Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 17:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 10:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nic nie musisz robić, sam się aktywuje jak ruszysz z miejsca. Jedynie co manualnie trzeba zrobić po podłączeniu akumulatora to programować szyby i stacje w radiu no i pamięć fotela od nowa jeżeli masz elektryczne.
Reszta zadziała sama. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 07:42 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 429
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Dzięki

-- Dodano: 17 września 2018, o 08:42 --

Niestety naładowałem akumulator i jest bez zmian. Jedno zadziałanie i błąd. Dodatkowo zauważyłem na wyświetlaczu że już nie ma tej animacji ładowania baterii a po błędzie w ikonach pokazuje że silnik nie jest gotowy a nie akumulator. Tak czy siak ASo gdyż po wypadku coś jednak nie zostało dobrze zrobione.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 21:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Dzisiaj po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów w miescie, kilkuminutowym postoju i ponownym starcie i kontynuowaniu jazdy w mieście zauważyłem koszmarnie wysokie spalanie. Pierwsze co to pomyślałem o wypalaniu dpfa ale nie sądzę żeby procedura się zainicjowała w trakcie jazdy w mieście. Sprawdziłem zatem i-eloop i nie ładował się tylko tak jak niektórzy opisywali - pierwsza kreska zaswiecona a poprzeczne tylko dochodziło do połowy. Gasiłem silnik na światłach, przyspieszałem specjalnie tak żeby długo jechać bez gazowania ale nic się nie zmieniło. Po kilku minutach takiej jazdy i-eloop zaczął się ładować i spalanie wrócili do normy. Zatem 4 pytania - co mogło spowodować czasowe wyłączenie i-eloopa? Czy takie spalanie to normalne przy wyłączonym eloopie? Czy to mogło być wypalanie dpfa (wysokie spalanie) i jeśli tak to czy jazda w mieście może zapoczątkować tą procedurę? No i ostatnie czy jak się dpf wypala to i-eloop jest nieaktywny? Z góry dziękuję szanownej społeczności forum


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 21:09 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 429
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Wizyta w ASO i wymiana akumulatora. Teraz istot działa ale grafika nie pokazuje ładowania baterii, kiedy ona się pokazuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 21:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 września 2018, o 22:03 skwieradee napisał(a):
nie sądzę żeby procedura się zainicjowała w trakcie jazdy w mieście

A skąd samochód "wie", że jest mieście? DPF wypala się wtedy, kiedy określone warunki są spełnione (temperatura silnika oraz określony stopień zapełnienia filtra).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 22:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dokładnie, wzrost spalania - u mnie DPF w poprzednim aucie (stałe warunki jazdy, wzrost spalania). To co pokazują te kreski i-eloop to jest fikcja. Pełne naładowanie i może wytrzymać 10s, jedna kreska i trzyma 2 minuty. Ja masochistycznie czasem sobie patrzę na "generator losowy". Dodam że nie mam żadnych problemów z akumulatorem, i-stop działał nawet przy -10.

Kolejny system Mazdy który "trochę działa".

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 22:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
27 września 2018, o 21:30 tombien napisał(a):
27 września 2018, o 22:03 skwieradee napisał(a):
nie sądzę żeby procedura się zainicjowała w trakcie jazdy w mieście

A skąd samochód "wie", że jest mieście? DPF wypala się wtedy, kiedy określone warunki są spełnione (temperatura silnika oraz określony stopień zapełnienia filtra).


Ja wiem że nie wie :lol: chociaż z drugiej strony cholera wie bo to jakby nie patrzeć cwana bestia jest ;) wracając do rzeczy to byłem przekonany że te 20 km/h musi być utrzymane przez 15-20 minut żeby wypalanie "zaskoczyło" a nie ma szans żebym te warunki spełnił bo cała podróż nawet tyle nie trwala


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 23:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Ja wiem że nie wie
miały wiedzieć a generalnie kit z tego wyszedł. Trzeba generalnie wg mnie trzymać się zaleceń sprzed 15 lat. Jeździć przepisowo drogą ekspresową w kółko. Unikać autostrad :D

Ja jeździłem w modelu zbliżonym do mojej szydery wyżej. Interwał wypalania DPFa z 1KKm zszedł do 250Km. W jakieś 4-5 lat. I tak samo wersja oficjalna producenta (Mitsubishi).

