Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 06:44 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze aku do silnika 2.2 diesel z 2014r. Jakie tam moce muszą być?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 paź 2021, 18:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Cześć! Mam pytanie dotyczące ładowania akumulatora. Auto nie było jeżdżone około 3 miesiące (Mazda 6, 2019 r.) i akumulator raczej padł. Czy mogę uruchomić auto z tzw. „boostera”, tak aby trochę pojeździć i go doładować? Widziałem, że są jakieś ale jeśli w aucie jest i-stop. Macie tu jakieś doświadczenia? Z góry dzięki za odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 06:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Możesz, tylko to Ci nic nie da. Akumulator po takim czasie stracił gęstość, której nie odzyska ładowaniem w samochodzie. Jeśli chcesz go uratować to pozostaje ładowanie prostownikiem (nie automatyczną ładowarką, która nie zrobi porządnej gęstości).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 10:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 października 2021, o 19:16 MrGolan napisał(a):
akumulator raczej padł.

Ale co to znaczy "raczej"? Padł, czy nie? Skoro chcesz uruchomić z boostera, to rozumiem, że nie kręci. To uruchom, pojeździj ale nie 15 min, tylko sporo dłużej i zobacz co będzie. Zapewne nie odzyska pełni pojemności, ale może do jeżdżenia normalnego wystarczy. Najwyżej nie będzie ci działał i-stop. Mi zawsze w zimie przestaje działać i-stop, rusza na wiosnę. Akumulator 5-letni, a takie zachowanie było prawie od nowości.
Możesz jeszcze wyjąć i podładować czymkolwiek (oczywiście lepiej mocnym prostownikiem, ale jak nie masz to dowolną ładowarką) i zobaczyć czy działa. Tylko pamiętaj, żeby do ładowania wyjąć bądź odpiąć klemy, jak masz i-eloop. Bez odpięcia ładowanie niewiele pomoże.
Ja mam taką definicję sprawnego akumulatora (choć niektórzy tu mają inną ;) ): jak odpala auto - to sprawny. I nie interesuje mnie ile ma pojemności albo jaki SOC :) Może mieć i 10% byleby odpalał. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 10:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Luke, czasem warto, jeśli już są jakieś problemy, po tych 5 latach akumulator wymienić i mieć spokój. Taki kilkuletni dziś odpali a jutro już może być martwy. Niestety to tylko bateria, która się zużywa. Wydatek tych kilku stówek raz na kilka lat to jest nic w stosunku do ceny tego auta. Zwłaszcza, że w Maździe tak wcale dużo wydatków nie ma, gdyż mało co się psuje. Ja ze swojej strony mogę dodać, że Exide lepiej się sprawuje jeśli chodzi o doładowanie w aucie niż Yuasa. Od dwóch lat mam ciągle SOC powyżej 90% i systemy i-eloop i i-stop działają praktycznie od razu, jak tylko silnik lekko się zagrzeje, nie ma znaczenia, czy lato, czy zima.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 10:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
28 października 2021, o 11:38 Pablos napisał(a):
czasem warto, jeśli już są jakieś problemy, po tych 5 latach akumulator wymienić i mieć spokój

No ja akurat mam inne podejście, zwłaszcza że nie mam z nim problemów :) A przy okazji testuję ile wytrzyma. Poprzedni sprzedałem po 8 latach razem z samochodem. Zobaczymy ile lat wytrzyma ten z Mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 11:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
U mnie niestety w tygodniu żona jeździ i nie chcę telefonu z rana z jęczeniem, że auto nie odpala, bo już wtedy nic nie zdziałam :-P

Yuasę wymieniłem po 5 latach, już był ciężki rozruch i wyskakiwał komunikat. Poprzedni właściciel używał i-stop, więc to też pewnie zdegradowało akumulator. Zresztą EFB nie wytrzymują tak długo, jak zwykłe. Wydaje mi się, że liczy się też liczba rozruchów. Jak ktoś rzadko jeździ to i akumulator dłużej pożyje, oby tylko za długo nie stał bo rozładowanie też go dobija.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 14:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ale przeciez EFB są specjalnie do start-stop. ZwykłE aku Yuasa wytrzymuje do 50tys uruchomien, EFB 260tys a AMG do 340tys.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 15:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja używam i-stopa cały czas, przejeżdżam ponad 20000 rocznie, sporo w mieście na odcinkach 5-10 km. Jak na razie nie widzę zużycia akumulatora, oczywiście nie sprawdzałem dokładnych parametrów, ale kręci normalnie, nawet w zimie. Zobaczymy jak długo. Chciałbym dociągnąć przynajmniej do 7-8 lat, co by oznaczało że praktycznie akumulator nie wymaga dodatkowej obsługi, a czas jego życia jest porównywalny z innymi (wcześniejszymi).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 15:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No tak EFB są do takiego trybu. Może się źle wyraziłem. Ogólnie nowe akumulatory są kiepskie. A EFB jak ktoś używa start-stop to mają gorsze życie niż zwykłe. Jeśli mogą wytrzymać 5 razy więcej uruchomień, to wygląda, na to, że nie jest to aż tak dużo. Poruszając się po mieście, stojąc na światłach, w korkach, można dziennie wiele razy uruchamiać silnik. Dlatego ja u siebie tego nie używam, mam nadzieję, że akumulator dłużej pożyje. Tak samo jak i pasek oraz napinacz, które musiałem już wymienić. No i rozrusznik się tak nie zużywa kiedy i-stop jest wyłączony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 17:34 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
80 razy dziennie przez 8 lat to nie dużo??

