Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 11:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
pawko napisał(a):
Musisz się zarejestrować io/

To jest dla warsztatów , niestety nie ma jak się zarejestrować


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 11:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No nie inaczej...

Smuteczek ciąg dalszy..


Millerek napisał(a):
...no i smuteczek

1 stycznia SOC 97-99% czyli dwa dni po ładowaniu.
2 stycznia SOC 92-93%
3 stycznia SOC 82-85%, z tą różnicą że przyszedł mróz kilka stC poniżej zera..


4 stycznia SOC 79%, mróz poniżej 5stC, czyli dalsze straty, dzisiaj nie odrobił nawet po około 30 km po mieście

Jedynie uspokaja mnie rezystancja wewnętrzna bateri, jest do (od ostatniego ładowania) 5 mOHM, jest mniej.
A kiedyś miałem 6 czy nawet 8 po ładowaniu Boschem C3


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 12:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W przyrodzie musi być równowaga, u Ciebie spada a u mnie rośnie ;)
Dzisiaj po nocy mała korekta w górę (z 90 do 92%).
W czasie jazdy do pracy dziwne zachowanie ładowania, czasem ujemny prąd (-2 do -5A), czasem dodatni (2-5A). Po kilkunastu km stabilizacja na poziomie 2A i w efekcie bilans dodatni, pod pracą 94%.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 12:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zdzichu, Ty masz Q85 czy Exide?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 13:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
4 stycznia 2019, o 11:40 Peterka47 napisał(a):
pawko napisał(a):
Musisz się zarejestrować io/

To jest dla warsztatów , niestety nie ma jak się zarejestrować


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ja warsztatem nie jestem i korzystam :)
U mnie od manewru z rozładowaniem z odpietym czujnikiem cały czas jest 74-75%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 13:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jaksie można tam zarejestrować?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 13:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
4 stycznia 2019, o 12:43 KMBak napisał(a):
Zdzichu, Ty masz Q85 czy Exide?

Q85, ten z krzaczkami.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 14:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
4 stycznia 2019, o 13:51 Peterka47 napisał(a):
To jaksie można tam zarejestrować?


Sent from my iPhone using Tapatalk


https://mapps.mazdaeur.com/mud/register ... 9642B4608A


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 16:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie :rozejm:
GS Yuasa przejmuje działalność w zakresie akumulatorów kwasowo-ołowiowych Panasonic
26.01.2017
GS YUASA International Ltd. bought 85,1% of shares of the Panasonic Storage Battery Co., Ltd.

Panasonic Storage Battery Co., Ltd. is now a consolidated subsidiary of GY and consequently took over their name, too. The remaining shares of 14,9% will be bought within the next two years with the objective to make GS YUASA Energy Co., Ltd. a wholly owned subsidiary.

YUASA hopes to benefit from the former Panasonic division in regard to product development, production technology and quality assurance, in order to develop their own business in the lead-acid battery industry. The companies also want to make use of emerging synergy effects to strengthen their global market position in the lead-acid business.

Source: GS Yuasa Europe

Image Source: © GS Yuasa Europe | http://www.yuasa.de
GS YUASA International Ltd. kupiła 85,1% udziałów w Panasonic Storage Battery Co., Ltd.

Panasonic Storage Battery Co., Ltd. jest teraz skonsolidowaną spółką zależną GY i w konsekwencji przejęła również nazwę. Pozostałe akcje w wysokości 14,9% zostaną nabyte w ciągu najbliższych dwóch lat w celu uczynienia GS YUASA Energy Co., Ltd. spółką całkowicie zależną.

YUASA ma nadzieję na skorzystanie z dawnego działu Panasonic w zakresie rozwoju produktu, technologii produkcji i zapewnienia jakości, aby rozwinąć własną działalność w branży akumulatorów kwasowo-ołowiowych. Firmy chcą również wykorzystać pojawiające się efekty synergii, aby wzmocnić swoją pozycję na globalnym rynku w segmencie ołowiowo-kwasowym.

