Teraz jest Cz, 28 sty 2021, 09:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 sty 2021, 23:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Yuasa EFB, ma te zaletę, że możesz ją spokojnie reanimować, tyle że odpowiednio i niekonwencjonalnie.
To akurat mi się podoba, małym kosztem usprawniasz coś co powinno być do wymiany.
Zresztą, ja się do tego przyzwyczaiłem/nauczyłem/nabyłem wiedzę mając kolejną już Mazdę. Z tym doświadczeniem jest lepiej, łatwiej i spokojniej to ogarnąć..., za swoje zarobione pitachy

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2021, 00:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2020
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie ciągle dylemat czy wywalić już Yuase na złom i przetestować tego Sebang Q85. Niby yuasa już złom ale ciągle działa i trochę żal ją złomować. Nie mam porządnego prostownika czy zasilacza tylko boscha c3 a tym nim nie zdziałam. Elektrolit rzadki jak woda bo ma 1,18 - 1,20 a aku ciągle działa. No fenomen :idea: dzisiaj po 3 dniach stania w blaszaku soc spadł do 53%. Po zrobieniu 35 km soc wzrósł do 57%. Jutro pewnie wzrośnie ponad 65% bo zawsze SS nie działał mi max 1 dzień. A jak nie doładuje to będzie Sebang. Taniej będzie kupić nowy aku niż dobry prostownik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2021, 08:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 43
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mi na nowym Exide teraz w zimę przez 3 dni spadło mi tylko 3% Soc.
Na starym koło 15 procent


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 sty 2021, 01:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1595
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie 4 letni Bosch Silver, SOC spadł ostatnio do ok 68%. Miałem śmieszna sytuacja - zostawiłem jedną lampkę w środku zapaloną na ok 1,5 dnia (auto w garażu, -2 stopnie). Jak tylko otworzyłem garaż, to byłem gotowy na wyjęcie powerbanka z bagażnika, ale o dziwo ropniaczek zaskoczył od strzała bez żadnej pomocy...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~251000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sty 2021, 10:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 56
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W 23/12 ładowałem aku, do auta włożony w Wigilię. Reset SOC zrobiony wg rozpiski którą wrzucał Millerek, istop zainicjowany.
Auto do 3/01 praktycznie stało, przebieg to ok 100 km (ok 3 krótkie trasy). Do dzisiaj przejechane ok 800 km i SOC dalej pokazuje 0% (wszystkie systemy śmigają).
Normalne to?

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam.
Posiadam Mazdę 6 z 2016 roku 2,2 Diesel i mocy 129kW.Przyszła pora wymiany akumulatora. Robiłem test bateryjki i wyszło 70% i według elektryka akumulator do wymiany jest. Doradzi ktoś z forum jaki akumulator kupić. W tym momencie mam 80Ah ale zastanawiam się czy nie kupić większego np 100Ah.
Znalazłem taki akumulator na allegro. Miał ktoś kiedyś styczność z tą firmą?

https://allegro.pl/oferta/akumulator-yu ... 9185415093

Pan na allegro doradził mi coś takiego. Bo według niego z tym akumulatorem system start-stop będzie działał poprawnie.

https://allegro.pl/oferta/akumulator-va ... 8949626085

Proszę o jakieś pomysły .Bo to co wydawało mi się łatwe w zakupie okazuje się sporym problem.


Ostatnio edytowano Śr, 13 sty 2021, 09:21 przez victor, łącznie edytowano 2 razy
Przeniesiono do właściwego tematu. - bardzo proszę o umieszczanie postów w odpowiednim dziale - masz III generację


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 12:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 724
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witaj,

Po pierwsze pytanie, po co Ci 100Ah? Mazda to nie traktor :wink:

Po drugie, czy jest jakiś problem z akumulatorem? Jakiś komunikat się pojawił, auto ciężko pali? Zawsze możesz sam sprawdzić SOC za pomocą interfejsu OBD i programu Forscan Lite na Androida. A może wystarczy jedynie naładować akumulator, jak to zrobić masz opisane na forum.

Po trzecie, to nie tylko musi być akumulator EFB ale też pasujący fizycznie do auta, a 100Ah prawdopodobnie jest większy objętościowo.

Oryginalnie masz zapewne Yuasa T110 YBX7335 80Ah, 780A. Odpowiednikiem jego z ASO jest teraz Exide SH02-18-520C, który mam obecnie z 5 letnią gwarancją.
Ja ze swojej strony z niczym innym bym nie kombinował jeśli nie chcesz mieć problemów, poczytaj wątek i będziesz wiedział o co chodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 12:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pablos napisał(a):

... Po trzecie, to nie tylko musi być akumulator EFB ale też pasujący fizycznie do auta... .


Zrozumiałem to tak, że pasować może każdy inny poza EFB.
Zgadza się ale efekty będą skromnie moim zdaniem, różnic się kolosalnie.

