Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 cze 2019, 22:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Takie coś znalazłem : https://allegro.pl/oferta/yuasa-ybx7027 ... 7975038940
Mniejsza ilość rozruchów niż Q85,z kolei pewnie solidniejszy niż Exide..Dlaczego tego nie dają w zamian za seryjny w serwisie..Do Pb zapewne w zupełności wystarczy..Ciekawe czy mozna odkręcić nakrętki cel..

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 07:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mój Banner viewtopic.php?t=1883&p=286821#p286821 wymieniony 30/01/2018 jak na razie sprawuje się bardzo dobrze.I-stop działa parę minut po odpaleniu.Po zakupie skuteraSYM GTS Evo.jpg na dojazdy do pracy Mazda stoi w garażu czasem przez 4-5 dni potem robi 20-25 km na zakupy i dalej odpoczywa. Raz zimą wyskoczył komunikat o inspekcji akumulatora.Jestem zadowolony <spoko>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 07:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
6 czerwca 2019, o 23:30 olq5 napisał(a):
Mniejsza ilość rozruchów niż Q85,z kolei pewnie solidniejszy niż Exide.

Ale ma schowane słupki (powinny wystawać na równej powierzchni górnej) i może być problem z zamontowaniem klem, szczególnie "+".
7 czerwca 2019, o 08:32 pedrito napisał(a):
Raz zimą wyskoczył komunikat o inspekcji akumulatora

Mi przez od nowości w Yuasie (5,5 roku) nigdy taki komunikat nie wyskoczył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 08:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mi się pojawił taki komunikat tej zimy, jak auto stało 2 tygodnie. Ale wystarczyło trochę pojeździć i wszystko wróciło do normy. Obyło się bez wyciągania akumulatora i dodatkowego ładowania. Teraz na jesień chcę sprawdzić jego sprawność rozruchową i wtedy zdecyduję się chyba wziąć nowy z ASO. Ze względu właśnie z ryzykiem niedopasowania rozmiaru ale też mam gwarancję, że będzie również kompatybilny elektrycznie. Nie wydaje mi się żeby ta Yuasa była cudem techniki, do normalnego użytkowania Exide też będzie ok. Zwłaszcza, że w dieslu są inne modele niż w benzynie i one nie sprawiają takich problemów lub może to zaleta przedlifta, nie wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 10:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
W VAG taki komunikat wyskakuje jak jest za niskie(graniczne)napięcie podczas rozruchu.Myslę że podobnie jest w Mazdzie.
Trzeba by sprawdzić ile jest miejsca wokół mocowania klemy,no i czy zaslepki celek są sciągalne.

-- Dodano: 7 czerwca 2019, o 11:12 --

.

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 10:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tu już nie chodzi o miejsce wokół klem co odległość słupka od krawędzi obudowy. Klema "+" ma wiele podłączeń, jest krótka i schodzi w dół pod kątem 90 stopni. Jest przystosowana konstrukcyjnie do słupka, który bardzo blisko krawędzi obudowy. Trzeba to wziąć pod uwagę przy doborze akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 11:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tego co piszecie można wyciągnąć wniosek ze przy akumulatorze Yuasa Q85 to ładowanie wyższym napięciem może rozwiązać sprawę. Ale w przypadku Exide już nie.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 11:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Każdy nowy akumulator prócz AGM i naszej Yuasy należy ładować do napięcia 16,2V aby był w pełni naładowany.
Natomiast kwestia jest inna, jak bardzo program jest napisany pod Yuasę?, skoro to akumulator tylko i wyłącznie produkowany dla Mazdy, może się okazać, że wkładając zwykły EFB komputer "widzi" słabszej jakości Yuase.
Jak pisałem, testuję prawidłowo naładowaną roczną Vartę EFB 60Ah.
Mija drugi miesiąc a SOC jest w granicach 74-77%, więc bez rewelacji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 11:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja po ostatnim ładowaniu i spadku SOC do 62% mam teraz w granicach 70-73% . To jest dla Exide. Trochę słabo a gęstość mierzona po 6 godzinach wynosi 1,23