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 00:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok a wracając do sedna sprawy, czy ktoś może potwierdzić co się działo z autkiem? Czy objawy wskazują na wypalanie dpfa? Czy w trakcie tego procesu eloop nie dziala? Dziekuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 06:50 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 429
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam ponownie, przebrnąłem przez ten wątek i żałuje tego bo jestem głupszy niż byłem. I-stop działa, e-loopa nie wiem, nie pokazuje grafiki ładowania baterii. Jak to sprawdzić czy funkcja e-loopa jest aktywna?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 09:23 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
ace2, w wersji benzynowej SkyEnergy nie ma e-loopa.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 10:42 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 429
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Jak nie jak przed wypadkiem animacja auta pokazywała ładowanie tych baterii i przekazywanie energii. Teraz to zgłupiałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 10:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie masz iEloop. ;-)

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 11:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Też mam SkyEnergy :D i nie narzekam na brak i-Eloopa powiem więcej, uważam z tego co widzę i czytam,że z nim same problemy w doładowywaniu czy nie doładowaniu akumulatora , nie widzę aby np.auto z i-Eloopem mniej paliło,lepiej jeździło czy cokolwiek lepiej było.
i-Stopem się nie przejmuję bo zdarza się ,że nie działa ale za jakiś czas znowu działa i korzystam, nie wyłączam go, po prostu jeżdżę,nie mierzę prądów,akumulatorem w chłody też się nie przejmuję bo nawet jak jest ,,battery......"jeżdżę a po jakimś czasie wszystko wraca do normy :)
auto mam 5 lat jeżdżę codziennie a jak kiedyś nie odpali to kupię nowy akumulator :)
<pucugg> <pucugg> <pucugg>
a tak a propos to pierwsze SkyEnergy były lepiej wyposażone niż obecnie :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 11:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
28 września 2018, o 12:20 koliber1960 napisał(a):
z nim same problemy w doładowywaniu czy nie doładowaniu akumulatora

To co piszesz jest kompletną bzdurą. Z i-Eloopem jest dokładnie taka sama sytuacja jak i-Stopem. Problemem jest stopień naładowania akumulatora, który ma wpływ na działanie bądź niedziałanie w/w systemów. Jeżeli akumulator nie osiągnie określonego poziomu naładowania komputer nie włączy tych systemów. Czy to jest aż tak trudne do zrozumienia? Zresztą, nie raz już tu było to pisane. :facepalm:

A jeżeli chodzi o zalety i-Eloopa to są 2 zasadnicze:
- hamowanie przy puszczeniu pedału gazu
- mniejsze zużycia paliwa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 11:30 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
28 września 2018, o 12:20 koliber1960 napisał(a):
nie widzę aby np.auto z i-Eloopem mniej paliło,lepiej jeździło czy cokolwiek lepiej było.

A jak masz widzieć, skoro nie masz..? <hahaha>
Pali troszkę mniej, w mieście. Na trasie raczej pomijalne (to logiczne).


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 11:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
28 września 2018, o 12:20 koliber1960 napisał(a):
nie widzę aby np.auto z i-Eloopem mniej paliło

To porównaj swoje spalanie z moim - ja nie jeżdżę jak "dziadek z jajami".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 15:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
tombien
Po pierwsze skasowałeś mój post ,że jak zwykle robisz osobiste wycieczki

po drugie ja nie jeżdżę na paliwie z dodatkami tylko na paliwie tankowanym na normalnych stacjach i przestałem dopisywać na motostat bo to nudne

po trzecie wiem jak działa i-Eloop i nigdzie nie napisałem ,że chodzi mi o ,,główny" akumulator,może źle się wyraziłem :mad: co nie znaczy żebyś robił jw, cześć :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 20:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
koliber1960 skasowałem Twój post, bo nic nie wnosi do tematu, robię to zgodnie z Regulaminem.
Co oznacza, że robię osobiste wycieczki? To, że zauważyłem oczywiste bzdury w tym co napisałeś i Ci to uświadomiłem? Jak ja nie mam z czymś do czynienia, nie znam się to się nie odzywam, bo mogę innych w błąd wprowadzić. Już ktoś napisał dokładnie to co Ty. Zaraz znajdzie się ktoś następny i zaraz z tego się zrobi teoria, którą ciężko będzie obalić. Tak rodzą się mity.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 22:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wczoraj sprawdziłem jak się ma sprawność bateri, o dziwo 86%, fajnie.

Ale, zauważyłem od jakiegoś czasu że iloop jest od czasu do czasu nieaktywny, powiedzmy 1 na 50.
Silnik ciepły, kabina schłodzona lub nagrzana, godzina jazdy po mieście... Za którymś razem.jezdzac po mieście po 5cio minutowym postoju, wsiadam jadę a na skrzyżowaniu iloop nie działa... Przecież 30 razy ostatnio w ciągu godziny działał bez problemu....
Wchodzę szybko na monitor iloopa a tu silnik jest na szaro...
Dalsza jazda nic nie zmienia.... Dopóki nie wyłącze silnika, jak uruchomie go ponownie (np jak stoję na świetle czerwonym na skrzyżowaniu...), to silnik aku i AC jest aktywne i iloop zaczyna działać przy następnym zatrzymaniu.

Co tam niby silnik mógł robić, że nie był aktywny i przez to warunki nie były spełnione. Myślałem że miał.za.wysoka temp ale raczej nie, temp była w połowie między 90 a 100stC...


