Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 15:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 11:27 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
A u mnie SOC (forescan) od 2 miesięcy (po ostatnim doładowywaniu aku w ASO) 0%. Myślałem, że po jakimś tygodniu, dwóch wróci do normy. Ktoś, coś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 11:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki

Inicjacja była robiona?
Jakaś historia?
Istop pewnie działa co..?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 12:55 
Adept
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 137
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
No to mamy takie kombinacje, przy założeniu 80W efektywnym na wyjściu:
14.60V @ 5,48A
15.40V @ 5,19A
16.10V @ 4,97A

Który z wymogów instrukcji powinien być priorytetem w sytuacji, gdy mamy sprzęt 305M z ograniczeniami uniemozliwiajacymi osiągnięcie obu: high voltage czy natężenie równe 1/5 pojemności? Wg instrukcji, oba ważne...

Czekam na przesyłkę ze Stefpolem, więc nie mam jak potwierdzić parametrów. Millerek: nie ma czegoś na rynku, co dałoby radę 17V @ 10A?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 13:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jest kilka w okolicy 500-600zl, alle oelix .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 14:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
16 stycznia 2020, o 11:27 yomulus napisał(a):
A u mnie SOC (forescan) od 2 miesięcy (po ostatnim doładowywaniu aku w ASO) 0%. Myślałem, że po jakimś tygodniu, dwóch wróci do normy. Ktoś, coś?

Może coś spartaczyli jak ładowali nie ściągając klem z aku, oni lubią ładować na klemach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 11:20 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Nie mam zielonego pojęcia czy ładowali z podpiętymi klemami czy bez. Jest na to jakiś sposób? Pozostałe parametry forscan pokazuje. I-stop też działa bez problemu.


Ostatnio edytowano N, 19 sty 2020, 15:06 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 11:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pewnie tu koledzy wiedzą lepiej ale może zrobić jakiś reset, ściągnąc klemy aku jeszcze i ten czujnik z boku. na 10 min.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 12:46 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Hmmm... no spróbuje, może to coś da. Any other ideas?!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 13:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Odłączasz w kolejności:
Czujnik przy klemie minusowej - klema minusowa - klema plusowa.

Podłączasz w odwrotnej kolejności, z tym że zanim podłączysz czujnik dobrze jest odczekać z 10 minut chociaż, żeby napięcie się ustabilizowało w akumulatorze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sty 2020, 09:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Akumulator mnie dzisiaj zaskoczył...rano SOC 42%, mimo że przedwczoraj jeszcze miał około 80%. Eloop zaczął działać dość szybko natomiast i-stop nie wykazał gotowości po dojeździe do pracy (około 50 minut jazdy). SOC pod pracą 65%.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sty 2020, 12:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Hmm.. Jakis dodatkowy pobór? Włączona żarówka w bagażniku? Trzeba było by codziennie mierzyc testerem akumulatorów i porównywać do Soc różnice,żeby dojść do wniosków,ale czy jest sens?

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


Ostatnio edytowano Pn, 20 sty 2020, 12:46 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sty 2020, 12:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zdzichu, masz jakieś podejrzenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 09:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Absolutnie żadnych. Zostawiłem auto w garażu w sobotę wieczorem i dzisiaj z rana odpaliłem. Samochód był zamknięty, światełka raczej zgaszone, pastylka immo poza zasięgiem.

