Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 23:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, jak na pierwszy post to..., hmm, powiedzmy że brawo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 08:53 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
5 lutego 2019, o 22:44 Peterka47 napisał(a):
Jasne. Jak silnik przestanie pracować tez bym się nie przejmował. Co z tego ze nie działa?

A czy komukolwiek siadł już silnik przy niedziałającym i-stopie? Lub nawet czy zdarzyło się, że nie odpalił z rana?
Peterka47, przesadzasz!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 09:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zagryziak nie zrozumiałeś mojego posta. Mogłem napisać o kołach lub hamulcach. Chodziło mi o to ze jak jest taki system to ma działać. A jestem teraz w Austri i rzeczywiście w ciągu nocy jest -7 stopni.nie działają systemy mimoza przed wyjazdemakumulator był ładowanyi Zrobiłem ponad 1000 km. Akumulator ma prawie rok. I rano dość ciężko kręci. Przy -7. Nie wiem dziś nie odpali. Pamiętasz pewnie mrozy po -30 stopnw dzień i np mój Fiat uruchamiał siena starym badziewskim z Centry akumulatorze.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 12:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 lutego 2019, o 09:02 Peterka47 napisał(a):
Chodziło mi o to ze jak jest taki system to ma działać.

No ale po co Tobie ten system? I po co ma działać? Bo, jak wiadomo, to nie obniża on jakoś spalania, a i ochrona środowiska w jego przypadku jest dyskusyjna. On jest tylko po to, żeby samochód przeszedł jakieś normy na papierze i w specyficznych testach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 14:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ma działać, bo za niego zapłaciłem. I wszystko inne w tym samochodzie ma działać, bo za to zapłaciłem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 6 lut 2019, 14:19 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 15:09 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A, no chyba że tak... :D
A ja w sumie też zapłaciłem za kupę rzeczy, których nie używam. Nie dało się wziąć bez tego. Ale jakoś nie przyszło mi do głowy używać tego na siłę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 16:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To ja z innej beczki napiszę.

Nasza Yuasa EFB, wymaga doładowywania dwa razy w roku lub więcej jak mniej jeździmy. Inaczej po 4 lub 5 latach akumulator jest do wymiany, a niekiedy i 3 lata ub wystarczy dwa...

Alternator i cały system zniszczy akumulator EFB, tylko po to aby normy zgadzały się na papierze.

To tyle panie i panowie. Róbta se co chceta

...ja będę doladowywac akumulator, według specyfikacji producenta akumulatora yuasa EFB, i żeby się nikt nie wpierda..., nie wpierniczał się z tekstami typu a po co to wam wszystko...
Bo ci którzy mają coś przeciwko, chyba nie czytali całego tego tematu bądź olali ważne sprawy czy specyfikacje mazdy/Yuasy, a napewno wierzą w super technologie w naszych samochodach jako trwałe niezniszczalne dlugowieczne... Hehehe

Tak jak oliwa do silnika, dbamy wymieniamy cokolwiek robimy/robicie... tak samo akumulator, wymaga kroków bądź opieki..., a przynajmniej ładowania



Jeszcze są jakieś pytania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 16:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dokładnie! Tymczasem u mnie dziś spadek o 7% na 81. Rezystancja 5,5. Jeżdżone codziennie 2x18km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 18:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luke napisał(a):
Nie dało się wziąć bez tego. Ale jakoś nie przyszło mi do głowy używać tego na siłę :)


To czy czego używam czy nie to nie ma znaczenia. Ale ma być gotowe do działania. Jak dział to bardzo się cieszę z I-Stopa. To było jedno z kryterium wyboru samochodu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 19:09 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jestem tego samego zdania ma działać bo za to zapłaciłem I to ja decyduje czy chcę dany system wyłączyć czy nie, I przy zakupie to był jeden z zystemów na którym mi zależało, a teraz się okazyje, że tak naprawdę to mazda powinna nam sprzedawać ten samochód w pakiecie z dobtym prostownikiem I systemem szybkiego demontażu akumulatora do ładowania albo gniazdkiem jak w hybrydzie do nicnego doładowywania śmiech przez łzy, ładowanie tak naprawdę wystarcza na kilkanaście dni w poprzednim aucie tak jak u kolegów nie wiedziałem co to aku działał przez kilka lat I nie było problemów...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 22:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 lutego 2019, o 19:09 yamah1 napisał(a):
naprawdę to mazda powinna nam sprzedawać ten samochód w pakiecie z dobtym prostownikiem

Problem w tym, że nie tylko mazda. Co bym nie kupił będzie miał ten czy inny problem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 10:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Panowie mieliście jakieś przygody z alternatorem w 2,2 D? Dziś przy próbie odpalenia auto zapalił pochodziło parę minut i samo zgasło. Ponowne odpalenia i auto nie ma siły odpalić, podnoszę maskę i czuć spalone kable. Co to może być? Alternator?


