Teraz jest Wt, 18 gru 2018, 16:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1765 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 21:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 1140
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Na wolnych obrotach bez klimy mam bat cur 2A , po wlaczeniu podgrzewanej szyby mam 3A, Bat Soc na poziomie 92% , w lutym miałem 95% ale dziennie przy trasie koło 20 km, start stop leci kolo 2 mim. może dlatego nie ma kiedy doładować aku - generalnie jest ok.

-- Dodano: 5 lipca 2018, o 17:11 --

Po trasie 80 km - bat Soc - 96 % czyli 4% więcej.

-- Dodano: 9 sierpnia 2018, o 22:08 --

Po roku instalacja omegi i tak.
Niby pobiera malo ale jednak , tydzien czasu i poziom naladowania z fordskana z 85% na 75%, przed instalacja omegi spaadalo polowe wolniej.
Ładowanie mega wydajne. majac 75% aku po odpaleniu ladowanie na poziomie cur 13A , po 30 km dobilo do maladowania aku 85% i cus spadlo na wolnych obrotach na 2A. - dalej nie wiem bo to bylo dzis :)

z omega 10% naladowania aku w tydzien to wielki spadek ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 00:00 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
10% spadku w tydzień? Dla mnie to dużo...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 01:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 429
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rozumiem, że bardzo Wam wszystkim zależy na tym aby iSTOP działał? To jest główny winowajca problemów z akumulatorami? Czy bardziej OMEGA jest problemem?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 04:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 940
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Bardziej chodzi i i-Eloop nie o i-stop.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 05:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 1140
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
10 sierpnia 2018, o 01:00 Millerek napisał(a):
10% spadku w tydzień? Dla mnie to dużo...


Oczywiście mowa o tym że auto przez tydzień nie jest odpalone.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 15:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1234
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Standardowo bym powiedział. Pytanie jak szybko auto to odrabia.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 10 sie 2018, 20:21 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Standardowo?
...chyba w M6 z Omegą w komplecie!

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1234
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No tak.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:36 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pi razy drzwi wychodzi 0.4A poboru na postoju w nocy i wogóle jak zamkniemy drzwi.
Liczę na 10 dni nie na tydzień.
650Ah bateria
O.4 A x 24 h x 7 dni = 65 Ah
Czyli 10%


To tak jakbyś zostawił żarówkę 5W włączoną.

Bo 0.4 A x 12 V =5W.

Dużo, za dużo...
Nieważne jak nadrabia alternator...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1234
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mazda twierdzi: "w normie"...

Zobaczymy. U mnie podpięte jest ustrojstwo od 1,5 miesiąca. Monitoruje wszystkie parametry auta dla Mazdy. Teraz był fajny test.

29 zrobiłem 500 km, potem auto stało 11 dni i dziś znowu 500 km. Systemy ożyły po 1,5 godziny jazdy.

Wkrótce pojadę do ASO - zobaczymy jakie będą wnioski.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:46 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mazda tak twierdzi? Ale to tak powiedzieli czy tak gdzieś napisali? :)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1234
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ASO badało u mnie zużycie na postoju. Norma jest ponoć do 0.6A (po całkowitym uśpieniu komputera - czyli minimum godzinnym postoju).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ciężko mi w to uwierzyć,no ale skoro tak to może w instalacji z baterią Start Stop taka wysoka norma jest normą :)

0.6A pitole...

Trzeba by było odłączyć Omege i sprawdzić.

Ale późniejsze to całe uczenie I-eloopa wtyczki sryczki, wrrr :(

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 19:09 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Millerek napisał(a):
Pi razy drzwi wychodzi 0.4A poboru na postoju w nocy i wogóle jak zamkniemy drzwi.
Liczę na 10 dni nie na tydzień.
650Ah bateria
O.4 A x 24 h x 7 dni = 65 Ah
Czyli 10%


To tak jakbyś zostawił żarówkę 5W włączoną.