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 12:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja czegoś nie rozumiem. Wydaje mi się, że oba akumulatory są sprzedawane z logo Mazdy. Z tego co mi się wydaje Yuasa z żółtą a Exide z niebieską naklejką. Czyli, że co, ten pierwszy jest wkładany na pierwszy montaż i jest ok, a ten drugi jako zamiennik w ASO już jest be? Trochę to dziwne by było. Niech ktoś mnie oświeci bo może swoją Yuasę 80Ah T-110 powinienem trzymać aż padnie? W instrukcji jest napisane żeby tylko stosować Q85 (benzyna) lub T-110 (diesel), tyle, że ona jest z 2014 roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 12:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Koledzy Pawko i Peterka47, piszecie spójne, prowadząc do moich wcześniejszych wypowiedzi odnośnie Yuasy kontra Exide.
Domniemywam że jednak mam rację, nad słusznością ratowania i stosowania jednak Yuasy, tej fabrycznej. Samo ładowanie wysokim napięciem i wysokim prądem, powinno już dawno wszystkim dać jasno do zrozumienia, że mamy doczynienia z nie byle akumulatorem. Żaden inny EFB takiego czegoś nie wytrzyma.

Jestem absolutnie pewien, że yuasa ta fabryczna, kolosalne różni się od sprzedawanego Exide.

Ja pozostaje przy swoim, zostaje przy Yuasa fabrycznym, jak najdłużej, i jak najdłużej będę ją sam diagnozowac i serwisować ładując ją tak jak pismo głosi.

Jak mi padnie na amen, minie tyle latek, że martwić będzie się nowy właściciel.

Pablos, to że Exide ma naklejkę Mazdy to w sumie nic nie znaczy, bo niby jak...., Exide ma te same parametry serwisowania jak yuasa fabryczna? Nie.

Dla mnie Exide EFB jest takim samym EFB jak każdy inny akumulator, centra srenta bosz czy inny czort, pomijając oczywiście fabryczną yuasą EFB.

Wszystkie EFB są tylko wzmocnionymi kwasiakami, ale nie mają więcej płyt, większej pojemności, i większego prądu rozruchu jak fabryczna yuasa, po zmierzeniu oczywiście, zresztą pisałem to wyżej w temacie i podawałem wyniki.


Ostatnio edytowano Pt, 7 cze 2019, 12:54 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 12:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia ze Exide to Q85. Mazda twierdzi ze jest zamiennikiem. Ale ja nie widzę żadnego technicznego uzasadnienia dla zmiany Yuasa na Exide. Jedyni taki ze Mazda chce oszczędzić

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 12:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Petera, ja nie wnikam, wiem tylko tyle, że wszelakie wałki czy przekręty są obecne wszędzie, więc i w mazdzie też.
I to jeszcze w świetle prawa i przepisów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 13:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Walczyłem z Mazdą. Oni robią zamowienie na Q85 a dostaja Exide. Imprter na EU tak zarządzil i chu...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 13:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda Europe? Czy Mazda Poland?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 14:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
EU. Tam podjeli decyzje.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 15:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Peterka47, wyżej zwróciłem się do Ciebie Petera, sorki za błąd w sztuce

Wracając do EFB, z chęcią zobaczyłbym ofertę sprzedaży takiej naszej fabrycznej Yuasy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 15:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Yuasa może kupić w ASO za ok 1000 a poza ASO za ok 720

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 16:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bo Yuasa jest Made in Japan a koszty importu są duże. Więc zrobili przetarg w Belgii albo w Niemczech na dostawcę i jest bateria za 30% wartości Yuasy.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 16:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czyli w sumie zamawiając w ASO nie wiadomo na co się trafi. Dopytam najwyżej, jak będę chciał wymieniać. A macie doświadczenie, jak to wygląda kiedy akumulator pada? Bo od ręki nowy ciężko kupić, a nie chciałbym się któregoś pięknego dnia obudzić z ręką w nocniku. A do ładowania warunków nie mam, mogę jedynie awaryjnie potraktować baterię ładowarką z Lidla. Tylko w przypadku Yuasy pewnie to niewiele pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 18:31 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Cześć wszystkim,
Tak się składa że mój pierwszy post na forum wpisuję tutaj, mam nadzieję że to nie zły znak..

