Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 16:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 12 cze 2023, 05:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2023
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam wszystkich.
Nigdy nie korzystałem przy poprzednich swoich pojazdach z forów internetowych, bo wszelkie problemy udawało się zlokalizować ale chyba przyszedł czas to zmienić...
Jeżdżę od kilku miesięcy Madzią 6 2013 2.5 AT. Do tej pory byłem nią zachwycony. I się zaczęło...
Cztery dni temu podczas cofania nie trafiłem w podjazd i podjechałem w dość wysoki krawężnik. Następnego dnia podczas jazdy pojawiły się "SBS INSPECTION REQUIRED" na zmianę z "SCBS INSPECTION REQUIRED". Do tego doszedł problem z wrzuceniem biegu z P na jakikolwiek inny (obchodzę go aktualnie poprzez "ręczną" zmianę biegów pod zaślepką przy dźwigni). Nomen omen zrobiłem tego dnia kilkaset km - część trasy przejechałem bez palących się kontrolek a i po postoju problem ze zmianą biegów nie wstępował. Następnego dnia doszedł problem z uruchomieniem silnika - samochód ewidentnie nie widział, że wciskam pedał hamulca. Po próbach, czarach i modlitwach idzie jakimś trafem jednakże odpalić. Wymieniony został w ASO czujnik stopu (nawet dwukrotnie, bo podejrzewano wadliwy egzemplarz). Kolejnego dnia posypało się wszystko, tj. kierunkowskazy, światła długie, dmuchawa, światła stopu, świecące się stale postojówki niezależnie od ustawień. W międzyczasie - bazując na diagnostyce - aktualizowano mi ABS. Nie dało to nic. Opinie elektroników / elektryków można streścić w taki sposób: "nie chce mi się za to zabierać, bo to szukanie igły w stogu siana ale jak nikt Panu nie pomoże to zapraszam za miesiąc aaale z góry uprzedzam, że płacimy za roboczogodzinę a nie za wykonane zlecenie".