Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 19:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 19:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Millerek napisał(a):
A czym będziesz ładować, jeśli mogę spytać?
Taki zasilacz zamówiłem.Obrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 20:08 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Pisał w połowie listopada, że ładuje znów i że Stefpolem. Zrobił też niezłą gęstość. Ale masz rację, może niech sam potwierdzi.

Tak, pamiętam o 0,5A wzrostu prądu, tak się składa, że u mnie nie wzrosło więcej, niż o te 0,5A i następował koniec czasu ładowania. Za każdym razem było tak samo. Pisałem o tym, ale powtórzę:
- z zadanych 10A CC - szybki spadek do 2-4A, a po godzinie wzrost z 3 do 3,5A, z 4 do 4,5A itd.
- napięcie 17V CV bez zmian, bez wzlotów i upadków.

Temperatura cały czas pod kontrolą, nie było żadnych wartych odnotowania incydentów.

Gęstość jaką udało mi się osiągnąć to 1.26 w dwóch celach do 1,28. Obecnie, jak wspomniałem, jest niższa.

Co ciekawe, dla BT360 moje EFB jest jak nówka sklepowa: SOH 100%, SOC 98-100%. To tak dla przypomnienia, gdyby ktoś chciał opierać się wyłącznie na analizie prądowo-napieciowej swojego EFB podczas oceny jego stanu.

Wszystko, co teraz robię z EFB, jest trochę z nudów, trochę z ciekawości, a trochę też bo mam problem z plecami i nie miałem jak go wstawić do auta. I do tego zerowe przebiegi.

-- Dodano: 3 grudnia 2020, o 20:08 --

Terminator181 mam ten sam model. Kupiłeś od razu kable do ładowania od niego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 21:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Niestety po ładowaniu auto stało 3 tygodnie. Covidowo uziemiło mnie w domu. Po tym czasie nie wiem jaka jest gęstość, ale naładowanie wynosiło 56%. Przez kilka dni jeżdżenia podbiło do 59%. Powinienem podłączyć go na jeden dzień, żeby odbić...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 21:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to spoko kolego Artego, nie wygląda źle, o tym wzroście natężenia prądu ładowania wspominam jako przestroga. Nie jest wskazane takie zachowanie i trzeba przerwać Ładowanie.
Wiedz o tym, że najpierw będzie wzrost prądu a później temperatury akumulatora, poprostu zasilacze impulsowe mają wysoką skuteczność że względu na częstotliwość ich parametrów prądowych. Raczej ładujemy prądem a nie napięciem (wbrew temu co głosili panowie z MrAkumulator, którzy nagminnie wspominali ze wzrost napięcia powyżej 14.20V już ładuje akumulator), samo napięcie to nie wszystko.
Zasilacze impulsowe (wspomniane wyżej) chociaż mają bardzo niskie tętnienia rzędu kilku/kilkunastu mV, są dobrymi zasilaczami do odbiorników wszelakich ale akumulator kwasowy to inna opowieść. Ten zaś (akumulator kwasowy), bardziej woli tętnienia z prostowników ponieważ prąd skuteczny jest w nich bardziej lubiany przez akumulatorynkwasowe. Tam występuje inne zjawisko, tzw szpilki (przykładowo w prostownikach dwupolowkowych Stefpol itp...), czyli w prąd skuteczny będzie rzędu kilku A a szczyt prądu w tych szpilkach będzie rzędu nawet kilkadziesiąt A! I to kwasiak lepiej tolerują i bardziej wolą, bo od zasilacza tego nie dostaną.
Oczywiście każde z tych urządzeń ma swoje wady i zalety, ale chcę tylko nadmienić (co też czynie pisząc kilkukrotnie), że z zasilaczem warsztatowym nie ma żartów. Jakoby taki Stefek nie zrobi krzywdy ale zasilacz stabilizowany ze swoją skutecznością już potrafi zniszczyć kwasiaka bardzo łatwo.
Tyle.
Ja swojego ładowałem ostatnio dwukrotnie niestety.
Przez pierwsze dni miałem. 100%SOC, od razu zauważalna jest zmiana pracy silnika, jego wydajność (jeśli mogę tak powiedzieć) jest lepsza, lepiej się wkręca i jakby stał się troszkę mocniejszy. Ale o tym też kiedyś wspominałem ze są inne dodatkowe korzyści z dobrze naładowanego akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 22:44 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Napisałeś, że najpierw będzie wzrost prądu a później temperatury akumulatora. Czy potem powinienem się spodziewać ich spadku? Bo czekam właśnie na to, ale nie następują. Ładuję zgodnie z tabelką, najdłuższe ładowanie wyniosło 200 min i też pod koniec nie spadało natężenie prądu.
U mnie jest trochę inaczej, niż u Was.
Ja jeżdżę M3, u mnie nie ma tylu bajerów ciągnących prąd ile jest w M6, nie ma Omegi, a mój EFB jest z 2014, może i 2013. Do zimy 2019 nie było z nim żadnego problemu, ani razu. Zdaję sobie sprawę, że zwyczajnie może nadszedł jego czas. Dlatego, mając teraz czas, traktuję to jako eksperyment. Ale nie obrazilbym się oczywiście, gdyby udało się go postawić na nogi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2020, 23:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No nie, jeśli prąd wzrasta pod koniec czasu ładowania, to jeszcze nie tak źle bo przecież zaraz go rozłączasz od zasilacza. Ale, jeśli byś tego nie rozłączył przez najbliższą godzinę dwie, to akumulator byłby szrot. Nie dość że prąd podszedłby do tych maksymalnych tego zasilacza czyli 10A, a sam elektrolit miałby ponad 50stC a płyty by się zniszczyły. Wtedy aku szrot na 100%.
Yuasa sobie wymyśliła właśnie, żeby zastosować najlepiej urządzenie z ochroną CV oraz CC oraz tabelkę wyliczając prąd adekwatnie do Gęstości. Źle odczytana Gęstość może wynikać z błędu odczytu bądź nie zachowania czasu odstania EFB. On jeszcze przez kilka godzin sam w sobie pracuje. Przykład, zaraz po wyjęciu bezie mieć Gęstość 1.24, po 10h będzie 1.26. Zastosujesz tabelkę do 1.24 czyli czas ładowania będzie dłuższy jak do Gęstości 1.26. Więc, możliwe jest ze po przeliczeniu do błędnego 1.24 pod koniec ładowania efb będzie mieć dość i zacznie stawiać większy opór co wyzwoli wzrost temp.
Ale mimo tego, i tak można takim zasilaczem zniszczyć akumulator. Dlatego uprzedzam ze taki zasilacz to nie byle co.
Podłącz żarówkę 24V ustawiając na zasilaczu 16V i 10A.
Ppzniejn(jakbyś miał) takiego stefka 15A (gdzie w najwyższym ustawieniu też ma 16V)zrób to samo z tą samą żarówka. Obiecuję Ci ze żarówka na stefku ledwo się będzie zażyć a na zasilaczu świecić z połową mocy.