Ostatnio edytowano Cz, 7 lut 2019, 10:25 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 11:53 
Świeżak
Offline
Od: 19.07.2017
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Witajcie, przeczytałem paręset ostatnch postów i coś czuję że jak zamówię nowy aku to nie skończy się na dokręceniu klem i wio... Podpowiedzcie proszę czy jest jakaś procedura dla instalacji nowych aku w Mazda 6 GJ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 12:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
pietro wystarczy poszukać w tym wątku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 11:43 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Panowie pomocy dziś przy próbie odpalenia auta zero problemów auto pracuje wszystko ok . Po 3 minutach pracy auto zgasło. Próbuje odpalić i reakcja taka jak by aku padło. Pasuje drugi raz nic podnoszę maskę dym w okolicy alternatora smród spalonych kabli . Po podłączeniu forscaba pokazuje że aku 0 oraz - 9 Amper . Czy to jakieś zwarcie . Dodam że żaden błąd nie wyskoczył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 11:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Myślę, że w Twoim przypadku czas na kombinacje na forum się skończył. Trzeba do mechaniora/elektryka/ASO, bo jeszcze Ci się auto zapali i dopiero będzie.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 12:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Pestox koniecznie do ASO. Znam co najmniej jeden przypadek wymiany alternatora i to właśnie w dieslu. Nie eksperymentuj bo może się skończyć tragicznie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 13:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pestox - przecież masz problemy z ciśnieniem oleju (co opisywałeś w innym wątku) - po co w ogóle odpalasz ten samochód... Odstaw go do ASO albo innego mechanika, bo sam prosisz się o kłopoty.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 13:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Rozrusznik ma już takie problemy skoro nie ma ciśnienia. Więc jakie opory tam występują, że aż dym poleciał z rotora rozrusznika.
Kolego. Zacznij od wykręcenia świec żarowych aby sprawdzić czy nie zaciera Ci się wał skoro nie masz ciśnienia.
Trzeba obrócić wałem i zobaczyć czy lekko się obraca. Żebyś sobie panewek głównych nie zatarł bo to już rozbebeszanie całego auta.
A skoro masz zapchane sito to co stoi na przeszkodzie zrzucić miskę i go wyczyścić lub wymienić na nowy jeśli trzeba.
Sam prosisz się o problemy.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 13:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zbyk też o tym pomyślałem, ale nawet nie chciałem tego pisać żeby nie wykrakać. Kolega Pestox pisał w wątku z problemami z dieslem, że ma niskie ciśnienie oleju...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2019, 15:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Czytałem ten wątek dlatego tu to napisałem.
Po prostu chcę kolegę Pestox przestrzec przed konsekwencjami takich poczynań, nic więcej.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 21:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odświeżę temat. Otóż zaliczałem spadek SOC przez noc o jakieś 2-3%, a po parodniowym postoju nawet 10%... Podczas jazdy ładowanie nie nadrabiało spadku SOC (dalej twierdzę, że akumulator jest naładowany, tylko SOC błędnie wyliczany).
Postanowiłem odłączyć interfejs obd. I co się okazało? Otóż przez 2 dni postoju SOC nie spadł nawet o 1%. Teoretycznie icar 2 usypia się po 0,5 godz, ale jak widać ma jednak wpływ na SOC.
Faktem jest, że temperatury były trochę wyższe, ale specjalnie sprawdziłem przy dzisiejszym spadku i śniegu w Warszawie. Tak więc jeżeli komuś leci SOC, to niech spróbuje odłączyć interfejs na parę dni i sprawdzić jakie będą efekty.
Ja jeszcze spróbuję podpiąć interfejs na parę dni, ale poczekam na stabilna pogodę, i wtedy potwierdzę moją teorię, albo nie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 22:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie. SOC leci tak czy siak, ale zdarza się, że właśnie czasem nie leci. Ja wytestowałem to na wszystkie sposoby - bez znaczenia czy jest interejs czy go nie ma. Mało tego od miesiąca kiedy mam nowy akumulator miałem nawet 2 lub 3 wzrosty SOC o kilka %.

Na ten moment po miesiącu od wymiany baterii SOC 91%. Minimalna zarejestrowana wartość 80%. Maksymalna 96%.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 22:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ja odłączam interfejs z gniazda za każdym razem, niczego to nie zmienia. Mam spadki i ostatnio często wzrosty po nocy 2-5%. Cały czas w okolicy 80%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 22:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok, to tak jak pisałem sprawdzę przy stabilnych temperaturach powyżej 0, np. 5-10 st.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lut 2019, 05:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Luke, zauważyłem u siebie to samo. Bez interfejsu trzymał na mrozie 90%. Po zostawieniu przez kilka dni spadło do 75% już w dodatniej w temperaturze. Zobaczę teraz, czy po kilku dniach poziom znów się podniesie. Może faktycznie te akumulatory EFB szybciej się rozładowują niż zwykłe. Wiem, że najlepiej byłoby sprawdzić naładowanie przyrządem. Napięcia nie ma co sprawdzać bo nawet rozładowana bateria ma prawidłowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lut 2019, 11:34 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak jak już pisałem, moim zdaniem SOC nie jest dobrze związany z poziomem naładowania akumulatora (choć takie jest jego założenie). Niektórzy traktują ten parametr jak wskaźnik naładowania baterii w komórce, ale tak nie jest (cóż, takie pokolenie ;) ). Ten spadek przez noc nie jest spadkiem naładowania akumulatora, a jedynie jakimś błędnym wyliczeniem SOC. Np. alarm + interfejs coś tam leciutko ciągnie, a komputer to widzi i zmniejsza SOC przesadnie... Mój akumulator od nowości (2,5 roku) nie był ładowany i na razie jest ok. Zobaczymy jak długo pociągnie, bo wg SOC jest permanentnie niedoładowany, choć moim zdaniem to nie jest prawda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lut 2019, 11:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Twoje zdanie to jedno. Co mówi gęstość elektrolitu?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lut 2019, 11:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie mierzę. Czy dla normalnego akumulatora i dla EFB gęstości są takie same?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lut 2019, 15:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Gęstość większą jak 1,3 - załamanie rzeczywistości.
Ja mierzylem gęstość elektrolitu w poprzednim aku i była na żółtym polu, więc nie był dobrze naładowany, ale.. Oczywiście, że to wyliczenie SOC jest z bani brane i pewnie aku jeszcze sporo by wytrzymał, ale jest jakie jest i systemy, głównie chodzi mi i-eloop przestają działać. Skoro aku ma jeszcze 65% sprawności to nie jest całkiem zajechany.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.