Teraz jest Wt, 14 sie 2018, 09:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1371 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 21:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 804
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Na wolnych obrotach bez klimy mam bat cur 2A , po wlaczeniu podgrzewanej szyby mam 3A, Bat Soc na poziomie 92% , w lutym miałem 95% ale dziennie przy trasie koło 20 km, start stop leci kolo 2 mim. może dlatego nie ma kiedy doładować aku - generalnie jest ok.

-- Dodano: 5 lipca 2018, o 17:11 --

Po trasie 80 km - bat Soc - 96 % czyli 4% więcej.

-- Dodano: 9 sierpnia 2018, o 22:08 --

Po roku instalacja omegi i tak.
Niby pobiera malo ale jednak , tydzien czasu i poziom naladowania z fordskana z 85% na 75%, przed instalacja omegi spaadalo polowe wolniej.
Ładowanie mega wydajne. majac 75% aku po odpaleniu ladowanie na poziomie cur 13A , po 30 km dobilo do maladowania aku 85% i cus spadlo na wolnych obrotach na 2A. - dalej nie wiem bo to bylo dzis :)

z omega 10% naladowania aku w tydzien to wielki spadek ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 00:00 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
10% spadku w tydzień? Dla mnie to dużo...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 01:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 188
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rozumiem, że bardzo Wam wszystkim zależy na tym aby iSTOP działał? To jest główny winowajca problemów z akumulatorami? Czy bardziej OMEGA jest problemem?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 04:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 880
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Bardziej chodzi i i-Eloop nie o i-stop.

_________________
Petycja - problemy z GJ/GL
https://www.petycjeonline.com/mazdomaniacy_prosz_o_wysuchanie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 05:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 804
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
10 sierpnia 2018, o 01:00 Millerek napisał(a):
10% spadku w tydzień? Dla mnie to dużo...


Oczywiście mowa o tym że auto przez tydzień nie jest odpalone.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 15:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1134
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Standardowo bym powiedział. Pytanie jak szybko auto to odrabia.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 10 sie 2018, 20:21 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Standardowo?
...chyba w M6 z Omegą w komplecie!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1134
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No tak.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:36 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pi razy drzwi wychodzi 0.4A poboru na postoju w nocy i wogóle jak zamkniemy drzwi.
Liczę na 10 dni nie na tydzień.
650Ah bateria
O.4 A x 24 h x 7 dni = 65 Ah
Czyli 10%


To tak jakbyś zostawił żarówkę 5W włączoną.

Bo 0.4 A x 12 V =5W.

Dużo, za dużo...
Nieważne jak nadrabia alternator...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1134
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mazda twierdzi: "w normie"...

Zobaczymy. U mnie podpięte jest ustrojstwo od 1,5 miesiąca. Monitoruje wszystkie parametry auta dla Mazdy. Teraz był fajny test.

29 zrobiłem 500 km, potem auto stało 11 dni i dziś znowu 500 km. Systemy ożyły po 1,5 godziny jazdy.

Wkrótce pojadę do ASO - zobaczymy jakie będą wnioski.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:46 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mazda tak twierdzi? Ale to tak powiedzieli czy tak gdzieś napisali? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1134
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ASO badało u mnie zużycie na postoju. Norma jest ponoć do 0.6A (po całkowitym uśpieniu komputera - czyli minimum godzinnym postoju).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 16:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ciężko mi w to uwierzyć,no ale skoro tak to może w instalacji z baterią Start Stop taka wysoka norma jest normą :)

0.6A pitole...

Trzeba by było odłączyć Omege i sprawdzić.

Ale późniejsze to całe uczenie I-eloopa wtyczki sryczki, wrrr :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 19:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: opolski
Millerek napisał(a):
Pi razy drzwi wychodzi 0.4A poboru na postoju w nocy i wogóle jak zamkniemy drzwi.
Liczę na 10 dni nie na tydzień.
650Ah bateria
O.4 A x 24 h x 7 dni = 65 Ah
Czyli 10%


To tak jakbyś zostawił żarówkę 5W włączoną.

Bo 0.4 A x 12 V =5W.

Dużo, za dużo...
Nieważne jak nadrabia alternator...
Raczej 65 Ah pojemności.
I 0.04 A na godzinę.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Haha, widzisz jakie cuda się zdarzają


A skąd norma 0.6A? Czy 10cio% spadek bateri :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 21:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: opolski
W mojej starej szóstce pobór prądu po uśpieniu wszystkiego wynosił 0.02 A (20 miliamper)
czyli 14,4A na MIESIĄC
0,6A na godzinę daje ponad 20% pojemności aku na dzień - niemożliwe,
Inaczej - możliwe - ale coś jest ewidentnie zj... epsute.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 22:13 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3909
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, masz rację oczywiście.
Wpadłem w pułapkę jednego zera która to przyczyniła się do tygodniowego 10cio% spadku pojemności akumulatora.
Ok, nieważne.

Skąd 10cio% spadek w tydzień? Ok, alternator nadrobi ale nie z nawiązką dla akumulatora bo nadwyżka może być kilku procentowa jedynie.

Mnie tylko dopadł ale jedynie spadek prawie 20 % ze 100% po kilku dniach od pełnego naładowania akumulatora poza samochodem. Nie było mi dane aby alternator utrzymał te 100% a bateria ma tylko rok. Możliwe że system jednak wykrywa i wylicza sobie sprawność odpowiednio.

Dziwnie ogólnie sobie system wylicza ładowanie akumulatora, tak można wnioskować po tym temacie i tyle....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 18:48 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 233
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
W instrukcji serwisowej normalny spadek dobowy wynosi 1,16%.
Dziwne to jest procentowe określenie stanu akumulatora kwasowego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 18:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam.
Instrukcja niewiele pomogła. Przycisk start stop mruga na pomarańczowo podczas jazdy. Przed uruchomieniem auta również.

Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy bo dzień wcześniej stał przez noc i pół dnia z włączonym radiem i oświetleniem wew. Aku padł do zera. Nie pomogły kable rozruchowe, a że aku miało 5 lat to wymieniłem na nowe.

Wracając do tematu. Po wymianie aku, przycisk przez jeden dzień świecil na zielono przed uruchomieniem auta a po uruchomieniu gasl i było ok. Dzisiaj w połowie trasy (650 km) przycisk ponownie zaczął migac na pomarańczowo. System I-stop również przestał działać.

Jest jakiś pomysł na migajacy przycisk Start Stop ? Ktoś miał podobny przypadek ? Szukałem na forum ale głównie poruszany jest temat I-Stop.


Ostatnio edytowano N, 12 sie 2018, 18:48 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7113
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
TomekG na jaki akumulator zmieniłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 965
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bateria w kluczyku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1371 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.