Źródło: GS Yuasa Europe
Prawdopodobnym jest,że obecnie takie same akumulatory produkowane są na różnych liniach produkcyjnych panasonica i różnych liniach yuasy.A skoro mają formy z wygrawerowanym różnym logo to dalej tak klepią.Ja zauważyłem jedynie różnicę ,że raz są płaskie korki a raz wystające i to w obydwu markach.
Występuje też kilka marek mniej lub bardziej egzotycznych z mod. Q85 montowanych w mazdach
Q85.jpgQ85-2.jpgQ85-3.jpgQ85-4.jpg
Dodatkowo ostatnio czytałem jest nowa linia aku Yuasa o wzmocnionych parametrach używana min.na Filipinach i innej AzjiQ85-1.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 22:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
U mnie spraw wyglądała tak że , orginalny aku padł w tym sensie że słabo kręcił tak jak by nie był doładowany ale po sprawdzeniu miernikiem 12,5 V ale siły nie miał. Po doładowaniu na dwa dni starczało ale po postoju np. 8h jak byłem w pracy już dało się odczuć że ciężko mu wystartować. Ale istop działał po 10 km jazdy i doładowania. Wymieniłem aku na boscha o podpbnych parametrach z funcją istoop . Problemy znikły w tym sensie że kręci ładnie i ieloop łąduje się znacznie szybciej. Pewnie alternator nie musi ładować aku. Dziś jeszcze zmierzyłem napięcie ładowania miernkiem i tak po postoju i pewnie po wyładowaniu ieloop napięcie ładowania 13,29 V . Wg. mnie przymało . Ale to może sprawa kondensatora lub systemu przekazywnia tych napięć. Macie jakieś pomysły czemu nie pokazuje ponad 14V przy ładowaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 11:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Potwierdziłem - ASO chce mi dać Exide. Odmawiam. Chyba pójdę z tym do sądu...


Przy okazji odkopuję ten temat: viewtopic.php?p=315429#p315429
Dajcie tam znać co o tym sądzicie - nowe osoby z problemem mile widziane.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 10:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
jeśli ktoś ma trochę cierpliwości do autora tego filmu i dotrwa do końca, to może być ciekawe w naszej sprawie ładowania aku https://www.youtube.com/watch?v=TSm1IfNDKt0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 13:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Prawda jaka wynika z tego filmu, to taka, że alternator nie jest do ładowania akumulatora, no ok, jech będzie w sumie tak też może być.
Wynika również, że alternator może w szybkim tempie zniszczyć akumulator ładując go wysokim prądem rzędu 15A lub więcej, ok, też jest to zrozumiałe patrząc na prąd 15A..

Wniosek nasuwa się taki.
Parametry napięciowe (napięcie spoczynkowe i napięcie ładowania) to jedno, a gęstość elektrolitu to drugie.
Oba jednocześnie, aby je utrzymać w dobrych parametrach jest ciężko, a sam alternator tego nie upilnuje.
Elektronika czuwająca nad procesami pradowymi i mapoeciowymi nie jest wsadzona przez przypadek.
Obecnie doszedł nam SOC (State Of Charge) stan naładowania, który u mnie i ogólnie w większości maleje podczas użytkowania. Jedynie chyba kolega zdzich44 jest wyjątkiem, u którego SOC rośnie utrzymując akumulator w dobrym stopniu SOC.
Szkoda że nie mamy SOH (State Of Health)...

Patrząc na materiał filmowy nasuwa się pytanie.
Komu szybciej padnie akumulator?
Temu co akumulator ładuje się wysokim prądem 15A chwilowo, czy temu co ma prąd ładowania raptem 1 czy 2A a przeważnie 0 do 1A jak mnie i innym...?

Ciekawe....

Ps, u mnie SOC od kilku dni na poziomie 74-76% prąd przeważnie tylko 1A i przeważnie 14.45V a w szczycie 14.85V i 2A.
I ciekawostka, pomierzylem sobie gęstość elektrolitu w ostatnich dniach, podstawilem zmienną czyli temperaturę otoczenia akumulatora , i pi razy oko wychodzi (patrząc na tabelkę) że mam sprawność akumulatora w okolicy 80%. Jakby się pokrywa z z tym co pokazuje SOC. Obrazek


...a może to wszystko jest jednak dla ochrony akumulatora?
To że SOC w zimę przeważnie u większości jest poniżej 65% i nie działa istop z z powodu akumulatora, dodając jeszcze warunki (10stC, poniżej 1stC akumulatora itd..), to może tak ma być lub TTTM (Ten Typ Tak Ma ).

Ale jest ten jeden szkopuł, dlaczego jak warunki są odpowiednie i spełnione , to SOC nie rośnie i jest wtedy do d... do bani?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 13:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
8 stycznia 2019, o 13:07 Millerek napisał(a):
przeważnie tylko 1A i przeważnie 14.45V a w szczycie 14.85V i 2A.