Więc....

Moim zdaniem Podpowiedź brzmi nieodpowiednio, bo kolega jeszcze kupi AGM bądź GEL albo zwykłego kwasiaka i dopiero będzie zawiedziony.

Tylko EFB, tak sobie Mazda wymyśliła i charakter ładowania/rozładowania jest tylko właśnie dla EFB. Pozostałe rodzaje akumulatorów mają inne zupełnie procesy ładowania/użytkowania/rozładowywania.

Jeśli Podpowiedź udzielona w poście powyżej miała inny charakter pomocy, to proszę o sprostowanie.

Przy maluch przebiegach nie proponuję zwiększać pojemność akumulatora, bo to wydłuży strasznie jego czas ładowania, niepotrzebnie.
Przy bardzo małych przebiegach proponowałbym nawet obniżyć pojemność o około 5Ah.
Oczywiście najlepiej trzymać się zaleceń mazdy.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 12:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 724
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Millerek, no przecież napisałem, że nie tylko trzeba patrzeć na to, że musimy kupić akumulator EFB (nie żaden inny) ale też żeby ten EFB fizycznie pasował do auta.

Myślałem, że chyba jasno się wyraziłem w tym zdaniu :wink:

Także podsumowując, akumulator musi być EFB i rozmiarami najlepiej taki sam jak oryginalna Yuasa T110 YBX7335 lub zamiennik Exide SH02-18-520C.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 13:15 
Świeżak
Offline
Od: 02.03.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Mam prośbę o przypomnienie jak ładować-doładować akumulator o których mowa powyżej. Aktualnie jest Yuasa i chciałbym podładować. Jaki prostownik jest potrzebny?
Ogólnodostepne automatyczne daja radę,np. Bosch C...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 13:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
13 stycznia 2021, o 12:14 Pablos napisał(a):
Witaj,

Po pierwsze pytanie, po co Ci 100Ah? Mazda to nie traktor :wink:

Po drugie, czy jest jakiś problem z akumulatorem? Jakiś komunikat się pojawił, auto ciężko pali? Zawsze możesz sam sprawdzić SOC za pomocą interfejsu OBD i programu Forscan Lite na Androida. A może wystarczy jedynie naładować akumulator, jak to zrobić masz opisane na forum.

Po trzecie, to nie tylko musi być akumulator EFB ale też pasujący fizycznie do auta, a 100Ah prawdopodobnie jest większy objętościowo.

Oryginalnie masz zapewne Yuasa T110 YBX7335 80Ah, 780A. Odpowiednikiem jego z ASO jest teraz Exide SH02-18-520C, który mam obecnie z 5 letnią gwarancją.
Ja ze swojej strony z niczym innym bym nie kombinował jeśli nie chcesz mieć problemów, poczytaj wątek i będziesz wiedział o co chodzi.


Więc tak. Problem bywa rano z odpaleniem jak zimna noc. Mieli parę sekund i odpala silnik. Tak że czasami strach czy załapie. Na desce nic nie świeci że słaby akumulator. Poza tym mam problemy przy hamowaniu i tylko wtedy pojawiają się te problemy .Odpalam samochód jadę wciskam pedał hamulca i zaczyna się robić cyrk...
Zapala się SCBS,BSM,SBS samochodem szarpie i gaśnie silnik. Czasami wchodzi w stan awaryjny ,ale nie zawsze. Zapala się kontrolka czerwona akumulatora na desce. Odpalam silnik i wszystko jest w najlepszym porządku. Nie ma błędów na desce i na diagnostyce w komputerze. Dlatego to cholernie dziwne. Dzieje się to czasami. Bywa że 2,3,4,5 dni nic się nie dzieje a nagle w ciągu dnia 2-3 razy. Tylko przy zimnym silniku. Samochód jest w automacie i przy zimnym silniku przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3 delikatnie szarpie nim.Nie odbywa się to płynnie.Samochód się rozgrzeje i wszystko jest Ok.Znajomy poradził mi że to może być wina akumulatora,więc może po wymianie problem zniknie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 13:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Chyba powinieneś zajrzeć do tematu o dieslach.
A przy okazji zmierzyć/sprawdzić akumulator.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 15:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 724
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dokładnie, mimo to bardziej wygląda na problem z pompą podciśnienia jeśli cyrki pojawiają się podczas hamowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 15:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wydaje mi się, że to jest objaw jeden z wielu wspólny dla problemów z turbiną.

A tak nawiasem pisząc.... Co tam u Was? Obrazek
U mnie bardzo nisko spada rezystancja akumulatora. Niedawno miałem poniżej 4.5 mohm. Napięcie ładowania również niskie, przeważnie max to 14.25V.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 16:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 56
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może zadam pytanie inaczej.
Ile czasu, przebytych km potrzebuje mazda aby na nowo obliczyć SOC?

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 17:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mamaj, faktycznie umknął mi twój poprzedni post....

