Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 12 mar 2023, 20:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 marca 2023, o 20:26 Pablos napisał(a):
przecież mirpo pisał, że bawił się prawie 2 godziny.

Ale po pierwsze to on się "bawił", czyli wykonywał jakieś czynności, a po drugie to było na AA, czyli uruchomiona była aplikacja i w dodatku w użyciu.
W Maździe wyłącza się radio, jak słuchasz i niczym nie kręcisz.
A po trzecie, to chyba żeby działało AA to musi być włączony zapłon, a to już zupełnie wyłączanie po określonym czasie nie ma sensu, bo założenie jest takie, że jak masz włączony zapłon, to raczej ci jest to potrzebne :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 mar 2023, 20:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W temacie dla osób które mają problemy z aku a temat przewija się co najmniej od kiedy tu jestem czyli 2016. Mi przy ostatniej wizycie gdy rozmawiałem o aku sprawdzili soft i jest aktualizacja oprogramowania zmieniająca/optymalizująca właśnie ładowanie aku.
Teraz chorowałem, auto pod chmurką 10 dni bez odpalania, odpalił bez problemów i bez komunikatów, po 20 km aku pełne. Wcześniej przed postojem trasa 2x200 km w odstępie 2 dni także się doładował.
Z obserwacji - mam wrażenie, że kondensator ładuje się przy zdecydowanie niższych prędkościach. Wcześniej musiałem jednak ileś tam jechać, teraz praktycznie tempo piechura a paski na niebiesko rosną. Przyjemność kosztowała mnie 300+VAT.

W każdym razie akumulatora nie wymieniam jednak.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2023, 20:06 
Adept
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 127
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
U mnie też się radio samo wyłącza po jakimś czasie, nie wiem czy 15 czy 30 minut, ale wyłącza się na pewno.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2023, 22:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A zatem wczoraj ładowałem 11 godzin z parametrami 2-3 A i 16,30-16,40 V. Dwie godziny po zakończeniu dolałem wody demineralizowanej, bo wyglądało jakby było za mało. Po kolejnych dwóch godzinach zmierzyłem gęstość to wyszła bez zmian wobec gęstości po pierwszym ładowaniu. Rano napięcie było 12,85V.
Dziś ładowałem kolejne 11 godzin z parametrami jak wczoraj.
3 godziny po zakończeniu gęstość średnia to 1,25 (najniższą na skrajnej celi 1,245. Napięcie 12,88V.
Zobaczę co pokaże rano i chyba na kolejne 10-12 godzin włączę. W piątek jadę do Austrii więc muszę mieć akumulator w stanie zdatnym do jazdy...

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2023, 23:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Generalnie powinno być zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. 2013 rok auto, obstawiam, że ma. Szanse, że go ubiłeś wg. mnie są bliskie zera. Do Austrii na narty? Odpal go raz dziennie rano, jak nie będzie niepokojących objawów (poza tym, że kręci wolniej z powodu ujemnej temperatury), zrób rundkę dookoła taką żeby silnik się nagrzał i luz blues i ciesz się wyjazdem. Trasę walniesz taką że się doładuje w trakcie.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 mar 2023, 12:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.01.2016
Posty: 44
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Wedrowiec napisał(a):
W temacie dla osób które mają problemy z aku a temat przewija się co najmniej od kiedy tu jestem czyli 2016. Mi przy ostatniej wizycie gdy rozmawiałem o aku sprawdzili soft i jest aktualizacja oprogramowania zmieniająca/optymalizująca właśnie ładowanie aku.
Teraz chorowałem, auto pod chmurką 10 dni bez odpalania, odpalił bez problemów i bez komunikatów, po 20 km aku pełne. Wcześniej przed postojem trasa 2x200 km w odstępie 2 dni także się doładował.
Z obserwacji - mam wrażenie, że kondensator ładuje się przy zdecydowanie niższych prędkościach. Wcześniej musiałem jednak ileś tam jechać, teraz praktycznie tempo piechura a paski na niebiesko rosną. Przyjemność kosztowała mnie 300+VAT.