-- Dodano: 21 stycznia 2020, o 09:58 --

Tej nocy spadło już tylko 2% i utrzymuje się w okolicach 70% SOC.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Witam. Posiadam Mazde gj 2.5 2014r i mam takie pytanie ponieważ temat ma troszkę stron i ciężko znaleźć odpowiedz ;

Czy wymieniając akumulator samodzielnie muszę zastosować jakieś podtrzymanie napięcia np poprzez dodatkowy akumulator na przewodach? Czy mogę spokojnie bez stresu bez wizyty w serwisie odłączyć zasilanie i wymienić akumulator na nowy jak w starszych pojazdach? Czy odłączając klemy na czas wymiany wszystko zostaje skasowane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 21:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Nic nie musisz kombinować.Przecież to tylko akumulator.Wywalasz stary ,podłączasz nowy,oczywiście z zachowaniem procedury odłączania klem (- + potem + -).Wykasuje Ci się pamięć stacji radiowych,automatyczne opuszczanie-podnoszenie szyb(każdą szybę opuszczasz do końca i trzymasz 5 sekund, następnie podnosisz do końca i trzymasz 5 sekund) i chyba pamięć ustawienia foteli (jeśli masz elektryczne)
Dodatkowo procedura wyzerowania ilości dni dla nowego aku w pamięci komputera pokładowego.
viewtopic.php?f=62&t=1883&p=287063#p286899
Ja tak robiłem w garażu i wszystko śmiga .
Dodatkowo jak się przejedziesz trochę możesz po wyłączeniu i odczekaniu z pół godziny(na ustabilizowanie napięcia w aku) odłączyć na 10 min czujnik akumulatora znajdujący się przy klemie minusowej (taka mała wtyczka na dwa kabelki).
Pozwala to komputerowi na szybsze z czytanie parametrów aku. A dalej to już cieszyć się bezproblemową pracą nowego akumulatora -przynajmniej przez kilka miesięcy :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sty 2020, 19:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Dziękuje za informacje

Czyli ustawienia i wszystkie dane w komputerze typu SBS, SCBS,LDWS,RVM ustawienia radia oraz adresy z nawigacji raczej sie skasują? A co z systemem I-stop i I-ELOOP, gdzieś wyczytałem że po wymianie akumulatora mogą te systemy nie działać?


Ostatnio edytowano Śr, 22 sty 2020, 21:06 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sty 2020, 20:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Kasują się tylko stacje radiowe i ustawienia dźwięku chyba też. Jeszcze też ustawienia fotela elektrycznego ale Ty chyba takiego nie masz.
Podobno też opuszczanie szyb trzeba ustawić ponownie ale mi się to nie zdarzyło.
Co do I-Stop i I-Eloop to zazwyczaj powinny same zacząć po jakimś czasie działać. Można też zrobić adaptację, jest to opisane na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 00:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tak jak napisałem w poście wyżej żadne ustawienia w komputerze się nie kasują,tylko radio i szyby . Twoje ustawienia systemów czy nawigacji wszystko zostaje po staremu.
Wspomniałem o komputerze pokładowym tylko jeśli chodzi o parametr BATT_DAY jest to licznik dni akumulatora od zainstalowania w samochodzie.Nie musisz go nawet resetować,ale może się to przydać jak zaczną się problemy z aku,będziesz wiedział jaki jest stary czyli od ilu dni siedzi w aucie.A możesz to sprawdzić (i inne parametry aku), na szybko tu masz przykład
viewtopic.php?f=62&t=1883&start=2820#p338480
programem FORScan poprzez złącze diagnostyczne OBD-II podłączając odpowiedni interfejs


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 01:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kasują się ustawienia fotela (jeśli jest elektryczny), czasem przestawia się wysokość płytki HeadUp Display, kasują się ustawienia audio (system MZD - kasują się ustawienia tonów, blanasu i fade) oraz kasują się przebiegi A i B oraz średnie spalanie. Tak jest 2015-2016 - no i wspomniane wyżej szyby. Samo radio nie kasuje z pamięci stacji radiowych (są w ulubionych), ale "zapomina" jaka stacja była ustawiona.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 01:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ale jeśli to jest 2014 to pewnie ma stację NB1, a SkyEnergy chyba nie ma HeadUp Display-a .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 08:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak, dlatego zaznaczyłem o które lata chodzi (ze swojego doświadczenia), bo pytania się często powtarza.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 10:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam
U mnie z kolei podładowywanie nic nie dawało...
W końcu wzialem aku do domu...dolałew wody destylowanej bo było na minimum i naładowałem.
Skasowałem battday
Po podłaczeniu kompa battday 0 battsoc 99%
Na trzeci dzien znowu błąd "battery management system inspection required" i battsoc 60%

Juz nie mam siły...

