Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 14 lut 2020, 13:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na skróty to się chodziło do szkoły widzę
Jak chcesz, napisałem co i jak, a jak poczynisz to nie moja sprawa. Masz wiele możliwości. Automatów kiedyś nie było, to jest produkt dla leniwych. Nie pękaj, sam kiedyś miałem kilka, ale dawno się sprzedały jak świeże bułeczki.
Doradziłem, nic więcej
Moim zdaniem szukaj zasilacza warsztatowego który spełni kryteria napięciowo prądowe dla EFB według specyfikacji serwisowych. Proste.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lut 2020, 13:34 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Muszą być urządzenia, które więcej potrafią, nie wieżę aby ASO tak się bawiło z ładowaniem. Za opis dzięki. Ja jeszcze nie mam komunikatu o niedoładowanym aku, tylko istoop czasem znika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lut 2020, 13:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Istop znika, a za kilka dni się pojawia, tak wiem.
Niski SOC i gęstość elektrolitu na pograniczu 65% naładowania akumulatora, bądź warunki temperaturowe nie są spełnione i taki masz efekt Trzeba to sprawdzić.
Chyba że gwizdaj na to, nic się nie stanie.
Serwisowi to zależy abyś kupił nowy akumulator po ich pseudo promocji, oni nie są dla Ciebie tylko Ty dla nich. Mogą naładować akumulator, ale efekt jest bliższy..., próbowaliśmy
Egzekwować swoje prawo do naprawy i pomocy masz, mamy, ale skutek jest inny od zamierzonego no i płatny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lut 2020, 13:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Tak jak pisałem w czwartek na koniec dnia miałem 80%, wczoraj auto nie ruszane.
Dziś odpalam a tu jakieś nocne skrzaty dołożyły 2% - wynik 82%.
Krótka trasa 2x40km i zrobiło się tyle.Obrazek

Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 07:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Raz skrzaty dołożą, innym razem zabiorą. Zwykle więcej kradną niż dają :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Koleżanki i koledzy, widzę ze ten wątek kwitnie. Już ponad 3180 postów na temat akumulatora. A większość postów dotyczy niedziałającego i-Stop , braku doładowania akumulatora w czasie normalnej jazdy. Ponad 3180 postów i jaka jest reakcja Mazdy??? Żadna. Cały czas jest tak samo. W ASO bylem wielokrotnie. Przez te parę lat poznałem tam wszystkich. Tu dzieki Pawko i Millerkowi, Chociaż prze ostatnie 8 miesięcy wszystko działało. Wymieniłem akumulator na Yuasa i naładowałem go procedurą jaką Pawko i Millerek przytoczyli. Ale tez nie używałem zbyt często I-stop. Ale drodzy użytkownicy tego forum oraz samochodów Mazda, jak czyta się te posty o problemach z akumulatorem, to widać, że niejeden przewód doktorski mógłby być otwarty. Szacun dla Was Panowie za te dociekania i szukanie rozwiązań. Ale to nie moja bajka aby w samochodzie za ponad 150K bawić się w coś takiego. Samochód mam po to aby nim jeździć, a nie testować. To nie jest samochód nisko budżetowy. Szczegółowe instrukcje ładowania (oraz jeśli ten samochód wymaga tak częstego doładowywania) to i odpowiednia ładowarka powinny być dostarczone klientowi. A tak nie jest. Procedura ładowania w manualach warsztatowych Mazdy ( niedostępnych legalnie od Mazdy).
Nie chce Was zanudzać i nikogo przekonywać, że Mazda to nie moja bajka. Od 10 dni Mazda to już przeszłość. To jest drugi samochód w moim życiu, który sprzedałem bez specjalnego żalu i sentymentu.
Moja miłość do Mazdy trwałą naprawdę krótko, bo kilka/kilkanaście tygodni od jej kupna. Ale dzięki Maździe i temu forum poznałem wielu wspaniałych ludzi. Niektórych tylko wirtualnie, a niektórych również w realu. Niektórych nie ma już na tym forum, bo też zmienili markę samochodu. I to jest najcenniejsze co mi pozostaje po Maździe. Uczestniczyłem w paru spotach lokalnych i większych.
Będę tu zaglądać od czasu do czasu. Może z niektórymi spotkam się na jakimś spocie, jeśli zaakceptujecie fakt że nie przyjadę Mazdą. :D
Szerokości wszystkim i zadowolenia ze swoich samochodów.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 10:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Co kupiłeś?

Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 10:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ze stajni VW . Zastanawiałem się nad Tiguanem Allspace i Skoda Kodiaq. Wybrałem Skodę.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 10:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To nie temat sprzedałem kupiłem, jeden czort, z jednego badziewia wchodzę na drugie badziewie, kupa złomu tak czy siak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 10:43 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
13 lutego 2020, o 17:37 yomulus napisał(a):
9 lutego 2020, o 15:06 yomulus napisał(a):
24h ladowania (start z gestosci 1,20). Gestosc zmierzona po 6h od opiecia stefka 1,225, wiec poprawa niewielka. Mam w planie za tydzien zrobic jeszcze jedna, weekendowa sesje ladowania.

Mierzylem tez tym elektronicznym miernikiem i pokazywal zdrowie 91%. Tydzien temu 81%, jesli dobrze pamietam


Dziś startuje z kolejnym etapem ładowania. Na początek 12 h, potem przerwa i dalej 24h. Co ciekawe gęstość zmierzona przed rozpoczęciem ładowania wyniosła 1,23, tj. wyraźne było na białym polu. Wygląda na to, że od zeszłego tygodnia elektrolit jakby się trochę poprawił, choć tydzień temu mierzyłem 6h od odłączenia stefka. Zobaczymy jak pójdzie tym razem.


Ok kolejny etap za mna. 12h ladowania + 12h przerwy +28h ladowania i elektrolit na poziomie 1,275. Startowalem tydzien temu z 1,200. W trakcie ladowania prąd przekraczal 16,6V. Zobaczymy kiedy wroci SOC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 12:49 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Nie prąd tylko napięcie ładowania. U mnie w samochodzie zauważyłem że mam akumulator z logo Każdy i Exide.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 14:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 lutego 2020, o 10:11 Peterka47 napisał(a):
Będę tu zaglądać od czasu do czasu. Może z niektórymi spotkam się na jakimś spocie, jeśli zaakceptujecie fakt że nie przyjadę Mazdą. :D
Szerokości wszystkim i zadowolenia ze swoich samochodów.

Do usłyszenia i lepszych wrażeń z nowego samochodu! papa

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 lut 2020, 14:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystkiego najlepszego, oby nie było takich "problemów" jak w Maździe zadowolenie z podjętych decyzji jest najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 09:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ostatnio mało jeździłem, Mazda była na sprzątaniu wnętrza i w ogóle....
Rano, pod maskę i....
Sprawdziłem Gęstość refraktometrem, tak z nudów oczywiście
Średnia około 1.28, na skali ta najniższa 1.275. Areometr też to samo pokazał. Obrazek

Po przyjeździe z zakupami...., podpiąłem ATOOL BT360
Obrazek

Pozostał jeszcze Forscan
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 18 lut 2020, 09:45 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 09:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czyli wszystko git a niektórzy powiedzą, że wątek rośnie od problemów z Aku :p

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 10:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Teorii można snuć wiele


Ciekawe co tam u kolegi ace2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 11:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...

Obecnie siedzę w serwisie na wymianie mechanizmów lusterek, obu, i...., ciekawe jak mazda zareaguje na gmeranie fachowców przy otwartych drzwiach, testów jak nie działa i później jak działają mechanizmy składania lusterek itd... Pewnie muzyczka w tle będzie przygrywać coby Mechanicy w ciszy nie siedzieli
Podliczyli 1.5h robocizny, więc 1.5h drenowania akumulatora czas zacząć
Nie dość że był na wolnym przez prawie tydzień, w tym czasie było sprzątanie mycie itd... Odbiło się to na soc więc teraz w serwisie następna tura dojenia SOC


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 13:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie po 5 dniowym pobycie w serwisie (wymiana zderzaka) popsuli akumulator :) Miałem SOC spoko, nie spadał za bardzo, a jak odebrałem to już i stop nie działał. No i tak już drugi tydzień na granicy. Zauważyłem wyłączone światełko w bagażniku, nie wiem po co otwierali, skoro zderzak przedni :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 14:51 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Miło z tym akumulatorem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 14:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Miło to jest pomiędzy udami kobiety a nie z akumulatorem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 15:21 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Ja też wolę ale na tym forum ortodoksów to nie jest pewne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 12:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Czy po BAT_DAY można określić czas produkcji naszego auta? Wydaje mi się, że tak, chyba, że ktoś sobie tą datę wykasował bo zamontował nowe aku.
W moim przypadku 486 dni na 22 luty wstecz to 24 Październik 2018 r. Jeśli BAT_DAY to dzień montażu aku w systemie montażu auta.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 16:01 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Kupiłem sobie areometr i zrobiłem pierwszy pomiar. Jedna cela 1.24 a reszta 1.26 więc nie jest źle, dobrze naładować i dobić do 1.28 gęstości i będzie ok. Kupię ładowarkę G7200. Co trzeba dokupić żeby uruchomić program Forscan?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 16:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Takim automatem dobijesz do 1.28, Poczym Gęstość i tak będzie spadać na przełomie kilku dni do 1.26 około.