Syefek to prostownik dwupolowkowy o częstotliwości 100HZ DC, bo on nie ma typowego układu prostowniczego jak mosteg Gretza, tylko zespół czterech diod prostowniczych połączonych z odczepu strony wtórnej toroida.. Ok zanudzam chyba...
Ale, zasilacz taki impulsowy inaczej pracuje i ma częstotliwość około 240hz (jakoś tak), ale, Stefek przy tej częstotliwości jego prąd skuteczny będzie około 10-15A ale na oscyloskopie przy 100hz jego szpilka prądową ta górna na sinusoidzie w tzw piku będzie miała nawet i z 40A. Żarówka tego nie odczuje ale akumulator już tak. Na zasilaczu impulsowym tego nie ma bo, sinusoidy połówkowej nie ma, jest płaska niemalże, i wtedy jego skuteczność jest praktycznie niezmienna od obciążenia.
OK, chyba już znowu głupoty pisze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2020, 20:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
artgeo - Nie kupowałem. A te w komplecie są złe?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2020, 20:46 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Ja jestem pełen uznania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 11:08 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
4 grudnia 2020, o 20:18 Terminator181 napisał(a):
artgeo - Nie kupowałem. A te w komplecie są złe?

Były tylko małe szczypce laboratoryjne dołączone przez producenta, osobno sprzedawał kable do akumulatora, z dużymi krokodylkami. Może teraz są już w komplecie. Ale i tak kupiłem ostatnio przewody 4mm bo wydawało mi się, że na tamtych jest sporo straty. Zasilacz ustawiony na 17V a na słupkach 16,8V. Choć w sumie na tych nowych jest podobnie, więc w sumie nie było warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 12:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja mam w domu kable rozruchowe to przerobiłem i jest ok. Te przewody orginalne są może dobre, ale nie na długie przepływy prądu 10A.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 12:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Kurcze! U mnie ten zasilacz nie może osiągnąć 17V. Przy 10A jest tylko 14.4V. O co chodzi? Bez obciążenia ustawiłem 17V, po podłączeniu klem napięcie spadło i nawet jak potencjometr daje na maxa to wyżej napięcie nie idzie. Akumulator 60Ah. Gęstość elektrolitu 1.21.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 12:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jest dobrze, czekaj..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Właśnie rośnie doszło do 16V. Napięcie na akumulatorze jest o 0,5V mniejsze. Czyli ustabilizować tak , aby 17V bylo na klemach?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:14 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Wyglodnialy i zdrowy ten Twój EFB, łyka ampery aż miło patrzeć. Ja tak nigdy nie miałem.

