałem czujnik na starym aku i procenty zawsze były.Zastanawiam się,czy nie jest to problem wymiany aku we własnym zakresie.
Może przy wymianie w ASO procedura resetu jest szersza.Jak u Was było po wymianie?
Chyba,że się ustabilizuje ,sprawdzę za parę dni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 06:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Tak zapytam z innej bajki troszke o ładowanie podczas jazdy/na postoju gdy silnik jest wlączony.
Czy ładowanie powinno byc z alternatora NON STOP z napieciem okolo 14.2V ?
U mnie mam skoki napiecia ładowania a mianowicie na biegu jalowym na wolnych obrotach 12.3V , na 2000obr/min 12.3 podczas jazdy napiecie ładowania skacze 12.8 13.8 14.2
Prawidlowe napiecie pojawia sie najczesciej jak hamuje autem. Auto bez I-eloop. Nie mam zadnej informaji na panelu, kontrolka ładowania nie pokazuje o tym zeby nie było ładowania.
Czy to normalne -inteligentny system ładowania czy coś nie tak i jechac do ASO czy elektryka samochodowego?
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 07:26 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Napięcie u mnie też skacze, a mam nowe auto, ale nie pamiętam czy aż tak nisko do 12.3 - raczej nie. To mi się wydaje dziwnie nisko, ale może tak masz tylko przez chwilę ? Dużo ważniejszym parametrem jest prąd ładowania a tego tak łatwo nie zobaczysz - musisz się wpiąć w łącze diagnostyczne i podłączyć aplikacją na smartfona do podglądu, jest to tutaj opisane na forum.
Jak dziś gdzieś pojadę to poobserwuję to napięcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 08:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
kupilem auto 4 tyg temu. Na ASO wymieniali płyny i sprawdzali przy mnie akumulator na komputerze. Aku mialo prawie 1500 dni czyli od nowosci. Ale ładowanie bylo na poziomie 14V na wolnych obrotach. Po 2 tyg jechalem do Austrii na ferie i pomyslalem ze wymienie aku bo zimno tam mroźno itp . Pojechalen do warsztatu z akumulatorami , koles podszedl z urządzeniem specjalnym,aby sprawdzić aku pod obciazeniem i bez i mowi ze nie mam ładowania. Jade od tego gościa na ASO, podlaczaja mnie do kompa i pokazuje12,2V na aku podczas ładowania na wolnych obrotach. Mowią ze to inteligentny system ładowania i że jest ok.
Mam złącze iCar OBD2 i aplikacje Torq i na niej monitoruje napiecie ładowania wlasnie i stąd wiem ze skacze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 08:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
3 lutego 2018, o 08:39 adas napisał(a):
Mowią ze to inteligentny system....
Mam złącze iCar OBD2 i aplikacje Torq i na niej monitoruje napiecie ładowania wlasnie i stąd wiem ze skacze.

No chyba dość inteligentny skoro masz akumulator 4 lata i jeszcze działa :wink:
U mnie w obu mazdach jest tak samo, napięcie między 12.7 a 14.9V, zazwyczaj około 14V.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 17:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przecież chłop wyraźnie napisał, że wymienił akumulator i te obecne odczyty napięcia to na nowym aku. :wink:
U mnie poniżej 13,9V i to na chwilę nie spada.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 17:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No owszem, bardziej chodziło mi o to, że system "inteligentnie" dostosował się do nowego aku :wink: a skoro ze starym działaŁ ponad 4 lata to chyba nie jest źle. No i nie chciało mi się już edytować posta :-P

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 19:21 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dwa słowa w temacie moich obserwacji, może to komuś pomoże.

Autko nowe (miesiąc), garażowane, wszystkie systemy działają, akumulator na monitorze iStop zawsze gotowy.
Dziś wyjątkowo stał na zewnątrz i akurat dowaliło -15. Rano akumulator na monitorze świecił się nie gotowy, ieloop działał, istop nie. Przejechałem łącznie ok. 100-120 km (w tym około 8-10 postojów-odpaleń), akumulator ożył pod koniec (był gotowy), potem jeszcze kilka razy gaszenie/ odpalanie / jazda, po ożyciu już zawsze był gotowy od razu, wszystko działało.
Do momentu ożycia, miałem wrażenie jakby auto zbierało się gorzej, dość wyraźne odczucie. Nie mam Forscana, ale miałem wpięty pomiar napięcia w zapalniczkę i też podczas ładowania napięcie było nieco wyższe niż zawsze o ok 0,2 - 0,3 V.
Oczywiście poza szarą ikonką aku, żadnych objawów słabego akumulatora.
Wygląda na to, że system jest dość wrażliwy na spadek naładowania czy czego tam, ale generalnie potrafi się naładować.
Gorzej pewnie jakby stał tydzień na takim mrozie bez ruchu... :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:25 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cóż... dokładnie tak właśnie zaczęły się problemy u mnie. Auto półroczne. Noc na mrozie i aku na szaro. Potem i-eloop wstawał, a po dłuższej jeździe również i-stop. Teraz oba systemy mam nieaktywne. I-eloop czasem zacznie działać, zwłaszcza po zgaszeniu i odpaleniu silnika, ale generalnie kicha. O i-stopie można zapomnieć. Dzienne przebiegi - ok 70 km. Może u Ciebie będzie inaczej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
70 km dziennie. LOL. <brawo> dla Mazdy. :arrow:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:33 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I to elegancko obwodnicą bez korków i zatrzymań :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
<oczy> <slabo>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:37 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A może my tępe jełopy jesteśmy... Mówili w mediach że Mazda połączyła siły z Toyotą... I teraz to jest samochód hybrydowy... trzeba go po prostu ładować i tyle :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Yoorek napisał(a):
Cóż... dokładnie tak właśnie zaczęły się problemy u mnie. Auto półroczne. Noc na mrozie i aku na szaro. Potem i-eloop wstawał, a po dłuższej jeździe również i-stop. ...

A masz cos podpięte pod aku oprócz omegi? Jakiś drugi, trzeci immo lub cos cały czas żre prąd? Omega podobno pobiera ok 40 mA. I tu zaczynaja sie schody.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.