Bo 0.4 A x 12 V =5W.

Dużo, za dużo...
Nieważne jak nadrabia alternator...
Raczej 65 Ah pojemności.
I 0.04 A na godzinę.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Haha, widzisz jakie cuda się zdarzają


A skąd norma 0.6A? Czy 10cio% spadek bateri :-)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 21:55 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
W mojej starej szóstce pobór prądu po uśpieniu wszystkiego wynosił 0.02 A (20 miliamper)
czyli 14,4A na MIESIĄC
0,6A na godzinę daje ponad 20% pojemności aku na dzień - niemożliwe,
Inaczej - możliwe - ale coś jest ewidentnie zj... epsute.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 22:13 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, masz rację oczywiście.
Wpadłem w pułapkę jednego zera która to przyczyniła się do tygodniowego 10cio% spadku pojemności akumulatora.
Ok, nieważne.

Skąd 10cio% spadek w tydzień? Ok, alternator nadrobi ale nie z nawiązką dla akumulatora bo nadwyżka może być kilku procentowa jedynie.

Mnie tylko dopadł ale jedynie spadek prawie 20 % ze 100% po kilku dniach od pełnego naładowania akumulatora poza samochodem. Nie było mi dane aby alternator utrzymał te 100% a bateria ma tylko rok. Możliwe że system jednak wykrywa i wylicza sobie sprawność odpowiednio.

Dziwnie ogólnie sobie system wylicza ładowanie akumulatora, tak można wnioskować po tym temacie i tyle....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 18:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 306
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
W instrukcji serwisowej normalny spadek dobowy wynosi 1,16%.
Dziwne to jest procentowe określenie stanu akumulatora kwasowego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 18:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam.
Instrukcja niewiele pomogła. Przycisk start stop mruga na pomarańczowo podczas jazdy. Przed uruchomieniem auta również.

Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy bo dzień wcześniej stał przez noc i pół dnia z włączonym radiem i oświetleniem wew. Aku padł do zera. Nie pomogły kable rozruchowe, a że aku miało 5 lat to wymieniłem na nowe.

Wracając do tematu. Po wymianie aku, przycisk przez jeden dzień świecil na zielono przed uruchomieniem auta a po uruchomieniu gasl i było ok. Dzisiaj w połowie trasy (650 km) przycisk ponownie zaczął migac na pomarańczowo. System I-stop również przestał działać.

Jest jakiś pomysł na migajacy przycisk Start Stop ? Ktoś miał podobny przypadek ? Szukałem na forum ale głównie poruszany jest temat I-Stop.