W każdym razie akumulatora nie wymieniam jednak.


U mnie po jednym episodzie rozładowania przez niewłaściwie zrobioną elektronikę akumulator zdechł. Miał już te 7 lat, to już trudno kupiłem nowy (Varta n65). Mało jeździłem autem i nieco po dwóch latach aku jest znowu zdechnięte :-(. Poprzedni (oryginalny) był prawdopodobnie zasiarczony, teraz pewnie jest podobnie.

Interesuje mnie ta procedura, o której mówisz, bo jeśli znowu wymienię akumulator, to przy obecnej częstotliwości jeżdżenia znowu go zabiję. Mam wrażenie, że coś jest nie tak z tym ładowaniem :-(

Zechciałbyś powiedzieć jak to się nazywało (jaki soft był zmieniany) i kto Ci to robił?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2023, 11:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hej,
Gołembiewscy Warszawa. Niestety pojęcia nie mam jak się ta poprawka nazywa, zostawiłem auto na inną naprawę i zadzwonili z info, że coś takiego jest. Najlepiej do nich zadzwoń i dopytaj.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2023, 07:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A więc ja swój akumulator uratowałem Stefpolem. W ubiegłym tygodniu ładowałem łącznie 36 godzin. Z gęstości średniej 1,15 doszedłem do średniej 1,25. Przy czym końcową gęstość mierzyłem 3 godziny po ładowaniu i potem stłukłem miernik i już nie miałem jak rano sprawdzić a pewnie do rana jeszcze się podbiło.
Po włożeniu Aku do auta pierwszy pomiar SOC to 90%. Potem spadło do 84% i narazie cały czas tak trzyma w okolicy 85%.
Byłem też u speca który badał stan aku takim większym urządzeniem, jakaś opornica, i powiedział że aku w bardzo dobrym stanie

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 mar 2023, 21:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.01.2016
Posty: 44
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ja próbuję uratować ładowarka CTEK z funkcją recondition. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Nie mam jak "sprawdzić" ilości elektrolitu, bo akumulator jest zabudowany ze wszystkich stron. Pamiętam, że oryginalny był firmy Yuasa i miał mleczne-przezroczyste ścianki i nawet podziałka była. Było widać, że elektrolit wyparował poniżej poziomu min.

Jak się nie uda, to namierzyłem już akumulator EFB z korkami, będę co rok przed zimą dolewał i ładował w miarę potrzeby.

Równolegle zająłem się badaniem zużycia prądu przez auto w czasie stania. Zobaczymy co się okaże


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2023, 16:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.03.2023
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć,
również mam podejrzenia, że padł mi akumulator. U mnie wygląda to tak, że drzwi otwierają się normalnie z pilota. W środku podświetla się na chwilę tarcza prędkościomierza a wyświetlacz komputera pokładowego informuje tylko o otwartych drzwiach. Jak zamykam drzwi to wszystko gaśnie. Jedno co mnie dziwi to fakt, że nie świecą żadne kontrolki oprócz mrugającej co kilka sekund, czerwonej od immo (autko z kłódką). Jak wciskam hamulec (skrzynia at) to kontrolka start/stop świeci prawidłowo kolorem zielonym. Ale próba odpalenia auta nie daje żadnego rezultatu. Nie słychać nawet charakterystycznego cyknięcia po naciśnięciu przycisku start/stop. Dodam, że mam pastylkę Meta System jako dodatkowe zabezpieczenie ale nawet jak wyłączę dodatkowy immo kluczem to dalej brak reakcji.