Wysłane z mojego M2101K9AG przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 paź 2021, 17:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No fakt, nie przeliczyłem tego, teoretycznie faktycznie trochę tych rozruchów jest. Chodziło mi, że tylko 5 razy więcej niż w zwykłym akku. W każdym razie dla mnie start-stop to na siłę wsadzone coś, co miało obniżać spalanie na papierze. Tak naprawdę takim jedynym skutecznym i sensownym systemem jest hybryda, gdzie silnik spalinowy jest uruchamiany elektrycznym. W dieslu, gdzie jeszcze jest turbina używanie tego i-stop jest totalnie bez sensu. Zwłaszcza, że mimo tego iż niby tłoki ustawiają się w jakiejś tam najlepszej pozycji to i tak trzęsie budą :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 paź 2021, 18:19 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Przecież silnik spalinowy w autach zawsze jest uruchamiany elektrycznym

Wysłane z mojego M2101K9AG przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 paź 2021, 17:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Wymieniłem swój akumulator po 7 latach użytkowania i nigdy go nie ładowałem. Nie miałem z nim problemów do samej wymiany, ale 7 lat to już sporo i obawiałem się już nadchodzącej zimy. Jeździłem 95% w mieście, nigdy w zasadzie nie wyłączając i-stopa, najczęściej krótkie trasy, ale starałem się nie jeździć "w jedną stronę" mniej aniżeli 12-15km.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 paź 2021, 18:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
arnoldd, uwierz mi, że silnik spalinowy odpalany poprzez przekładnię z silnika elektrycznego w hybrydzie startuje dużo łagodniej niż w zwykłym aucie z rozrusznika. Także nie łap mnie za słowa bo wiem, że rozrusznik to też silnik elektryczny. Chodzi mi o to, że te nasze systemy i-stop i i-eloop to tylko zwykła ściema i jedyne co może zaoszczędzić trochę paliwa to hybryda, w rozwiązaniu, które stosuje Toyota.

No i Yuasa EFB ma tylko 85 tys. a nie 260 tys. rozruchów w specyfikacji:
https://akpol.net/akumulator-yuasa-64ah ... p-805.html

Mazop, diesel ma dużo cięższy rozruch niż benzyna, zwłaszcza zimą. Mogłem jeszcze potrzymać akumulator z rok lub dwa dłużej, ale po co ryzykować. Zwłaszcza, że zaczęły się krótkie odcinki a Yuasa słabo się ładuje w aucie. A nie chciało mi się wyciągać tej baterii do ładowania, zwłaszcza, że jest dużo większa i cięższa niż w benzynie. Teraz Exide ładnie się ładuje podczas jazdy, dziś odpalony z 90% SOC, po 40 km miał już 95%.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 paź 2021, 21:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pablos - miałem 7lat właśnie Yuasa, a teraz mam Exide. Zobaczymy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lis 2021, 16:01 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mam zasilacz z regulowanym napięciem. Obciążenie prądowe max 5A. Z ciekawości ustawiłem na 17V i po podłączeniu wskazywał maksymalny pobór w okolicach 3,8A. Po godzinie prąd zmalał do 2,8 a po dwóch było 2,2. Więcej czasu nie miałem. Zastanawia mnie, że zasilacz nie wszedł w ograniczenie prądowe, ponieważ wiem, że aku jest słaby (ostatnio mi się rozładował tak że zakręcić nie mogłem i tylko chwile był pod prostownikiem).