Aku czy może ten czujnik przy klemie jest walnięty ????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 10:46 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam i może napiszę jak u mnie wygląda sprawa z istop i brakiem podświetlenia ikony akumulatora.
Jakiś miesiąc temu po ruszeniu rano pojazdu do pracy zauważyłem brak podświetlenia ikony aku. a co za tym idzie brak istop.
Po przeczytaniu kilku stron forum zdecydowałem się na podładowanie aku. Podładowałem go zwykłym prostownikiem 12V prąd ładowania ustawiłem na 5A i około 12 godzin ładowałem korki w aku odkręcone . Po naładowaniu problem nie znikł istop nie działa ikona aku nie podświetlona ( z iloop nie ma problemu działa ładuje cały czas ). Przeprowadziłem 3 razy procedurę opisaną na forum czyli tzw adaptację akumulatora po naładowaniu i dalej nic . Dopiero po zdjęciu klemy (-) odczekaniu ok. 1min przeprowadzeniu procesu adaptacji wszystko zaskoczyło i było ok do przedwczoraj. W środę rano ( samochód stał na zewnątrz temp.ok -3 i mocny wiatr) aku znowu nie podświetlone istop nie dział iloop ładuje wszystko z nim ok. Telefon do serwisu umówiłem się na sprawdzenie czy to czasem nie poda już akumulator . Ale nie daje mi to spokoju żeby w aucie 3 ata i 3 m-ce przebieg 80kkm podł akumulator. Więc wczoraj wieczorem w garażu zmierzyłem napięcie na aku 12,55V na odstanym silniku około 3 godziny po przyjeździe do domu. Odpaliłem tak z nudów przeprowadziłem procedurę adaptacji i dalej nic. Już miałem dać spokój ale jeszcze coś mnie tkneło żeby ten czarny przewód z wtyczką przy klemie (-) odłączyć na jakieś 30 sekund (silnik zgaszony) po wpięciu z powrotem wtyczki odpaleniu auta nagle cud istop działa aku na monitorze podświetlony. Dziś rano wsiadam odpalam aku nie świeci przejechałem jakieś 5km iloop załadowany istoop nie działa zatrzymałem się na poboczu zgasiłem silnik rozpiołem znowu wtyczkę z tym czarnym kabelkiem na klemie (-) zapaliłem i znowu cud istop działa aku. podświetlone. I myślę sobie teraz od czego jest ten czarny przewód z wtyczką na klemie (-). może tam trzeba szukać problemu może mój opis komuś pomoże zdiagnozować problem. W środę tak czy tak daję auto do ASO opowiem im o całej sytuacji i potem napiszę co powiedzieli. Ja wiem że najlepiej zapłacić za nowy aku ale nie tędy droga mi się wydaje. Wcześniej miałem focusa, vectre, insignię wszystko solan Polska i wszystkie ropniaki i akumulatory wymieniałem po około 7-9 latach. Auta tak jak teraz mazda jeździły po okoł 30 km dziennie dojazd do pracy i nigdy nie było problemy. Fokus przy - 33 stopniach kręcił przez minutę i odpalał chyba 2005 lub 2006 roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 12:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Co do samego akumulatora.
Jaką elektrolit ma Gęstość? Przy 1.20 będzie to około 50% naładowania akumulatora według SOC mazdy.
Spoczynkowe 12.55V to nie takie super...