KMBak, jak tam twój monitoring ładowania, kiedy będzie coś wiadomo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 23:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
iEloop czy iStop? Bo mieszasz. Silnik szary to brak gotowości iStop. Jak czasem się ostrzej ruszy kilka razy w mieście to iStop nie działa. Jakby wiedział, że silnik pałowany.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 00:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
KMBak napisał(a):
iEloop czy iStop? Bo mieszasz..


..masz zły dzień? ok, wybaczam...

Jak I-eloop jest nieaktywny (przez silnik), to i-Stop też nie działa. Jakbym nie napisał, to wychodzi na to samo.

I-eloop nie aktywny=i-Stop nie działa, z małymi wyjątkami.

Więc, przypuszczasz że silnik pałowany? Raczej nie, jazda czysto miejska, spokojna, ekonomiczna itp. Chociaż czort go wie co on sobie tam myślał skoro ikona silnika nie była podświetlona tak jak aku i AC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 09:18 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Co niektórzy zaczynają bredzić. Późna godzina, cy cóś? :) :lol: :lol: :lol:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 15:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś z Was wie co za parametr w Forscanie I-Stop_VST-i-stop vehicles stop flag. Są dwie wartości on i off. Pytam się bo teraz nie działa mi I-sto a jak zatrzymam się np pod światłami to ten parametr ma wartość on a jadę off.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 22:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
27 września 2018, o 21:03 skwieradee napisał(a):
Witam. Dzisiaj po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów w miescie, kilkuminutowym postoju i ponownym starcie i kontynuowaniu jazdy w mieście zauważyłem koszmarnie wysokie spalanie. Pierwsze co to pomyślałem o wypalaniu dpfa ale nie sądzę żeby procedura się zainicjowała w trakcie jazdy w mieście. Sprawdziłem zatem i-eloop i nie ładował się tylko tak jak niektórzy opisywali - pierwsza kreska zaswiecona a poprzeczne tylko dochodziło do połowy. Gasiłem silnik na światłach, przyspieszałem specjalnie tak żeby długo jechać bez gazowania ale nic się nie zmieniło. Po kilku minutach takiej jazdy i-eloop zaczął się ładować i spalanie wrócili do normy. Zatem 4 pytania - co mogło spowodować czasowe wyłączenie i-eloopa? Czy takie spalanie to normalne przy wyłączonym eloopie? Czy to mogło być wypalanie dpfa (wysokie spalanie) i jeśli tak to czy jazda w mieście może zapoczątkować tą procedurę? No i ostatnie czy jak się dpf wypala to i-eloop jest nieaktywny? Z góry dziękuję szanownej społeczności forum


Witam, z góry proszę o wybaczenie że cytuje siebie. w piątek jechałem na lotnisko,cała trasa autostrada prawie 200 kilometrów. Auto stało na parkingu 3 doby, kilka minut po wyjechaniu na autostradę z parkingu znowu ta sama sytuacja - i-eloop się nie ładuje a spalanie kosmos!!! I tak z dobre 15 kilometrów i wszytsko wróciło do normy. Czy to wypalanie DPF tak jak pytałem w moim oryginalnym poście? Jeżeli tak to nie dziwne że w piątek po takim dystansie autostrada powinien się oczyścić na tyle żeby się znowu nie oczyszczać w poniedziałek? Tym bardziej że takie zachowanie autko miało w czwartek, nie za często trochę? Z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 08:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Jak szybko w dieslach Mazdy nagrzewa się płyn chłodzący? Temperatury spadły a diesle, jak sądzę, potrzebują kilka kilometrów aby złapać odpowiednią temperaturę. Jak silnik zimny powinien więcej palić, szczególnie że 3 dni stał pod chmurką - zakładając, że u Ciebie klimat podobny do naszego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 08:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
2 października 2018, o 08:33 Plaski napisał(a):
Jak szybko w dieslach Mazdy nagrzewa się płyn chłodzący? Temperatury spadły a diesle, jak sądzę, potrzebują kilka kilometrów aby złapać odpowiednią temperaturę. Jak silnik zimny powinien więcej palić, szczególnie że 3 dni stał pod chmurką - zakładając, że u Ciebie klimat podobny do naszego.


Zaraz jak ruszyłem z parkingu po 3 dniach postoju i-eloop się ładował i spalanie ok, zaczęło się tak dziac po kilku kilometrach jazdy kiedy niebieska ikonka od zimnego silnika już przestała świecić.

-- Dodano: 23 października 2018, o 08:25 --

Witam. Czy teraz jak noce zimniejsze to rano i-eloop nie ładuje się przez jakiś czas?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 13:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Rano po chłodnej nocy eloop zaczyna ładować się dopiero po wyłączeniu niebieskiej kontrolki temperatury cieczy chłodzącej.
Tak jest w FL1


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 14:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No właśnie u mnie nawet długo po wyłączeniu kontrolki. Wkurzające bo spalanie wtedy większe. Nie wiem czy nie ma to związku z bateria, jak testowslem kilka tygodni temu to była naładowana 93% a teraz forscan pokazuje 82


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 16:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Eloop działa od 65%.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.