Moim zdaniem, powinieneś mieć wyliczony już dawno temu. Za dużo dni i kilometrów minęło aby ciągle było 0% SOC.

Zrób ponownie wyliczenie SOC.
Na wyłączonym zapłonie, zdejmij Kleme minusową. Możesz dla pewności wcisnąć pedał hamulca na 30 sek. Późnej odłącz czujnik z klemy masowej. Załóż Kleme masową poczekaj 30 min, ciągłe bez zapłonu. Później podłącz czujnik na klemie masowej. Poczekaj ponownie 30 min. Wejdź do auta i rozgrzej silnik.
Wyłącz silnik i wszystko co elektryczne i zrób adaptacje I-eloopa.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 17:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 56
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przed odpięciem masowej nie powinno się odpiąć pierw czujnika?

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 18:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja nie odpinam najpierw.
Najpierw zdejmuje całą kleme z czujnikiem, i dopiero po ładowaniu Zakładam Kleme bez czujnika i po 30 minutach podłączam czujnik na już założonej klemie na słupku EFB.

Chociaż nie mam pojęcia czy to ma jakieś znaczenie, czy robi jakąkolwiek różnicę.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 19:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 56
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zrobię kolejny reset w weekend i zobaczymy.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 19:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 442
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W procedurze serwisowej napisali żeby najpierw odpinać czujnik, a potem zdjąć klemę ujemną. Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 sty 2021, 20:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, masz rację. Ta notka tyczy się sytuacji kiedy nie chcesz stracić parametrów wyliczonego SOC podczas odłączenia akumulatora w celu samego jego wyjęcia. Czyli w tym przypadku jak podałeś, SOC nie będzie liczony od nowa.

Ja zdejmuje najpierw całą kleme z czujnikiem, a później w odwrotnej kolejności Podłączam, ponieważ po ładowaniu akumulatora chcę aby soc był wyliczony na nowo, i nie miałem z tego powodu żadnych jak dotąd problemów.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2021, 11:08 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 126
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Może to ma jakieś znaczenie gdy występuje i-eloop - nie wiem, bo nie mam. Gdy go nie ma, bez znaczenia czy odłączany jest najpierw sam czujnik, czy też czujnik razem z klemą. Jest gdzieś to nawet w instrukcji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2021, 12:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 43
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W wersji Fl2 odłączenie samego czujnika nie wpływa na reset Soc, tylko z klema trzeba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2021, 13:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6508
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możliwe, akurat w tej kwestii nie potwierdze i nie zaprzecze

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sty 2021, 10:43 
Świeżak
Offline
Od: 02.03.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Panowie, czy akumulator można podładować prostownikiem (bosch C7), bez zdejmowania klem?
Zimniej sie zrobiło, auto odpala (rano trudniej), a nie wiem kiedy był doładowywany ponieważ mam auto od 2 miesiecy.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sty 2021, 17:36 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 126
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
Droga zabawka, fajne funkcje. Możesz spróbować, nie zaszkodzi na pewno. Wg większości z nas ładowanie bez zdejmowania klem mija się z celem, jeśli wybierzesz program nr 4 będziesz do tego zmuszony, bo w tym programie podaje 16,5V, a to uszkodzi instalację.
Jeśli czytałeś wątek, to wiesz, że problemem w automatach jest zdanie z opisu C7: "po zakończeniu przechodzi w stan podtrzymywania naładowania". Czyli: gdy napięcie na aku osiągnie ileś tam V c7 zrobi stop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sty 2021, 12:38 
Świeżak
Offline
Od: 02.03.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Rozumiem że to podtrzymanie naładowania to w tym przypadku nic dobrego?
A jeśli ściągnę klemy to po powtórnym ich założeniu dużo jest rzeczy do ustawienia w aucie do stanu z przed?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 22 sty 2021, 12:55 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 448
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Normalnie ładuj na podpiętych klemach, zapłon na off lub wyjmij kluczyk.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sty 2021, 13:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 442
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
metal napisał(a):
Rozumiem że to podtrzymanie naładowania to w tym przypadku nic dobrego?
A jeśli ściągnę klemy to po powtórnym ich założeniu dużo jest rzeczy do ustawienia w aucie do stanu z przed?
Pozdrawiam
Musisz potem ustawić radio (stacje + ustawienia audio), programowanie fotela, szyb, szyberdachu.

Dokładam tabelkę:Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sty 2021, 17:27 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 126
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
22 stycznia 2021, o 12:38 metal napisał(a):
Rozumiem że to podtrzymanie naładowania to w tym przypadku nic dobrego?

To zależy: dla zwykłego aku to dobrze, bo nie zniszczysz go gdybyś zapomniał, zeby go odłączyć. Ale dla naszych EFB takie przejście w potrzymanie oznacza, że więcej od c7 nie otrzyma. A jego potrzeby są większe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mazter i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.