Jak obejrzałeś film do końca to wiesz dlaczego "tylko", po prostu masz naładowany akumulator :)
U mnie również cały czas 73-75%, pomimo mrozów nawet do -10


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 14:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
8 stycznia 2019, o 13:07 Millerek napisał(a):
Jedynie chyba kolega zdzich44 jest wyjątkiem, u którego SOC rośnie utrzymując akumulator w dobrym stopniu SOC.

No u mnie dzisiaj tak:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 15:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pawko, pewnie masz rację, idąc dalej do tego samego wniosku dochodzę, i..przekonuje się o jednak niskiej sprawności akumulatora

Zdzich44, pozazdrościć
SOC. 98% no no...

Ładowałeś baterie ostatnio? Hehe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 15:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Skąd :)
Bateria czuje, że za chwilę samochód będzie tydzień nieużywany i kumuluje energię na okres bezczynności alternatora ;)
Pewnie po feriach będzie 60%.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 15:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Iście inteligentny Twój akumulator
Zamienimy się akumulatorem ? Będę wtedy pewny czy to wina akumulatora...
Mój takiego przewidywania nie nauczył się, próżniak jeden hehe
Przecież mamy tak samo młody akumulator


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Obejrzyjcie ten materiał o teście ładowarek. Są te których używacie: bosch c3 c7 , ctek 5, stefpol i inne. Wygląda to wiarygodnie
https://www.youtube.com/watch?v=q2wqoMq8nGw


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 18:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Test tak zrobiony, żeby Stefpol wygrał (dobór mocy ładowarek do akumulatora). :lol:
Ach te testy YT. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 22:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Czy jest jakas procedura ładowania akumulatora? Brat ma GJ 2.2 Sky Energy bez E-loop....i chce podladowac akumulator. Czy mozna zdjac dwie klemy? Czy tylko mase? Szukam i nie moge sie dokopac.
Pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 23:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Można dwie, ale wystarczy ujemna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 09:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Stanowisko Mazdy

Cytuj:
„Na podstawie oficjalnej informacji otrzymanej dnia 09-01-2019 od produenta samochodów Mazda, do samochodu Mazda o numerze VIN JMZGJ6...mój VIN... producent pojazdu przewidział stosowanie akumulatora o numerze katalogowym PE1T-18-520 9B.

Producent samochodów Mazda na podstawie założeń konstrukcyjnych projektu jakim jest przedmiotowy samochód, sam decyduje m.in. jakie akumulatory należy w nim stosować.

Dnia 09-01-2019 otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie od producenta samochodów Mazda, że wg stanu na dzień 09-01-2019 pod numerem katalogowym PE1T-18-520 9B producent oferuje akumulator wyprodukowany wg specyfikacji producenta samochodów Mazda przez firmę EXCIDE, spełniający normę Q-85.”


Także tego... :?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:50 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
2 tyg temu w ASO mazdy założyli mi EXCIDE (wraz z wymianą i zaprogramowaniem i-stopa niecałe 700 zł), od tej pory i-stop działa bezawaryjnie, aż mnie to zaczęło wku...wiać.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Za 670 mogłeś mieć znacznie lepszy akumulator bo Yuasa . Tylko ze nie w ASO.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
10 stycznia 2019, o 09:43 KMBak napisał(a):
Stanowisko Mazdy

Także tego... :?

To jest jakiś dramat :mad:

zagryziak napisał(a) napisał(a):
2 tyg temu w ASO mazdy założyli mi EXCIDE (wraz z wymianą i zaprogramowaniem i-stopa niecałe 700 zł), od tej pory i-stop działa bezawaryjnie, aż mnie to zaczęło wku...wiać.

To zrobiłeś interes życia, ten akumulator kosztuje ~400zł, a reset i inicjację mogłeś zrobić sam.
Dwa tygodnie to żaden wynik, cierpliwości.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A ja kurde nie wiem co robić... Wymieniać czy zostawić Q-85, a którego ładunek spier***la jakby go cyganie kradli. <oczy>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
KMBak a prosiłeś o kopie tego pisma Mazdy do MMPOL?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie, ale nie mam powodu nie wierzyć. Klocki poukładały się z kilku źródeł. :X

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A kadź z innego źródła ze tebn badziew Exide to Q-85?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.