Skoro instrukcja podaje, że ma być ladowany minimum 17V, to ja ustawiam na zasilaczu 17,2V i wtedy mam 17V na słupkach.

Nie grzeje się przy takim przepływie? W którejś instrukcji było żeby go włożyć do miski z wodą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A to nie jest tak, że zasilacz ma jakąś tam moc, i niestety tego przekroczyć się nie da? Także przy małym napięciu będzie duży prąd, a dla większego napięcia prąd już będzie mniejszy? P=U*I - tego się nie oszuka, jak to mówią "z gówna bata nie ukręcisz".
Jeśli chodzi o przewody to przyjmuje się 8A na mm^2. Przy dłuższych przewodach może być spadek napięcia, przy krótkich nie aż tak duży, ale przewody mogą się też grzać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:23 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Ten zasilacz ma 300W, więc ma spory zapas.
Ustawia się 17V CV i prąd na maxa bo on ma 10A max, czyli ogranicza się moc do 170W, a reszta zależy od tego, ile EFB jest w stanie pobrać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Na razie temperatura elektrolitu wynosi 22.9CObrazek
Kable zdublowałem. Nie grzeją się. Akumulator ma dopiero 1 rok.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek


Ostatnio edytowano So, 5 gru 2020, 13:32 przez Terminator181, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:30 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
U mnie przez jakąś godzinę też temp nie rośnie, potem zaczyna wzrastać. Przy takich amperach jak u Ciebie może być szybciej.
Jaka temp otoczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Około 21 stopni. Jest już 16.6V na klemach. Elektrolit buzuje.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:39 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Nie wątpię, że buzuje aż miło. Pamietales, żeby dolać wody pod górną kreskę? Jak ostygnie to zobaczysz jutro jak pięknie spadł poziom elektrolitu.
Jaki prąd przy tym napięciu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 13:55 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cały czas 10A pokazuje i napięcie na klemach 16.71V. Temperatura elektrolitu 24°C , natomiast temperatura mierzona na dole obudowy 30°C.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 14:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zmniejsz napięcie do MAX 17V!, nie więcej.
Napięcia na klemach nie ma sensu mierzyć.

A poza tym, to nie mam pewności czy Exide wytrzyma. Po jakim czasie osiągnął te 30stC?
Chyba się zaraz zagotuje....
Możesz zmierzyć Gęstość teraz? Masz czym?jeśli tak to napisz co tam wychodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 14:55 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Po dwóch godzinach lądowania napięcie na akumulatorze 17V , prąd 10A, temp. 35°C. Do jakiej temperatury można ładować akumulator? Po zmniejszeniu napięcia do 17V na klemach spadło do 16,67V, prąd spadł do 6.70A. Gęstość 1.25. Tak zostawić?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano So, 5 gru 2020, 14:59 przez Terminator181, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 14:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak dla mnie ma dość, moja Yuasa przy gęstości 1.22 zeszła przy 17V do około 5-6A po godzinie. Twój trzyma ciągle 10A, nie wytrzyma.
Zmniejsz napięcie Do 15.8V,jakie ma natężenie prądu ładowania? Napisz..
Gęstość Jeszce dasz radę teraz zmierzyć?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 15:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Gęstość w innej teraz celi tej najsłabszej to1.24. prąd ciągle 6.35A przy 17V na zasilaczu, na klemach 16.67V. Temp. nawet spadła do 33°C Przy 15.8V na zasilaczu prąd 2.2A. Jak ustawić?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 15:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 15:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tzn? Zostawić 15.8V?
Prąd teraz 1.93V.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 15:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Skoro prąd już spadł tak nisko to już jest ok. Widocznie miał takie zapotrzebowanie. Pilnuj żeby prąd nie rósł i doczekaj do czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 16:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok. Dziękuję.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 gru 2020, 17:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pod koniec ładowania Napięcie 15.8V prąd 0.93A. Zobaczymy jak z gęstością po 6 godz.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.