Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 11:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 13:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Generalnie nie chodzi mi o markę, ale raczej o odpowiednie parametry. Najtańszego shitu nie zamierzam kupować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 14:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To ja Wam powiem, że u mnie SOC pływa między 79 a 92%. Jeżdżone autem tak samo. Te wartości bliżej 90% są teraz, kiedy jest chłodniej.
Petera, a dlaczego czekasz na koniec gwarancji? Ja wymieniłem sam kiedy auto było jeszcze na gwarancji.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 14:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaFGdy napisał(a):
Petera, a dlaczego czekasz na koniec gwarancji? Ja wymieniłem sam kiedy auto było jeszcze na gwarancji.

Nie wiem jeszcze jak długo będę mieć ten samochód. Chociaż korci mnie aby zainstalować elektryczne otwieranie pokrywy bagażnika. Być może warto zainwestować i wsadzić w ten samochód dobry akumulator.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Taki wynik z dziś. Temp powietrza 0.Obrazek

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:21 
Offline
28 listopada 2018, o 14:35 JaFGdy napisał(a):
To ja Wam powiem, że u mnie SOC pływa między 79 a 92%. Jeżdżone autem tak samo. Te wartości bliżej 90% są teraz, kiedy jest chłodniej.
Petera, a dlaczego czekasz na koniec gwarancji? Ja wymieniłem sam kiedy auto było jeszcze na gwarancji.

Masz omegge to wyglada jakbys nie miał.

Przez rok nie miałem omegi i w zime najmniej mialem SOC 85% a lato najcześciej koło 94/96%.
Mam omege 6 miesięcy działa ok ale SOC mam teraz co dzień koło 76%, kiedys podawałem że mając omegę to co dzień procentowo spadało mi 2x szybciej SOC jak nie mając omegi a auto stało tydzien bez odpalani i to kontrolowałem.

Jutro sprawdzona jakie mam aku bo moją jest kupiona w De ale sprowadzona z Dani.
Generalnie wszystko działa i jest ok ale mimo tego sprawcam co jakiś czas SOC i mają omege widze że wpływa to na SOC.
Teraz przy SOC 75% rano po odpalaniu illop działa po 1 km a istop działa po koło 10 km. - generalnie bylo tak samo w tamty roku za nim miałem omegę czyli systemy działają identycznie ale jednak omega wykancza aku.
Może nie tyle omega ale mamy fabryczny autoalarm + omega = 2 zabezpieczenie w czasie czuwania kradną prąd.

Mam identycznie jak koledzy Bat cur po odpaleniu na pierwszych km mam 3-6A a potme spada do 2A i jak to ma ładowac aku przy SOC 75% - tego nie kumam.
Niedoładowany aku prędko padnie .


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
niko123 napisał(a):
Niedoładowany aku prędko padnie .


No właśnie czy to jest na pewno niedoładowany akumulator. Jak pisałem u mnie samo zdjęcie klemy i powtórne podłączenie spowodowało ze systemy zaczęły działać


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:44 
Offline
Jak sprawdzałem aku rano to naładowany powinień meić koło 12,55/12,60 v a ja miałem 12,2v - czyli koło 50% 60% ? - przy stanie SOC 76%.
Sprawdzałem to miernikiem na klemy bo elm czy tm ford scan nie jest dobry bo do tego trzeba zapłon i podlaczyć eml a to już spadek napięcia aku bo jest dodatkowy pobór pradu.
Jakie macie wartości aku miernikiem a nie elm ?


Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 28 lis 2018, 20:50 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja miałem mierzone na kłębach yestetem SOH100% i SOC98% a forscan pokazywał 56% SOC. I systemy nie działały


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 20:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Miernikiem mam 12V i systemy działają. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 21:00 
Offline
Ojca focusa 2009 a rocznym aku sprawdzalem rano i miał 12,19v czyli co też rozładowany ? oczywiście odpala na styk.
Te wartości co podają 12,6 v że naładowany to chyba w lato po jakieś trasie, ale rano to zawsze będzie mniej.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 07:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mój akumulator jest ciągle w okolicy +80% SOC.
Wszystko działa ok. Raz miał 79 i dobił do 83%.
Pytałem o doładowanie akumulatora prostownikiem klasycznym, a dlaczego? Dlatego ponieważ mam powody aby wnioskować że bosch C3 jednak nie naladuje akumulatora do 100%.
Ladowalem go dwa razy, za pierwszym.soc był 100% aby po pół roku spadł poniżej 67% ale wtedy nie robiłem inicjacji iStopa...
Teraz po naładowaniu boschem C3, i zainicjowaniu iStopa SOC ciągle 81 +-3%.
Dodając wypowiedź kolegi limo że ładowarki procesorowe mają sprawność ładowania 80% sprawności, jest chyba bliższe prawdy. Niby ładują, no ale może nie do końca..?