Cieszę się Mazdą od niecałych 3 tygodni (używana, produkcja: koniec 2015r.) , i wczoraj doświadczyłem padaki akumulatora. Przy normalnej jeździe (głównie miasto , 2xdz. po ok. 15km, przy niewielkich korkach) było OK, ale wczoraj miałem 2 krótkie kursy po mieście (rzędu 2 km) przy włączonym i-stopie, klimie, itd., i po południu już nie dał rady odpalić. Za to zaświecił błędy systemów i-stop, hamowania i zarządzania lądowaniem akumulatora.
Dziś pół dnia ładowania i czytania tego tematu.
Na szczęście obok mam sklep z akumulatorami, poprosiłem właściciela żeby zdiagnozował aku.
Jeden super miernik pokazał że jest OK, i facet powiedział, że nie ma co wymieniać.
Ale jednak coś mu do końca nie pasowało - kiedy mu opowiedziałem historię zakupu auta (od grudnia do marca stało na placu, aku czasami tylko doładowywane). Przyniósł drugi miernik, starszego typu. Dalej mu coś nie pasowało. W końcu poszedł po aerometr. Ostatnia cela - złom, pierwsza - prawie, a pozostałe OK. W sumie - złom.
W dodatku okazało się, że aku nie miał wsparcia dla i-stop ! :/
Najśmieszniejsze, że przed zakupem sprawdzałem mazdę w Mazda Matsuoka Motor Łódź i mówili że aku jest słabe, ale nie dopatrzyli się, że zły model <slabo>
Kupiłem u niego nowy:
https://www.motoemi.pl/akumulator-akcel-ake601-60ah-12v-242x175x190mm-560a-efb-p-23766.html

Procedury inicjacji systemów wg instrukcji @tombien ze str. 30 (dziękuję!) , 15 min. jazdy, jeden przystanek, i..
wszystkie systemy działają, nawet i-stop :)

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 19:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ten aku co padł, to co to było?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 20:57 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jakis Panasonic, podejrzewam że wsadzii byle co przed sprzedażą


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 21:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oddałeś go przy kupnie nowego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 22:18 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Oddałem, chociaż teraz widzę na zdjęciu, że ma napisane "for stop & start", więc chyba się wygłupiłem

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 cze 2019, 22:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Millerek,coś dla Ciebie,taki jak u mnie:wink:

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 06:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To oryginał, u mnie dokładnie taki siedzi, Panasonic Q85.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 06:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
MadaA, z tego co widzę to miałeś oryginalny akumulator. A ten Akcel, który kupiłeś to chyba jakaś tańsza linia Varty. Ciekawe, jak długo pożyje :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 07:15 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rozumiem, w takim razie niesłusznie pojechałem po ASO w Łodzi, przepraszam. Co do aku Akcel, facet mówił że to produkcja Varty pod jego marką. Nie wydalem jakiegoś majątku:420 zl i aerometr gratis :)
Wygląda na solidnego szpeca, daje 5 lat gwarancji i ma firmę obok mojej, więc mam nadzieję, że będzie dobrze ;) pożyjemy - zobaczymy..

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

_________________
don't mind your make-up, you'd better make your mind up
(FZ)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 cze 2019, 10:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
MadaA - że tak sie zapytam, czy ten Twój nowy akumulator jest przeznaczony do systemu start-stop, bo nigdzie na nim nie jest napisane <zgłupiał>
Również jego parametry techniczne (między innymi pojemność) trochę odbiegają od zalecanych i są ... takie sobie :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.