Czy takie objawy mogą być przyczyną rozładowania aku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2023, 19:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
A odpala na kablach/boosterze?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 kwi 2023, 15:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hej

Wczoraj bawiłem się klamerkami i wyczerpałem akumulator. Dzisiaj chciałem odpalić ale raz zamienił i tle nie chciał odpalić tak trzy razy. Odpielem klemy i podladowalem 2 godziny prostownikiem. Założyłem klemy odpalił bez problemu nibywszystko jest ok ale spalanie pokazuje mi 21 litrów na 100 gdzie wcześniej było 10,5. Chodzi o jazdę po mieście zrobiłem jakieś 10 km plus jakaś godzinkę chodziło na parkingu. O co chodzi z tym spalaniem ? I tak miałem wysokie ale 21 to już przesada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 kwi 2023, 15:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przecież jak odpiąłeś klemy to zresetowałeś średnie spalanie. Potem zrobiłeś 10 km i godzinę silnik chodził na postoju.
Nie ma się co dziwić takiemu wynikowi ....

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 kwi 2023, 16:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 38
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No zobaczymy co dalej dziwne jest to ze jak sprawdzilem akumulator to ma na wylaczonym silniku 12,88 napiecia i takie samo napiecie na wlaczonym silniku 12,88 do 12,94.

Po wlaczeniu ogrzewania, swiatel, radia podskoczylo do 13,96


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2023, 08:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Czesc wam, od ponad dwoch lat posiadam mazde cx-5 z konca 2017 roku 2.2D SkyActive, i mam pytanko do was choc wiem ze pewnie juz byl taki temat na formu .
Dzis rano przy niskiej temperaturze okolo 2 stopni podczas odpalania auto wyskoczyl mi komunikat " Awaria systemu sterowania akumulatora" mozecie mi powiedziec czy to jest spowodowane tym iz aku jest rozladowany czy czujnik na klemie jest uszkodzony czy musze wymienic aku? sorki ze tak pytam ale nie jestem dobry w te klocki.
Dzieki wielkie, pozdrawiam


Ostatnio edytowano Cz, 13 kwi 2023, 08:32 przez maciekelga, łącznie edytowano 2 razy
Połączono z istniejącym tematem. Na prawdę nie widać na pierwszej stronie działu wielkiego tematu na ponad 140 stron? Trzeba zakładać nowy temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2023, 08:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kogutek
zapoznaj się choć trochę z informacjami w tym temacie, to przewija się co chwile.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2023, 08:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Sorki @maciekelga jestem nowy na tym forum a tez jest 143 strony i nie wszystkie sa na ten temat i tez nie mam teraz tyle czasu gdyz jestem w robocie ale spoko nardobie zaleglosci :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2023, 10:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pewnie mało jeździsz :) zrób trasę 150 km i problem powinien zniknąć. Auto stało kilka dni/krótkie trasy?

Jest spora szansa, że po prostu akumulator jest niedoładowany. Miałem taki komunikat na początku stycznia, auto stało przez tydzień. Przejechałem 2x30 km i problem się rozwiązał.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 cze 2023, 12:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2016
Posty: 38
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Witam po długiej przerwie, mam mazde 6 GL 2023rok, po kupnie sprawdzałem parametry akumulatora forscanem , było 87%SOC, dałem auto na montaż haka holowniczego i po odebraniu auta nie działały mi systemy Eloop i istop, sprawdziłem forscanem błędów nie było, SOC0% po trzech dniach o odebrania auta. Stwierdziłem odłączyli aku. a nie podłączyli zgodnie z procedurą i czujnikiem na klemie minusowej, więc odłączyłem aku. i podłączyłem po 5minutach tak jak powinno być, na drugi dzień jadę wszystko po pewnym czasie zaczęło działać jak należy, ale po podłączeniu forscana SOC 0% teraz już miną miesiąc i nadal mam 0%, a wszystko działa. Co jeszcze sprawdzić luz zresetować by było poprawnie. RESET DAY chyba nie ma nic wspólnego? Bo dni się zgadzają?