Podjechać na sprawdzenie akumulatora pod obciążeniem, opornica wskaże czy akumulator, a raczej, na ile jest wydajny.
Po opornicy akumulator dostanie trochę po dupie, musi się ponownie naładować, czy to w samochodzie czy poza nim, ale to wskaże wynik opornicy, jeśli będzie słabo i potwierdzi to badanie gęstości, to albo nowy albo Ładowanie tyle że bez żadnego automatu w sensie ładowarką automatyczną!
Później..

Jeśli akumulator będzie nadawać się do uruchomienia go jako sprawny i naładowany, odłączyć całą Kleme masową.
Poczekać 10 minut.
Na tej luźnej klemie odłączyć czujnik z wtyczki.
Poczekać 10 minut.
Założyć samą Kleme masową bez podpiętego czujnika, poczekać 25 minut.
Podłączyć czujnik, poczekać 15 minut.
Wszystko robimy bez zapłonu, na wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu, bez otwierania drzwi bez centralnego, bez niczego co może ciągnąć prąd w sieci el samochodu. ....

Później ponowna inicjacja...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 24 sty 2020, 12:20 przez Millerek, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 12:10 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
To jak to w końcu jest? Wcześniej czytałem tu na forum, że najpierw odłączam klemę (-), potem (+), na końcu czujnik. Tutaj czytam, że najpierw (-), potem czujnik, bez odłączania (+). W tym pierwszym przypadku po tygodniu nadal mam w forscanie batsoc 0%.


Ostatnio edytowano Pt, 24 sty 2020, 14:34 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 12:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak wkładasz czy przekładasz akumulator to najpierw plus później minus...

Jeśli robisz inicjacje to plus zostawiasz (chyba że wkładasz po naładowaniu)..., bo czujnik do procedury jest na minusie.

Inaczej prosto pisząc, jak wkładasz aku po ładowaniu do mazdy, zakładasz plus i czekasz.
Zakładasz masę bez czujnika i czekasz.
Podpinasz czujnik i czekasz.
Dalej jak w screenie powyżej.

PS. Zrób edycję postu, bo nie można cytować całej zawartości posta, kolorowy kolega zobaczy i będzie batem po plecach


Jeszce raz.

Po naładowaniu akumulatora po odczekaniu kilku godzin aby aku się uspokoił, Gęstość jest około bądź powyżej 1.28, napięcie spoczynkowe jest powyżej 12.70V. Mamy aku naładowany pod sufit.

Wkładamy go do mazdy.
Przykręcamy go żeby nie był luźny.
Zakładamy Kleme plusową.
Od klemy masowej odłączamy wtyczkę od czujnika, czekamy, możemy sobie nacisnąć pedał hamulca na 30 sekund.
Zakładamy samą Kleme masową, czekamy.
Wyłączmy wcześniej wszystko co możliwe, nie otwieramy drzwi, nie zamykamy auta, nic nie robimy po to, aby napięcie w instalacji unormowało się, bo wtedy sterowniki i inne bajery zaczynają pracę, trzeba na to kilka minut.
Podpinamy wtyczkę do czujnika, czekamy.
Nic nie robimy przy aucie, cierpliwie czekać.
Później...
Jedziemy aby rozgrzać silnik.
Później jak w notce jak wyżej....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Tu mój akumulator.
Jazda z I-STOP do 50-70km od odpalenia do zatrzymania plus miasto w weekendy. Wynik ten z temperatury -1°C
Rocznie 30kkm
Pozdrawiam.
Aku.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 15:20 
Amator
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 73
Rok produkcji: inny
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
A gdy ASO mi ładowało aku prawdopodobnie bez zdjętych klem i teraz bat_soc mi pokazuje 0%, to też mam zastosować tę procedurę? I-stop działa bez zarzutów.


Ostatnio edytowano So, 25 sty 2020, 12:49 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 15:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zastosuj tą procedurę, może.....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 16:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
cyborgpl159, ile lat ma ten akumulator?
U mnie też zaczął pojawiać się ten komunikat, przy odpalaniu. Stwierdziłem, że nie będę się bawił. Wymieniłem akumulator i problem zniknął.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.