Teraz jest Pt, 24 maja 2019, 16:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2331 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 78  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 10:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 462
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Aż mi głupio.
Samochód odpalony po 18h postoju, trzy dni temu miałem 80%.
Chciałbym pomóc, jeśli ktoś z Was jest w stanie załatwić w MMPolu podłączenie do mojego samochodu w Krakowie jakiegoś czujnika do monitoringu danych ładowania, to jestem gotów się poświęcić.
Mam co prawda obawy, że:
- nic to nie da, dane pójdą w kosmos i nigdy nie wrócą
- coś mi spitolą w samochodzie zamiast naprawić Wam
Ale jakby co to załatwiać i pisać do mnie PW.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 10:25 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4939
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Padł komuś akumulator kompletnie, czy komuś zdechł śmiercią naturalną?
Luke, nie mam pojęcia, a czemu pytasz?

Tak nawiasem pisząc, temat powstał bardzoej z powodu czepialstwa, niż to że umiera z dnia na dzień...tak luźno reasumując

Mnie SOC ładnie się dzisiaj podniósł, o jakieś hmmm, 7%. Jakieś tam straty postoju nadrabia ...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 14:25 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 460
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytam, żeby się dowiedzieć czy te cyrki z SOC, i-stopem i i-eloopem wynikają z permanentnego niedoładowania akumulatora, co zaskutkuje jego padnięciem, czy też są to błędy pomiarów różnych parametrów i algorytmów a akumulatory są w dobrej kondycji.
Jeżeli np. komuś akumulator wytrzymał 5 lat i działa mimo problemów z i-stopem, to oznacza, że nie wpływa to na faktyczne ładowanie i stan aku...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 16:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 982
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
zdzich44 trzy dni temu miałeś 80%, potem samochód jeździł, bo stał 18h, więc ile dokładnie było przed tym postojem 18h nie wiesz. Ja pisałem wcześniej, że też mam takie wahania. Ostatnio dość spore, w dodatku odwrotnie niż temperatury na zewnątrz. Auto garażowane w hali.
6 grudnia 2018, o 10:25 Millerek napisał(a):
ak nawiasem pisząc, temat powstał bardzoej z powodu czepialstwa

Nie z czepialstwa, a wkurwienia, że bajki opowiadane przez Mazdę o oszczędności bo mamy i-eloop są gówno warte, bo systemy nie działają, albo mają takie ograniczenia, że trudno aby w polskich warunkach działały.
Luke jeśli gęstość elektrolitu jest na czerwonym poziomie (chujowa), to znaczy, że bilans mocy jest zjebany, a to w kontekście niskich temperatur doprowadzi do uszkodzenia aku - zamrażalność elektrolitu.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


Ostatnio edytowano Cz, 6 gru 2018, 17:29 przez JaFGdy, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 16:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 417
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
6 grudnia 2018, o 16:31 JaFGdy napisał(a):
Nie z czepialstwa, a wkurwienia, że bajki opowiadane przez Mazdę o oszczędności bo mamy i-eloop są gówno warte, bo systemy nie działają, albo mają takie ograniczenia, że trudno aby w polskich warunkach działały.
Luke jeśli gęstość elektrolitu jest na czerwonym poziomie (chujowa), to znaczy, że bilans mocy jest zjebany, a to w kontekście niskich temperatur doprowadzi do uszkodzenia aku - zamrażalność elektrolitu.