_________________
Byłe Mazdy to: 323-C BA '93rok, 626-GE FP '94rok, 6-GY RF7J '07rok, 6-GL PE01 '17rok, 6-GL 2.0 165KM AT Exclusive-line '23rok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 cze 2023, 12:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kristoph17
mam to samo, odłącz jeszcze raz kleme i podłącz ponownie, później czujnik na klemie. Chyba jest tak, że jak przez dłuższy czas nie policzy SOC to później już nie próbuje :lol:

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2023, 11:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.06.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2021
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam,
Mam taką samą sytuację, czy udało się znaleźć przyczynę?
RadziO napisał(a):
Cześć,
również mam podejrzenia, że padł mi akumulator. U mnie wygląda to tak, że drzwi otwierają się normalnie z pilota. W środku podświetla się na chwilę tarcza prędkościomierza a wyświetlacz komputera pokładowego informuje tylko o otwartych drzwiach. Jak zamykam drzwi to wszystko gaśnie. Jedno co mnie dziwi to fakt, że nie świecą żadne kontrolki oprócz mrugającej co kilka sekund, czerwonej od immo (autko z kłódką). Jak wciskam hamulec (skrzynia at) to kontrolka start/stop świeci prawidłowo kolorem zielonym. Ale próba odpalenia auta nie daje żadnego rezultatu. Nie słychać nawet charakterystycznego cyknięcia po naciśnięciu przycisku start/stop. Dodam, że mam pastylkę Meta System jako dodatkowe zabezpieczenie ale nawet jak wyłączę dodatkowy immo kluczem to dalej brak reakcji.

Czy takie objawy mogą być przyczyną rozładowania aku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 cze 2023, 06:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.03.2023
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć, tak udało się. Odpiąłem klemy błędy się skasowały i zaczął działać poprawnie. Ale akumulator i tak wymieniłem bo już był trup.


Ostatnio edytowano Pt, 16 cze 2023, 06:41 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 cze 2023, 15:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.06.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2021
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Odebrałem samochód z serwisu. Faktycznie uszkodzony akumulator, zwarta jedna cela. Akumulator wymieniony na nowy w ramach gwarancji. Super, sprawnie i szybko. Dziękuję za informację.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 lip 2023, 00:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mieliście tak, że auto za nic w świecie nie chcę policzyć SOC? Odłączałem akumulator i teraz auto nie chcę policzyć SOC.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lip 2023, 12:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A ile czasu minęło od odłączenia akumulatora? Mi kiedyś w ASO od ręki zrobili procedurę plus do tego jakiś reset poprzez ich program i interfejs i dość szybko SOC zaczął rosnąć. Ale później jak odbierałem auto po serwisie, gdzie zazwyczaj odłączali akumulator i nie zrobili resetu, to czasami czekałem prawie tydzień, aż SOC wrócił na swój poziom. Także nie wiem od czego to zależy. Może żeby SOC sam się obliczył trzeba więcej czasu pojeździć, w jakiś sposób na podstawie napięcia oraz bilansu prądowego ECU musi to obliczyć. Ja bym się nie przejmował, za jakiś czas powinna się pojawić prawidłowa wartość.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 lip 2023, 13:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ostatnio przez 6 miesięcy było 0% i w sumie olałem ale pamiętam, że jak SOC był wyliczony to napięcie ładowania było forsowane do wyższych wartości, gdy jest 0% systemy działają ale nie podbija napięcia np. podczas hamowania silnikiem do 14.95V

Kiedy jest 0% trzyma bezpieczniejszy poziom. To jest magia, raz się przelicza raz nie.


Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2023, 19:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.07.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witam.
Panowie czy ktoś was miał komunikat awaria systemu sterowania akumulatorem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2023, 15:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja, dzisiaj :) 32C. I kilka tygodni temu jak też były mega upały. Akumulator pokazuje naładowany, nie działa i-stop. Jak się zrobiło chłodniej i minęło kilka godzin to wszystko działało. Zobaczymy jak dzisiaj.

Wcześniej - w styczniu jak auto stało i akumulator był słabo naładowany.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2023, 17:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I-stop działa gdy temp. otoczenia mieści się w przedziale -10 - 50*C
Pod maską podczas upałów przekracza te 50 *C.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2023, 17:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.07.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Akumulator wymieniłem i mam nadzieję że problem rozwiązany


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.