_________________
92GE->05GY->14GJ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lis 2021, 16:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
5A to może i ma, ale nie przy 17V.
Chociaż nie wiadomo czy on (ten zasilacz) wskazuje natężenie prądu, a może to wskaźnik napięcia wyskalowany w Amperach.
Jest dużo niewiadomych co i jak wskazuje.
Głodny (rozładowany) EFB przy napięciu 17V potrafi mieć ponad 40A poboru prądu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 17:29 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Akumulator wymieniany w kwietniu, Exide. Sprawdziłem gęstość tydzień temu, 1,17 na środkowych celach, 1,14 na skrajnych - to jest jakiś absurd biorąc pod uwagę wiek akumulatora i fakt, że latem sporo jeździłem. Podładowałem Stefkiem. Środkowe cele podniosłem do 1,29, skrajne do 1,26. Ładowałem dwie serie po 36h. Czy fakt, że skrajne są kilka punktów niżej od środkowych może sugerować, że coś jest nie tak z aku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 17:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Średnia 1.15 to dość słabo...
Skarajne przeważnie (jak nie zawsze), będą mieć ciut mniejszą Gęstość, nawet po ładowaniu.
Ale widzę że Stefek dobrze sobie poradził, mimo że potrzebował 36h.
A jaki miałeś SOC przed i po ładowaniu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lis 2021, 19:36 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Niestety nie sprawdzałem ani przed, ani po...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lis 2021, 17:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moja M mało jeździła w ostatnich miesiącach. Skutkowało to coraz słabszym SOC, finalnie było około 50% i wyłączony I-Stop.
Od dłuższego czasu nic z tym nie robiłem, nie patrzyłem w Forscan, nie chciało mi się.
Teraz mazda stała ponad 2 tygodnie.
Korzystając z wolnego czasu zajrzałem do aku.
Gęstość elektrolitu niska..., chociaż myślałem że będzie gorzej.
Obrazek
Podpiąłem miernik, napięcie 12.04V Obrazek
Sprawdziłem parametry, słabo... Obrazek
Uruchomiłem mazde by sprawdzić SOC, też słabo...
Obrazek
Przyniosłem aku do domu, odczekałem 6 h.
Podpiąłem i ustawiłem ładowarkę na 17V 12A na czas 3hObrazek
Po ładowaniu odczekałem 6h, i sprawdziłem parametry ObrazekObrazekObrazekObrazek
Następnego dnia wsadziłem aku do auta, przejechałem 100km, akurat była taka potrzeba.
Następnego dnia ponownie sprawdziłem parametry aku. ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Ładnie, Ładowanie opłaciło się i przyniosło oczekiwane efekty.

Uruchomiłem mazde by sprawdzić SOC, niestety jeszcze poczekam dzień aby mazda wyliczyła sobie efekt po ładowaniu.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lis 2021, 15:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.09.2019
Posty: 60
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: zachodniopomorski
Pomożecie?
Potrzebuję aku do 2.5 turbo.
W książce 12v 65h / 20HR
Jaki odpowiednik kupić teraz? Pilna sprawa...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lis 2021, 17:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Zaczęła się moja mazda trochę krztusić przy odpalaniu, wiadomo teraz zimniej na dworze ale coś czuję że pora na nowy aku. Załączam zdjęcia z forscana, wszystkie pidy jakie znalazłem do baterii. Jedno w trakcie jazdy (filtr się wypalał chociaż to pewnie nie ma znaczenia) i jedno na postoju z włączonym autem bez zapłonu. Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 gru 2021, 19:08 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2020
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam,
Proszę o pomoc. Jestem po wymianie głowicy i po tygodniu od wymiany pokazał mi się komunikat charging system malfunction na czerwono z ikoną aku. Szczerze to auto mam rok, nie wiem czy akumulator miałem wymiany. Alternator w regeneracji ok 6 msc temu, pasek ok trzyma. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka zgasła. Co to moze być, mial ktoś podobny przypadek ?

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 gru 2021, 16:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Panowie moja Madzia ma juz 7 lat, za niedługo będzie 8. Mam akus oryginał YUASA, odpala bez problemów. Ale jak temp spadla do - 4 to wyczułem, ze trochę ciężej odpalił. Może juz czas na wymianę akumulatora, ale chciałbym go podratować bo być może potrzebuje doładowania. Dzwoniłem do dwóch serwisów i powiedzieli, ze moge ladowac na podłączonych klemach, uwzględniając, ze posiadam i-loop i, start stop. Wiec jak to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 07:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mozesz na klemach ale jest to mbiej skuteczne bo bez resetu.
Oczywiscie na klemach nie 14,4/ 14,8v takie programy, 15,6v sa niebezpieczne na klemach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 12:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za info. Przeczytałem tu z 80 postów i mam taki mętlik w głowie, że hej:) podłączyłem aku na klemach prądem 6A czyli 1/10 pojemności akumulatora. Jak mam dlugo ładować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 18:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiele osób tu pisało, że jeżeli posiadasz i-eloop (kondensator) to ładowanie bez odpięcia klemy nic nie da. Energia idzie wtedy w ten kondensator, który zapewne się samorozładowuje (albo przekazuje energię gdzieś dalej) i skutek jest taki, że akumulator ładuje się bardzo mało.
Ja sam tego nie sprawdzałem, bo nie podladowywalem jeszcze nigdy akumulatora...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 19:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Mi sie wydaję, ze jednak się podładował bo byl trochę ciepły i woda lekko "bulgotala" ladowalem 10 godzin. Po ładowaniu odpaliłem auto i zauwazylem, ze lepiej kręci. Po za tym rozmawiałem z sąsiadem, który ma Madzie trójkę z i-eloop i też tak ladowal w poprzednim roku i wszystko grało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.