<brawo> <brawo> <brawo> :drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 17:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 462
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
6 grudnia 2018, o 16:31 JaFGdy napisał(a):
zdzich44 trzy dni temu miałeś 80%, potem samochód jeździł, bo stał 18h, więc ile dokładnie było przed tym postojem 18h nie wiesz

Zdziwię Cię ale wiem. :) Było 85%, często w samochodzie odpalam forscana i chodzi sobie w tle.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 17:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 982
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czyli przed 18h postojem miałeś o 1% więcej niż po. Spadek o 1%, a to znacznie zmienia kontekst Twojej poprzedniej wypowiedzi, gdzie podałeś dwie inne wartości i można wyciągnąć z goła inne wnioski.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 17:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 462
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale co zmienia? Nic nie zmienia. Cały czas jest dobrze i nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi. U mnie jest tak, że niezależnie czy aku zaliczył spadek 1% czy 15%, SOC zawsze odrabia a systemy nigdy się nie wyłączyły. A chyba z tym macie problem...ja akumulatora nigdy nie ładowałem, nie odłączałem i nie robiłem żadnych magicznych procedur resetowania/inicjalizacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 18:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 901
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
[Nie mam i-eloop!]

Ktoś pytał czy komuś padł akumulator całkowicie - u mnie był wymieniony przed tym jak kupiłem auto. Sprzedawca (firma leasingowa) twierdziła, że poprzedni był trupem i umarł (możliwe, że auto stało trochę na parkingu, leasing przejął je od poprzedniego właściciela bo firma upadła). Wymieniono na BOSCH, nie zerowano żadnego BAT_DAY - mam na tym PID ponad 1000 dni. U mnie akumulator działa spoko, BAT_SOC cały czas powyżej 90% (a mam auto od 1,5 roku). Kręci przy -20 bardzo dobrze (sprawdzone w poprzednią zimę). Fakt, że i-stop mam permanentnie wyłączony. Jeżdżę codziennie 2x40km, z czego rozkład trasy to 50% miasto i 50% trasa S.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~207000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 gru 2018, 00:40 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4939
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaka niespodzianka... Wczoraj SOC rano 63% na wieczór 68%, dzisiaj rano 72, a na wieczór skończyłem na 76%.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 09:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.05.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ten typ z akumulatorem tak ma. Tez mialem wymieniony akumulator i nowy mam jakieś 10 miesięcy i początkiem grudnia ikonka akumulatora juz nie swieci , co daje efekt koncowy nie działa i - stop. Ładowanie w serwisie starego akumulatora pomagało na 2 tygodnie. Zaobserwowałem ze jak nie działa i-stop to spalanie rosnie o 1,5 litra.( a korki w miescie raczej nie są masakryczne, przynajmniej ja sie poruszam w takich godzinach gdzie juz sa mniejsze). Jesli temperatura spada ponizej 8 stopni i stop juz nie działa. Moje przypuszczenia dlaczego tak sie moze dziac , to moze kwestia dodatkowego elektronicznego zabezpieczenia auta. Takie przypuszczenia wyciagam na podstawie innego auta, ktore jest eksploatowane na krotkich dystanasach po miescie i tego problemu nie ma a i-stop dziala normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 09:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 417
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Też brałem pod uwagę że to dodatkowy immobilizer, ale na forum są przypadki gdzie działa to razem bez problemu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 20:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Właśnie wróciłem z serwisu ,sprawdzili i naładowali akumulator, bo nie działały systemy I-lop, I-stop. Proszę o info, czy mogę na gwarancji używać do monitorowania pracy samochodu aplikacji Forscan. Jaki interfejs kupić do Samsunga Galaxy s7. Czy wymieniał ktoś akumulator na inny niż od Mazdy i czy dalej jest problem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 21:13 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4939
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Używać możesz, tylko nie chwal się w serwisie