Widzę że niepotrzebnie się pocilem kilka postów wyżej

I oczywiście mierzyłeś Gęstość zaraz pod maską, odczyt jest zawyżony. Realnie będzie sporo poniżej 1.25.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 17:22 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Tak, tak. Wiem. Postulowałem temat u fachowców na kanale MRakumulator. Ten model ma funkcję do AGM i oczywiście naprawczą. Umie dać powyżej 16V. I imię zrobić gęstość. Twoje opisy są zgodne. Ładowarki używają od Stefana. Bez obaw.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2020, 14:48 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Czy jeżeli nie używam I-stopa, ale chcę zadbać o akumulator, to wystarczy jak go naładuję Stefpolem 516m? Widziałem jego próby na youtubie i wiem, że gęstości nie zrobi, ale mi tu bardziej chodzi prostotę ładowania (podłącz i zapomnij) Ostatnio jak sprawdzałem napięcie na akumulatorze to nie wygląda to zachęcająco - 12,20.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2020, 15:03 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Nic to nie da, walka jest o gęstość.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2020, 15:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ktokolwiek widział na YouTube, proses ładowania akumulatora EFB produkcji Yuasy bądź Exide?
Jedynie EFB Varty bądź Exide pokazane są ale jako relacja z masywnej budowy i ciężaru, koloru obudowy, bądź dla samego pokazania marki jako reklama.
O ładowaniu nic a nic, żadnego słowa.

Więc, jakiekolwiek pokazówki procesów ładowania wszelakich akumulatorów, ładowarek, prostowników, wykresów dotyczy wspomnianych urządzeń lądujących ale tylko i wyłącznie akumulatorów klasycznych.

O ładowaniu EFB ani słowa.

PS, mnie osobiście MR akumulator vel biz biz coś tam...., można powiedzieć że olali.
Prosiłem ich dość długo i mocno o przedstawienie wytrzymałości ładowania i ogólnie ładowania akumulatorów EFB.
Niestety, ponad rok i ani widu ani słychu.

Lepiej pokazywać nudne bo powielane na siłę już te same filmy te same procesy tych samych akumulatorów i tych samych urządzeń do ładowania.


Lekarstwo na EFB, to porządne ruszenie ciasno ułożonych płyt, masywnych płyt, które nie są do ruszenia zwykłymi prostownikami a tym bardziej automatami.

Dlatego też, panowie z aku biz nie są w stanie niczego pokazać ponieważ to co pokazaliby, zwykłego Polaka nie będzie interesować.

Zrobić Gęstość w EFB nie jest trudne, trudne jest utrzymać tą Gęstość po kilku dniach ładowania.

Duże drzewo trzeba rwać od korzenia a nie od gałązek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2020, 16:05 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Masz rację, jest tylko jeden akumulator AGM. Problem tkwi ciągle czym ładować? Sam nie wskazałeś urządzenia i pewnie specjalnie. Proces ładowania jest dla mnie jasny a w zasadzie jego końcowego etapu. Z tego co dowiedziałem się są spore szanse że wspomniany G7200 poradzi sobie, należy odrazu przejść do funkcji SGM+ a jeśli nie pomoże to do skutku lub wesprzeć się funkcja naprawy. Gwarancji nie ma ale szanse są. Sama Vectra podaje ładowarkę i proces ładowania choć ta ładowarka u MRakumulator nie weszła w tryb naprawy i ładowania 16.5V. spróbuję najwyżej będę miał ładowarkę do pozostałych akumulatorów z moich aut.

Nie odpowiedziałeś też co trzeba dokupić żeby zadziałał ten program Forscan.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2020, 17:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Skoro mnie osadziłes że nie podałem czym ładować to już tobie odpisuje.
Ładowałem dwa razy swoją Yuase, wspominałem to wielokrotnie. Pierwszy raz ładowałem Stefpolem EST305 ver2, trwało to kilkanaście godzin. No i było dobrze.
Później rozladowalem akumulator przez nieuwagę.
Drugi raz ładowałem swoim zasilaczem który sobie zrobiłem. Jego moc max to 200W.
Ładowałem według procedury od Yuasy.
Ładowałem napięciem 17V w ochronie CV. Prąd ustawiłem 12.4A w ochronie CC.
Tak więc jestem usprawiedliwiony


No i radziłem żeby szukać zasilacza warsztatowego który jest w podobnej cenie jak wspomniana przez ciebie ładowarka automatyczna. Jedyna zasługa jest taka, że nawet babcia żona i nie ogarnięty facet sobie z tym poradzi.

Co do forscana, szukaj urządzenia ODB, V-link, Icar 2, Eml 327.

Jak są jakieś pytania to proszę dawaj.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.