Wcześniej kolega KMBak i ktoś jeszcze... wspominał o ładowaniu akumulatora procedurą serwisową, ładowanie dużym prądem przez prawie dobę z różnymi etapami prądu ładowania.

W moim aku, mam podejrzenie że elektrolit jest na innych poziomach w celach, nie wyjmowalem go więc nie mogę potwierdzić, ale areometr na różnej głębokości zasysał stąd takie podejrzenie... płyty oczywiście są całe zalane.

Mam zamiar wyjąć.aku, wyrównać poziom ewentualnie wodą destylowaną aby poziom.elektrolitu był na równi (mam nadzieję że jest podziałka poziomu na ścianie akumulatora..), przynieść aku aby wyrównać jego temp z temp około 20stC i podpiąć ten prostownik Stefpola i...., no wlasnie co dalej...., jakim prądem, jak długo, na co zwracać uwagę...

Dodam, że kiedyś ladowalem jakiś aku moim boschem C3 z dolewką wody, no i bateria całkiem padła po miesiącu, tzn zamiast być lepiej było gorzej aż umarł całkowicie. Domniemywam że bosch C3 nie zrobił odpowiedniej gęstości z tej dolewki/uzupełnieniu wody.


Więc..
Po naładowaniu Stefpolem, reset czujnika akumulatora, inicjacja iStopa, i zobaczyć na jakim poziomie faktycznie unormuje się SOC.
Mam nieodparte wrażenie, że ta inicjacja iStopa ma jednak sens i odgrywa wazną rolę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 09:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie dziś napięcie na klemach 12,45V, temperatura baterii z forscana: -3, batt_soc 68%.

29 listopada 2018, o 07:59 Millerek napisał(a):
Mam zamiar wyjąć.aku, wyrównać poziom ewentualnie wodą destylowaną aby poziom.elektrolitu był na równi (mam nadzieję że jest podziałka poziomu na ścianie akumulatora..), przynieść aku aby wyrównać jego temp z temp około 20stC i podpiąć ten prostownik Stefpola i...., no wlasnie co dalej...., jakim prądem, jak długo, na co zwracać uwagę...

Korki odkręcone - nastawiasz śmiało na 10A.
Obserwujesz kiedy natężenie zacznie spadać a napięcie rosnąć. W momencie kiedy będziesz miał na klemach 16,2V pozostawiasz jeszcze na godzinę i powinien być koniec, więcej nie "wciśniesz".
Akumulator będzie dość silnie gazować, więc będzie się wytwarzał łatwopalny wodór, uważaj z iskrami i otwartym ogniem w pobliżu.
Jeśli ładowanie będzie trwało długo, a w Twoim przypadku raczej nie będzie, to kontroluj wzrost temperatury akumulatora, nie powinien przekraczać 45 stopni.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 11:27 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@Peterka47
Dawniej w VW miałem kłopot podobny prąd wymiatało w dwa dni kłopot powszechny ale brak pewnej naprawy ASO ma to w dupce.
Jedną z przyczyn było to że auto po zamknięciu zostawało w stanie gotowości ( tak jak gdyby stał obok auta z kluczykiem cały czas a ono było gotowe na otwarcie ) dodam że elektryk spotkał się nie tylko w VW z tym kłopotem może i Mazda ma to samo ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 11:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hmmm, wszystko jest możliwe....

Dzisiaj SOC 79%, szybko podladowal do 81%, ale iStop nie działa bo akumulator nie jest gotowy hehe :) o co chodzi? Za zimno? nad ranem -8stC a aku ma -1stC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 11:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Akumulator musi mieć temperaturę powyżej 0 żeby i-stop działał, jak dobrze pamiętam na forscanie dopiero od 2 stopni działa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 11:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A to ciekawostka, nie wiedziałem. I coś tam jeszcze musi być spełnione (odnośnie gotowości samego akumulatora) oprócz temp i SOC pow 66% ?


