Teraz jest Cz, 17 paź 2019, 21:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 10:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5373
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Komunikat? O słabym akumulatorze? Oj to daleko jeszcze....
Battery Menagment low coś tam, będzie dopiero jak akumulator ma niskie napięcie, podczas rozruchu bądź w ogóle.
Niski % SOC, na granicy działania istopa 65%, nie wpływa na komunikat o akumulatorze.
Przecież.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2542
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No właśnie...więc śmigaj :D <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 10:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 462
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Się nie pokazał i się nie pokaże. Do uruchamiania wystarczy, ale do działania i-stopa nie, bo nie ma magicznych 67%. Czas włożyć Q85 na testy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 paź 2019, 22:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 446
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
No to teraz ja zburzę ten wasz stereotyp.
U mnie jeśli tylko mam temp. silnika wyższą niż 50ºC to I-Stop działa nawet na włączonym nadmuchu na przednią szybę, nie zależnie od temp. na zewnątrz przy SOC wahającym się między 80 a 90%.
Dobiję was jeszcze bardziej, na klimie też :)
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 paź 2019, 18:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 414
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Klimy jeszcze nie wyłączałem od nowości w samochodzie. ECO to Eco ale swoje robi. Nie zauważyłem u siebie, żeby klima Eco miała jakiś szczególny wpływ u mnie na działanie i-stop (może dlatego, ze jej nie wyłączałem). Nie sprawdzałem jak wpływa nadmuch zimą na i-stopa, może dlatego, że nie miewam zaparowanych szyb. Może dlatego, że zazwyczaj M6 nie jeździ więcej jak 2 osoby. A może nakładany jesienią Antyfog na szyby od wewnątrz robi swoje. Co jedynie zauważyłem, że jak znika niebieska lampka ukł. nagrzewania silnika (50 C) zazwyczaj pojawia się i-stop. Zazwyczaj "po nocce" latem w granicach 900 m, zimą ok 3 km.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Slawomirro i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.