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 20:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
serwis Mazdy w Gdańsku połączony jest z Mercedesem. W akcesoriach do Mercedesa jest dedykowana ładowarka do akumulatorów za ok 480 zł z możliwością podłączenia do zapalniczki. Sprytne rozwiązanie. Ładuje prądem 5 A. Doradcy klienta nie wiedzą czy można podłączyć do Mazdy. Co o tym sądzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 21:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
hmm...czyżby nie tylko Mazda miała problem z akumulatorami ? ups....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 23:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Niektórzy z Was używają ładowarki Cetek mxs i do niej, również można dokupić wtyczkę do zapalniczki. Kosztuję ok 50 zł. W opisie jest, że można ładować prądem do 7A.https://www.akumulatory24.pl/ctek-comfo ... p-719.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 08:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 417
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Co Wy z tą zapalniczką, wielokrotnie było wałkowane, że ładowanie akumulatora w 6 przy podłączonych klemach to jak pompowanie dziurawego koła.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 11:29 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 460
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przez zapalniczkę, to dla tych, co się boją maskę otworzyć... Ja nie widzę racjonalnego powodu ładowania przez zapalniczkę...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1405
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie chodzi o ładowanie przez zapalniczkę tylko o zasilenie prostownika. Takie perpetum mobile. Skoro systemy auta nie pozwalają ładować większym prądem to im pomóc.

Niestety auta z iEloop jak napisał Pawko tak się nie doładują (z założonymi klemami), więc to nie ma sensu. Chyba, że chcemy doładować aku korzystając z polu z innego auta.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 11:43 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 112
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie po nocnym postoju soc 62% napięcie aku 11.95V po 50 km drogi soc 66% natomiast napięcie ładowania 14.5 V wymagana wartość natężenia prądu to 16A natomiast natężenie prądu aku to 1 A przy takim algorytmie ładowania nigdy go nie doładuje, skoro po kilku kilometrach jazdy natężenie prądu spada do 1- 2 A a zapotrzebowanie pokazuje około 17/22A. W poniedziałek serwis tylko jestem ciekaw co zrobią doładują akumulator i pewnie tyle, może macie jakiś pomysł co by im w serwisie zasugerować...

-- Dodano: 16 grudnia 2018, o 11:38 --

wykres

-- Dodano: 16 grudnia 2018, o 11:40 --

a tak po jeździe

-- Dodano: 16 grudnia 2018, o 11:43 --

nie w tym dziale ale tylko informacyjnie tak wygląda u mnie temp. czynnika chłodzącego po jeździe 80 stopni to chyba trochę mało.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 20:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.09.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam! Pierwszy raz tu piszę więc przepraszam jak coś będzie nie tak. Tak jak wielu z nas prześladuje mnie komunikat battery management coś tam coś tam, czerwony trójkąt i miga i-stop. Aku po 2 dniach postoju 12.13v, po podladowaniu Ctek iem 100%, po 2 dniach postoju to samo, w trakcie jazdy ładowanie 13.8 -14.1v. Co najdziwniejsze po przeskanowaniu 0 błędów, a po ponownym starcie wszystko ok, zero komunikatów czy lampek. Cudowne uzdrowienie? Jest jakiś złoty środek? Pozdrawiam wszystkich.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 20:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7811
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
janeknaruwacz samochód masz od nowości? Akumulator jaki masz aktualnie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 02:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.09.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Auto mam 2 lata akumulator wymieniłem rok temu oryginalny na vartę.
Po 2-3 miesiącach od wymiany problem powrócił.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 08:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7811
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
janeknaruwacz możesz podać jaki model Varty wstawiłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 15:27 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 112
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wczoraj odebrana Madzią z serwisu problemy z niedoładowanym akumulatorem, po serwisie bat soc % doładowali akumulator zrobili inicjacje i-Stopa i e-loop'a, ale zaobserwowałem coś, czego przedtem nie było. Teraz po odpuszczeniu gazu w momencie ładowania kondensatora na Forscan'ie pokazuje prąd ładowania akumulatora nawet powyżej 30A. Oczywiście zmienia się to, przed serwisem tego nie było, jak mi ładowało kondensator, to prąd nic się nie zmieniał, więc? Czy tylko podładowali, czy jakieś oprogramowanie zmienili nic nie mówiąc?

Przy okazji zapytałem czy mogę doładowując bez zdejmowania klem. I ku mojemu zdziwieniu Pan z serwisu powiedział, że można, ale lepiej wyjąć. Jeśli akumulatora nie wyjmujemy to kazał tylko odpiąć wtyczkę od czujnika, który jest przy klemie ujemnej.