Ostatnio edytowano N, 12 sie 2018, 18:48 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Online
Od: 20.05.2013
Posty: 7488
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
TomekG na jaki akumulator zmieniłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bateria w kluczyku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sie 2018, 11:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Witam. Mazda 6 2013 2.0 benzyna. Akumulator oryginalny właśnie mija 5 lat. Poprzedniej zimy kilkukrotnie wyświetlił się komunikat na pomarańczowo o wiadomej treści. Potem przez wiosnę i prawie całe lato nic. Kilka dni temu ponownie mazda dała sygnał o akumulatorze. Dzisiaj zrobiłem test stanu akumulatora u specjalisty i wyszło, że stan naładowania 100% , a stan techniczny akumulatora to 69 %. Czy dam radę przejechać jeszcze rok na tym aku. ? Mieszkam we Francji i za 5 dni wracam z polskiego morza. Mam czas żeby zamówić nowy aku. pytanie czy już ,czy spokojnie za rok ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sie 2018, 12:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Już. Kosztuje mniej niż ból głowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 20:05 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
NO więc tak, 3 tydzień po wymianie aku. Akumulator dostałem tylko ten co teraz mazda w serwisie daje czyli Exide. Zanim wymieniłem aku. spędziłem kilka godzin w tym wątku szukając wszystkich procedur by być przygotowanym i zrobić to tak jak należy. Jak się okazało potem kompletnie niepotrzebnie. Dla mnie przydatna była tylko procedura resetowania czasu akumulatora choć nie jestem pewien czy zrobiłem to dobrze bo nie mam jak sprawdzić. Tak więc wyglądało to tak.
Wymiana akumulatora, odczekanie 10 minut przed podłączeniem nowego. Następnie procedura resetu czasu aku. " BATT_DAY ".
Zrobiłem to metodą z trzymaniem pedału hamulca etc. Jedyne co pamiętam to to ,że mignął mi 3 razy na komputerze jakiś komunikat na pomarańczowo po czym zniknął, a w instrukcji było, że miała migać kontrolka ładowania więc nie do końca jestem pewien czy przeszło.
Potem inicjacja i-stop. Tutaj kompletnie nic nie zadziałało. U mnie i-stop od momentu włączenia zapłonu świecił się ciągle na pomarańczowo. Nic nie migało, nic nie działało. Wykonałem całą procedurę 3 razy łącznie ze sprawdzeniem stanu aku. gdzie było 100/100 % więc troszkę się zmartwiłem.
Po tym akumulator jeszcze odłączyłem 2 razy i od nowa wszystko inicjowałem ale nic się nie zmieniło.
Dla mnie Najważniejszy był reset BATT_DAY bo podobno wtedy komputer na nowo uczy się akumulatora, a i-stop mnie wali za przeproszeniem.
Jedyny system , który wywaliłbym z mojej mazdy. Od nowości go dezaktywowałem za każdym razem jak wsiadałem do samochodu i być może DLATEGO przejechałem na oryginalnym aku. 5 lat i pewnie jeszcze z rok bym dał radę.

A teraz najlepsze. Na drugi dzień jadę po Kołobrzegu ( 3 dni wczasów zostało ) , i-stop nie wyłączony bo i po co skoro nie działa. Światło czerwone, puszczam sprzęgło , i-stop zgasił silnik, kontrolka na zielono :)
Tak więc wymiana akumulatora zaliczona.
Szerokości :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1339
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
mam pytanie na roznice miedzi EFB vs AGM, EFB sie nadaje do mazdy bez i-eloop a AGM s i-eloop ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 10:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 927
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
10 sierpnia 2018, o 23:13 Millerek napisał(a):
Mnie tylko dopadł ale jedynie spadek prawie 20 % ze 100% po kilku dniach od pełnego naładowania akumulatora poza samochodem. Nie było mi dane aby alternator utrzymał te 100% a bateria ma tylko rok.

A u mnie znow problem z ladowaniem akumulatora. Akumulator ma 6 miesiecy i teraz SOC jest 65%. Niestety system ladownai nei jest w stanie naladowac akumulatora nawet przy dluzszych trasach. Ale jak ma to zrobic skoro pare km po ruszeniu prad aku jest 2A a chwile potem spada do 0 (zera)A. Nocny spadek ok 2% a podczas jazdy odzyskue ok 1% czasem 2% ale przy poziomie SOC 65%. Tydzien temu mialem 73% a dzis rano 65%. A jezdze codzienie i to co najmniej 50 km w weekendy ostanio ponad 100 km.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 11:55 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 351
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Peterka47, bo w trasie właśnie nie ładuje. jordanj (chyba?) opisywał to w jakimś wątku, że najszybciej mu naładowało jak stał na biegu jałowym dłuższy czas. I tak należy właśnie ładować :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 11:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 927
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luke, tez dochodze do takiego wniosku. :D . Najlepiej w ogole nie uzywac Mazdy. :lol:

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 12:17 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 351
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Peterka47, najlepiej to nie patrzyć na procenty jakieś, tylko właśnie używać :lol: Ja nie mam forescana i chyba szczęśliwszy jestem... <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 12:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 405
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja tam mam forscana, używam i nie narzekam bo procenty od 9 miesięcy miedzy 80-95. Także ta opcja chyba najlepsza. ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1765 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.