..faktycznie, aku temp 2stC i wszystko działa.
Czyli, w zimę dopóki akumulator nie będzie mieć powyżej 0 czy 2stC to iStop nie będzie działać? Dlatego krąży opinia że iStop zaczyna działać dopiero na wiosnę? Hehehe, ok...


Ostatnio edytowano Cz, 29 lis 2018, 12:09 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 12:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ktoś tu wrzucał całą listę, z mi znanych i powtarzalnych: tylna szyba jak grzeje to się nie włączy i chyba nawiew na sama przednią też blokuje i-stopa.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 12:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nawiew na przednia blokuje. Ale ogrzewanie tylnej nie blokuje


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To inaczej, jak pobór prądu przekracza 50A, wtedy blokuje.

-- Dodano: 29 listopada 2018, o 12:25 --

15 listopada 2018, o 13:26 limo napisał(a):
Pewnie juz bylo kiedys, ale wklejam jeszcze raz:
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 14:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pawko co to jest DSC sensor?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 14:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pewnie od Digital Stability Control, DSC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 17:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli? I jaka jest procedura aktywacji. Według tabelki jest to wymagane dla skyactive-g z AT.

DSC to jest chyba Dynamic Stability Control. Ale co to ma to I-Stop?
20 listopada mialem ladowany akumulator procedura serwisowa ( cokolwiek to oznacza -ladowanie stalym pradem 10A przez 6 godzin). Poladowaniu gestosc byla ( tak mi podano) 1,26. PO tym ladowaniu nie patrzylem jakie jest SOC na Forscanie. Dopiero dzis to zrobilem i bylo 67%. Systemy jeszcze dzialaja. A przez ten tydzien jezdzilem tak aby nie uzywac I-stopa.





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:20 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A dlaczego tak walczycie o ten i-stop?? Bardzo ciekawe jest to, że ci którym działa, kombinują jak wyłączyć na stałe (papierek w przycisku), a ci którym nie działa, walczą jak lwy o zadziałanie... <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luke, juz Ci odpowiedzialem. Zaplacilem to ma dzialac. A czy tego uzywam czy nie to jest inna sprawa.
A poza tym jesli I-stop nie dziala z powodu akumulatora to juz mnie zaczyna to niepokoic. W swom zyciu w dawnych czasach mialem wiele problemow z akumatorami w samochodach. A nie chcialbym aby gdzies w polu nie mogl odpalic. Mazda assistance nie przyjedzie w ciągu minuty. A jesli akumulator nie laduje sie wystarczjaco w czasie jazdy to nic nie pomoze odpalenie za pomocą kabli od innego akumulatora.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 29 lis 2018, 18:28 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 listopada 2018, o 18:23 Peterka47 napisał(a):
Zaplacilem to ma dzialac.

Hmm... Wydaje mi się, że nie zaplaciles. Przynajmniej dodatkowo. Każda Mazda, od najniższej wersji ma i-stopa. Nie mógłbyś kupić bez tego. Czyli że facto nie zaplaciles, tylko dostałeś w gratisie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zaplacilem za caly samochod i za wszystko co w nim jest. Czyli wzystko ma dzialac. ma dzialac. Za fotel tez dodatkowo nie zaplacilem. Mam to olac, jak zacznie się ruszać/chybotać ? Inni to olewają OK. Kto bogatemu zabroni.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 29 lis 2018, 18:51 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Nie w gratisie, tylko złożyło się to na końcową cenę auta.
Poza tym bardziej, przynajmniej mi, zależy na eloopie, który już nie jest w każdej wersji.
Pomijając fakt, że przez brak ładowania, akumulator znacznie szybciej się zużyje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 18:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Luke, ale to nie ma nic do rzeczy i o co tobie chodzi, grzecznie normalnie pytam ? Bo jakby mąci woda twój post .. A papierek wkładają przed FL, my obecnie mamy guziczek który włącza wyłącza na stałe, trzeba przytrzymać i tyle....

Peterka47, aku ci nie padnie w trakcie jazdy, prędzej przy próbie rozruchu....chyba ;)

Jeśli chodzi o iStopa, to w mrozy nie będzie działać, wg tabelki poniżej temp zewnętrznej -10stC lub poniżej 0stC samego akumulatora iStop ma prawo nie działać.

Pawko, pewnie masz rację, niedoladowywany aku szybciej się zużywa...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 19:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek jak to mozna wylaczyc na stale ? Bez forscana?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 19:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przytrzymać guziczek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.