Jeśli chodzi o ładowanie to proponowali korzystać z prostownika nie ładowarek impulsowych ala Biedronka, Lidl i prąd minimum 10A. Po ładowaniu można, choć nie trzeba, przeprowadzić cykl inicjacji i-Stop'a/i-Eloop'a.
A odbywa to się tak: wciskamy i trzymamy przycisk i-Stopa, w tym czasie uruchamiamy silnik na chwilę puszczamy przycisk i powtórnie wciskamy trzymając go do chwili puknięcia. W międzyczasie zapala się na zielono kontrolka na desce, puszczamy przycisk I ok.

Szef serwisu stwierdził, że można to robić nawet podczas codziennej jazdy. Zrozumiałem to tak, że chyba gdzieś na parkingu, bo miałoby to chyba na celu uruchomienie systemów przy niskim bat soc tzw. oszukanie systemu, ale to już moje przemyślenia, bo tak zrobiono u mnie przy pierwszej wizycie w serwisie systemy ożyły I działały przez około 2 miesiące. Jestem tylko ciekaw, czy to poprawi działanie systemów u mnie na dłuższy czas, czy tak jak u kolegów, po kilku miesiącach, trzeba będzie powtórzyć procedury.

I jeszcze hit na koniec na moje pytanie dlaczego tak to działa i są problemy z niedoładowaniem? Serwisant stwierdził: "Wie Pan tym samochodami trzeba dużo jeździć, minimum 30 tys. km rocznie".

Kiedyś po to kupowało się diesla, ja przez rok zrobię około 17 tys. km, dlatego też benzynę wybrałem a tu klops. Nie diesel nie benzyna, więc co?


Ostatnio edytowano So, 22 gru 2018, 18:07 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Kolega pisze dla siebie czy innych? Poprawiono literówki, błędy ortograficzne i interpunkcję. Następnym razem będzie ostrzeżenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1027
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A gdzie to jest w instrukcji napisane, że tym samochodem trzeba minimum 30 tys. km rocznie jeździć?

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 18:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7811
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
yamah1 zapoznaj się, proszę, z opisem edycji Twojego posta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 19:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1027
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ponieważ nie lubię siedzieć z założonymi rękami a pomoc z MMPOL jest zerowa, wiec postanowiłem dziś jeszcze raz odłączyć akumulator. Odłączyłem akumulator na 1,5 godziny. Potem go podłączyłem i następnej godzinie podłączyłem kabelek czujnika przy minusowej klenie. Nie lądowałem akumulatora. Przed odłączeniem akumulatora SOC na Forscanie było 50%. Po podłączeniu akumulatora i kabelka o uruchomieniu silnika ikonka akumulatora na MZD była podświetlona(!!!!!!). Bez ładowania akumulatora. Zrobiłem testy inicjalizacji i wykonałem jazdę próbna na dystansie ok 40 km. Wszystko działa i I-Stop i I-Eloop. Oczywiście teraz SOC=0% ale ciekawe ile będzie za dzień dwa. Prąd ładowania podczas tej jazdy był 6 A a potem ustalił na poziomie 3-2A. Drugi raz taki reset pomógł, co prawda na kilka dni ale pomógł. Ma ktoś pomysł co się dzieje? MMPOL które dostali takie pytanie po pierwszym resecie w listopadzie olał sprawę i w ogóle nie odpowiedział na to pytanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy MMPol wie, że używacie Forscan do diagnostyki i nie ma z tym problemu? Pytam bo zakupiłem interfejs icar2 i zamierzam monitorować. Millerek pisał, żeby się nie chwalić. Ok, ale kiedy walczycie w serwisie Mazdy to czy nie błyszczycie wiedzą na temat procesu ładowania ,poziomu soc, bat_day itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2331 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 78  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.